V květnu italská společnost Kimera Automobili, kterou vede závodník Luca Betti, představila moderní interpretaci slavné Lancie 037. Podívejte se, jak to autu sluší v pohybu a poslechněte si, jak zní.
To vůbec - on totiž článek absolutně neřekl to podstatné. Tuto reinkaranci vyvíjeli stejní lidé, kteří stojí za původními závodními Lanciemi ze zlaté éry. Pan motorář Lampredi tak použil upravenou verzi svého původního motoru pro Deltu S4, tedy čtyřválec s kombinací turba a kompresoru, který je zároveň příbuzný s motorem z původní 037. Tedy díky bohu, že tam není žádná V6.
Toto auto sa fakt dizajnovo podarilo, či pôvodná verzia alebo táto súčastná verzia. Možno by to chcelo inú farbu ale inak paráda. Za 500 PS + manual :yes:
Thesis i poslední Delta jsou povedená auta. Thesis má příjemnej nadčasovej retro design, který funguje pořád i dnes. Respektive pořád i dnes vypadá líp, než spousty současné produkce. Za Deltou se otočím vždycky, když už se náhodou nějaká někde zjeví. Když pomineme rodokmen, na který trojka prostě nemá, tak auto jako takové, je vizuálně atraktivní. Klidně by mohla stát na náplavce v S Momo paketu vedle Formentora a zvenčí se tvářit, jako čerstvá novinka. Uvnitř už samozřejmě dostane na řiť.