BMW stále robí autá pre zábavu rôžnych veľkostí s poriadnym motorom, poháňanou správnou nápravou a asi najlepším infotaimentom. V tejto eko-pokryteckej dobe je to niečo parádne, len tu pod každým testom čítam že BMW už nie je BMW. To že robia nadstavby k 3-5-7 er im vôbec nezazlievam a je to asi viac-menej nutnosť. Držím palec aj naďalej.
Nemusíš pochybovat, stačí číst, přímo v článku se píše, že 240i bude jen s AT. A informace o M2 jsou k přečtení na autowebech napříč netem, manuál je potvrzený.
Tak najviac idú tie náreky od tých, čo si žiadne BMW nekúpia, resp. tých, čo si kúpili E46ku z tretej ruky a presne vedia, že to je posledné pravoverné BMW.
Ale v kontexte dnešnej doby je práve BMW, ktoré stále drží vlajku športovo ladených áut naprieč triedami, v dobe, keď už aj priami konkurenti Audi a Mercedes takmer úplne vypustili manuály, RWD a veľkoobjemové motory.
V podstate 2er kupé je auto bez konkurencie, na trhu už fakticky neexistuje kompaktné kupé s klasickou koncepciou motor vpredu+pohon vzadu* a najbližší konkurent je Porsche Cayman s inou koncepciou.
(*Supra je napoly BMW; Nissan 370Z skončil a 400vka ešte nebola ofiko predstavená).
překlep "Toyota může právě díky svojí hybridní technologii..." atd.
jinak jsem se pobavil, jak se tu někdo, kdo předtím říkal, že Supra vypadá jako po bouračce ze všech stran, rozplýval nad jedním Ferrari...
http://i.postimg.cc/4d835CZ2/Sni-mek-obrazovky-2021-05-07-v-8-50-03.jpg
A je hezké, že poznáš žlutou barvu, to je asi tak jediné pojítko mezi nádherným Ferrari a nabouranou Suprou. Mimochodem nad GTS jsem se nerozplýval, přesto je pohledné. Supra je opuchlá a z výroby bouraná.
jednou za tři měsíce Hujere. jiný nick? ale prosímtě... už jsem ti říkal, že nepalcuju, neřeším palce, mám tyhle věci úplně u zadku, protože mám to, co vám análním infiltrátorům schází - sebevědomí...
Že o sebavedomí hovoríš práve ty, okopávač kotníkov a podpásový útočník, čo stalkuje trebárs white labela, aby tu víťazne na neho vytiahol nejakú osobnú informáciu. To je skutočný prejav zrelého sebavedomého päťdesiatnika, že? ;-)
Ty jsi pičus ;-) ale chápu, ze zatahovat do flejmu někoho dalšího je tvuj ubohý způsob jak prokázat, ze sám na to nemas.
Na labila už jsem nereagoval asi tak rok… tohle dělají ženské, ze vytahujou historické události na světlo bozi…
Když se dívám přes tel, kde se nepřihlašuji, tak taky vidím třeba momenty Sakry. Kdyby zůstal aspoň diskrétně věčný, neřeším ho určitě HL. Ale je to jen směs "viz já" a hloupého politikaření. To opravdu číst nemusím.
A když už napíše něco, na co se dá reagovat a je to u mě, tak reaguju přes svůj příspěvek, proto jsem poznal Miga ;-)
Supra (asi toyota) může své R6 prodávat jen a pouze díky bmw, kritizovat jednoho uvedením příkladu dobré cesty druhého, když přitom ten celé to auto má jen díky tomu kritizovanému, to je skutečně argumentační zoufalství.
jestli ti to nedochází, zatímco Toyota používá dva motory v jednom modelu, BMW už dnes cpe baterie a mild-hybridy do všech ;-) a jednání o spolupráci inicioval kdo? no kdo asi? ;-)
Svět se točí, jen někteří to prostě nestačí sledovat. Auta nového model. roku dostanou mildhybridy, např. i nissan GT-R, a taky supra s motorem R6 bmw, a to verze s výkonem 285kW, bude pak i spešl. odlehčená verze GRMN, 309kW, která mildhybrid mít nebude. Mmch. samotná Z4, přímý konkurent supry, zatím na nový model rok mildhybrid potvrzený nemá, prodávají se pořád čisté benz. verze.
Obecně, je to všude podobné jako u bmw, u něj všechny motorizace, i ty silné, dostaly mildhybrid (s čestnou výjimkou 550i, což z ní dělá ještě zajímavější auto), bez hybridu budou jen čistá Mka. Jinými slovy, nová M2 bude bez hybridu a také s manuálem. To je na potlesk, ne na zapšklé prskání. ;-)
Ano, je tu Supra. 2er bude v zásadě na podvozku Z4, takže naprosto přímá konkurence. Jen si nejsem jistý, jestli se bude dát někdo z dvojice 2er/Supra označit za hezčí auto ;-)
Samozřejmě, všichni kolem to dávno vzdali, bmw ve dvojce nabízí něco, co už je ve své třídě naprostý unikát. Plakálci typu Areseho si zajdou koupit našlápnuté tipo nebo rychlou zadokolku od alfy s manuálem (je v plánech automobilky od roku 2002 do roku 2030). :D
Důležité info:
230i and M240i xDrive Coupes to be launched first.
