Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Testovali jsme novou Suzuki Hayabusa: Bůh rychlosti je zpátky!

Po dvouleté pauze se do Evropy vrací legendární supercesťák Suzuki Hayabusa – japonsky sokol. Už zase můžeme uhánět dvě stě v městě, tři sta z místa.
Zpět na článek
4. 7. 2021 21:01
4. 7. 2021 22:02
5. 7. 2021 08:57
5. 7. 2021 09:25
5. 7. 2021 10:16
5. 7. 2021 23:47
6. 7. 2021 07:19
5. 7. 2021 10:28
5. 7. 2021 11:26
6. 7. 2021 09:04
6. 7. 2021 11:23
6. 7. 2021 17:49
6. 7. 2021 18:44
7. 7. 2021 08:36
7. 7. 2021 09:23
5. 7. 2021 10:24
5. 7. 2021 11:25
5. 7. 2021 11:34
6. 7. 2021 09:51
6. 7. 2021 11:29
6. 7. 2021 14:01
6. 7. 2021 15:48
Avatar - speedfred
4. 7. 2021 21:01
XX 1100
som mal, úplne báječná moto na rýchle presuny. V tých časoch mi prišla ZX 12R najbrutálnejšia moto čo som jazdil. Kawu som mal vždy rád kvôli tým kopancom a 12R bola pre mna dizajnovo a motoricky vždycky top. Busa mala od začiatku také divné tvary aj keď jej schopnosti boli neuveriteľné.
Som ale rád že sa to stále vyrába.
Rozbalit vlákno
14
4. 7. 2021 22:02
Re: XX 1100
Inak ked si zoberes ake suzuki vyraba auta: Skor civilne, spolahlive, nenapadne, toto posobi ako z zjavenie. Paradny pocin. By ma zaujimalo, ci na tom aj nieco zarobia, alebo ci je to nieco podobne ako pre VW Bugatti.
5. 7. 2021 08:57
Re: XX 1100
To si piš, že na tom vydělávají. Není to žádná kusovka, vyrábí to již od roku 1999 a jezdí jich mraky. To jsou jenom takové kecy automobilek, jak všechno musí dotovat. Vezmi si, že místní chlapci - pája a Dinar honí ty půjčené placky po okruzích právě s motorem z Hayabusy.
Podle wiki se jich prodalo od roku 1999 do roku 2007 víc než 100 000 kusů.
Avatar - Dinar
5. 7. 2021 09:25
Re: XX 1100
To, že od suzuki kupuje motory radical jim moc ta celková čísla nezlepší, radical je bere už přes dvacet let a celkem to nebylo víc než 2 tis kusů, to je z hlediska prodejů plivanec v moři, každopádně ale dobrá reklama.
5. 7. 2021 10:16
Re: XX 1100
Tak jasně, že je to reklama a ukázka řemeslné dovednosti japonských výrobců motocyklů. Myslím, že nějaký podobný motor má i to slovenské létací auto.
Avatar - Plautus
5. 7. 2021 23:47
Re: XX 1100
To by podľa tvorcu Kleina malo mať “motor z BMW o objeme 1600 ccm”.
6. 7. 2021 07:19
Re: XX 1100
Díky za upřesnění :yes:
Avatar - speedfred
5. 7. 2021 10:28
Re: XX 1100
Do Radicalu by pasoval kompresorový motor z Kawa H2, to bolo celkom peklo keď som to skúšal.😳
5. 7. 2021 11:26
Re: XX 1100
Já se už bojím, takže radši nic nepokouším, i když se okolo mě pohybují zajímavé kousky ;-) . Podle mého je všechno co jede po dvou kolech daleko větší adrenalin než (byť závodní) čtyřkolová placka.
Avatar - Dinar
6. 7. 2021 09:04
Re: XX 1100
Dvacet let jsem dělal paragliding a dvacet let slýchal o adrenalinovém sportu, podobně se ptal každý, kdo nevěděl. Jenže nenajdeš žádného lítače, který by ti řekl, že paragliding je pro něho “adrenalin”, to se nedělá proto, aby ses vybál, zažil chvilku pocit, žes přežil, ale proto, abys zažil pocit, že letíš, jsi volný ve vzduchu, ovládáš aparát, na kterém letíš, dokážeš letět dále, déle, dokážeš manévry lépe než někdo jiný. Podobně se to má se závodním ježděním, jedno jestli na motorkách nebo v autech, jdeš tam, abys předvedl, že to auto umíš ovládat líp, že jsi rychlejší, že vyhraješ. Pokud tyhle věci někdo dělá, aby se vybál, pak je s ním něco špatně, a pokud se bojí na motorce, je to pro něj “adrenalin”, pak proto, že to neumí, ti co umí, se nebojí.
