Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord F-150 Lightning: Nejprodávanější auto Ameriky už je také elektromobilem
70 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslíš že vylepí nový plakát do pokojíčku, kterej maj u maminky v bytě? Vedle Tesly a portrétu Ajlona Mlaska?
Aby se jim tam ty plakáty vešly :-)
Aby se jim tam ty plakáty vešly :-)
Jinak krásný fosilní den :-)
Jo elektrodědka si musím zas někdy pustit, abych se zasmál a ještě Tesláčka, to jsou borci. Kabaret hadr :-)
Jo elektrodědka si musím zas někdy pustit, abych se zasmál a ještě Tesláčka, to jsou borci. Kabaret hadr :-)
Specielně v USA to není tak horký, všechny automobilky přidávají do nabídky diesely, což vypáruje elektrozkraty.
Jj jeste par let se tam budou okrajove diesely prodavat.
https://www.nytimes.com/…on-vehicles.html
A potom:
G.M. Will Sell Only Zero-Emission Vehicles by 2035 ;-) ;-) ;-)
https://www.nytimes.com/…on-vehicles.html
A potom:
G.M. Will Sell Only Zero-Emission Vehicles by 2035 ;-) ;-) ;-)
GM v roce 2035 akorát tak krachne, jestli bude prodávat jenom elektriku :-):-)
https://www.detroitnews.com/…ance/4940094001/
Zajimave je, jak soucasne vedeni, vyhlasujici tyto plany slusne vydelava.
Na krach to nevypada...
Takze jen tvuj dalsi informacni bullsit.
Zajimave je, jak soucasne vedeni, vyhlasujici tyto plany slusne vydelava.
Na krach to nevypada...
Takze jen tvuj dalsi informacni bullsit.
Zatím prodávaj 97% spalováků :-):-):-)
Z toho minálně 35% jsou V8, možná i víc.
Jediný elektrický model je Chevy Bolt :-)
Výroba modelu Volt byla ukončena pokud je ti známo.
A ostatní produkty sou benzín či diesel, od CT4 pod Yukon :-):-)
Z toho minálně 35% jsou V8, možná i víc.
Jediný elektrický model je Chevy Bolt :-)
Výroba modelu Volt byla ukončena pokud je ti známo.
A ostatní produkty sou benzín či diesel, od CT4 pod Yukon :-):-)
Karel_V
e-auta mají těžit z toho, že nepotřebují tak velký motorový prostor... nemá to být jen o tom, že se vyhodí V6 a do stejné kastle se hodí elektrika. přední kufr místo motoru je fajn, ale kapota mohla výtr výrazně zkosená - byl by lepší výhled před auto. to samý středové tunel jako kráva, ve kterým ale není převodovka - proč jako? přední sedačka pro tři s možností sklopení prostředního místa na stolek by nebyl problém. pick-up je pracovní stroj - no ten "tablet" uprostřed se bude bez čudlíků super ovládat :)
Ten přední kufr je náhodou super, podle mě lepší než zkosená kapota - to by jednak vypadalo dost blbě, jinak problém s výhledem u F-150 moc není, není tam co řešit. Ta středová konzole vpředu, to je pravda, ta tam nemusela být, nebo tam mohla být volba - chce radši lavici pro tři, nebo konzoli? Ale já za sebe bych zrovna to odkládací místo vzal raději, je to šikovná velká krabice a aby seděli dva lidi namačkaný vedle řidiče mě tak neláká.
Podle mě to neudělali špatně.
Tablet je blbej, to je bez diskuse.
Podle mě to neudělali špatně.
Tablet je blbej, to je bez diskuse.
ten středovej panel je zajímavej, protože je příplatkovej. nižší verze benzínu maji vpředu tři sedačky a žádnej panel. bez něj to jde tuším do třetího stupně výbavy, pak už je to jen s panelem.
topten
na kolik prijde polovicni eniaq ???
kdys to dovezes do Eu, tak z tech $40k bude razem cca $60k, a jeste par mozna i desitek tisic das za upravu aby to slo pohodlne nabijet v nasich podminkach
Myslis,ze to tak narastie?
DPH ma nezaujima,lodna doprava do EU tiez nie je moc draha.
Nevies kolko % je momentalne CLO napr. na Tesly?
Nie je vynimka v CLO na EV auta,kedze EU chce byt zelena?
DPH ma nezaujima,lodna doprava do EU tiez nie je moc draha.
Nevies kolko % je momentalne CLO napr. na Tesly?
Nie je vynimka v CLO na EV auta,kedze EU chce byt zelena?
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
velitel mesta bugulmy
To se bude prodávat jak teplý housky... Pickup nepotřebuje ujet za den 1000 km, stačí to dobíjet přes noc... Což na farmách a tak nebude problém. Přední kufr u pickupu se mi strašně líbí... :-) Akorát ten interiér je typický Ford, no, i ten tablet vypadá, jako kdyby byl vyšupovací nebo co. Ale takhle to prostě u Fordu chodí, až ti jednou najmou někoho na design palubní desky a materiály, to bude svátek! Jinak se mi to líbí velice! Na rozdíl od Barrichella nemám fakt o odbyt v Americe strach... Navíc jiný motory taky zůstanou v nabídce... Ford dobrý.