230i xDrive and M240i Coupes to follow.
Full start of communications and start of production in Summer of 2021.
Ze to bude mat normalne ladviny... konecne to tam niekomu pri vyvoji doslo ze menej je obcas viac... uz davno tvrdim ze pacili by sa mi male a na sirku orientovane ladviny na styl Z8... to bola pecka .. a nie tie bobrie zuby ci prasaci rypak aky v sucasnosti modrobiela vrtula predvadza.... takze zatial je tu nadej ze by to mohlo byt aj vizualne pekne bawo po dlhom case... nakolko technicky tu nikdy nebol problem... drzim palce nech to teda bude skutocne pekne bawo :yes:
Na ignore jsem si tě dal už dávno Pájo a oznámil jsem to dopředu, abych předešel třenicím...
- BMW s Toyotou už dávno podepsalo partnerství, protože se jim to sakra vyplatilo, takže jim něco teď zazlívat... a mluvit o o tom, že bez BMW by ten motor neměli... https://www.press.bmwgroup.com/…nding-agreements?…
- konkrétně jsem se smál slovům, že "ta Supra snad nemá jeden plech rovně" - no hlavně že to Ferrari má
- a ano, nejlepší současné BMW vyrábí Toyota. a že se nelíbí někomu, kdo označuje X6 za pěkné auto, s tím asi umím žít... dejte mi vybrat tohle https://s1.cdn.autoevolution.com/…s-so-sleek_1.jpg
nebo tohle https://i.auto-bild.de/…656f7d721fc1.jpg ;-)
tys to dělal tak, že sis tu reakci přečetl a potom jsi odpovídal někomu jinému a přitom jsi reagoval de facto na mě. já se jednou za čas otevřu diskusi v mobilu nepřihlášený a tak to vidím. jestli tě to popouzí tak je mi to líto.
Hujere :-)
První písmenko je "i" ne "h", druhé sedí, to jsi poznal. Třetí má v nicku "d", písmenko "j" vypadá jinak. Třetí jsi opět trefil, to pochvala a písmenko "r" je sice v rámci abecedy písmenu "x" blíže než třeba "a", přesto je to stále něco jiného ;-)
Ja ťa nemám na HL, dokážem sa s tvojimi kecami vysporiadať priamo. Len mi za to väčšinou nestojíš.
Ale nie som tu na riešenie tvojich komplexov, ale na debatu o autách, ak nemáš viac k téme, tak sa neobťažuj.
Ty si me občas na HL das a občas zase seberes tak bych tyhle věci být tebou nekomentoval.
Je to stejně trapné, jak když si někdo koupí nové auto razem začne ostatním zakazovat účast v diskusich, protože se cítí být něčím víc…
Supra je přizpůsobena asijskému vkusu. To je asi v poradku víc, než když je asijskému vkusu přizpůsobeno BMW :-):-):-)
O tom co je hezke a není, muzu napsat svůj osobní názor, ale vydávat ho za fakt je poněkud osmenetne.
Ale zařadím si to mezi ostatní nesmrtelné výroky jako
- nová X5 s offroad paketem se v terénu neztratí
- znam dva architekty, kteří mají X6 a tudíž je to auto pro zákazníky s vkusem
… a mnohé další :yes:
Myslím, že může rychle tvoje kotrmelce napravit. Není potřeba, aby jsi můj osobní názor bral jako něco víc, než je ten tvůj. Nikdo tu světonázory nepíše. A jakkoliv je zajímavé, že moje věty bereš jako něco víc, pak upozorňuji, že jde jen o můj vlastní náhled na auta.
Nakolik jsi zkoušel X5 v terénu nebo ne nevím, já jsem byl opravdu mile překvapen.
O tvých výmyslech typu, že X6 je auto pro zákazníky s vkusem se ani nebudu vyjadřovat. Máš tendence pavlačové báby. Naopak jsem psal jako reakci na tvrzení, že X6 je pro lidi bez vkusu, že spolupracuji se dvěma renomovanými architekty, kteří X6 mají.
Proč se musíš uchylovat ke lžím, neumím posoudit. ;-)
Od sportovního kupé požaduji aspoň základní pohlednost. Ferrari není změtí samoúčelných boulí, ale směs funkčních tvarů vycházejících z aero tunelu a ještě k tomu jsou to obvykle hezká auta.
Supra hezká není a je to škoda, když dostala výtečný podvozek, motor, převodovky a interiér od BMW.
Co má společného X6 se Suprou nebo Ferrari víš asi jen ty sám. Tam porovnávám s Q8, GLE coupé. ;-)