Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Lexus NX přijíždí s novým pojetím designu a plug-in hybridním pohonem
36 komentářů
3_diamanty
Za mna vyzera vyborne... aj ked to vzajomne prepojovanie zadnych svetiel akymsi optickym pasikom je svojim sposobom strasna kolotocarovina este kdesi z cias seatu cordoba ale chapem .. moda nepusti a dnes je toto riesenie asi opat v kurze... no ale kabina... karoseria... proporcie ... vsetko inak vzajomme ladi ... ked k tomu priratame lexusacku kvalitu a technicku vyspelost... nie je o com... nx uz teraz vnimam ako uzku topku segmentu ak nie jej samotneho krala... a v tej modrej... no wau .. NX :😉 :yes:
Další kráľ segmentu? 🤣👏
tak je to jasné. prodávat se nebude, protože 3_diamanty má krále segmentu vždy na chvostu.
Jak dalsi 😃... je tu snad lepsie glbecko alebo ravka alebo novy outlander?... tak vidis... lexus aj tu kraluje
radek.m
Nepochybuju, že to bude super auto, super spolehlivý pohon, dobrá platforma, lepší interiér než předtím... a pro mě kandidát na koupi.... ale .... když se podívám jak vysoko vystřelil třeba Genesis GV 70 (lepší interiér, lepší exteriér, zadokolková plarforma z G70), tak mi přijde že se Lexus měl snažit ještě trochu víc, Vlastně mi u Genesisu chybí jen nějaký hybrid.
Provocateur
Pominu-li sportovní verze RC F, IS F a LC, tak NX je jediný povedený běžný Lexus. Za to natolik, že po designové stránce hravě předčí třeba cokoliv od konkurenční D3.
Samozřejmě Šimpanzům a podobným opičákům (vyjma makakům) se to líbit nemůže, protože je to made in Japan 😄
Samozřejmě Šimpanzům a podobným opičákům (vyjma makakům) se to líbit nemůže, protože je to made in Japan 😄
Panu Šimpanzovi vadí i Tesla, takže asi bude oddaným služebníkem některé z evropských automobilek.
Proč? Kvůli tomu, že má odlišný názor a obvykle ho jako jeden z mála umí i podložit, tak ho nazýváš služebníkem?
Tak možná spíše asi zaměstnancem 😉
A s čím se nedá souhlasit? Že se exteriér nezměnil je fakt, že prémiová technika vypadá trochu jinak taky.
O tom, že by se mu NX nelíbilo nepíše, jen vyvrací logicky snůšku reklamních povídaček.
O tom, že by se mu NX nelíbilo nepíše, jen vyvrací logicky snůšku reklamních povídaček.
Já někde píšu, že se s něčím nedá souhlasit? Ta druhá věta byla psaná s nadsázkou, protože jsem nikdy neviděl Šimpanze pochválit něco z Japonska 😉
Jinak na techniku většina lidí kašle, šestiválec nebo osmiválec, druh pohonu. Dnes už jen rozhoduje náklonnost ke značne a design. Možná zpracování. Btw. v této prémiové tříde jsme vybírali auto před 3 lety a NX mělo rozhodně nejlepší zpracování interiéru oproti GLC, X3 a Q5. BWM si může třeba šestiválec strčit za klobouk, když mu u X3 vrže palubka u předváděcího auta.
Jinak na techniku většina lidí kašle, šestiválec nebo osmiválec, druh pohonu. Dnes už jen rozhoduje náklonnost ke značne a design. Možná zpracování. Btw. v této prémiové tříde jsme vybírali auto před 3 lety a NX mělo rozhodně nejlepší zpracování interiéru oproti GLC, X3 a Q5. BWM si může třeba šestiválec strčit za klobouk, když mu u X3 vrže palubka u předváděcího auta.
Tohle je podle mého model, po kterém chlap ani nevzdechne. Jezdit bych v tom nechtěl - ale líbí se mi moc :yes:
No a cílové skupině, tj ženám - těm je šestiválec úplně ukradený…
No a cílové skupině, tj ženám - těm je šestiválec úplně ukradený…
Měl jsem na firmě dvě poslední X3 a zcela bez trablů, jen potěšení a užitek.
A palubka nevrzala? Potěšení i užitek může být i s vrzajicim interiérem. Par let zpět měl BMW problém s kvalitou interiéru, ale to už se asi změnilo.
Mne tedy sebemenší vrzání vadí, v tomhle musím vyzdvihnout O2. Ať byla sebevíc problematická, tohle měli dobře a I po 200tis ten interiér držel a nic nevrzalo. Coz se třeba nedalo říct o minulém Yarisu. Ten je zase přesný opak, bez jediné závady ale už po par desítkách tis.km to vevnitř vrže strašně
Mne tedy sebemenší vrzání vadí, v tomhle musím vyzdvihnout O2. Ať byla sebevíc problematická, tohle měli dobře a I po 200tis ten interiér držel a nic nevrzalo. Coz se třeba nedalo říct o minulém Yarisu. Ten je zase přesný opak, bez jediné závady ale už po par desítkách tis.km to vevnitř vrže strašně
Moja x1 tiež ani nevrzne, aj keď som videl v niektorých testoch, že sa na to sťažovali. Zato vo Volve niečo v palubke sem tam vrzne. Toto je prekliatie, keď auto funguje dobre dlhé roky, nie je dôvod sa ho zbaviť, ale vrzga pri každej jazde.
Kvalita šla hodně dolů u e60, e90. Od té doby opět stoupala a u G modelů těžko něco vytýkat. O2 byla opravdu poctivá, následovník už byl jiná káva. Teď mě poslední Octa příjemně překvapila, ale nikdy jsem nevyzkoušel úplný základ.
Dlouho jsem premyslel, jestli na nej, nebo Tebe reagovat.
Nicmene. Nevim, co se cekalo, ze se s designem stane. Ani D3 mezigeneracne nedela brutalne skoky, takze kritizovat tohle je zvlastni.
A ze premie je o R6 a V6. Ano, akorat napriklad u BMW je to uz jen u M modelu. A kolik X3M, nebo 40d jsi v realu videl? A jestli je Mercedes napr. CLA 250e s motorem 1.33 premie, tak to mi p...r zada.
Nicmene. Nevim, co se cekalo, ze se s designem stane. Ani D3 mezigeneracne nedela brutalne skoky, takze kritizovat tohle je zvlastni.
A ze premie je o R6 a V6. Ano, akorat napriklad u BMW je to uz jen u M modelu. A kolik X3M, nebo 40d jsi v realu videl? A jestli je Mercedes napr. CLA 250e s motorem 1.33 premie, tak to mi p...r zada.
X3 M40i nejezdí nijak málo, i X3M vídávám. Ale hlavně jsou i 30d. Q5 má V6, F-Pace má R6. Další věc je uspořádání pohonu a jakým způsobem funguje AWD.
CLA nemá smysl do diskuze vůbec tahat, úplně jiná kategorie.
CLA nemá smysl do diskuze vůbec tahat, úplně jiná kategorie.
Jestli se nepletu, tak sestivalce jsou jen diesely. Otazka je, do kdy jeste vubec budou. Ale kdyz to vemem jen hybridni varianty, tak si nemaji co vycitat. Jedine to, ze Lexus nenabizi diesely. Ale tomu je jiz nejaky patek a ma to svy duvody... AWD je tristni. O tom zadna.
Souhlasim s tim, ze je to jina kategorie, ale stejne je to Mercedes.
Souhlasim s tim, ze je to jina kategorie, ale stejne je to Mercedes.
JosefBrofsky
Fascinuje mě, jak se ten lexusí design vyvíjí a vždy dokáže udělat další krůček vpřed, i když se to už zdálo nemožné :yes:
A nejlepší je nové pojetí designu 😒]
Pokud si clovek nevsimne u tohoto vozu, ze jde o novou generaci, pak to mozna neni vozem, ale neznalosti predchoziho modelu.
A statistiky 1Q 21 minule generace obvykle neurcuji uspech te nasledovne. Napriklad UX si nevede spatne...
Kde se píše o V/R6 nebo V8? Je fakt, že má NX mainstreamovou techniku? Jednoznačně ano, tak o co jde?
Ano, souhlasím, že pokud si člověk nevšimne, že jde o novou generaci, tak je to neznalostí předchozího modelu, protože potkat jej na silnici je umění.
Je jedno jestli se vezmou statistiky za 2021, 2020, 2019 nebo od starého Říma, NX se v porovnání s ostatní prémií prodává v EU bídně.
Jo, kdyby byl zivot tak jednoduchy...
Jinak zde nikdo neresi prodeje NX, ktere v EU byly slabe. Rikam, ze nejsou urcujici pro novou generaci a lze to ilustrovat na UX.
NX tu pravdepodobne trh nedobude, presto to nemusi byt propadak...