Arkana už v době premiéry avizovala, že nabídne výhradně elektrifikované motory. Po mikrohybridu nyní na český trh přichází i full-hybrid. Už jsme ho vyzkoušeli přímo v českém prostředí.
Posledni dobou je vsechno osobity a specificky.
Ve skutecnosti to jsou jen “vycpavky” - ta slova nemaji v podani autora zadny vyznam ani obsah. Proste se snazi delat vsedni veci zajimavejsi, avsak neuspesne.
Řekl bych, že tohle auto nezajímá nikoho… asi tak jako zbytek portfolia Renaultu ;-) Není tam nic, kvůli čemu bych se do autosalonu Renaultu šel i třeba podívat…
To vůbec neřeš. Pohybuje se tady úchyl s několika účty a minusuje. Mě třeba ominusuje i souhlas s někým, koho plusuje. Je to úchyl a možná je jich i víc.
Skrátka nerieš. Občas niekto dá palec dolu preto, lebo s tvojim názorom nesúhlasí a hore, ak súhlasí. Ale väčšinou dostávaš palce za nick a preto, že ťa niekto nemá rád. Skús písať pozitívne o EV a uvidíš, koľko palcov dolu nazbieraš. ;-)
Neviem, či Renault nemal pri E-Techu začať s nejakými dizajnovými odlišnosťami pri Cliu, Capture aj Arkane, lebo vôbec neupozorní na túto zaujímavú technológiu. Musím povedať, že je trochu otravné počúvať ako chvíľu ide do otáčok ten atmosférický motor a potom zas chvíľu ide auto len na elektrinu a stále dookola, prakticky bez vplyvu na to ako jazdíte. Spotreba v meste je však aj pri nulovej snahe jazdiť ekonomicky nízka, okolo 5 litrov. Na okreskách sa pri snahe dá jazdiť aj za 3,5 litra, čo je myslím už dosť zaujímavé. Mám rád Arkanu, určite lepšie auto ako Kadjar.
Musel bych se s ním projet, ale technicky je to zajímavý hybrid. Na Arkanu možná slabý, v Cliu by mohl stačit. Dle prodejů Clia ale zákazníky od konkurence nepřetáhli, asi kvůli té vysoké ceně.