Myslíš v Kalifornii, jinde se to totiž prodávat nebude :-)
Na to, že pickup nepotřebuje za den ujet 1000km si přišel jak? Já když jezdím do města na otočku, tak za den ujedu +/-900km. A to nemluvím, když v zimě třeba zavřou silnici a člověk musí čekat, nebo objíždět jednou tak dlouhou trasou...
Truck není na popojíždění do města, kde opravdu stačí dobít za noc, ale na ježdění za prací na dlouhé vzdálenosti, často i s nákladem.
Truck není na popojíždění do města, kde opravdu stačí dobít za noc, ale na ježdění za prací na dlouhé vzdálenosti, často i s nákladem.
Jestli jedeš "do města na otočku" a přitom ujedeš 900 km za den, tak to fakt nejsi typickej uživatel. 900 km je dost drsná otočka, to je víc než 8 hodin čistého času při americkém dálničním limitu. To je prostě dálková cesta. Na to bych elektriku nebral, jak píšu výše, na to je lepší V8 nebo V6. Ford bude nadále samozřejmě nabízet obojí. Je samozřejmý, že každej by si měl zvolit ten nejlepší nástroj právě na svoje potřeby. Ale průměrnej uživatel lehkého trucku v Americe najede asi 11500 mil za rok, tj. 31 mil za den, mají na to statistiky.
Já prostě věřím, že v ohromné mase uživatelů F-150 se najde fakt hodně lidí, kteří jezdí spíš kolem komína, mají snadnou možnost dobíjení a tuhle elektriku rádi vyzkoušej. Ostatně brzy uvidíme, jestli jsem se mýlil a Ford bude Lightning stahovat kvůli tragickému nedostatku poptávky... :-) Ale něco mi říká, že se nepletu. :-)
Já prostě věřím, že v ohromné mase uživatelů F-150 se najde fakt hodně lidí, kteří jezdí spíš kolem komína, mají snadnou možnost dobíjení a tuhle elektriku rádi vyzkoušej. Ostatně brzy uvidíme, jestli jsem se mýlil a Ford bude Lightning stahovat kvůli tragickému nedostatku poptávky... :-) Ale něco mi říká, že se nepletu. :-)
Já jezdím kolem komína a nikdy s tím na elektriku jezdit nebudu, dokud mi to někdo nezakáže.
Mě je buřt že to žere 16 litrů, já mam LPG za 11 Kč, v reálu jezdím za stejné peníze jako ty když má sazmetovej dvoulitr nebo benzín :-)
Všichni co maj už V6 dehet jezdí za víc než já s V8 :-):-):-)
Díly stojí 5,50 a opravit si na tom pořád jde spousty věcí sám, když nejsi levej.
Takže těžká pohoda.
A na lední medvědy Vám jebu, at si je zachranuje ten, co vypustil do moří tuny jedů, chemií, vyhodil tam jaderné rekatory, spadly mu tam jaderné zbraně, ztroskotaly lodě, vyhodil tam milardy tun plastů, anebo at si to řeší barbíny a zbohatlíci, co lítaj ročně 6x do Dubaje.
Nebo 3 luxusní dovči ročně typu USA, Austrálie, Kuba.
Za ty 3 dovolený propálí víc paliva tím leatdlem jak já s s dvěma V8 za rok.
Takže nezájem
Mě je buřt že to žere 16 litrů, já mam LPG za 11 Kč, v reálu jezdím za stejné peníze jako ty když má sazmetovej dvoulitr nebo benzín :-)
Všichni co maj už V6 dehet jezdí za víc než já s V8 :-):-):-)
Díly stojí 5,50 a opravit si na tom pořád jde spousty věcí sám, když nejsi levej.
Takže těžká pohoda.
A na lední medvědy Vám jebu, at si je zachranuje ten, co vypustil do moří tuny jedů, chemií, vyhodil tam jaderné rekatory, spadly mu tam jaderné zbraně, ztroskotaly lodě, vyhodil tam milardy tun plastů, anebo at si to řeší barbíny a zbohatlíci, co lítaj ročně 6x do Dubaje.
Nebo 3 luxusní dovči ročně typu USA, Austrálie, Kuba.
Za ty 3 dovolený propálí víc paliva tím leatdlem jak já s s dvěma V8 za rok.
Takže nezájem
No, na autonews nebo kde uz psali, ze ma po 24 hodinach v podstate vyprodanou planovanou kvotu na prvni rok... nedivim se
Ano bavíme se o Kanadských/Amerických vzdálenostech, kde jsou stovky kilometrů za den úplně běžné a lidi to běžně jezdí v pickupech. A to já ještě za prací nedojíždím, ale v malém městě jen chodím pěšky nebo na kole, ale pak dám třeba 1000km za víkend. Stejně tak jako hodně lidí, ujede stovky kilometrů jen cestou za kempováním, lyžováním atd.
