Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Lexus NX přijíždí s novým pojetím designu a plug-in hybridním pohonem

Druhá generace Luxusu NX slibuje nový designový směr v oblasti exteriéru i interiéru, novou generaci multimédií a konektivity, vyspělé technologie a nové pohonné jednotky, včetně prvního plug-in hybridního pohonu v nabídce značky Lexus.
Zpět na článek
12. 6. 2021 07:03
12. 6. 2021 08:21
12. 6. 2021 10:34
12. 6. 2021 17:53
12. 6. 2021 17:58
12. 6. 2021 18:00
12. 6. 2021 11:40
12. 6. 2021 13:33
12. 6. 2021 17:59
13. 6. 2021 14:15
14. 6. 2021 06:05
14. 6. 2021 06:25
14. 6. 2021 06:26
12. 6. 2021 18:01
12. 6. 2021 22:08
13. 6. 2021 06:27
13. 6. 2021 09:14
13. 6. 2021 12:55
14. 6. 2021 06:02
13. 6. 2021 21:06
14. 6. 2021 10:05
12. 6. 2021 23:20
12. 6. 2021 06:02
Nová generace?
A s novým pojetím designu? To musíte opravdu opisovat marketingové nesmysly automobilek? Kdybych nečetl o nové generaci, vůbec bych netušil, že to stejné auto jako dřív je nové.

A nejlepší je nové pojetí designu :-[]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Mikesus
12. 6. 2021 07:48
Re: Nová generace?
Já jsem na tom stejně, hledal jsem to nové pojetí, ale bez srovnání, skoro marně.
12. 6. 2021 17:57
Re: Nová generace?
:-) Marketing je mocný. Ale NX se mi líbilo, takže v tomto žádná změna.
12. 6. 2021 10:00
Re: Nová generace?
Jo je to takové typické oblbování pojmy typu TNGA-K, Tazuna, Omotenashi aby když se člověk prokouše těmito kravinci a dojde na konec článku a ke galerii tak zjistil, že tvary jsou stejné jako byly a kdyby mu někdo řekl, že je to stávající generace v nějaké výbavové linii tak tomu klidně uvěří a že technika se také nezměnila, motory jsou stále napříč, primárně předohraby s PHEV převzatým z RAV4. Vůbec nejtrapněji vyznívá chvála na prodeje v EU a přitahování nových zákazníků v situaci kdy se každý hňup může podívat do statistik a zjistit, že v 1Q 2021 nestačilo NX na jakoukoliv prémiovou konkurenci (GLC, X3, X4, XC60, Q5, Disco, Macan, F-Pace, Stelvio), prostě na nic co nese prémiový brand a dokonce ani na prémiové EV plečky (EQC, E-Tron). Takže shrnuto podtrženo, v Evropě si tuhle „novinku“ prémie opět namaže na chleba a nejspíš se budou dívat na záda i tomu novému Genesisu QV70 jak píše dole radek.m, protože ten nabízí na rozdíl od tohoto skutečně prémiovou techniku.
Avatar - drack2
12. 6. 2021 16:53
Re: Nová generace?
Ano, mala suv jsou prevazne zadokolky s motory podel... typicky V6 ci V8 v manualu. At je pred skolkou sranda.
Pokud si clovek nevsimne u tohoto vozu, ze jde o novou generaci, pak to mozna neni vozem, ale neznalosti predchoziho modelu.
A statistiky 1Q 21 minule generace obvykle neurcuji uspech te nasledovne. Napriklad UX si nevede spatne...
12. 6. 2021 18:04
Re: Nová generace?
Takže NX je jiná kategorie než vypsané? (GLC, X3, X4, XC60, Q5, Disco, Macan, F-Pace, Stelvio).

