Novinky
3_diamanty
7
Po yetine snáď druha najkrajšia škoda od čias novodobej feldy ... čakám obrovský úspech... navyše ako jediné auto B segmentu bude naďalej aj v kombiku.... myslim ze predražená scala to ma uz zratane... spolu s kamiqom ju zožerú aj s pneumatikami.... nova fabia nemá chybu :yes:
Přejít do diskuze
Škoda, že ne i bez DSG. Cena by byla nižší a kdo by chtěl lepší motor, než 1.0R3 bude muset tučně připlatit.
V Škodovke sa už iste trasú, aby si Fabiu nevyhlásil za kráľa segmentu. To by bol "bozk smrti". 😁 😒] 😒]
Tak to potom ano ale část příplatku beztak půjde na emise. Prostě nechcou ať se to prodává a zvyšuje flotilove emise .část síto rozmyslí kvůli příplatku část kvůli dsg...
U koncernu a někdy i jinde logiku radši nehledat. Polo GTI manuál mělo, poměr manuál : DSG 1/3 : 2/3 - přesto manuál vyřadili úplně. Fiat Tipo 1,6 benzín taky jenom s automatem. Přičemž třeba 500X 1,6 benzín manuální převodovku měla. Jednu dobu silnější TSI u současné Fabie, byla taky jen s DSG. Mně osobně se příď Fabie, stejně jako u Scaly a Octavie 4 moc nelíbí. Určitě jich bude jezdit za chvilku dost, tak uvidím jak bude vypadat na živo. Cenově je mimo moje finanční možnosti už teď.
Pred časom som skúšal Scalu a sadol som si na predajni aj do Fabie (teraz končiaca generácia). Síce Scala nepôsobila celkom ako nižšia stredná trieda, oproti Fabii bola o kus ďalej - pocit priestoru, "luxusu"...
Zaujímavé bude sadnúť (previezť sa) si do novej Fabie a Scaly...š
Zaujímavé bude sadnúť (previezť sa) si do novej Fabie a Scaly...š
Presne tak. Fabia svojím nárastom bude do určitej miery kanibalizovať Scalu, aj keď tá je stále o niečo väčšia. Ale keby bolo kombi, tak Scala nemá moc argumentov. Technicky identické auto, rovnaká platforma MQB A0, rovnaké motory, prevodovky, výbava a rovnaký priestor. Takže len dobojovať do konca životnosti generácie a potom koniec. A preto kombík od Fabie musí počkať.
Aké emisie? V Scale, ktorá má manuál aj automat, sú emisie manuálu 122 g/km a s automatom je to až 130 g/km. Takže argument, že s DSG sú nižšie emisie a preto sa manuál neponúka, nie je pravdivý. Je to čiste ekonomické rozhodnutie Škody, kto chce 1,5ku, musí si priplatiť aj automat, ktorý je drahší, ergo vyšší zisk.
Podle mě ty základní LED nebudou nijak drahé. Matrix LED je sice něco jiného, ale ty ani Fabia nenabízí.
To jako že v základu je to méně, ale lze si objednat větší?
Nebo jak je to...
😒
Jinak tohle se mi fakt líbí.
Doufám, že už se naučili dělat i sedačky.
Edit: tak fakt, už jsem to našel: základ 40 litrů, za příplatek 50. Ale za nedůležiou tisícovku, takže nemám problém.
Ale nejde to jinak, než s LED předními světly.
A ty nechci - takže zase nic.
Proč to nemůže být volba majitele? Proč za mě rozhoduje nějaký úředník?
😒
Nebo jak je to...
😒
Jinak tohle se mi fakt líbí.
Doufám, že už se naučili dělat i sedačky.
Edit: tak fakt, už jsem to našel: základ 40 litrů, za příplatek 50. Ale za nedůležiou tisícovku, takže nemám problém.
Ale nejde to jinak, než s LED předními světly.
A ty nechci - takže zase nic.
Proč to nemůže být volba majitele? Proč za mě rozhoduje nějaký úředník?
😒
Problém je, že základný model viacmenej zákazník ani nevidí. Všetky testované autá (v redakciách) sú vo vyšších výbavách, aj na predajni nebude testovacie auto v základe. A potom to kúp... Rozdiel medzi vyššou výbavou a nižšou je niekedy priepastný.
Skay že jsou 15" i u style je super.Líp to s menšími pneu i lehčím diskem jede(ne v zatáčkách)i míň žere a ty pneu oproti 16"-17" jsou o dost levnější na kus.Já bych si z výroby objednal zimní a na netu vybral sadu 16 na léto.
Dotaz pro insidery: Je pravda, že facelift Kodiaqu znamená v případě DSG výměnu modelu DQ 500 za slabší DQ 381?? V technických údajích to mj. znamená snížení tažné síly z 2500 kg na 2300 kg. Zaznamenal jsem tenhle názor někde v diskusi na webu. Pokud je to pravda, tak bych čekal, že v článku o faceliftu Kodiaqu na ACZ o tom bude zmínka, byť by si to Škoda Auto nepřála prezentovat...