Můj bývalí šéf třeba běžně dával 450km na otočku, jen když si chtěl za náma přijet zajezdit na kole...
Můj bývalí šéf třeba běžně dával 450km na otočku, jen když si chtěl za náma přijet zajezdit na kole...
Freddka
Je to srandovni.
V podstate nejzajimavejsi oznameni v autoprumyslu letos. A to i pres EQS.
Diskuse zde je jako obvykle uplne mimo. Proste je to velmi zajimavy produkt a bude mit sve zajemce, mnoho zajemcu.
A novinari jak jsou pozadu, tak jim to ani nedojde. Clanek co zmini zakladni parametry a hotovo.
Dokonce jim uniklo i to, ze soucasti predstavovacky s tim jezdil americky prezident. Kdyby to vedeli, napsali by to. Takze nevedeli.
Zacneme vetou “ Elektromobilita se někdy jeví jako trend spjatý s evropským trhem, jenže ono tomu tak není, elektromobily expandují i jinde ve světě, v Číně nebo v USA.”
Ve skutecnosti jsou amerika a hlavne cina ti, kdo EV prinesli a evropa se snazi drzet krok. Aspon ze uz existuje par normalnich opravdovych EV i z evropy (taycan/audi, jaguar, EQS a polestar 2 pokud se da povazovat za evropsky).
Je to srandovni.
V podstate nejzajimavejsi oznameni v autoprumyslu letos. A to i pres EQS.
Diskuse zde je jako obvykle uplne mimo. Proste je to velmi zajimavy produkt a bude mit sve zajemce, mnoho zajemcu.
A novinari jak jsou pozadu, tak jim to ani nedojde. Clanek co zmini zakladni parametry a hotovo.
Dokonce jim uniklo i to, ze soucasti predstavovacky s tim jezdil americky prezident. Kdyby to vedeli, napsali by to. Takze nevedeli.
Zacneme vetou “ Elektromobilita se někdy jeví jako trend spjatý s evropským trhem, jenže ono tomu tak není, elektromobily expandují i jinde ve světě, v Číně nebo v USA.”
Ve skutecnosti jsou amerika a hlavne cina ti, kdo EV prinesli a evropa se snazi drzet krok. Aspon ze uz existuje par normalnich opravdovych EV i z evropy (taycan/audi, jaguar, EQS a polestar 2 pokud se da povazovat za evropsky).
Je to srandovni.
Jediný kdo je úplně mimo jsi ty.
Počti si pár komentů jinde, cituju
"Jediná rozumna a spravna cesta je odstoupeni od Kjotskeho protokolu a zbaveni se podvodu jmenem emisni povolenky jinak z nas bude energeticky vazal Ruska a Nemecka coz jsou presne sny obou techto zemi. Mame vlastni uhli na dalších 100 az 150 let coz je obrovska konkurenci vyhoda a predevsim jistota pro domaci prumysl. Kdo chce zelenou energii je bud podplacen a nebo primo nepritel našeho statu. OZE je podvod protoze pri soucasne urovni technickych znalosti je neuskutečnitelný. "
takových najdeš tuny všude, nikdo rozumný tomu nevěří :-):-)
Počti si pár komentů jinde, cituju
"Jediná rozumna a spravna cesta je odstoupeni od Kjotskeho protokolu a zbaveni se podvodu jmenem emisni povolenky jinak z nas bude energeticky vazal Ruska a Nemecka coz jsou presne sny obou techto zemi. Mame vlastni uhli na dalších 100 az 150 let coz je obrovska konkurenci vyhoda a predevsim jistota pro domaci prumysl. Kdo chce zelenou energii je bud podplacen a nebo primo nepritel našeho statu. OZE je podvod protoze pri soucasne urovni technickych znalosti je neuskutečnitelný. "
takových najdeš tuny všude, nikdo rozumný tomu nevěří :-):-)
Souhlas. Tohle je ohromná věc, kterou je mimo Ameriku těžké správně docenit. Ale F-150 je v Americe pilíř dopravy a jestli ten nabídne elektrickou verzi a jestli ta bude úspěšná, tak to bude mít velký dopad na vnímání EV u veřejnosti.
Diskuse tady jsou těžce tradicionalistický. Já ani popravdě nevím proč... Já mám rád klasický motory, ale když mě ty elektrický přesvědčej kvalitou, tak nemám problém ani s nima. Zrovna tahle F-150 se mi dost líbí. Ale přijde mi, že hodně diskutérů tady je předpojatejch a elektriku odsuzujou tak nějak z principu. Myslím, že za 10 let budou mluvit jinak...
Diskuse tady jsou těžce tradicionalistický. Já ani popravdě nevím proč... Já mám rád klasický motory, ale když mě ty elektrický přesvědčej kvalitou, tak nemám problém ani s nima. Zrovna tahle F-150 se mi dost líbí. Ale přijde mi, že hodně diskutérů tady je předpojatejch a elektriku odsuzujou tak nějak z principu. Myslím, že za 10 let budou mluvit jinak...
