Novinky
https😐/www.autoforum.cz/…it-se-minulosti/
https😐/www.autoforum.cz/…-byl-t😲cistec/
https😐/www.autoforum.cz/…ivni-cekat-opak/
https😐/www.autoforum.cz/…-byl-t😲cistec/
https😐/www.autoforum.cz/…ivni-cekat-opak/
https😐/cz.sputniknews.com/ 😁
Ty jsi jasný volič SPD, nebo magistra sputnika DHL Volného, že? Opravdu chceš dávat odkazy na "magazín", který je usvědčený z manipulace s pravdou i manipulátoři.cz, poslední reálný test 20.8.2017, ještě k tomu od externisty? 😲 😁
https😐/manipulatori.cz/…ji-kde-tankovat/
Ty jsi jasný volič SPD, nebo magistra sputnika DHL Volného, že? Opravdu chceš dávat odkazy na "magazín", který je usvědčený z manipulace s pravdou i manipulátoři.cz, poslední reálný test 20.8.2017, ještě k tomu od externisty? 😲 😁
https😐/manipulatori.cz/…ji-kde-tankovat/
Díky , strčte si ty elektro pokusy do zádele !!!
Tohle šílenství za pár let zhasne na tom že to téměř nikdo nechce a nekoupí.. :no:
Tohle šílenství za pár let zhasne na tom že to téměř nikdo nechce a nekoupí.. :no:
Bez šance kamaráde, bez šance. Je to jen popření skutečného světa, už teď automobilky ví, co budou vyrábět za 9 let, co ne a kde ne. Z toho prostě není cesta zpět, celý svět přechází na čistou mobilitu, čistší zdroje energií a nikdo se Jarose71 ptát nebude, co si on o tom myslí. I ČR na to má nejmenší vliv, jelikož veškerý důležitý trh je kolem nás a co se stane, když nebude moct škodovka prodávat po světě? Nebude vyrábět, svých usoplených 100k aut pro český trh jí nevytrhne, to je dobrý tak maximálně pro limitku, ale ty jsou za extra příplatek a to by nekupoval už vůbec nikdo. Navíc, škoda není česká, ale patří němcům, tedy až Diess řekne "končíš se spalováky", tak prostě končí.
Bohužel jsi zatím na začátku prožitku fází smutku, popření. Následně přejdeš na hněv, protože si uvědomíš, že s tím nic nezmůžeš. Pak přejdeš přes smlouvání k depresím a zakončíš to smířením s realitou, případně dojdeš na to, že si tady plival hnůj a jednoduše si neměl pravdu.
Bohužel jsi zatím na začátku prožitku fází smutku, popření. Následně přejdeš na hněv, protože si uvědomíš, že s tím nic nezmůžeš. Pak přejdeš přes smlouvání k depresím a zakončíš to smířením s realitou, případně dojdeš na to, že si tady plival hnůj a jednoduše si neměl pravdu.
Mercedes Benz EQ je v širším slova smyslu nová značka koncernu, která již zahrnují rodinu všech elektromobilů společnosti. Všechny jsou založeny na jednotné platformě navržené speciálně pro vozidla s elektrickým přenosem. Základem pro vytvoření nové řady elektrických vozidel byl koncept elektrického crossoveru Mercedes Benz EQ, jehož architekturu a parametry lze přizpůsobit pro všechny budoucí modely díky modulárnímu systému, včetně akumulátoru, který může zcela se mění v závislosti na modelu v řádku EQ.
Architektura platformy Mercedes Benz EQ je vhodná pro crossovery, sedany, kupé, kabriolety a další potenciální modely této série. Řada EQ zahrnuje nejen modely elektrických automobilů, ale také související produkty a služby související se zajištěním jejich provozu, zejména bateriové systémy, přístup k nabíjení a mobilní aplikace.
Rodina EQ jíž má EQS limuzínu, tři crossovery: EQA, EQB, EQC a van EQV.
Těšte se a oslavuje brzký příchod nového krále business třídy EQE - důstojného nástupce legendární E-Klasse!
BRAVO MB EQ
Jinak jsem necekal, ze Mercedes bude tlacit ekvivalent Ecka v elektrice tak rychle. My slel jsem, ze si daji tak 2 roky na zpetnou vazbu z prodeju EQS. Vsechno u EQE nakonec bude zalezet na cene. Drzim palce.