Nová třída C už sice nabízí pouze čtyřválce, díky přeplňování a elektrické asistenci přesto nabízí působivé výkony a slibují nový standard hospodárnosti.
Tenhle mild-hybrid se zrejme ani neumi rozjet v zacpe elektricky. Tudiz bude porad startovat a chcipat a startovat a....
Treba se pletu, treba to umi.
Ale jestli ne, tak bych s tim ve meste jezdit nechtel.
Full-hybridu zdar
PS Taky jsem zvedavy na ten novy standard... :D:D:D
Chápu Done Seladone, že se ti to čte velmi těžko. .... :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:-[]
Nic proti diesel full hybridu Toyoty, již za pár měsíců ... :yes:
Narážím na to, že tuhle techniku v zásadě má současné 220d a článek je plný marketingových plků o tom jak je vše přepracované, lepší, výkonnější, úspornější...nepochybuji že to posunuli dál, ale čekal jsem nějakou převratnou novinku a ne jen že poladili už několik let používaný balík mild-hybridní technologie.
300d R4 s reálnou spotřebou 6 litrů, které by ve stejném autě dosáhl aktuální MB R6 dýzl bez problémů také, jen by to auto bylo o desítky kilo lehčí a mělo lepší zvuk. Rozdíl je v normované emisi CO2, kterou ten R4 mhev bude mít o nějaké miligramy menší díky armádě filtrů a neustálému vypínání motoru. Takže celý pokrok je ukryt v lepším výsledku při hře s čísílky CO2, uživatel dostane horší auto s větší šancí na dražší opravy.
Vidím to rovnako. Mám R6 v oveľa väčšom a vyššom aute a aj s diaľnicami je to pravidelne do práce a späť 160 km spotreba 6,5 až 7 l bez MHEV, dovolenka prípadne služobka 700 - 1000 km to isté.
Tento R4 bude mať výraznejšie nižšiu spotrebu akurát tak v kolónach a v meste. Ale keby som býval vo veľkom meste vyberiem si iné auto ako diesel.
Ty si testoval, alebo tiež plkáš?
V čom vidíš tu prelomovú novinku, nový standard hospodárnosti, atď... v tom, že "neměl na výběr", alebo v niečom inom?
Z názvu článku som sa tiež tešil na nejaký zásadný posun, ale víťazný pocit sa nedostavil :)
EDIT: dodatočne po tom čo som videl test uznávam, že z nízkych čísiel už tie úspory nevyzerajú úžasne aj keď výrazné sú.
- Ale v % je rozdiel 7l a 5l/100 km je skvelý
- Stále však platí, že jazdím na aute, ktoré váži o 500kg viac, je vysoké a má o 33% vyšší výkon.
300d R4, verzi bez mhev, jsem jel, 350d akt. R6 mám doma, tady není o čem. Mhev ničemu z toho o čem píšu, tj. reálná spotřeba, dynamika, zvuk, nepomůže, takže jde jen o ta čísla na papíru.
Mercedes samo na výběr měl, bmw má v autě stejné třídy R6 dýzl bez problému i s elektrifikací, míjíš podstatu.
Možná na papíru, v reálu ani náhodou, stejným stylem ve stejném autě (sedan stř. třídy) to bude za šest oboje. Mluvím o R4 kolem 200kW a R6 kolem 200kW dýzl. Samo, že 200d nebo 220d bude jezdit za těch 5,5, ale ty šestiválcem nikdo nahrazovat nechce, jenže 300d bude mít těch 5,5 právě jen na tom papíru, v reálu přes šest a čím víc bude řidič od auta (v dynamice) chtít, tím víc se budou nůžky rozevírat v neprospěch R4.
těch zkušeností z historie s downsizingem už je dost. A přesně o tomhle to je jak píšeš. Na papíře je úspornější, při hodně klidné jízdě možná, ale při běžném nebo rychlejším cestování je ten větší motor v obrovské výhodě ( samozřejmě ve stejném autě ) a nůžky spotřeby se rozevírají.
Velký motor nikdy nepojede za tak málo jako malý motor při nízkém zatížení, ale skoro bez ohledu na styl jízdy se bude držet na své spotřebě. V kontrastu k tomu menší motor bude v zátěži mít mnohem vyšší spotřebu.
Překvapuje mne, že ty papírové hodnoty dnes ještě vůbec někdo vytahuje?
Už má na youtube krátkej test toho nafťáku a je nadšenej spotřebou a akcelerací. Přeju redakci auto.cz ať se na ně dostane brzo, snad nebudem diskutovat až na jaře 2022 :D
Já v autě zatím jen chvilkově seděl, když bych interiér rozdělil na “horní a spodní část” tak spodek pod displejem má rozhodně levnější plasty než w205 ale samotné zpracování vypadá dobře. Dotykové ovládání nastavení sedačky bylo divný, ale asi se dá zvyknout. Volant horší, opět dotyk, to mě se*e. Problém pro mě je, že to auto je za mě fakt pěkný, designově ta silueta ze všech stran mi chutná a to nebyl amg paket. Nejvíc jsem u této generace zvědavej na rear axel steering, to co vykrouží long Sko je neskutečný na živo.
Díky za upozornenie na test. Pekný test a pekné auto.
V skratke k spotrebe z testu:
- prešiel na nádrž 1200 km,
- priemer 5,5 l / 100 km za posledných 1000 km,
- rekord na diaľničnej trase Bratislava - Banská Bystrica 4,8 l/100 km. Testovali takto 200 áut a ani jedno auto vrátane plugin hybridov nedosiahlo takúto spotrebu.