Nikdy.
Na elektriku mam sekačku a to m,i bohatě stačí. Niv dalšího na elektriku nechci.
A budu proti tomu bojovat všemi prostředky a tím všemi myslím opravdu všemi.
A myslím že nás bude víc.
uděláme třeba totální blokádu dopravy. Můžete si pak EV plečkou jet polem :-):-):-)
Na elektriku mam sekačku a to m,i bohatě stačí. Niv dalšího na elektriku nechci.
A budu proti tomu bojovat všemi prostředky a tím všemi myslím opravdu všemi.
A myslím že nás bude víc.
uděláme třeba totální blokádu dopravy. Můžete si pak EV plečkou jet polem :-):-):-)
No dobře, dobře... já jsem pro totální svobodu názorů a projevu... Když lidi máte nějakej odpor k EV a fakt vám o to jde, tak bojujte, nemám s tím problém.
Já jsem to před nějakým časem viděl podobně jako ty. Elektriku jsem nesnášel, vadilo mi, že nás připraví o pěkný klasický motory, Tesla mi přišla jako vyhajpovaná krabice pro geeky... Neauto.
Ale musím říct, že názor pomalu měním (EV teda nemám). Akorát ta Tesla jde furt mimo mě. Ale jinak si říkám, že na tý elektrice něco je. Nejdřív mě nalomila dovolená v Norsku. Když jsem ve městě zažil křižovatku, kde všechna auta byla elektrická a rozjížděla se - fakt musím říct, že jak to bylo tichý, tak to v tom městě působilo o hodně líp. Asi i čistší vzduch, i když tam jsem samozřejmě nemoh ten rozdíl nějak vyhodnotit, ono to Oslo má lepší vzduch i tak.
No a pak jsem zjistil, že některý EV už začínají být i řidičsky zajímavý (taycan, to odvozený audi...) Bohužel teda ty drahý.
Určitě ta technologie ještě potřebuje vyřešit dost problémů, ale už tomu začínám věřit. Já se snažím v každý situaci pořizovat ten nejvhodnější nástroj a pokud možno u toho zažít i nějakou zábavu. Teď ještě mi to asi žádný EV úplně nesplňuje, ale tipuju, že za pár let už budou.
Já jsem to před nějakým časem viděl podobně jako ty. Elektriku jsem nesnášel, vadilo mi, že nás připraví o pěkný klasický motory, Tesla mi přišla jako vyhajpovaná krabice pro geeky... Neauto.
Ale musím říct, že názor pomalu měním (EV teda nemám). Akorát ta Tesla jde furt mimo mě. Ale jinak si říkám, že na tý elektrice něco je. Nejdřív mě nalomila dovolená v Norsku. Když jsem ve městě zažil křižovatku, kde všechna auta byla elektrická a rozjížděla se - fakt musím říct, že jak to bylo tichý, tak to v tom městě působilo o hodně líp. Asi i čistší vzduch, i když tam jsem samozřejmě nemoh ten rozdíl nějak vyhodnotit, ono to Oslo má lepší vzduch i tak.
No a pak jsem zjistil, že některý EV už začínají být i řidičsky zajímavý (taycan, to odvozený audi...) Bohužel teda ty drahý.
Určitě ta technologie ještě potřebuje vyřešit dost problémů, ale už tomu začínám věřit. Já se snažím v každý situaci pořizovat ten nejvhodnější nástroj a pokud možno u toho zažít i nějakou zábavu. Teď ještě mi to asi žádný EV úplně nesplňuje, ale tipuju, že za pár let už budou.
Já ticho rád ale nemam, leda doma když spím.
Proto sem se odstěhoval z panelu ven za Prahu mimochodem, nemam náladu poslouchat dementní sousedy nade mnou, jak se hádaj ve 2:35 ráno o prachy nebo jak dítátko jezdí na odrážedle v kuchyni v 21:15....
V autě ticho rád nemam a když je, pouštím rádio, pokud přestává hrát a je ticho, odstavuji vůz, vystupuji a nepokračuji v jízdě.....
Jet elektromobilem, kde nefunguje rádio je pro mě horor. Připomíná mi to cestu tramvají. Tam je aspon hluk od kol a hlásí to stanice a kecaj tam lidi.
A na křižovtkách opravdu neumírám, jsem dítě odkojené tím, že jezdili Avie, Liazy, tatry 148, V3S, wartasy, tráboše atd - dnešní provoz je proti tomu lesní vůně :-)
Komu to vadí, necht se odstěhuje na samotu, chodí tam krmit lišky, a může dýchat vzdoušek od rána do večera.
Soused z chaty lil 15 let vyjetej olej ze šáde ke sloupu telefonního vedení, kde to bylo z kopce, takže bůhvíkamto až nateklo, nikdo neumřel a sousedi dole pod ním tam žijou dodnes a je jim 75 :-)
Dneska by se ekologové po**ali
Proto sem se odstěhoval z panelu ven za Prahu mimochodem, nemam náladu poslouchat dementní sousedy nade mnou, jak se hádaj ve 2:35 ráno o prachy nebo jak dítátko jezdí na odrážedle v kuchyni v 21:15....
V autě ticho rád nemam a když je, pouštím rádio, pokud přestává hrát a je ticho, odstavuji vůz, vystupuji a nepokračuji v jízdě.....
Jet elektromobilem, kde nefunguje rádio je pro mě horor. Připomíná mi to cestu tramvají. Tam je aspon hluk od kol a hlásí to stanice a kecaj tam lidi.
A na křižovtkách opravdu neumírám, jsem dítě odkojené tím, že jezdili Avie, Liazy, tatry 148, V3S, wartasy, tráboše atd - dnešní provoz je proti tomu lesní vůně :-)
Komu to vadí, necht se odstěhuje na samotu, chodí tam krmit lišky, a může dýchat vzdoušek od rána do večera.
Soused z chaty lil 15 let vyjetej olej ze šáde ke sloupu telefonního vedení, kde to bylo z kopce, takže bůhvíkamto až nateklo, nikdo neumřel a sousedi dole pod ním tam žijou dodnes a je jim 75 :-)
Dneska by se ekologové po**ali
Bariku ty jsi ten největší pravičák na světě. Závistivej jenom trochu (zbohatlíci jezdí na dovolené)
Tady si přečti něco o spotřebě paliva na 1 km. Nic horšího, než jezdit v aute sám, není.
http://www.cittadella.cz/cenia/index.php?…
Jezdi si v čem chceš. Bude to trvat ještě dost dlouho trvat, ještě dlouho budeš pravý gas-head
Tady si přečti něco o spotřebě paliva na 1 km. Nic horšího, než jezdit v aute sám, není.
http://www.cittadella.cz/cenia/index.php?…
Jezdi si v čem chceš. Bude to trvat ještě dost dlouho trvat, ještě dlouho budeš pravý gas-head
Já jim to nezvidím, at si jezdí, ale at mi nikdo nezakazuje jezdit autem a nedaní mi to, a pokud mi to bud danit, tak at stojí zpáteční letnak do Austrálie dle třídy 90-400 000 Kč :-):-):-)
Aby se to barbínkám a sugardaddy taky správně zdanilo, když si ten pokrokový ekobolševik :-):-):-)
Aby se to barbínkám a sugardaddy taky správně zdanilo, když si ten pokrokový ekobolševik :-):-):-)
borist
Ted uz sem asi nikdo neprijde, ale stejne mi to neda. Uprimne jsem se zasmal pri cteni vetsiny prispevku. Ta srandovni analyza nedostatku elektriny arizonskych farmaru, to snad nikdo nemuze brat vazne a stejne prijdou desitky reakci... Nebo ze si zajedu "do mesta" a najedu pritom 1000 kilometru. Ale vazne k tomu autu, to si nebude kupovat zadny farmar nebo remeslnik. Raptor si prece taky nekupuji lidi primarne na praci, cilova skupina je uplne jina.
Cílová skupina sou petroheadi co si to kupují jako náhradu za kasické V8 sedany nebo rabaští šejci co se s tím proháněj po dunách v poušti :-)
Jasně, každej arizonskej farmář si dá za farmu hromadu větrníků nebo bude spoléhat na zásobocvání elektřinou skrze 70 let staré dráty zoufale zastaralé americké distribuční sítě.
Jak říkám, good luck - hlavně až přijde tornádko, vichřice nebo bude v zimě -38. :-):-)
Jasně, každej arizonskej farmář si dá za farmu hromadu větrníků nebo bude spoléhat na zásobocvání elektřinou skrze 70 let staré dráty zoufale zastaralé americké distribuční sítě.
Jak říkám, good luck - hlavně až přijde tornádko, vichřice nebo bude v zimě -38. :-):-)
×
Sdílení komentáře
×
Postaví si za farmou asi větrník a budou nabíjet a když nebude foukat nebo bude mráz, tak smůla no.
A taky ten skvělý dojezd a snadná opravitelnost doma v garáži, na tom si toho farmář sám udělá hrozně moc :-):-):-)
To půjde na odbyt jako housky na krámě, každej hned půjde vyměnit svůj plnotučný V8 za elektrojebku :-):-)
Asi jako všichni vyměnili V8 za třílitrový diesly :-):-):-)
Diagnostika se dá koupit a zbytek je furt klasická mechanika.
A jisě že tam maj proud, ale taky tam maj brutálně zastaralou přenosovou soustavu, která nikdy ten nápor elektromobilů nezvládne, to zkolabuje při nahrazení 15% ICE elektrojebkama.
SOu to zanedbané , neinovované vedení, někde staré 60 let :-):-)
A kde ten proud ještě chtěj amíci vyrábět?
