Novinky
Je to trida jako Mergl GLC? Nevim, uz se v tom ztracim. Dekuji
GayBoyChizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Není, jen to vzhledem SUV kupé, ale je menší než GLC. A menší je ve všech ohledech. Ostatně stojí na platformě CMF-B stejně jako třeba Clio.
GayBoyChizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To by mě zajímalo, co je na tom příspěvku špatně, že mám hned 3 dislajky.
To vůbec neřeš. Pohybuje se tady úchyl s několika účty a minusuje. Mě třeba ominusuje i souhlas s někým, koho plusuje. Je to úchyl a možná je jich i víc.
Renoo záporný hodnocení je taky dobrý. :yes: :no: 😉
Skrátka nerieš. Občas niekto dá palec dolu preto, lebo s tvojim názorom nesúhlasí a hore, ak súhlasí. Ale väčšinou dostávaš palce za nick a preto, že ťa niekto nemá rád. Skús písať pozitívne o EV a uvidíš, koľko palcov dolu nazbieraš. 😉
Jako motorizace do města proč ne. :yes: Pro univerzálnější potřeby je asi 1.3 TCe lepší volba.
Neviem, či Renault nemal pri E-Techu začať s nejakými dizajnovými odlišnosťami pri Cliu, Capture aj Arkane, lebo vôbec neupozorní na túto zaujímavú technológiu. Musím povedať, že je trochu otravné počúvať ako chvíľu ide do otáčok ten atmosférický motor a potom zas chvíľu ide auto len na elektrinu a stále dookola, prakticky bez vplyvu na to ako jazdíte. Spotreba v meste je však aj pri nulovej snahe jazdiť ekonomicky nízka, okolo 5 litrov. Na okreskách sa pri snahe dá jazdiť aj za 3,5 litra, čo je myslím už dosť zaujímavé. Mám rád Arkanu, určite lepšie auto ako Kadjar.
Až na to že lidi by tady raději viděli ruskou verzi Arkany za poloviční cenu.
Ve skutecnosti to jsou jen “vycpavky” - ta slova nemaji v podani autora zadny vyznam ani obsah. Proste se snazi delat vsedni veci zajimavejsi, avsak neuspesne.