6. 7. 2021 11:23
Re: XX 1100
O paraglidingu nevím nic, ale lítal jsem 30 let na motorkách a pořád se divím, že jsem to přežil (na rozdíl od mnoha známých, mého bratrance a pár kamarádů). Závodní jezdění je podle mého názoru (poměrně) bezpečný způsob relaxace, proto mě nikdy nelákal (nejsem soutěživý typ). Nevím jak přesně popsat radost z jízdy na motorce, ale asi je to (zprostředkováno) adrenalinem a takový pocit jsem v autě nikdy nepoznal. Tam to bylo o něčem jiném - lidé čučeli jaké mám fáro a já se cítil důležitý panáček, ale motorková radost z pouhé jízdy tam nebyla. S motorkou jsem nikdy nikam nejel, ale jel jsem se project.
Avatar - Dinar
6. 7. 2021 17:49
Re: XX 1100
Pak se možná podívej, co je to adrenalin.

Radost z jízdy je zcela jiná kategorie, jestli tu svou zažívá při jízdě na koni, na kole, na motorce nebo v autě záleží čistě na vkusu každého soudruha.
6. 7. 2021 18:44
Re: XX 1100
To si nerozumíme. Tahle moje radost má určitě spojení s maximálním vypětím a velmi vysokou hladinou adrenalinu. Určitě to nejsou endorfiny, které se uvolňují pokud do sebe nalámeš tabulku čekulády :D
Avatar - Dinar
7. 7. 2021 08:36
Re: XX 1100
Tak pokud se ti při jízdě na motorce v normálním provozu vyplavoval stresový hormon (a v autě ne), pak to zjevně bylo z toho důvodu, o kterém píšu výše, protože jsi tu motorku neuměl stoprocentně ovládat, věděls to, byl v tom podvědomě prvek nebezpečí, stresu. To je zcela jistě špatně, a snad to nebude standard u motorkářů, ty endorfiny, doufám, budou u většiny z nich při jízdě převažovat.
7. 7. 2021 09:23
Re: XX 1100
Jojo to už je blíž. Já jsem jezdil jako idiot bez mozku a dělalo mi to dobře. To není o umění něco ovládat, to je o tom, že si nemůžeš pomoct a jedeš na plné koule, i když objektivně řečeno jsi pořád "na hrobníkově lopatě". Pak najednou pár let zpátky jsem si uvědomil, že když spadnu, tak to bude bolet :D a začal jsem jezdit na endorfiny, ale stejný pocit mám z běhání a ježdění na kole. Jsem starý feťák, který ví, že řádění je v prachu. Jen doplním, že jsem rozbil tři motorky, ale až na pár zlomenin (i obratlů), otřesy mozku, vykloubené rameno a pár dalších maličkostí se mi nikdy nic závažného nestalo. Auto jsem ztotálkoval jen jedno a to v květnu 1993, kdy Omega v 2,0 benzínu bylo jedno z nejrychlejších aut v okrese :-[]
5. 7. 2021 10:24
Cena
Docela dost mě překvapilo, že dnešní cena 439 900 Kč je obdobná jako cena za kterou tuhle motorku uváděli v roce 1999 (v ČR) - ta byla 430 000 Kč. BlackBird o kterém píše fred (xx1100) stál 410 tisíc.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - speedfred
5. 7. 2021 11:25
Re: Cena
Áno, tá cena aj keď nie malá je vcelku príjemná na to koľko stála 20 rokov späť a koľko stojí konkurencia. V mojom veku už ale skôr pokukujem po cestovnom endure alebo niečo na kochačku DIAVEL.
5. 7. 2021 11:34
Re: Cena
Italských motorek jsem pár měl, ale hodně mě to vyléčilo a zase jsem se vrátil k japoncům. Vůbec se nedivím, že japonské motorky vyzmizíkovali skoro všechny evropské výrobce, protože kvalita a spolehlivost jejich produkce byla/je o parník jinde. Neměl/Nemám rád dvouválce ani tříválce, ječák japonského čtyřválce na 10000 otáčkama, byl pro mě vždycky balsám ;-)
Avatar - speedfred
6. 7. 2021 09:51
Re: Cena
Po XX som kúpil RSV 1000 V2 a moc som sa na to tešil, bolo to pre mňa trochu motorové sklamanie. Zvuk to malo ale s nejakým laďákom brutálny.😝
6. 7. 2021 11:29
Re: Cena
To je i Ducati s termiňonkama :-[] , ale když to naklepneš jsou z motoru slyšet podivné pazvuky (i když je to nové, prý desmo). Žádnej Ital ani Rakušák se u mě neohřál déle než sezonu. K BMW mám odpor díky projevu boxera (nemusím to).
Avatar - speedfred
6. 7. 2021 14:01
Re: Cena
To je pravda že Dukna neskutočne rachtá ako keď do miešačky nasypeš železný šrot a pustíš ju.👀
6. 7. 2021 15:48
Re: Cena
Někdy v létě 2017 jsem čekal na jednu kamarádku na pumpě v Mladé Boleslavi a zaparkoval jsem vedle Brutale. Seděl jsem na obrubníku asi 15 minut (znáš ženskou "přesnost"), koukal jsem na Agustu a moc se mi líbila. Pak přišel pán (asi z kafe) a nastartoval, (asi) trochu ji zahřát než to odpálí. Úplně mě to znechutilo, protože kuckala a třásla se. Vypadalo to, že z toho začnou padat šrouby.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud