Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Historie značky Iveco: Když se pět značek sloučí do jedné

1 komentář

Avatar - mariov8
mariov8
Pamatuji jako kluk na soupravy s tahači TurboStar v čele, často s motory V8. Neměli problém v táhlých dálničních stoupáních předjíždět na rodinnou dovolenou plně naloženou Škodovku 120L. Italský design s trochou německé pečlivosti a Francouzské avantgardy v těžké váze. I když ten UNIC se brzo vytratil, stejně tak i vzduchem chlazené motory KHD Deutz z Magirusů a o IVECu se říkalo, že je to auto pro pečlivého řidiče. Důležitá je i divize FPT (Fiat Powertrain Technologies dodávající motory IVECO a FIAT mimo automotive. Ve spojení se značkou FIAT po Mercedes-Benzu a Renaultu další koncern schopný dodávat od miniaut až po tahače těžkých souprav 250t... vlastně dnes už by do party měl patřit i VW se SCANIi a MANem...