Autofun
...jinak se silnějším motorem a lepší výbavou by takto zachovalý audiňácký "Doutník" byl velmi zajímavý yongtimer. Tohle na svou dobu mimořádně aerodynamické auto (mj. Car of the Year 1983) totiž dodnes neztratilo svoji svébytnou eleganci a komfortu má dodnes taky na rozdávání... :yes:
Amaterasu
ani v TOP10 https😐/www.caranddriver.com/…0best-cars-list/ 😉
Motory byly bída = jedno jestli tenhle benzín 55kW nebo nafta 2litr 51kW a 2,4litr 60kW
3 a 4 stupňový automaty a 5st. manuál = americká verze byl totální průšvih bouraček jako pak TT = tady stovky bouraček včetně mrtvých = protože auto samo začalo zrychlovat 😲 😁
Silnější turbo motor nakonec vypotil 121kW = s 3stupňovým automatem
Motory byly bída = jedno jestli tenhle benzín 55kW nebo nafta 2litr 51kW a 2,4litr 60kW
3 a 4 stupňový automaty a 5st. manuál = americká verze byl totální průšvih bouraček jako pak TT = tady stovky bouraček včetně mrtvých = protože auto samo začalo zrychlovat 😲 😁
Silnější turbo motor nakonec vypotil 121kW = s 3stupňovým automatem
Audi ale nabízelo i u této 100ky mnohem silněší motory, nemluvě o dražší pětiválcové verzi 200! 😄
Amaterasu
No viz zdroje wiki = byla to naopak BÍDA
za celou éru všechny výkony 51kw + 55kW + 60kW + 64kW + 66kW + 74kW + 83kW + 85kW + 88kW + 96kW + 100kW + 101kW + od 8/86 do roku 90 jeden výkonnější 121kW
za celou éru všechny výkony 51kw + 55kW + 60kW + 64kW + 66kW + 74kW + 83kW + 85kW + 88kW + 96kW + 100kW + 101kW + od 8/86 do roku 90 jeden výkonnější 121kW
Mercedes prodával vyšší střední třídu s 55 kW motorem a čtyřstupňovou manuální převodovkou ještě v 90. letech. V 80. letech to bylo více méně "normální".
Amaterasu
viz já 12:44 teď MB E (jen benzíny) = 77kW + 80kW + 87kW + 90kW + 100kW + 110kW = to byly R4
R6 118kW + 122kW + 132kW + 138kW + 140kW + 162kW + 180kW + 195kW + 200kW
V8 205kW + 235kW + 240kW + 280kW
Náskok díky technice NIKDY NEEXISTOVAL (teda z pohledu audi 😄
R6 118kW + 122kW + 132kW + 138kW + 140kW + 162kW + 180kW + 195kW + 200kW
V8 205kW + 235kW + 240kW + 280kW
Náskok díky technice NIKDY NEEXISTOVAL (teda z pohledu audi 😄
Ten náskok samozřejmě existoval (zejména díky systému Quattro), jen až později, než v dobách "Doutníku". Tehdy se Audi teprve chystala přetransformovat se v prémiovou značku a jako jedné z málo se jí to parádně podařilo! 😄 :yes:
Amaterasu
ale KDEPAK = to byl jen slogan. To se používá a FUNGUJE TO (když slabinu inzeruješ jako PŘEDNOST = tak jí tím často FAKT ÚSPĚŠNĚ zakryješ) třeba teď už léta ANO MAKÁME :😉
Audi nikdy nebylo premiant ani ve 4x4 (ani ve srovnávacích testech ale dokonce ani v prodejích!) = to seš JEN zpracovanej reklamou
ale klidně si ULTRA quattro kup 😉
VTIPNÝ je napsat "zejména díky systému Quattro" = když viz předchozí věta (drsný bylo nedávno srovnání chování vozu v zatáčkách a chování podvozku = AUTOBUSoidní krabice https😐/www.tesla.com/cs_cz/modelx a https😐/www.hybrid.cz/…y-zrout-energie/ ne něco jako NÁSKOK před Mercedesem a BMW audi NIKDY NEmělo (jen co pamatuju ČTU že je CHCE dohnat a PŘEDEHNAT = nikdy se nezdařilo odVWždy ten 3. vzadu)
Éra spalovacích motorů (pomalu) končí ale i tam = nikdy žádné V12 a taky VWždy jen V6 = místo R6 prémiové konkurence. to samý je ten pohon POVÍDÁNÍ o 4x4 ale reálně (místo zadokolek a DOKONCE VÍC i těch 4x4) hlavně především většinově standardní PŘEDOKOLKA
Ostatně to POZADU bylo už tak moc = že to audi samo přestalo používat
Od VŽDY čtu že audi dožene a předežene = dohání jak víš dodnes = a to není vtip 😄
Nej ABSURDNĚJŠÍ období měli snad teď když začalo platit WLTP = to byli úplně doslova v háji = přečti si (NE TADY!) nějakej test z tý doby = jak fungovaly V6 TDI
NÁSKOK před BMW a MB nikdy Nikdy NIKDY NEexistoval = jen se to zaostá(vá)ní v poslední dekádě ještě zhoršilo (kolik to rok co rok po sobě vyhodili šéfů vývoje? čtyři?