Kde se píše o V/R6 nebo V8? Je fakt, že má NX mainstreamovou techniku? Jednoznačně ano, tak o co jde?
12. 6. 2021 18:11
Re: Nová generace?
Toto není malé ale střední SUV (délka 466 cm je stejná jako třeba u GLC) a ano tyto SUV jsou v prémii typicky s motorem uloženým podélně, s možností V6 nebo R6, samozřejmě s automatem, který ovšem neomezuje maximální rychlost a nekvílí s vytočeným motorem při požadavku na dynamiku, tak jako se tomu děje u eCVT, se skutečným pohonem 4x4 nikoliv jen s mrtvým zadkem maximálně s podporou elektromotoru. Technická koncepce tohoto auta odpovídá mainstreamu, nikoliv prémii, konec konců je to jenom dvojče RAV4.
Ano, souhlasím, že pokud si člověk nevšimne, že jde o novou generaci, tak je to neznalostí předchozího modelu, protože potkat jej na silnici je umění.
Je jedno jestli se vezmou statistiky za 2021, 2020, 2019 nebo od starého Říma, NX se v porovnání s ostatní prémií prodává v EU bídně.
13. 6. 2021 12:18
Re: Nová generace?
hoši hoši... vždycky mě pobaví, když někdo řeší, že Volvo má jenom čtyřválec, že CVT kvílí a že tamten pick-up má malý výkon... proboha uvědomte si, že spousta kupců nejsou řidiči, ale uživatelé! a je jim většina těchhle ***činek úplně jedno... dyť těch hybridů Toyota prodá milióny a bude prodávat i nadále...
13. 6. 2021 13:48
Re: Nová generace?
Řeč je o Evropě a o evropských prodejích Lexusu NX a tady Lexus žádné miliony neprodává a model NX je na chvostu prodejů prémie v této třídě. Vysvětlení mohou být jenom tři, technika, design, cena. Ceny má Lexus velmi příjemné (na poměry prémie), takže zbývá design a technika.
Avatar - drack2
13. 6. 2021 14:50
Re: Nová generace?
“Odbornik” vi, ze uspech tvori design, technika a cena. To jiste zduvodnuje i to, ze stejny model na kontinentu A je hit a na kontinentu B propadak. :)
Jo, kdyby byl zivot tak jednoduchy...

Jinak zde nikdo neresi prodeje NX, ktere v EU byly slabe. Rikam, ze nejsou urcujici pro novou generaci a lze to ilustrovat na UX.
NX tu pravdepodobne trh nedobude, presto to nemusi byt propadak...
13. 6. 2021 17:20
Re: Nová generace?
Vysvětlení je jenom jedno - nemají diesel. V EU velmi zásadní problem:)
Avatar - 3_diamanty
12. 6. 2021 07:03
Pecka
Za mna vyzera vyborne... aj ked to vzajomne prepojovanie zadnych svetiel akymsi optickym pasikom je svojim sposobom strasna kolotocarovina este kdesi z cias seatu cordoba ale chapem .. moda nepusti a dnes je toto riesenie asi opat v kurze... no ale kabina... karoseria... proporcie ... vsetko inak vzajomme ladi ... ked k tomu priratame lexusacku kvalitu a technicku vyspelost... nie je o com... nx uz teraz vnimam ako uzku topku segmentu ak nie jej samotneho krala... a v tej modrej... no wau .. NX :*) :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
12. 6. 2021 08:21
Re: Pecka
Další kráľ segmentu? 🤣👏
Avatar - Mikesus
12. 6. 2021 10:34
Re: Pecka
tak je to jasné. prodávat se nebude, protože 3_diamanty má krále segmentu vždy na chvostu.
Avatar - 3_diamanty
12. 6. 2021 17:53
Re: Pecka
Jak dalsi 😃... je tu snad lepsie glbecko alebo ravka alebo novy outlander?... tak vidis... lexus aj tu kraluje
12. 6. 2021 17:58
Re: Pecka
Právě jsi NX odsoudil k neúspěchu, jak píše Mikesus :-[]
Avatar - speedfred
12. 6. 2021 18:00
Re: Pecka
Aj keď je hybrid od Toyoty fajn tak u mňa nepriechodný kvôli “občasnému” kvíleniu. No a dizajnovo 🤦
Avatar - radek.m
12. 6. 2021 08:29
smíšené pocity
Nepochybuju, že to bude super auto, super spolehlivý pohon, dobrá platforma, lepší interiér než předtím... a pro mě kandidát na koupi.... ale .... když se podívám jak vysoko vystřelil třeba Genesis GV 70 (lepší interiér, lepší exteriér, zadokolková plarforma z G70), tak mi přijde že se Lexus měl snažit ještě trochu víc, Vlastně mi u Genesisu chybí jen nějaký hybrid.
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2021 11:40
Nové NX
Pominu-li sportovní verze RC F, IS F a LC, tak NX je jediný povedený běžný Lexus. Za to natolik, že po designové stránce hravě předčí třeba cokoliv od konkurenční D3.

Samozřejmě Šimpanzům a podobným opičákům (vyjma makakům) se to líbit nemůže, protože je to made in Japan :-)
Rozbalit vlákno
16
12. 6. 2021 13:33
Re: Nové NX
Panu Šimpanzovi vadí i Tesla, takže asi bude oddaným služebníkem některé z evropských automobilek.
12. 6. 2021 17:59
Re: Nové NX
Proč? Kvůli tomu, že má odlišný názor a obvykle ho jako jeden z mála umí i podložit, tak ho nazýváš služebníkem?
13. 6. 2021 14:15
Re: Nové NX
Tak možná spíše asi zaměstnancem ;-)
14. 6. 2021 06:05
Re: Nové NX
Kvůli jinému názoru? Aha, máš to zajímavě položeno. ;-)
14. 6. 2021 06:25
Re: Nové NX
To není o názoru, ale o stylu. Mám to okouknuté od neteře, která pracuje ve Škodě ;-)
14. 6. 2021 06:26
Re: Nové NX
Je to samozřejmě o názoru, pokud ho má někdo jiný, tak je automaticky zainteresovaný a komerčně zkroucený.
12. 6. 2021 18:01
Re: Nové NX
A s čím se nedá souhlasit? Že se exteriér nezměnil je fakt, že prémiová technika vypadá trochu jinak taky.
O tom, že by se mu NX nelíbilo nepíše, jen vyvrací logicky snůšku reklamních povídaček.
12. 6. 2021 20:09
Re: Nové NX
Já někde píšu, že se s něčím nedá souhlasit? Ta druhá věta byla psaná s nadsázkou, protože jsem nikdy neviděl Šimpanze pochválit něco z Japonska ;-)

Jinak na techniku většina lidí kašle, šestiválec nebo osmiválec, druh pohonu. Dnes už jen rozhoduje náklonnost ke značne a design. Možná zpracování. Btw. v této prémiové tříde jsme vybírali auto před 3 lety a NX mělo rozhodně nejlepší zpracování interiéru oproti GLC, X3 a Q5. BWM si může třeba šestiválec strčit za klobouk, když mu u X3 vrže palubka u předváděcího auta.
12. 6. 2021 22:08
Re: Nové NX
Tohle je podle mého model, po kterém chlap ani nevzdechne. Jezdit bych v tom nechtěl - ale líbí se mi moc :yes:
No a cílové skupině, tj ženám - těm je šestiválec úplně ukradený…
13. 6. 2021 06:27
Re: Nové NX
Měl jsem na firmě dvě poslední X3 a zcela bez trablů, jen potěšení a užitek.
Avatar - Mikesus
13. 6. 2021 09:14
Re: Nové NX
A palubka nevrzala? Potěšení i užitek může být i s vrzajicim interiérem. Par let zpět měl BMW problém s kvalitou interiéru, ale to už se asi změnilo.
Mne tedy sebemenší vrzání vadí, v tomhle musím vyzdvihnout O2. Ať byla sebevíc problematická, tohle měli dobře a I po 200tis ten interiér držel a nic nevrzalo. Coz se třeba nedalo říct o minulém Yarisu. Ten je zase přesný opak, bez jediné závady ale už po par desítkách tis.km to vevnitř vrže strašně
Avatar - xxc
13. 6. 2021 12:55
Re: Nové NX
Moja x1 tiež ani nevrzne, aj keď som videl v niektorých testoch, že sa na to sťažovali. Zato vo Volve niečo v palubke sem tam vrzne. Toto je prekliatie, keď auto funguje dobre dlhé roky, nie je dôvod sa ho zbaviť, ale vrzga pri každej jazde.
14. 6. 2021 06:02
Re: Nové NX
Kvalita šla hodně dolů u e60, e90. Od té doby opět stoupala a u G modelů těžko něco vytýkat. O2 byla opravdu poctivá, následovník už byl jiná káva. Teď mě poslední Octa příjemně překvapila, ale nikdy jsem nevyzkoušel úplný základ.
Avatar - N6600
13. 6. 2021 21:06
Re: Re: Nové NX
Dlouho jsem premyslel, jestli na nej, nebo Tebe reagovat.

Nicmene. Nevim, co se cekalo, ze se s designem stane. Ani D3 mezigeneracne nedela brutalne skoky, takze kritizovat tohle je zvlastni.
A ze premie je o R6 a V6. Ano, akorat napriklad u BMW je to uz jen u M modelu. A kolik X3M, nebo 40d jsi v realu videl? A jestli je Mercedes napr. CLA 250e s motorem 1.33 premie, tak to mi p...r zada.
14. 6. 2021 06:00
Re: Re: Nové NX
X3 M40i nejezdí nijak málo, i X3M vídávám. Ale hlavně jsou i 30d. Q5 má V6, F-Pace má R6. Další věc je uspořádání pohonu a jakým způsobem funguje AWD.

CLA nemá smysl do diskuze vůbec tahat, úplně jiná kategorie.
Avatar - N6600
14. 6. 2021 10:05
Re: Re: Nové NX
Jestli se nepletu, tak sestivalce jsou jen diesely. Otazka je, do kdy jeste vubec budou. Ale kdyz to vemem jen hybridni varianty, tak si nemaji co vycitat. Jedine to, ze Lexus nenabizi diesely. Ale tomu je jiz nejaky patek a ma to svy duvody... AWD je tristni. O tom zadna.

Souhlasim s tim, ze je to jina kategorie, ale stejne je to Mercedes.
12. 6. 2021 23:20
Paráda
Fascinuje mě, jak se ten lexusí design vyvíjí a vždy dokáže udělat další krůček vpřed, i když se to už zdálo nemožné :yes:
Rozbalit vlákno
0