Ve vyšších výbavách je Yaris Cross dostupný výhradně s hybridním pohonem. Zato však k němu pořídíte i čtyřkolku, která mezi malými SUV není dnes tak běžná.
Tak na toto auto som velmi zvedavy... a otvorene priznavam ze sa mi skutocne paci... ovela viac ako vajcoidny rozcapeny yaris aj ovela viac ako povedzme c-hr .... uz nech je tu testik... v 4kolke v kombinacii ako hybrid uplna dokonalost... k tomu hranatejsi pekny dizajn... idealne rozmery a dalsi toyotacky trhsk je na svete... cakam velky uspech :yes:
...než základní hatchback, ale ani tak mě to designově nijak nenadchlo - design sráží zejména ty příšerně humpolácké a nehezky tvarované lemy blatníků. A výrobce bohužel nenabízí žádnou silnější nehybridní motorizaci, takže nic zajímavého. :-(
P.S. Bohužel to nemá ani mechanickou P brzdu, což je v B segmentu neomluvitelné (pokud tedy el. P brzdu dostávají "befelem" všechny stupně výbavy). :no:
Kolik dáš když tě nechám zatahat za mechanickou parkovací brzdu v Peugeotu 406? A kolik dáš když tě nechám zašlapat na pedál MECHANICKÉ PARKOVACÍ BRZDY v hybridní Toyotě Prius?
Dnes už je ten titulek správně. Včera tam ještě byla chyba, že "...bez hybridu ji nekoupíte". A když si koupíš benzínovou, bez hybridu, tak tam bude hádej co? Mechanická ruční parkovací brzda. Takže si nechej svoje 1000x opakované nesmysly o mechanických parkovacích brzdách zase jinam, ju?
1) Děkuji za nabídku, ale nepotřebuji tvou "pomoc" s taháním ručky ve tvém Peugeotu, mám na to svá auta.
2) Laskavě si přečti poslední větu mého předchozího příspěvků (tu v závorce)! :-[]
Co se týče cen je to dneska katastrofa, ale lidi si zvykli. Pomalu to berou jako standart. Na tříválce si taky zvykají. Yaris se mi až tak moc nelíbí, ale určitě víc než třeba Arona od Seatu. A když jsme u té Arony, tak té se alespoň dle statistik prodá docela dost. Ale i na cestách je celkem vidět.
Předek dobrý, světla dobrý, vnitřek dobrý.
Ale ten boční pohled... https://img.auto.cz/…pbWc/7022462.jpg?…
Vzadu překombinované, vepředu zase vypadají (jinak hezký) kola dost utopený pod obrovskou masou plastu a plechu. No jistě... wannabe SUV na technice B segmentu, s nízkoprofilama...
Mě se to celkem líbí, ale uvidíme naživo. Přemýšlím, za co vyměnit malého Citroena a tohle by mohla být cesta, ne sice v hybridu, ale za atmo 1.5 v Comfortu za 470k + paket tech by nebyla od věci. Cena je sice vysoká, ale u kterého malého SUV není, že?