JEDINÝ v čem audi mělo náskok byl počet prodej PŘEDO kolek mezi prémiovými výrobci = a to taky není vtip
Audi nikdy nebylo premiant ani ve 4x4 (ani ve srovnávacích testech ale dokonce ani v prodejích!) = to seš JEN zpracovanej reklamou
ale klidně si ULTRA quattro kup 😉
VTIPNÝ je napsat "zejména díky systému Quattro" = když viz předchozí věta (drsný bylo nedávno srovnání chování vozu v zatáčkách a chování podvozku = AUTOBUSoidní krabice https😐/www.tesla.com/cs_cz/modelx a https😐/www.hybrid.cz/…y-zrout-energie/ ne něco jako NÁSKOK před Mercedesem a BMW audi NIKDY NEmělo (jen co pamatuju ČTU že je CHCE dohnat a PŘEDEHNAT = nikdy se nezdařilo odVWždy ten 3. vzadu)
Éra spalovacích motorů (pomalu) končí ale i tam = nikdy žádné V12 a taky VWždy jen V6 = místo R6 prémiové konkurence. to samý je ten pohon POVÍDÁNÍ o 4x4 ale reálně (místo zadokolek a DOKONCE VÍC i těch 4x4) hlavně především většinově standardní PŘEDOKOLKA
Ostatně to POZADU bylo už tak moc = že to audi samo přestalo používat
Od VŽDY čtu že audi dožene a předežene = dohání jak víš dodnes = a to není vtip 😄
Nej ABSURDNĚJŠÍ období měli snad teď když začalo platit WLTP = to byli úplně doslova v háji = přečti si (NE TADY!) nějakej test z tý doby = jak fungovaly V6 TDI
NÁSKOK před BMW a MB nikdy Nikdy NIKDY NEexistoval = jen se to zaostá(vá)ní v poslední dekádě ještě zhoršilo (kolik to rok co rok po sobě vyhodili šéfů vývoje? čtyři?
JEDINÝ v čem audi mělo náskok byl počet prodej PŘEDO kolek mezi prémiovými výrobci = a to taky není vtip
VDC_
Tak to dědek možná ještě sloužil v SS!
Doktor_z_horor
Pamatuji jak Audin 80 a 100 byla v 90 letech plná parkoviště. A taky Fordy Sierra, Scorpi👋Taurus.
A komu bylo kolem roku 2000 18 let a neměl Opel Kadett, jako by ani nebyl.
Viděl někdo z vás v posledních letech Opel Kadett v pojízdném stavu?
A komu bylo kolem roku 2000 18 let a neměl Opel Kadett, jako by ani nebyl.
Viděl někdo z vás v posledních letech Opel Kadett v pojízdném stavu?
Amaterasu
Kadett skončil někdy před 2 desítkama let = to je dost důvod proč ho už (běžně) na silnici nepotkáš
Když to srovnám s tou tragickou škodovkou vydrazenou v lyse temer za 2 mega , tak tahle fesanda je zadarmo
Bladestorm
Příspěvek podléhá schvalování.
Ta cena je úplně v pořádku. Tohle si nikdo nekoupí na ježdění do supermarketu...
Byla to doba, kdy ještě Audi dělalo neokázalá auta, ale plnící svou úlohu. Ano, tenhle kousek je opravdu extrémně "nevybaven".
Měl jsem ve své době Audi 80, s 1.6 dieselem. Ne, žádnej drak to nebyl, ale odjezdili jsme spolu dost kilometrů, včetně dálnice přes Alpy, a v pohodě.
Tehdy mi ještě Audi nevadily...
I tehdy byly daleko zajímavější auta = tohle byla už tehdy naprostá tuctoVWka = i na tu dobu mrzkým výkonem a 5st. manuálem. Za kolik to tehdy koupil? 😉
Tehdejších 20t. marek je dnešních 10t. €
Audi mělo v 80. letech pár slušných modelů = konkrétně tohle ale opravdu NEe
Nicméně prodat po 40ti letech auto za stejnou cenu co mě stálo = to je dost dobrý 😁
😄