Novinky
KANKUNEN
6
by měly být považovány za trestný čin. Ve sportu se dává při protestu kauce. Dálnice pomůže desítkám tisíc lidí a pár šašků to blokuje, za trest by tam měli kopat ručně. Chudáci ti lidi v Přerově.
prodrbal dvacet let platnosti EIA, dílem svou investiční krátkozrakostí, dílem naprostou neschopností a hlavně leností státních úředníků, v tomto případě úředníků ŘSD. Paraziti typu Dětí Země jsou všude, za neschopnost úředníků vypořádat se v řádných časových lhůtách s jejich obstrukcemi platí a v budoucnu ještě platit budou obyvatelé regionu vysokou cenou života v permanentní dopravní katastrofě. Řeči pana Mátla o tom, že věří, že se příští rok začne, jsou jen pokryteckým blábolením, vzhledem ke lhůtám soudních řízení je už min. půl roku jasné, že stavební povolení do podzimu vydáno nebude, stávající EIA propadne a nové řízení jen pro získání EIA trvá min. pět let. Jinými slovy, D1 kolem Přerova nebude ani za deset let.
Kéž byste se pletl 😒
Tyto parazitní organizace platí stát a živí se protistátní činností za účelem nepracovat a brát peníze. Ty různé fetky jim pomáhají zadara. Rádi dělají bordel pod názvem protest.
Je to humus, dostat Patrika do rukou někde beze svědků, projdu se mu po ksichtě, ale to podstatné pro fakt, proč se D1 kolem Přerova nepostaví, je v neuvěřitelné (fakt bych nikdy nevěřil jak velké) míře ignoranství a lenosti úředníků a právníků ŘSD. Trochu schopnější advokát se zkušeností se správním právem by si ty Patriky dávno namazal na chleba.
Nechápu, jak může někdo kdo je zaměstnancem ŘSD takhle kecat....leda že by si tuto situaci ŘSD samo přálo. V Čechách na D3 se staví o sto šest, žádné protesty všechno klape....jak je to možné...proč právě na Moravě? D1, D52, D49, D35, D43.... 😒]
S těmi neexistující protesty na D3 pravdu nemáte - viz Další jihočeský úsek dálnice D3 jižně od Českých Budějovic se začne stavět ještě letos. Rozkladová komise Ministerstva dopravy zamítla rozklad Hnutí Duha proti stavebnímu povolení na dálniční úsek Třebonín - Kaplice Nádraží.
Zdroj: https😐/ceskobudejovicky.denik.cz/…os-20210325.html
Zdroj: https😐/ceskobudejovicky.denik.cz/…os-20210325.html
.... presne, neschopnost statnich uredniku je hlavni pricinou vseho :yes: ve Zline se ted resi rozsireni a elektrifikace vlakove trati Otrokovice-Zlin a nejaky urednik prochrapal terminy a zdrzel to..... reakce jeho nadrizenych je "on uz je takovy a lepsiho nesezenem" 8-s
Kdo přes Přerov jezdí, ví, jaká hrůza to tam je. Fakt je lepší nechat ty tisíce aut poskakovat po městě, než aby v klidu plynule projely kolem...
s organizací ŘSD přišel do styku pouze při nákupu dálniční známky, ale letos se to změnilo, a díky profesi jednám s jejich úředníky už půl roku. Můj dojem je neskutečná arogance, přehlíživost k jiným regionům, než je Praha a Čechy, potřeby Moravy a Slezska jsou jim vzdálenější a hlavně podružné, obtěžující, se čtvercem vzdálenosti od místa výkonu jejich práce, tedy Prahy! Je prostě to, co se u nás děje, vůbec nezajímá!!! Proto jsou i ty podklady připraveny tak fušersky, jak jsou, protože to pro ty "balíky" musí stačit. A pak se najde jeden úchyl jako Partik a je problém. Ale oni zase nepřiznají chybu, a furt dokola. A ještě jedna věc- veškeré projekční ale i přípravné práce jsou v ŘSD outscorovány, takže když ty firmy dostanou zaplaceno za nedodělek, tak se musí tahat další peníze na opravy vykazovány jako vícepráce. Mnoho těchto firem je provázáno s pracovníky ŘSD, takže -se maže aby to jelo! Ale ono to nejede ani přes důkladné "mazání".
Jsem z Brna, a tak mě tah na jih z Přerova zajímá, protože dojde k odklonu a již se nebude jezdit přes Olomouc, Brno, Mikulov.
Rakušáci vůbec ignorují dálnici Polsko, Přerov Vídeň a za Břeclaví na rakouské straně vznikne špunt.
Česká republika již staví dálnici k Bzenci a navíc obchvat Břeclavi a Rakušáci nic.
Rakušáci vůbec ignorují dálnici Polsko, Přerov Vídeň a za Břeclaví na rakouské straně vznikne špunt.
Česká republika již staví dálnici k Bzenci a navíc obchvat Břeclavi a Rakušáci nic.
To mluvíš o D55, tady je řeč o D1, tohle spolu nesouvisí, navíc, než bude kdy hotová D55, klidně se vsadím, že kdyby se Rakušáci rozhodli postavit protikus, byli by s tím u Břeclavi dřív. Každopádně, D55 je stále spíš utopie než reálný projekt.
co to meles?
rakusaci jsou s dalnici na hranici u mikulova, to samy dalnice budejovice-linec jsou 15km pred harnicema a cekaj az se cechacci rozhoupaj a ty se do nich navazis?
pochybuju, ze maj rakusaci v planu dalsi dalnici na moravu k breclavi.
proc by to delali??
rakusaci jsou s dalnici na hranici u mikulova, to samy dalnice budejovice-linec jsou 15km pred harnicema a cekaj az se cechacci rozhoupaj a ty se do nich navazis?
pochybuju, ze maj rakusaci v planu dalsi dalnici na moravu k breclavi.
proc by to delali??
Už to radši nikdy nepiš, že seš z Brna. Pak se člověk diví, proč vzniká tolik vtipů na Brno, když tu máme takový Niky Laudy.
potiz je v tom, ze stavajici trasa znamena zborit par domu v dluhonicich a jinym povede dalnice uz naveky pod okny. pritom by stacilo dalnici o par metru posunout k prerovu a bylo by to vyresene. jenze to by zasahlo do pozemku StBakovy prechezy, a na to babis nemini pristoupit.
takze jedna varianta je znehodnotit zivobyti ubyvatelum dluhonic a druha varinta je postavit par piliru na StBakovych pozemcich a premostit je.
ja byt v situaci obyvatel dluhonic, tak do dalnice taky hazim vidle.
porovnejte s obchvatem olbramovic, StBakoj babisoj se nelibi, ze by obchvat vedl 300-400 metru od capiho hnizda, coz by podle nej rusilo jeho narocnou klientelu a tak se nestavi ...
takze obyvatelum trvale znehodnotit bydleni vedenim dalnice pod okny je OK, ale vest obchvat obycejny silnice 400 metru od babisovy chaticky NE ???
takze jedna varianta je znehodnotit zivobyti ubyvatelum dluhonic a druha varinta je postavit par piliru na StBakovych pozemcich a premostit je.
ja byt v situaci obyvatel dluhonic, tak do dalnice taky hazim vidle.
porovnejte s obchvatem olbramovic, StBakoj babisoj se nelibi, ze by obchvat vedl 300-400 metru od capiho hnizda, coz by podle nej rusilo jeho narocnou klientelu a tak se nestavi ...
takze obyvatelum trvale znehodnotit bydleni vedenim dalnice pod okny je OK, ale vest obchvat obycejny silnice 400 metru od babisovy chaticky NE ???
Tohle je taková Urban legend, projekt, podle kterého se má D1 kolem Přerova stavět byl schválen ještě rok před tím než Babiš vůbec Prechezu koupil.
to ze byl schvalenej neznamena za ma povoleni.
schvalit si muzes kde co, ale ve vysledku bez povoleni nepostavis nic
schvalit si muzes kde co, ale ve vysledku bez povoleni nepostavis nic
To znamená, že s tím, kudy trasa vede, Babiš neměl nic společného, o tom píšu.
Pokud nemáš ponětí, co znamená pro realizaci změna trasy v projektu (“stačilo by dálnici o pár metrů posunout”), tak se k tomu tématu raději nevyjadřuj.
Pokud nemáš ponětí, co znamená pro realizaci změna trasy v projektu (“stačilo by dálnici o pár metrů posunout”), tak se k tomu tématu raději nevyjadřuj.
Pokud tam má Babiš svoje zájmy, pak je klidně možný, že to obstruuje formou nečinnosti ŘSD, ne?
babis tu dalnici potrebuje. jednak kvuli volbam a jedna protoze mu prerov nepovolil navyzeni vyroby v precheze kvuli zvyseni kamionove zateze.
dokud nebude dalnice, vyrobu nenavysi. ale ustoupit nehodla
dokud nebude dalnice, vyrobu nenavysi. ale ustoupit nehodla
Změna trasy znamená změnu územního rozhodnutí, novou EIA, nové stavební řízeni. To je proces na deset let, ty vůbec nemáš ponětí o čem tu plácáš.
Babiš (Precheza) má logicky zájem na tom, aby se dálnice dostavěla, pro ně je to stejný logistický problém, jako pro kohokoliv jiného ve městě.
A co se přesunu trasy týká, vůbec nejde o to, jestli by měla jít dálnice blíž k chemičce, z hlediska zájmů majitele, jsou tam odkaliště, právě proto ta trasa vede kudy vede, získat EIA byl kvuli tomu velký problém už před těmi 20 lety. Posun trasy do těch odkališť prakticky znamená řešení kvadratury kruhu z hlediska získání nové EIA, tohle Patrik dobře ví, a proto si vzal jako rukojmí dva lidi z Dluhonic, za ktere píše žaloby se zástupným problémem jejich domů. Jemu nejde o nějaký posun trasy, vyhovuje mu, když se nezačne stavět, protože tím bude kolotoč vydírání a tím přisunu peněz pro ně, plus PR pokračovat, tady vůbec nejde o nějakou ochranu přírody nebo chudáků obyvatel, kterým má vést dálnice kolem oken.
A co se přesunu trasy týká, vůbec nejde o to, jestli by měla jít dálnice blíž k chemičce, z hlediska zájmů majitele, jsou tam odkaliště, právě proto ta trasa vede kudy vede, získat EIA byl kvuli tomu velký problém už před těmi 20 lety. Posun trasy do těch odkališť prakticky znamená řešení kvadratury kruhu z hlediska získání nové EIA, tohle Patrik dobře ví, a proto si vzal jako rukojmí dva lidi z Dluhonic, za ktere píše žaloby se zástupným problémem jejich domů. Jemu nejde o nějaký posun trasy, vyhovuje mu, když se nezačne stavět, protože tím bude kolotoč vydírání a tím přisunu peněz pro ně, plus PR pokračovat, tady vůbec nejde o nějakou ochranu přírody nebo chudáků obyvatel, kterým má vést dálnice kolem oken.
ale houby
podivej se na mapu, kdyz se to trochu posune a stoci k prerovu, tak to nad zadnymi (stavajicimi) odkalisti nepovede
podivej se na mapu, kdyz se to trochu posune a stoci k prerovu, tak to nad zadnymi (stavajicimi) odkalisti nepovede
Posun směrem do chemičky znamená zboření akt odlučovačů pro odkaliště, museli by se přesunout, a vzhledem k normami dané vzdálenosti odluč od odkališť, která by se tím zvětšila, by se musela posunou i odkaliště, a to je no go, ekologicky, ta trasa je kompromis kompromisů, už jsem to psal. Tyhle jednoduché řeči, posuňme o pár metrů, jsem už slyšel mockrát, jenže když se začneš zajímat víc než jen na úrovni hospodského žvanění, zjistíš, že to není tak jednoduché, tu trasu nedávali dohromady hlupáci, a i kdyby byla nějaká změna technicky možná, pak pořád zůstává to, o čem píšu, všechna řízení znova, získání EIA s velkým otazníkem, realizace nejdřív za deset let, možná…
v 2010 tvrdili, ze odkaliste davno nepouzivaj
https😐/www.idnes.cz/…omouc-zpravy_stk
https😐/www.idnes.cz/…omouc-zpravy_stk
spolky navrhovaly trasu dalnice priklonit k prerovu a vyhnout se dluhonicim a zadny problemy by nedelaly.
jenze jak pisu - slo by to nad StBakovymi pozemky, proto to nejde ...
jenze jak pisu - slo by to nad StBakovymi pozemky, proto to nejde ...
Nesmysl.
StBak ma vetsinovy balik akcii prechezy uz 1/4 stoleti.
pochybuju, ze v ty dobe uz byla vytycena trasa D1 kolem prerova, nebo ze by s tim neslo neco udelat
pochybuju, ze v ty dobe uz byla vytycena trasa D1 kolem prerova, nebo ze by s tim neslo neco udelat
Estébák koupil prechezu v 98., projekt je z 97. Ten projekt je práce asi pětiletá, je to kompromis několika kompromisů, např. vojáci tehdy chtěli kvůli letišti zapustit dálnici kolem Bochoře do tunelu apod., trasa kolem chemičky je varianta, která jediná byla schopna vyhovět ekol. předpisům. Pokud akt EIA skončí, je velká pravděpodobnost, že novou už D1 nezíská, jedno jestli stopadesát metrů vpravo nebo vlevo.
tady mas historii prechezy primo z jejich stranek😒br />https😐/www.precheza.cz/…ecnosti/historie
1996
Veřejnou obchodní soutěž vyhlášenou FNM na odkup 51% akcií PRECHEZY vyhrála akciová společnost PRECOLOR se sídlem v Přerově, dceřinná společnost AGROFERT HOLDING, a.s.
tedy jestli je projekt z 1997, tak uz rok mel napolovicni balik StBak
1996
Veřejnou obchodní soutěž vyhlášenou FNM na odkup 51% akcií PRECHEZY vyhrála akciová společnost PRECOLOR se sídlem v Přerově, dceřinná společnost AGROFERT HOLDING, a.s.
tedy jestli je projekt z 1997, tak uz rok mel napolovicni balik StBak
Soutěž byla vyhlášena v prosinci 96, k odkupu došlo v 97, k reálnému převzetí managementu kvůli povodním až v 98. Babiš byl v tu dobu podnikatel bez vlivu na podobu projektu dálnice, kterou před tím pět let řešil okres, město a ŘSD, díváš se na to očima roku 21.
jasne 2 roky se tam neobjevil
kdyz myslis ...
kdyz myslis ...
Zbytečně hledáš konspiraci, kde není. Babiš je nechutná osina v zadku nás všech, mám milión věcí, za které bych ho kopal do pr.de.le až na Slovensko, ale s tím, kde má vést trasa D1 nemá nic společného.