Preco tomu nedali meno Thália ? Bola tak popularna... 9 z 10 dochodcov nezostane oko suché.
Tie blatniky maju imho dost ohizdne prevedenie o zadnych senzoroch nevraviac.
No dovol P301 po FL je nahodou f pohode a mala tam 1.6 16V 85kW aj 1.6HDi 74kW... co viac treba ? :D Netvrdim, ze tato nova Thália je spatna, vyzera k svetu az na tie vysteroidovane lowcost lemy.
Tipo je pohodak, zeby oproti tymto káram mala Thalinka nieco na vrch nevis, o nieco lepsi interier, zaroven horsie motory :-)
No jasné, ty motory, to je škoda, ale pokud vím, tak Tipo sedan taky neoplývá celou paletou motorů, jako jiné karosářské verze a ten interiér Fiatu.. to je fakt.. nehezké , to radši TCe a Dacii s logem diamantu :D
100k TCe by mohlo stacit, ale ta 1.6 16V (SCe 85kW) bola na tych trhoch este do nedavna, tomu by som na ich mieste dal prednost. https://www.youtube.com/watch?…
No, KDYBy to tady Renault nasadil za 250-300 s jednašestkou, tak jich je tu plno :) Ale já bych se toho TCe nebál, je to nepřímý vstřik, dost živé, pro cílovku asi i lepší, než jednašestka, tedy tady v EU.
Mne se ten litr v Cliu fakt líbil, nebylo to takové dieslově tupé, jako TSI, výkonu akorát, předjet kamion cestou na chatu taky zvládneš, takové fajn levné auto pro EU... ale těm tu pšenka už moc nekvete..
V lahkom aute male TCe vynikne nemal by som s tym problem, ale mat moznost si vybrat asi 1.6ku... zalezi kde, s ich emisnymi normami by nemusela byt ta 1.6 zdechlá a spotreba by mohla byt OK.
Zalezi aj od prevodovky, 1.6 s 5kvaltom na dialnici nebude nic moc, TCe s 6kvaltom by bola na dialnici uspornejsia a tichsia.
Neviem, boli tam Rendikove 1.6 8V pak tam dali 16V hlavu a potom do toho dosiel Nissan a zacali sa pouzivat ich 1.6 16V... toto su asi Rendle. Nissanacke mavali 86kW a Rendy 77 a 85.
Diky, trochu som to nadhodil, som rad ze si potvrdil moj dlhodobejsi nazor... nie ze by mi na tych palcoch zalezalo, ale ked niekto hodi takuto BOT systemovku tak je to zufalost. To mi k tebe nikdy nesedelo. Akurat to malo dost blby timing. Sorry :-)
No je to lowend, s mainstreamem bych to fakt nesrovnával, to i ten Rapid vypadal alespon na oko lépe.... zase co mám zkušenost, tak Tipo lépe tlumilo dlažbu v Praze, ale byl to tedy ten "proevropský" kombík a né sedan pro východní trhy.
No když kouknu na logan a na tipo, tak si tu legraci nedělá. Zvenku Tipo ujde, ale interiér je hrozný. A ten smrad, kdzy jsme otevřel dveře výstavního Tipa. To jsem u žádného auta nezažil.
No, když si srovnáš naměřené hodnoty pružného zrychlení v testu SM a provnáš s výsledky Octavie RS (už si nepamatuju, jestli to byla TDI), tak ty výsledky Tipa 1.6 M-jet byly skutečně pozoruhodné! I redaktoři SM z toho tehdy byly v šoku. :-):yes:
Jo, byl to takovej trhák, že oficiální zastoupení Lady radši v poklidu vyklidilo ČR.... ale tak my jsme pitomci co jezdíme těmi tří a čtyřhrnky, co žerou jen o 0,3 litru méně, než Barikovo V6 s kterým jezdí 80, aby to moc nežralo... víš jak :D
V tom je přátele hlubší marketingový záměr. Jistě všichni vzpomenete na Thalii po fc, jak měla na grillu krásnou kovou lištu. Ta odkazovala na Lagunu. Mnohokrát jsem slyšel diskuzi majitelů, když jeden říkal: "Mám tu lepší Thálii, už tu s lištou vepředu, jako Laguna!" ...... no a teď tu máme Taliant, .......když se zasníš, lehce to zarezonuje v dáli jako Talisman. No a to je to důmyslné podprahové sdělení. :-):yes:
Aspoň je vidět druh zakazniku Renaultu :-[]:-[]:-[]
Thálie je jako Laguna, Thaliant jako Talisman. :-[]
Ale upřímně, mne to hned napadlo že to chtěli jménem přiblížit Talismanu
Šak to co říkáš není nic proti ničemu. Můžu ži fakt říci, že jsem několik takových hovorů sám odposlechl. A mě přece nemůžeš obvinit z toho, že jsem zákazník auta s pí......u. :-)
Nic zas tak hrozného nenapsal. A Renault nemá ve znaku kosoctverec? Tedy jeslti narazis na to poslední spojení. Dnes to nové logo, dokonce dvojitej kosoctverec
Nenapísal to, len myslel. :D
Zaujímavé je, že prakticky nikde na svete tento tvar nevnímajú tak ako v našich končinách.
Takže nič hrozného nenapísal. Len je to primitívna myšlienka, čiže mimo moje sympatie, tak ako som sa vyjadril.
No já to snad za svůj život ani jednou nenakreslil :-[] . Asi jsem nebyl rebel. A do diskuze snad taky ne :D
Ale to neznamená, že to v tom nevidím. Myslím jako kosoctverec v jejich logu
No záleží kolik toho mají společného. Hned namátkou mne napadá corolla, hatch jinej rozvor než SDN a kombi, SDN jinou paletu motorů, nastavení podvozku a výbavy. Přesto to jsou asi stejná auta.
Pretože píšeš o autách ktoré sú skoro celé poskladané z rovnakých dielov, len kvôli typu karosérie a určeniu trochu inak naladené. Rozdielny rázvor je pri modulárnej platforme najmenší problém, nerobí to len Toyota. Snáď nechceš vážne tvrdiť, že Clio a Sandero sú rovnaké autá, lebo stoja na zhodnej platforme? A že tým pádom je Logan a Logan prezlečený za Renault, Clio s batohom?
Ja nevím co mají ta auta společného a co nemají. Viděl jsem někde srovnání skeletu clia a sandera, a tam byli rozdíly jen v úsporných opatření, I za cenu bezpečnosti.
To môže byť docela dosť - čo ušetríš, to chýba, a môže sa prejaviť dosť výrazne. Kompromisy sú krysy, to platilo a platí. Ušetríš na materiáli 10 centov, ale prejaví sa to, ako keby si ho stiahol o dvacku. Aj keď je nová Dacia výrazne lepšia ako predchodca, svojho darcu orgánov nemá šancu dotiahnuť.
Jasne. A Renaulty sa zámerne vyrábajú s chybami. Už som ti viackrát napísal, ty pacient, že na mňa nemáš reagovať. Bež si namazať sedadlá vo svojom Renaulte aby ti nevŕzgali a neotravuj.
Áno. Nepleť si pojmy a dojmy. Prevetraj Sandero aj Clio a pochybujem, že Ti budú pripadať rovnaké. U Logana a Taliantu pravdepodobne veľa rozdielov nebude.
Ale kto to kúpi, asi chce malé auto s vysokým posedom, a síce falošným, ale pocitom bezpečnosti. Taký človek nevenuje lacnému sedanu ani myšlienku. Takže vzájomné porovnanie, aj keď ukáže jasné rozdiely vo všetkom, čo Uživatel vyššie spomenul, je aj tak bezpredmetné.
Všechny mini SUV mi pripadnou k ničemu. Jako chápu, že se to líbí, každý kdo nemá na větší suv, tak si koupí tohle. Můj názor je /nikomu nenutím/ že normální HB typu golf ti udělá 100x lepší službu. Líp jede, líp brzdí, líp sedí v zatáčkách, lépe využitý prostor, o kufru nemluvím. Ani jeden se nepodívá mimo silnici. A já osobně se do dobrého sedanu raději zohnu, než abych využil jednu jedinnou kladnou vlastnost, že se do něj dobře nastupuje. To že je doba jiná, a automobilky se snaží vyhovět celkem chápu. Nicméně mě jako fandovi do řízení to nikdy sedět nebude.
Proti tomuto sa nedá povedať ani ň, máš pravdu. Faktom ale je, že tento druh vymiera a mnohí noví majitelia áut riešia viac infotainment a štýl ako vodičské zážitky.
Je to možné. Raz som narazil na turecký internetový bazár, kde som si všimol 6-ročný Renault Symbol s 150 tis. najazdenými km a cenovkou takmer 15000 €.
Koukám, že na oficiálních snímcích (předpokládám, že zcela úmyslně) chybí fotky otevřeného víka kufru. Tipnu si, že i podle stejného obludného organizéru jako v Loganu, bude vše stejné. Ok, už u jinak vcelku noblesního Loganu mě holé plechy víka trochu zarazily (není to hezké ani moc praktické a zvlášť u nadupaných verzí s poměrně slušnou výbavou působí jako špatný vtip), ale pokud si chce Renault hrát na něco lepšího, čekal bych trochu víc....
Kdy už to tomu "novináři" konečně dojde, že LPG není stlačený zemní plyn (to je CNG), ale zkapalněný ropný plyn, tedy směs propanu a butanu. Tohle snad ví i uklízečka vy odborníci !!!