Testy
Vladimir Smola
6
To si myslim ze bude hlavný problém majiteľov Rollsov, ako zaparkujú pred svojim panelákom... 😄 😄 😄
Přejít do diskuze
Myslím, že Baryk nikdy nebyl příznivec nafty. Jestli se nemýlím, tak jí měl jen v Jaguaru XF.
sice už se to nevyrábí v původní továrně v Crewe a nemá to vlastní motory, ale pořád je tam noblesa, skvělé ticho, skvělé pohodlí, super kvalitní materiály a téměř nekonečné možnosti indviduální konfigurace.
.... navic nakombinovat sedy lak s kremovym interierem s fialovymi prvky.... hrozny nevkus.... 8-s
Jinak nic proti jizde a technice 😉
Jinak nic proti jizde a technice 😉
Barva/odstín není špatný (tenhle kus jsem viděl i naživo), ale barevná kombinace s interiérem není (pro mě) zrovna to pravé ořechové.
A moc se nepovedla ani ta celo černá kola, aspoň po obvodu mohla mít vybroušenou kovovou linku.
A moc se nepovedla ani ta celo černá kola, aspoň po obvodu mohla mít vybroušenou kovovou linku.
Tak tak, moje dvě nafty byly Volvo S80 na 14 dní z půjčovny a na 1 rok sem vlastnil Jaguar XF 3,0 Twinturbo....
Oproti tomu 5 osmiválců, 2x 5,7 HEMI ; 1x 4,2 kompresor Jaguar, 1x 4,8 V8 v BMW a 6,75 V8 v Rollsu. Takže paradoxně víc evropských V8 jak amerických 😄 I když ten Rolls má k těm us osmiválcům pojetím hodně blízko, akorát je jiné pořadí zapalování a utlumený zvuk.
Oproti tomu 5 osmiválců, 2x 5,7 HEMI ; 1x 4,2 kompresor Jaguar, 1x 4,8 V8 v BMW a 6,75 V8 v Rollsu. Takže paradoxně víc evropských V8 jak amerických 😄 I když ten Rolls má k těm us osmiválcům pojetím hodně blízko, akorát je jiné pořadí zapalování a utlumený zvuk.
Ani by som nepovedal...
Jediné, k čomu mám výhradu je farba diskov kolies - taká "Mansorácka"...
Jediné, k čomu mám výhradu je farba diskov kolies - taká "Mansorácka"...
KINGofBINGO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Z těch V8? Jako daily car určitě to HEMI, jako srdcovka ten kompresorový Jag a Rolls 😄
HEMI je legenda, když to po mostem zašlápneš, ten zvuk s těmi Magnaflow je prostě boží, a ty konfekční plechovky krásně mizí v zrcátkách, i když to má jen 5st. almaru a krásně to zrychluje kopec-nekopec😄
HEMI je legenda, když to po mostem zašlápneš, ten zvuk s těmi Magnaflow je prostě boží, a ty konfekční plechovky krásně mizí v zrcátkách, i když to má jen 5st. almaru a krásně to zrychluje kopec-nekopec😄
ale u nas pred panelakmi pribudaju zakazy statia pre auta nad 5 m. To moze byt trosku problem, ako je to v inych mestach?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Barvu nerešit, U RR si můžeš nakonfigurovat co chceš a kdo bude kupovat ojetinu, může si vybrat kousek po někom s lepším vkusem. No problemo amici 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Akurat ta farba kasne aj diskov mi tu vobec nesedi....
Takto vyzera ten skutocny luxus meda beda uc sa ... rolls navzdy kralom :yes:
Takto vyzera ten skutocny luxus meda beda uc sa ... rolls navzdy kralom :yes:
Ono se to jinam než do limuzíny, suv a pikapů nedává....
Jo ještě kupé Challenger, ale to je spíš velké GT než sporták 😄
Jo ještě kupé Challenger, ale to je spíš velké GT než sporták 😄
Klasicky HEMI váží cca 260 kg. Přeplňovaný čtyřválec asi tak o sto mÍň. Do SUV nebo limuzíny je to možná buřt, v menších autech je to ingot, který způsobí, ze auto se řídí jako kladivo železnou části dopředu. Pokud takový motor není jako v nové Corvette vzadu nebo uprostřed, potom je to auto na jízdu rychle směrem dopředu…
to je 6,2 Helllcat. Ten má kompresor a 700+ HP
Klasické 5,7 nebo 6,4 jsou atmoséry a 360-400 HP resp. 460
Bohatě to stačí, krouták to má jako diesel, cca 560-700 nm 😄
Klasické 5,7 nebo 6,4 jsou atmoséry a 360-400 HP resp. 460
Bohatě to stačí, krouták to má jako diesel, cca 560-700 nm 😄
Znám člověka co si loni koupil Wraith a patří mu i nějaké paneláky. Sice tam nebydlí, ale omezovat to může. 😄
ale přeplňované HEMI se nejmenuje HEMI... a Barik jezdil s obyčejným HEMI a srovnává tohle...
Ale HEMI je dnes taky přeplňované, přes 700 koní, a to docela píše. Je potřeba srovnávat současné se současnými.
jakýkoliv přeplňovaný diesel nebo benzín v konfekčním autě už dnes to Hemi spráská jak psa...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mas osobni zkusenost s rollsem? Zejmena vyrobenym v bmw? Ja ano a nemuzu rict ze byl v cemkoli lepsi nez mergl. Zaplatis za vyjimecnost ale kvalitu vyssi nedostanes. Osobne me dost zklamalo odhlucneni. Mergl je prakticky ve vsem dotazenejsi produkt s nesrovnatelne lepsi spolehlivosti a zivotnosti. Ale z hlediska designu novy ghost nema chybu. Oproti predchudci jiny level