Atomovky nestaví, plyn je přeci fuj a větrníky a fotovoltaika sou super věc, to špičkově funguje v místech kde e v zímě -35, vánice, závěje a holomrazy.
Aktuální počasí posledních cca 7 zim v USA na polovině uzemí v zimě :-):-):-)
Tak good luck boys, kro nemá elektrocentrálu a za farmou les, tak tomu přeju hooodně štěstí :-):-)
Naopak nemusí jezdit někam tankovat, každé ráno skočí do plně nabitého trucku a jedou 😀
A co budou tak u el. motoru opravovat? Oproti tem benzinovým? Nic......
Tak nebuď zpátečnickej a dej tomu šanci ;-)
Narozdíl od toho HEMi co ti opraví někde 30 majlí daleko golovkou a kladivem :-)
Nehledě k faktu, že někteří rozhodně nemaj nový pikapy a SUV, koukal sem na spousty videí právě z blizárů, vánic a extrémních mrazů a jezdilo tam mraky aut z 90. jako Silverada, Fkový pikapy, Tahoe, Suburbany, starý Duranga, toyoty, nissany atd.
To je na opravy náročný asi jako u nás Felicie :-)
Prostě je to alternativa....chceš...máš....chceš V8 ..máš.
Tedy zatím.....je na výběr..a to je fajn. :-[]
A chipy jsou jak v benzínech, tak ...všude.
Připomná mi to termín "výhledově" a do "nazimy" co požíval předeseda Mrázek v legendárních Chalupářích. Asi to maj marxisti v krvi, tyhle termíny (nebo spíš termixy) :-)
Zatím to je to fajn, než to zakážouz a brutálně zdaní, resp. z obojího po kousku dle momentální nálady zeleného bolševika.
Co takhle hoši?
Takže chceš diskriminovat lidi za to, že jezdí něčím, co plnilo emise ale ty nejnovější to neplní?
Super, hele co takhle zbourat 85% baráků a paneláků v čr? to taky neplní požární, hlukové, ekologické a další normy. Je v tom slyšet i když soused na tebou uprdne nebo mu spadne lžička na kafe na zem, stoupačkama cejtíš kouř sousedů co kouří na wc, slyšíš dítátko co jezdí na odrážedle po kuchyni, hádky lidí, to že někdo pere v 23:40 večer, nemá to únikový východy atd
topí se v tom tím co produkují teplárny nebo uhlím, plynem, dřevem. To je tfuuj. a ještě to ničí psychický zdraví, hlavně ty paneláky a litebetonáky , protože v tom není klid a nestále tě stresuje bor*el od sousedů. A stres je nejhroší zabiják.
Já sem pro to to zbourat, všechno!!
Postavte si nový EKO domy a když na to nemáš, bydli pod stanem!!!
A podnájem za 3+1 v Praze by mohl být mezi 170-260 tisíc ne?
Měšíčně samo.
Kdo na to nemá, musí chcípnout!
Co na to říkáš?
Úplně ten samej princip.
Popř. za ekeolgicky nevhodný byt a dům roční dan z nemovitosti tak 100 litrů ne
To by se zeleným bolševikům mohlo líbit!!!!
Takže kdy deš zbourat kvartýr?
Já mam taky ekologický vytápení, tepelný čerpadlo.
A barák má štítek k energetická třída A :-)
A furt to vytápění at je jakýkolik musíš něčím krmit. A FV apnely na střeše to v zimě fakt nejsou, ti ti nakrmí leda kulajz :-)
Potřebuje to samé elektromotor?
a nechapu proc by v mrazu nemohli dobijet? primarnim zdrojem elektriny treba na Arktide a Amtarktyde jsou u stanic prave vetrne turbiny, ktere funguji i do -80 a diky tomu ze tam temer furt fouka tak jsou idelani, takovej farmar nekde v USA ma spoustu strech jak na fotovoltaiku, tak prave na vetrne turbiny, dost casto tam obycejmej vetrnik cerpa na farmach vodu ;-)
hochu ty jsi fakt zabrzdenej nekde ve stredoveku :-[]
a jen tak do placu, v CR jiz je i fabrika kde obrabej kovy, ktera z velke casti spoleha na fotovoltaiku a snizuje si tim nutne finance na rezervovany vykon ve spickach odberu, do 10-15 let bude tohle naprosto bezne, jen totalni dement to nevidi a snazi se jit proti tomu co je zrejme, bejt cim dal mene zavyslej na ostatnich ;-)
to bude jako fotovoltaický systém vid, ten za 150 000 nabíjí stejně kvalitně a výkonně jko ten za 630 000 vid.
Takže podobně tu bude s turbínkou, ta normální co ti zamrzne bude za 200 a ta akrtická za 700 vid :-):-) A co vedení, kabely, dráty, bateriové úložiště.
Baterky vyloženě - 20 až -40 milujou vid :-):-):-)
A taky milují + 60 a víc, to je na sluníčku v Texasu či Nevadě, Novém mexiku atd než bys řekl švec, tam umí být ve stínu i 40+ když sou extrémy
ale nic, přidáme chlazení....že sežere 25% toho co to vyrobí, no problem.
A v zimě dáme vyhřívání, to žere 50% toho co to vyrobí když bude -38 jako nedávno v Chicagu :-):-):-):-)
Kde těžíš vzácné kovy, kde těžší lithium, kde těžíš kobalt, kde měd, kde křemík, kde nikl, kde vyrábíš ocel, - nic z toho nemáme a nevyrábíme (neprodukujeme) nebo v naprosto marginálním počtu, kolik ty fanatiku bylo otevřeno od roku 1990 nových lomů a pískoven v ČR??
ANI J E D N A vid - KOMIKu!!!!!!
Kde budeš brát cement a písek, kámen až to tady dojde??? Z čeho budeš stavět ty základy pro ty větrníky??
Ještě sem neviděl jediný FV panel, co by nebyl vyroben v Asii!! Stejně tak nabíječku.
Ty plky o tom nebýt na nikom závislý sou k popukání.
A nejvíc budete závislý na výkyvech počasí!! To bude čím dál více nestabilní, těším se na zaplavené FV elketrárny na polích, v zimě pokryté 10 cm ledu, a metrem sněhu (já vím, zas máte vyhřívání, to je super efektivita) , na urvané věci vichřicemi ze střech, nebo až přijde tornádko takový, to bude labužo....A taky v bouřkách sou ty střešní FV systémy, hlavně ty levný super stabilní a bezpečná věc, vůbec to nehoří :-):-)
To bude srandy, těš se.
A prál bych vám pořádnou solární bouři, to bychom se ale nasmáli co :-):-):-)
totální kolaps během hodiny :-)
tak jako jsem si porizoval hypoteku na dum abych nemusel nekomu jinemu platit najem, uplne stejne jsem se snazil snizit zavyslost i s energiema, takze nam ted staci mnohem nizsi pripojka k domu, cims platim mnohem min za rezervovanej vykon, nejsem ze 100% zavyslej na tom co pritece dratama nekde z elektrickeho verejneho rozvodu a kdys elektrina zdrazi nebo kdys je vypadek proudu, tak u nas doma se normalne funguje dal, a to po dobu az 5 dni v normalnim spotrebnim rezimu, a bez dotaci (ano zadne dotace jsem na to nezadal) mam navratnoist smesnych 7-8 let, pritom nejkratsi zaruka na komponentach toho systemu je 10 let
V Česku to vyrobneý není ani omylem a doma na koleně sis to taky nevytěžil a nezpracoval suroviny a nevyrobil :-)
Zato kdyz jde o tezbu, dopravu, zpracovani ropy a spalovani ropy / ropnych produktu, tak je vse v naprostem poradku. :-O
https://www.lidovky.cz/…_ln_zahranici_tn
There are many kinds of costs associated with fossil fuel use in the form of greenhouse gas emissions and other pollution resulting from the extraction and burning of fossil fuels. These negative externalities have adverse environmental, climate, and public health impacts, and are estimated to have totaled $5.3 trillion globally in 2015 alone.
A tady jeste neco z toho odkazu k podpore ropneho / fosilniho prumyslu (nejak to nepotvrzuje tve vyjadreni, ze vse uz existuje, kdyz se pise o ulevach na danich za deset let na nove vrty za 13 miliard $):
Direct Subsidies :-O
Intangible Drilling Costs Deduction (26 U.S. Code § 263. Active). This provision allows companies to deduct a majority of the costs incurred from drilling new wells domestically. In its analysis of President Trump’s Fiscal Year 2017 Budget Proposal, the Joint Committee on Taxation (JCT) estimated that eliminating tax breaks for intangible drilling costs would generate $1.59 billion in revenue in 2017, or $13 billion in the next ten years.
Percentage Depletion (26 U.S. Code § 613. Active). Depletion is an accounting method that works much like depreciation, allowing businesses to deduct a certain amount from their taxable income as a reflection of declining production from a reserve over time. However, with standard cost depletion, if a firm were to extract 10 percent of recoverable oil from a property, the depletion expense would be ten percent of capital costs. In contrast, percentage depletion allows firms to deduct a set percentage from their taxable income. Because percentage depletion is not based on capital costs, total deductions can exceed capital costs. This provision is limited to independent producers and royalty owners. In its analysis of the President’s Fiscal Year 2017 Budget Proposal, the JCT estimated that eliminating percentage depletion for coal, oil and natural gas would generate $12.9 billion in the next ten years.
Credit for Clean Coal Investment Internal Revenue Code § 48A (Active) and 48B (Inactive). These subsidies create a series of tax credits for energy investments, particularly for coal. In 2005, Congress authorized $1.5 billion in credits for integrated gasification combined cycle properties, with $800 million of this amount reserved specifically for coal projects. In 2008, additional incentives for carbon sequestration were added to IRC § 48B and 48A. These included 30 percent investment credits, which were made available for gasification projects that sequester 75 percent of carbon emissions, as well as advanced coal projects that sequester 65 percent of carbon emissions. Eliminating credits for investment in these projects would save $1 billion between 2017 and 2026.
Nonconventional Fuels Tax Credit (Internal Revenue Code § 45. Inactive). Sunsetted in 2014, this tax credit was created by the Crude Oil Windfall Profit Tax Act of 1980 to promote domestic energy production and reduce dependence on foreign oil. Although amendments to the act limited the list of qualifying fuel sources, this credit provided $12.2 billion to the coal industry from 2002-2010.
To budou světově biliony, ale liber!!! Co.
Jenom kolik bude stát kompetní rekonstrukce přenosové sítě v USA? bez ní bude v usa ročně 20 000 blackoutů nebo jeden obří trvalej, občanská válka, rabování a nárůst kriminality o 30 0000 % :-):-):-):-):-):-)
Hlavně díky marxisticko-bolševickým reroristům z C L N :-):-):-)
:no:
Hezky den
PS Jestli chces diskutovat, tak si rozklikni ten odkaz.
Preloz si ho.
A pak dumej a snaz se ho pochopit.
To je samozřejmě nutné podporovat i nadále.
Stejně tak se podporuje hledání nových ložisek surovin, teda i vaše mědi, kobalty, nikly, vzácné kovy, lithium, křemík atd
:D:D
https://www.finance.cz/…ropovodu-druzba/
"... Ukončila tak poslední etapu rozsáhlé rekonstrukce ropovodu Družba. Modernizace stanice přinesla zhruba desetiprocentní zvýšení maximálního množství protékající ropy, ale především energetickou úsporu a vyšší spolehlivost. Výměna čerpadel a další techniky stála 133 milionů korun."
https://mostecky.denik.cz/…un-20200730.html
Objem zpracované ropy činil 0,776 milionů tun. Prodejní objemy rafinérských produktů dosáhly výše 1,013 milionů tun a petrochemických produktů úrovně 0,286 milionů tun. Investice ve druhém čtvrtletí roku dosáhly výše 3,9 mld. Kč :-O a mířily především do rozšiřování, ekologizace a údržby výrobních technologií a do rozvoje sítě čerpacích stanic Benzina v Česku a na Slovensku.
Co ty na to Baricku?
Co takhle misto troleni na acz si obcas neco precist?
Informace od tebe jsou bullshit.
Ale není to potřeba stavět od základu nové, jako komletní infrastruktura na elektromobily + velmi rozsáhlá rekonstrukce přenosové a distrubiční soustavy, v převážné většině zemí + výmena nebo zásadní rekonstrukce trafostanic + rekonstrukce domácností, protože ty jističe co tam někteří maj z dob krále klacka to fakt nedaj.
O tom nikdy nepiše, kolik to bude stát a kdo to zaplatí.
My to víme, koncový spotřebiltel na ceně kilowatky 6-8 Kč resp. stavební proud za 13-19 Kč kilowatka.
+ spotřební dan na nabíjení Ev jebek nebo mýtné na kilák, to všechno zelená bolševická svoloč připravuje
Ale řekl bych, že až právě rozvoj technologií ukázal kde je problém a je i vůle ho řešit.
Ja jsem ten, komu vadi oboji.
Twisted je ten, komu vadi JEN vyroba elektromobilu a solaru.
;-)
Barika uz komentovat radsi nebudu...
Jsem treba rad za kazde snizeni energeticke narocnosti baterek, nyni uz "jen" (stale je to hodne) 60kg co2 na kWh.
Nebo podporuju ukonceni vyroby energie z uhli, ktera skutecne nedela elektromobil prilis cisty. I kdyz alespon lokalne (ve mestech, kde to ma primy dopad na nejvic lidi) cisty samozrejme zustava.
Ale u nas mame z uhli 50%, tu druhou (temer...) bezemisni polovinu se snazi odpurci elektromobility dusledne zamlcovat.
1) pokračování těžby uhlí
2) pokračování těžby ropy a plynu
3) pokračování výroby aut se spalovacími motory
4) pokračování možnosti jezdit vyrobenými auty, dokud ta auta budou jezdit
5) proti zdanění fosilních paliv
6) proti zákazům vjezdu do měst a oblastí a tedmezování osobní svobody
7) proti nařizování jakým druhem paliv má člověk topit
8) proti dotacím na EV, fotovoltaiku a větrníky
Ale je dobře že se o tom spolu s EV mluví. Ono totiž až rozvoj EV na to upozornil a začlo se s tím něco dít.
Barik: trollové se nemají krmit.
Clovek mu tu vyvrati blbost a on dalsi dve napise...
To může je tupý ekobolševický fanatik nebo pavědec, následník Trofima Lysenka :-)
narozdil od zdejsich nekterych mudrlantu ja se vyrobkum z Ciny snazim vyhejbat, ac u nekterych veci se tomu proste vyhnout neda