Nie som škodovkár. Ale prečo by nemohla byť fabia aj kráľom segmentu??? O tom rozhodnú zákazníci. Keby nemci neboli silní patrioti, najpredávanejším autom by bola Octavia, podľa mňa...A to mám FIAT. Úplne v tomto súhlasím s 3 diamanty 😄
Twisted on jen šíří bludy.Chudáci co si koupí nové Sandero,clio a další auta s led světly už v nejnižší výbavě budou podle něj za 5let pomalu měnit celé auto
Auta s nějakou formou LED světel možná 20 let, ale masivní nástup LED místo xenonů jo... cca. těch 5-6-7 let.
Životnost 5 let mi přijde nesmysl, já viděl někde odhad 15... ale samozřejmě s tím, že je to spíš o hodinách svícení (a chlazení) než o věku. A pak... Fabia nebude mít nějaký nájezd, v noci už vůbec ne... takže bych se toho opět nebál.
Kolize jasně... ale tam právě ten rozdíl v ceně není až tak řádový (LED bez řídící jednotky vs. halogenový světlomet).
Životnost 5 let mi přijde nesmysl, já viděl někde odhad 15... ale samozřejmě s tím, že je to spíš o hodinách svícení (a chlazení) než o věku. A pak... Fabia nebude mít nějaký nájezd, v noci už vůbec ne... takže bych se toho opět nebál.
Kolize jasně... ale tam právě ten rozdíl v ceně není až tak řádový (LED bez řídící jednotky vs. halogenový světlomet).
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty led světla jsou v základu a nádrž za 1000kč.Asi je pro některé tady těžké spustit Škoda konfigurátor.Svetla led líp většinou i svítí tak na srnku běžící z pole je o 1sec více času než s heligony
Já ty údaje proto chci ověřit!
Jen mě zaráží, že jsi taky četl o té změně převodovky a na auto.cz o tom nebylo nic! Přitom jeden celý článek o faceliftu Kodiaqu se věnuje třeba aerodynamickým krytům kol…
Jen mě zaráží, že jsi taky četl o té změně převodovky a na auto.cz o tom nebylo nic! Přitom jeden celý článek o faceliftu Kodiaqu se věnuje třeba aerodynamickým krytům kol…
Jak dlouho jezdí auta s LEd světlama?
Očekávaná životnost je 5 let. takže jinými slovy první stk na "novým autě" ještě projdeš, další, po 6 letech, už většinou ne... a budeš muset světla vyměnit.
Vím, že stk už řeší, jak svítivost měřit - zatím to nedělají, stačí, že to na regloskopu namaluje tu "hokejku".
O drobných kolizích ve městě ani nemluvě.
Očekávaná životnost je 5 let. takže jinými slovy první stk na "novým autě" ještě projdeš, další, po 6 letech, už většinou ne... a budeš muset světla vyměnit.
Vím, že stk už řeší, jak svítivost měřit - zatím to nedělají, stačí, že to na regloskopu namaluje tu "hokejku".
O drobných kolizích ve městě ani nemluvě.
No a když jedeš dál, tak to fakt přidá na klidu... nemusíš tankování řešit.
5 litrů je při klidné jízdě na dálku klidně 100 km, no a 10 logicky dvojnásobek.
😄
5 litrů je při klidné jízdě na dálku klidně 100 km, no a 10 logicky dvojnásobek.
😄
To sice chápu, ale LED mohou vydržet déle. I s halogeny stačí, že umřou LED denní světla a kupuješ nové světlomety. A tohle nejsou žádné luxusní natáčecí LED s 50 segmenty a laserem.
Předpokládám, že rostoucí tlak na emise přiměl plánovače tu naddimenzovanost opustit. A čekal bych, že Tiguan / Tarraco / Kodiaq na tom budou stejně. Možná eRko by mohlo zůstat u DQ500... ale kdo ví, Golf R je taky DQ380 myslím.
Na stránky typu auto-data, autoweek, zeperfs bych úplně nespoléhal... není v jejich silách to v té šíři uhlídat.
Na stránky typu auto-data, autoweek, zeperfs bych úplně nespoléhal... není v jejich silách to v té šíři uhlídat.
Chápu že třeba u auta do města nejsou LED světla moc potřeba... ale zatím kolem sebe nevidím "slepý" LEDky, asi bych se toho vůbec nebál.
Na Octavii 3 stojí originál světlo 15.5 (komplet vč. řídící jednotky), resp. 10t (bez řídící)... halogenový stojí 7.700. Samozřejmě žárovka je pár stovek. Fabka by měla být do 10t.
Na Octavii 3 stojí originál světlo 15.5 (komplet vč. řídící jednotky), resp. 10t (bez řídící)... halogenový stojí 7.700. Samozřejmě žárovka je pár stovek. Fabka by měla být do 10t.
To je logická úvaha, jestli DQ 500 nebude ani v RS, tak proč by ji dávali do "obyčejných" verzí, když DQ 381 zvládne až 420 Nm, což bezpečně stačí na všechny nabízené motory. Ovšem DQ 500 díky své naddimenzovanosti zaručovala právě i vyšší tažnou sílu a velice jemné řazení...
Navíc, pokud mám dobré informace, tak DQ 500 se vyrábí v Evropě, zatímco DQ 381 je Made in
China.
Vypadá to, že VW Tiguan si ponechal i po faceliftu DQ 500, stále má totiž uváděnu tažnou sílu 2500 kg
viz zde: https😐/www.auto-data.net/en/
Navíc, pokud mám dobré informace, tak DQ 500 se vyrábí v Evropě, zatímco DQ 381 je Made in
China.
Vypadá to, že VW Tiguan si ponechal i po faceliftu DQ 500, stále má totiž uváděnu tažnou sílu 2500 kg
viz zde: https😐/www.auto-data.net/en/
Viz nize - nejde ani tak o cenu pri porizeni, jako cenu pri oprave a v tomto pripade i nutne vymene po zestarnuti ledek.
5 let fakt utece jako voda.
5 let fakt utece jako voda.
Nejen s ocni vadou, staci, ze clovek starne.
A Fabie je z principu auto i pro starnouci lidi, ne?
A ne, zvyseni ceny pri nakupu auta mi vpodstate nevadi.
Omezena zivotnost a zejmena cena v pripade vymeny uz ano.
To uz fakt neni "za 10" .
😒
A Fabie je z principu auto i pro starnouci lidi, ne?
A ne, zvyseni ceny pri nakupu auta mi vpodstate nevadi.
Omezena zivotnost a zejmena cena v pripade vymeny uz ano.
To uz fakt neni "za 10" .
😒
Jo, 40 je "jeste akceptovatelnych" , ale 50 je rozhodne lepsich.
Vim jak brblam nad svymi 45 v Tipu.
A to porad ujede spolehlive 700+ km, pri delsich cestach i 800+.
Vim jak brblam nad svymi 45 v Tipu.
A to porad ujede spolehlive 700+ km, pri delsich cestach i 800+.
Presne tak.
Delaji z aut jen predmet operativniho leasingu.
Proste po 5 letech zahodit.
Nechci takove auto.
Delaji z aut jen predmet operativniho leasingu.
Proste po 5 letech zahodit.
Nechci takove auto.
Ja Prvni pise, ze to bez LED nejde.
Mozna jsem to napsal nesikovne - nejde to vubec, ne ze nejde priplatit za tu nadrz.
😒
Mozna jsem to napsal nesikovne - nejde to vubec, ne ze nejde priplatit za tu nadrz.
😒
Ta nádrž stojí jen 1000kč a jak ambition tak style LED v základu.Možná "Já první 123" našel někde fabiu v active ale ta v CZ ceníku zatím není.
Občas to problém být může... ale Fabií bude a) hodně b) bude začínat (v ČR) až na Ambition... tak by to nemělo být tak zlé.
PS: srovnávačka se Sanderem asi byl základ...
PS: srovnávačka se Sanderem asi byl základ...
Četl jsem to u RS... a pokud nebude DQ500 v RS, tak už asi nebude nikde.
Předchozí RS ji mít muselo, krouťák BiTDI by DQ380 nedala... ale na benzín ten limit 420Nm bezpečně stačí a stačí i na 2.0TDI 200k. Vzletné řeči o naddimenzované technice asi vzaly za své.
Předchozí RS ji mít muselo, krouťák BiTDI by DQ380 nedala... ale na benzín ten limit 420Nm bezpečně stačí a stačí i na 2.0TDI 200k. Vzletné řeči o naddimenzované technice asi vzaly za své.
U fabie toje kolem deseti což je i není hodně. a dost lidem s oční vadou nevyhovují ráno za šera mokrá cesta....
Možná cena. Pokud někdo kupuje auto na celou jeho životnost, tak se mu ani nedivím. Už jsem slyšel, že ledky nevydrží a mění se celý světlomet. Např. světlomet u Mazdy za 50 000 asi žádného majitele nepotěší.
Predpokladám, že väčšine zákazníkov to bude celkom jedno. Kto bude potrebovať silnejší výkon a väčšiu ťažnú silu, kúpi si napríklad iné auto.
Čisto teoreticky ohľadne emisii... Dajme DSG a manuál vodičovi začiatočníkovi, ktorý nevie radiť a hneď má manuál vyššie emisie 😄 Ale čo je na papieri, to je pravda :-!
Politike s 1,5 + DSG celkom verím. Ináč by bolo možné kombinovať motor aj s manuálom.
Politike s 1,5 + DSG celkom verím. Ináč by bolo možné kombinovať motor aj s manuálom.
Po Německu jezdím hodně a octa proti golfu s převahou na dálnicích vede.Fabiu v kombinaci kombi a 1.5tsi bude nejspíš podobný jev.I Vw polo má facelift tak uvidíme.
Asi Kodiak vzor ve stajlu jen 15" v základu 😲 k tučné kastli . Zbytek litáku za penízky 16" ,17" s aero deklama 😁.
Tady v tom případě Peter čeká (jen) obrovský úspěch. Poměrně hodně chválil i svou oblíbenou třídiamantovou značku v případě SpaceStaru a je z toho (YTD) dělené páté místo ve své třídě :yes: