Když se Rolls-Royce zákazníků zeptal, co by si přáli na novém Ghostu, odvětili méně okázalosti. Přesto, kamkoliv s tímto autem přijedete, jste středem pozornosti.
Barva/odstín není špatný (tenhle kus jsem viděl i naživo), ale barevná kombinace s interiérem není (pro mě) zrovna to pravé ořechové.
A moc se nepovedla ani ta celo černá kola, aspoň po obvodu mohla mít vybroušenou kovovou linku.
sice už se to nevyrábí v původní továrně v Crewe a nemá to vlastní motory, ale pořád je tam noblesa, skvělé ticho, skvělé pohodlí, super kvalitní materiály a téměř nekonečné možnosti indviduální konfigurace.
Tak tak, moje dvě nafty byly Volvo S80 na 14 dní z půjčovny a na 1 rok sem vlastnil Jaguar XF 3,0 Twinturbo....
Oproti tomu 5 osmiválců, 2x 5,7 HEMI ; 1x 4,2 kompresor Jaguar, 1x 4,8 V8 v BMW a 6,75 V8 v Rollsu. Takže paradoxně víc evropských V8 jak amerických :-) I když ten Rolls má k těm us osmiválcům pojetím hodně blízko, akorát je jiné pořadí zapalování a utlumený zvuk.
Z těch V8? Jako daily car určitě to HEMI, jako srdcovka ten kompresorový Jag a Rolls :-)
HEMI je legenda, když to po mostem zašlápneš, ten zvuk s těmi Magnaflow je prostě boží, a ty konfekční plechovky krásně mizí v zrcátkách, i když to má jen 5st. almaru a krásně to zrychluje kopec-nekopec:-)
Klasicky HEMI váží cca 260 kg. Přeplňovaný čtyřválec asi tak o sto mÍň. Do SUV nebo limuzíny je to možná buřt, v menších autech je to ingot, který způsobí, ze auto se řídí jako kladivo železnou části dopředu. Pokud takový motor není jako v nové Corvette vzadu nebo uprostřed, potom je to auto na jízdu rychle směrem dopředu…
Mas osobni zkusenost s rollsem? Zejmena vyrobenym v bmw? Ja ano a nemuzu rict ze byl v cemkoli lepsi nez mergl. Zaplatis za vyjimecnost ale kvalitu vyssi nedostanes. Osobne me dost zklamalo odhlucneni. Mergl je prakticky ve vsem dotazenejsi produkt s nesrovnatelne lepsi spolehlivosti a zivotnosti. Ale z hlediska designu novy ghost nema chybu. Oproti predchudci jiny level