Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Honda HR-V zná české ceny. Nabízí výhradně hybrid

HR-V je další důkaz postupné elektrifikace evropské nabídky značky Honda. Nová generace městského SUV je u nás dostupná výhradně ve formě hybridu e:HEV s výkonem 96 kW.
Zpět na článek
17. 9. 2021 10:47
17. 9. 2021 10:55
17. 9. 2021 11:12
17. 9. 2021 11:45
17. 9. 2021 12:08
17. 9. 2021 12:18
17. 9. 2021 12:12
17. 9. 2021 11:22
17. 9. 2021 13:24
17. 9. 2021 15:47
17. 9. 2021 15:55
18. 9. 2021 18:24
18. 9. 2021 20:09
17. 9. 2021 11:33
17. 9. 2021 11:46
17. 9. 2021 11:55
18. 9. 2021 20:10
17. 9. 2021 12:25
17. 9. 2021 19:35
18. 9. 2021 18:26
18. 9. 2021 20:12
19. 9. 2021 11:22
19. 9. 2021 14:36
20. 9. 2021 07:37
17. 9. 2021 11:50
18. 9. 2021 07:01
17. 9. 2021 12:04
18. 9. 2021 20:13
Avatar - KANKUNEN
17. 9. 2021 10:19
Honda je tragická
auto s motorgenerátorem a strašlivým designem. Tivoli je jasná voba a Dong Feng na zvážení.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barry Lyndon
17. 9. 2021 10:56
Re: Honda je tragická
no ty vole ... :D
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 11:17
Re: Honda je tragická
Snad no ti voli .. .. teda "nou tivoli" :-)
Avatar - .StenLi.
17. 9. 2021 11:12
Re: Honda je tragická
Ty si ako asi jediny stale nepochopil ze ICE nema sancu pri pohone konkurovat parametrom elektromotoru :)
17. 9. 2021 11:58
Re: Honda je tragická
No nevim, když se podívám na udávané parametry se spotřebou 5.4l / 100 km...
Avatar - .StenLi.
17. 9. 2021 14:43
Re: Honda je tragická
Uz si soferoval auto s i-MMD? :) Ktore auto podobnej velkosti ma s automatom a 130k nizsiu spotrebu?
Avatar - Mikesus
17. 9. 2021 16:41
Re: Honda je tragická
CHR třeba? Ano je trochu menší.
Avatar - .StenLi.
17. 9. 2021 17:39
Re: Honda je tragická
Ja som s ovela vacsou CR-V s 2.0 i-MMD jazdil po meste za 3,8 a vlastnim Toyota hybrid s ktorym taku spotrebu nedam, takze spotreby HR-V by som sa vobec nebal a hlavne Toyota hybrid sa nechyta na jemnost o pociatocny odpich EV pohonu, HR-V ma viac ako 2nasobny vykon elektromotoru.
Avatar - Mikesus
17. 9. 2021 19:10
Re: Honda je tragická
S CHR 1.8 po Praze jezdim bez problémů kolem 3.5. Ale nesmí člověk vyjet mimo město, tam to pak je kolem 5. Camry po Praze jezdi za cca 3.3, Rav4 kolem 4.5, corolla 1.8 v pohodě za 3, 2.0 za 3.5 a HL zatím aktuálně kolem 5.
17. 9. 2021 20:14
Re: Honda je tragická
S tímhle se dají srovnávat asi jedině Toyoty a Hyundai. Podobně velká CHR s 1.8 výrazně úspornější nebo Lexus UX 2.0 s o parník lepší dynamikou. Oboje už 3 roky staré motorizace. Pak PHEV ale ty papírově těžko porovnávat. Mercedes má třeba velmi dobrý 250e se 160kw a podobnou spotřebou v hybridním režimu. Chci říct, že toto jako novinka má podprůměrné parametry bez možnosti výběru.
Avatar - petr petrumr
18. 9. 2021 09:21
Re: Honda je tragická
toyota, honda, hyundai-tři jiný hybridy, akorát toyota to má bez třecích součástek a pochybuji, že honda dá vesnice na elektriku, když při třiceti se zapojuje benzín, ale cenově to vypadá dobře i interiérem, kde na toyotu se nechytá nikdy a testeři to potvrzují.
17. 9. 2021 20:53
Re: Honda je tragická
To je ale WLTP spotřeba. Já s novým Jazzem eHEV jezdím bez problemu za 3,5litru, s odrikanim a snahou i za 3 litry. Pokud vezmu prumernou spotrebu za poslednich 10tis km i s dalnicnimi presuny, mam tam 4,5 litru. Podotykam ze na dalnici jezdim 120-150km. :yes:
Avatar - Mikesus
18. 9. 2021 07:48
Re: Honda je tragická
tak to je podobné jako u našeho Yarisu hybrid. Ten má dlouhodobou 4,2 včetně těch dálnici. Ono to bude asi prašť jako uhoď
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 10:47
Krasa
Krasny dizajn... k tomu sikovny hybrid.... snad len cenovka tu nepotesi... inak dokonalost :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barry Lyndon
17. 9. 2021 10:55
Re: Krasa
Pro toho, kdo nemá kde dobíjet, je tohle na městské a příměstské ježdění fakt ideální volba (v městském režimu ten systém Hondy (ala "Slovenská strela") funguje líp než ecvt Toyoty). Na ten tak trochu retro design si člověk musí zvykat, ale taky se mi to spíš líbí než nelíbí. :-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 11:12
Re: Krasa
Ten dizajn je paradny... velke rovne plochy ... jasne rovne linky.... kolma maska... sibalske kukadla ... ziadne rozkysnute patvary ale dokonale vypracovany look :yes:

Skoda len chybajucej 4kolky... predosle hrv v japonsku ako honda vezel 4 kolku aspon na domacom trhu malo a snad aj inde v azii .... tu v eu samozrejme je opat vsetko ine ...
17. 9. 2021 11:45
Re: Krasa
jasně, na devadesátky dobrý! Jinak nuda a šeď!
Avatar - Loptos
17. 9. 2021 12:08
Re: Krasa
Civic je pre cirkusakov, HRV je nuda a sed. Darmo niektorym trhom sa Honda nezavdaci nijak.
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 12:18
Re: Krasa
Novy civic uz ale vyzera paradne... uz to ma tvarovu eleganciu a vyzaruje z toho rodinna pohoda.... predosly qaraz-tuning civic by som sem uz netahal :yes:
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 12:12
Re: Krasa
Ten dizajn nema chybu.... k tomu je to voci predchodcovi aj svetlostou este o centi vyssie nad zemou posadene.... ozaj skoda uz len chybajucej 4kolky... mne sa tento novy hondacky dizajn hrvecka aj civicu paci.... ma to eleganciu cistotu aj jasne linie ... honda sa za mna kocnene nasla... :yes:
Avatar - .StenLi.
17. 9. 2021 11:10
Idealne rodine SR/CR auto.
Dostatocne velke rodinne auto so skoro vsetkymi vyhodami EV, do mesta aj s bezporblemovou jazdou mimo mesto. Mohli by sa zobudit aj ostatne automobilky, nahradit svoje turbodiesle benzin generatormi a odbremenit kupujucich od draheho servisu vsemoznych kazitok komplikovanych ICE a nahradit ich tymito spolahlivymi jednoduchymi atmosferami, obzvlast ak po radikalnom obmedzovani ICE predajov pojde vela ludi do jazdeniek. Nie je vacsej macky vo vrecy ako jazdeny turbodiesel s mnozstvom drahych kazitok.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 11:44
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
V japonsku bude aj ciste benzinova verzia... skoda ze u nas nie... bolo by to aj cenovo dostupnejsie... ale inak dokonaly rodinny cross :yes:
17. 9. 2021 13:16
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Ty jsi dobře mimo, prý ideální rodinné auto. Buď si slepý nebo nemáš rodinu ;-)
Avatar - Mikesus
17. 9. 2021 13:22
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Ja myslim, ze pro rodinu a 2 děti to může být v pohodě, když někteří se vejdou I do B segmentu.
17. 9. 2021 14:11
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Tak já beru jako ideální rodinné auto pro 2+2 MPV střední velikosti, např Touran. Mám ho 3,5roku od nového a 4-5členné rodině vyhovuje naprosto perfektně ;-)
Avatar - .StenLi.
17. 9. 2021 14:48
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Preto nepiseme o rodinnom aute pre ericn, ale pre beznu rodinu ktora najcastejsie jazdi vo Fabii a Octavii ;)
17. 9. 2021 15:54
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Tak pořád raději Octávii a klidně i hybridní než tuhle zoufalou Hondu ;-)
Avatar - .StenLi.
17. 9. 2021 16:15
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Octavia hybrid je 32k eur, na to sa ti bezna SR/CR rodina moze vies co :) , HR-V hybrid zacina na 27k. Neplet si svoje zufalen subjektivne pocity s objektivnym hodnotenim auta ktore si ludia spravia sami aj bez teba ;)
17. 9. 2021 17:35
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Tak běžná rodina si v klidu koupí Hyundai i30 s litrovým TGDI za 450tis Kč a bude víc v pohodě než s touhle Hondou za 700 tis Kč ;-) Rozčilovat se můžeš jak chceš. Můj názor je, že OIV klidně i s 1.0TSI za 500-550tis Kč udělá víc parády.. a ty na tom nic nezměníš. Zkus respektovat i jiný názor, třeba ti to pomůže v komunikaci s ostatními lidmi ;-)
Avatar - petr petrumr
18. 9. 2021 13:24
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
škodovky jsou pro obchodní cestující, policii a jiné, normální lidi škodovky nekupují a kupují hyundai/kia. I tu hondu si koupí než aby šel do koncernu pro auto, co tři roky stojí na čekačce v trávě.
18. 9. 2021 17:57
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
O tom dost pochybuji, Honda je na českém trhu je takřka neviditelná a HRV? O té normální člověk snad neví, že se vyrábí 😉 Btw ani o předešlou generaci na silnici ani nezakopneš… OII a OIII je naopak nejčastější auto na našich silnicích, takže asi tak 😉
18. 9. 2021 20:04
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Tak tak, nájsť novú hondu začína byť už celkom zložité v našich končinách
Avatar - petr petrumr
18. 9. 2021 20:59
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
nevím, asi bydlím na blbé adrese, škodovka tady byla jen jedna do té doby než ji vyměnil za bmw, potom je honda, toyota, citroen, mitcák, dacia atd.
18. 9. 2021 20:03
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
"Octavia hybrid je 32k eur, na to sa ti bezna SR/CR rodina moze vies co , HR-V hybrid zacina na 27k" - obávam sa, že pri tejto cene nie je 5000€ prelomových. Ak sa môže bežná rodina vy.... na octaviu iv, môže sa vy.... aj na túto hondu

Octavia je ale Plugin hybrid a osobne si myslím, že aj ten príplatok naviac voči honde tomu zodpovedá a je adekvátny. Nie som extra fandom bateriek, ale zrovna octavia iv, superb iv, prípadne plugin hybridy, ktoré sú schopné prejazdiť nejakých 40-50 km na nabitie bateriek mne dávajú väčší zmysel ako samotný hybrid ako táto honda. Zároveň aj tá jej spotreba je len o chlp nižšia ako u súčasných malých turbomotorov ako 1,0tsi, 1,33 tce, 1,5 tsi pričom tieto nemusia voziť balast v podobe kopy elektroniky a bateriek.
Avatar - Mikesus
17. 9. 2021 16:36
Re: Idealne rodine SR/CR auto.
Ještě jsem CRV neprojizdel, takže hodnotit zatim nebudu. Pak je těžké vybírat mezi dvěma auty.
17. 9. 2021 11:22
Velikost
To myslis vazne s tou dostatecnou velikosti jako rodinne auto? Nema to zavazadelnik kolem 330 litru? Pokud ano, tak to teda jako rodinne auto moc nevidim, presto, ze tobe to tak vyhovovat muze.
Rozbalit vlákno
24
17. 9. 2021 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2021 12:19
Re: Velikost
Ja ted jezdim Tucsonem NX4 a na dovolenou byl prostor na zavazadla pro 4-clenou rodinu tak akorat...no, nedovedu si predstavit o tolik mensi kufr...jedine tak na dovolenou bez deti, nebo bez manzelky ;-) Taky dam do Tucsona 3 hokejove bagly, takze muzou na hokej 3 lidi jednim vozem, coz tada u HRV vidim max na 2 a to jeste s otaznikem. Proste jako dostatecne rodinne auto bych to vazne neoznacoval...ikdyz se urcite najdou vyjimky, a jak ctu, nekteri mozna i radi vzpominaji na cestovani ALA "stodvacitkou k mori" a slo to :yes:
Avatar - Mikesus
17. 9. 2021 13:24
Re: Velikost
Tak to ude spis problém u vás v rodině. Naši známí jezdili ve 4 lidech ( 2 děti kolem 12 let ) ve Swiftu na 3tydenni dovolenou k moři. Tak proč by nemohli v tomhle. Vejít se dá do čehokoliv, záleží jen na ochotě.
17. 9. 2021 15:19
Re: Velikost
Přesně, my máme jako jediné rodinné auto Toyotu Yaris a jezdíme i k moři. Čtyři velké sportovní tašky se do kufru vejdou, takže v klidu.
A to mám 197cm a za mě se vejde na pohodu 185cm člověk.
Všechno jde a jsme spokojení :-)
17. 9. 2021 15:47
Re: Velikost
Tak jasně, byly doby, kdy Čechoslováci jezdili k moři ve Škodovkách 105/120 a "taky to šlo". :-)
17. 9. 2021 15:55
Re: Velikost
Nebo třeba v Maluchu s vlekem :-[]
18. 9. 2021 11:33
Re: Velikost
Ano, mas pravdu, jde to ve vsech autech a je to moc prijemne. K tomu je idealni bydlet ve ctyrech v 1+1 a vse je cajk :yes: :D
Cenu si u toho auta musis hold obhajit necim jinym nez prostorem, pokud to kupujes jako auto pro ctyri....nebo jit jinam.
Avatar - Mikesus
18. 9. 2021 18:24
Re: Velikost
No já určitě cilovka nejsem, neboť nás je v rodině 5. Takze musím koukat po jiných autech.
Takze kdyz bych to měl brát podle sebe, ani octavia není rodinné auto.
18. 9. 2021 20:09
Re: Velikost
Ono to nemusí byť nutne len o rodine, na väčšinu vozenia s rodinou veľký kufor nepotrebujem. Stačí ale keď používaš auto aj na prácu, prípadne máš nejakú športovú aktivitu a hneď je vymaľované. Áno, aj my sme chodievali 4 na chalupu v škodylaku 105, lenže keď už nebolo kde dávať veci (a to sa stalo vždy), tak sme sedeli vzadu a tašky boli medzi nami, pod nohami, skrátka všade. Potom doniesol otec formana a bol pokoj...
Avatar - KANKUNEN
17. 9. 2021 11:33
Re: Velikost
To je nová digizelená rodina, on manager BOZP, ona odborná asistentka ve škole a vzadu pes s mašlí.
17. 9. 2021 11:46
Re: Velikost
:D :D :D :D přesně!!
Avatar - speedfred
17. 9. 2021 11:55
Re: Velikost
:yes: :yes: :yes: :-)
18. 9. 2021 20:10
Re: Velikost
:yes: :-[] :-[] :-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 11:52
Re: Velikost
Nie je rodina ako rodina... 5 clennej to stacit nemusi... 3 alebo 4 clennej uz kludne ano.... inak nie je to tak davno co aj 4 ci 5 clenne rodiny u nas jazdili fabiami a thaliami a prezili to... dnes uz ale mnohi co jazdia dokonca len dvaja tak zrazu im nestaci ani bachrata X3ka ci Q5ka ... asi nova doba... a samozrejme aj vivat ekologia...
19. 9. 2021 18:49
Re: Velikost
V tej thalii mali viac miesta ako dnes v o triedu vacsom a 2-3x drahsom hatchi ci SUV. Thalia je už prehistoricka, ale zober si taky hyundai accent najnovsej generacie, ktory sa uz nepredava v EU - viezol som sa v nom ako v taxiku - zmestia sa tam 4 dospele osoby a 500 litrov batoziny - niet divu, ze vo svete sa male sedany stale predavaju...
17. 9. 2021 12:25
Re: Velikost
Do veľkosti kufra by som kľudne pripočítal miesto pod zadnými sedadlami, pri Jazzovi sme tam dokázali natlačiť 3 batohy ;-)

Aporpo pojem rodinné auto je veľmi diskutabilný pojem. Pamätám si časy kedy túto rolu s prehľadom zvládala aj Felícia a potom sme tu mali extrémy ako Octavia 1, kde bol síce obrovský kufor, ale miesto vzadu bol totálny trest. HR-V vyzerá byť vzhľadom k triede priestorovo veľmi štedré a kto pozná magic seats a ich možnosti variability tak rýchlo pochopí, že tu ide o iné veci ako o litre..
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 12:47
Re: Velikost
Suhlas.. my sme sa do kratkej feldy nabalili 4 osoby na tyzdenny pobyt v tatrach... pamatam este na ten rok 2010 akoby to bolo vcera... k tomu 2 horske bicykle na streche.... a netrebalo ani S kladu... voslo vsetko.... staci len kusok sikovnosti a chcenia...pojem rodinne auto je za mna teda ozaj subjektivny a kazdy to vnima inak... niekomu proste nestaci ani autobus... takze zbytocne sa o tomto hadat... kazdy to mame individualne... za mna hrv bude teda idealny rodinny voz :yes:
Avatar - xxc
17. 9. 2021 19:35
Re: Velikost
Nebude, nema dost isofixov :-) Urcite to tam nedali. Inak auto asi dobre do mesta, len drahe. Kto uz ma tolko penazi na auto, uz ma asi aj kde nabijat.
Avatar - petr petrumr
18. 9. 2021 13:40
Re: Velikost
hybrid se dobíjí za jízy nebo bržděním, žádnou zásuvku nepotřebuješ i když jsem to psal, kdo nemá svůj pozemek, měl by se vzdát vlastnictví auta.
Avatar - Mikesus
18. 9. 2021 18:26
Re: Velikost
A co když má někdo garážové stání? Ma se taky vzdát, nebo se to počítá za pozemek?
18. 9. 2021 20:12
Re: Velikost
V tom prípade sa musí vzdať vlastníctva auta odhadom 1/2 našej populácie. Aj rozmýšlaš, alebo najprv píšeš?
19. 9. 2021 11:22
Re: Velikost
veci pod zadnymi sedadlami su skor nudzove riesenie ktore moze byt pri silnej zrazke nebezpecne, to by som radsej nerobil

kazdy normalny clovek chce veci nalozit do kufra a nie strkat ich pod sedadla kde ich cestujuci vzadu budu okopavat a spinit podrazkami topanok

320 litrov + 15 litrov pod podlahou kufra je na auto velkosti HRV jednoducho bieda, takisto ako zrychlenie 10,5 sek., predpokladam ze aj pruzne zrychlenie vo vyssich rychlostiach bude tragicke

vybava celkom ok, ale za tu cenu mohli dat do zakladu kozeny volant, dat za auto 26990 EUR a este davat obsivat volant, to co ma byt?
19. 9. 2021 14:36
Re: Velikost
To je uhol pohľadu.. napr. pri spomínaných batohoch je to výhoda, cestujúci si počas jazdy vedeli vytiahnúť čo potrebovali, keby to bolo v kufri tak musíme zastaviť a vystúpiť. Pod jedno sedadlo Jazza sa zmestila napr. aj prepravka mineráliek /6x2l fľaše/ nie je to len taká núdzovka, je to pekne využiteľný priestor.

So zvyškom je to žiaľ tak, cena je relatívne vysoká, dynamika biedna. Uvidíme ako na tom bude s dynamikou v mestských rýchlostiach 0-50, tam by to nemuselo byť tragické.

Za mňa je najväčší zabijak Hondy ich cenová politika v EU, doslova si koledujú o neúspech.
Avatar - Mikesus
20. 9. 2021 07:37
Re: Velikost
Zrovna lahve bych nenechával v prostoru pro posádku mimo držáky ve dveřích.
Avatar - WesternDigital
17. 9. 2021 11:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2021 07:01
Re: 50/50
Jenze Honda progresivni interiery uz mela.

Ale konzervativni zakaznik ji primel ke kroku zpet. ;-)

S cim mas presne problem v interieru?
Avatar - Beefcake
17. 9. 2021 12:04
Zaujimave
, ze zrazu nikomu nevadi (resp. to ani nespomenie) osekana maximalka (este aj pod Volvom), priemerne zrychlenie a relativne malo priestoru :)
Ale dizajnovo palec hore.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2021 12:23
Re: Zaujimave
Zober si aj hybridne niro... maximalka sa tu az tak neriesi u takehoto typu auta... uspech to ma tak ci tak... uz ale 180tka na velkej nehybridnej V90tke od volva kusok nas.ere to ano... minimalne soferov volva v nemecku
17. 9. 2021 14:37
Re: Zaujimave
Ano, udávané parametry jsou na nový model velmi slabé, obzvlášť s přihlédnutím ke spotřebě 5.4l / 100 km a ceně...
18. 9. 2021 20:13
Re: Zaujimave
Že by zrovna dizajn bol silnou stránkou? Nič voči autu ako celku, ale je to celkom bezpohlavný zlepenec všetkého na okolo.
17. 9. 2021 12:55
Česká cena zcela mimo realitu,
Přizvednutý Jazz velikosti Capturu, Pumy, Kamiqu s dynamikou elektrického invalidního vozíku je za tyto ceny zcela neprodejný. Tažení Hondy za co nejnižšími prodeji tak dosáhne nových "vrcholů".
Rozbalit vlákno
5
17. 9. 2021 13:10
Re: Česká cena zcela mimo realitu,
Tak to je naprosto výstižné :yes:
17. 9. 2021 14:35
Re: Česká cena zcela mimo realitu,
Sice trochu provokativně, ale vidím to ve výsledku podobně...
17. 9. 2021 15:49
Re: Česká cena zcela mimo realitu,
Přesně tak, Honda v Evropě neomylně míří k totálnímu zániku. Takže, pá pá, Hondo! Bývalo nám s tebou dobře a např. na tvé Type-R či S2000 určitě nezapomeneme! :-O :-O :-O :-(
18. 9. 2021 20:19
Re: Česká cena zcela mimo realitu,
Je to asi kruté, ale zhrnul si to presne
19. 9. 2021 11:26
Re: Česká cena zcela mimo realitu,
a o rok si pribiju dalsi klinec do rakvy ked pride do EU civic 11G s cenovkou z ktorej sa nie jednemu pretocia oci
Avatar - hugino
17. 9. 2021 15:10
100 x radšej Formentor
Švagor má tu staršiu generáciu HRV tiež s 1.5 96 kw v plnke so šiberom a CVT r.v.2017 dal za ňu vtedy 25 000 € a po odvezení sa v nej musím zodpovedne povedať že je to slušne povedané šopa.Táto nová za mňa nie je v ničom lepšia a ani krajšia takže za mňa za tie prachy jednoznačne Formentor alebo nový Quashqai.
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2021 16:34
Re: 100 x radšej Formentor
Neviem o tom, že by sa Formentor bol ako full-hybrid. Myslíš ten plug-in, ktorý začína s cenou o 10-tisíc eur vyššie ako HR-V? Na cenu Qashqaia e-Power som zvedavý, ale ešte nie je na trhu.
17. 9. 2021 16:45
Toto je pohľad do budúcnosti
O pár rokov sa nikto bude nad HR-V pozastavovať, že má zlý pomer ceny/výbavy, lebo tak dopadnú aj ďalšie automobilky. Je to jednoducho ukážka toho, čo nás čaká. Nateraz si môžete kopať do Hondy, lebo to cenovo ozaj nie je sláva. Ale ruku na srdce, išli by ste do väčšieho ale horšie vybaveného hybridu od Hyundaiu, Fordu alebo Renaultu? To mám v Japoncovi väčšiu dôveru, takže keď tak, skôr je smutné, o koľko lacnejšie vie dať Toyota C-HR. Lenže opäť, nahradí ho možno Corolla Cross a zas škrtnú najnižšie výbavy a cena pôjde hore.
Rozbalit vlákno
7
17. 9. 2021 17:52
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
Víš co je smutné? Že máš asi pravdu… :-|
Avatar - Ham.
17. 9. 2021 19:27
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
Klidně se vsadím, že tohle není ukázka toho co nás čeká. Se spotřebou 5,4 litru na sto není Honda schopná plnit EU limity CO2., takže minimálně pro Evropu je tahle technika už dnes mrtvá větev a o pohledu do budoucnosti nemůže být vůbec řeč. Dnes mají v dané třídě auta kombinovanou spotřebu kolem 5 litrů benzínu nebo cca 4,2 litru nafty a i to je to do budoucna neúnosné (protože to znamená nějakých 110-115 g CO2 na km), kombinovaná spotřeba 5,4 l této Hondy je pak úplně mimo mísu. Spíše se obávám, že "o pár rokov" tady žádná Honda nebude, protože nemá žádné konkurenceschopné PHEV ani EV, což jsou jediné technologie, které jsou schopné limity plnit..
17. 9. 2021 19:49
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
Veď už je na ceste aj elektrická verzia tohto auta. Do 2030 času dosť, hybridy stihnú ešte spraviť kariéru.
Avatar - Ham.
17. 9. 2021 21:30
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
Co bude v roce 2030 nikdo pořádně neví, ale už letos a příští rok tahle Honda neplní emise CO2, takže některé hybridy možná kariéru ještě udělají, ale určitě ne takovéto, normovaná 5,4 l by byla fajn v roce 2017, ne v roce 2021/22. Už v roce 2020 Honda skončila s limity CO2 hodně špatně a musela se vykoupit spojením s Teslou za tučné výpalné.
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2021 23:10
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
Nedopadnou, VW a PSA pravděpodobně rovnou skočí na EV.
Avatar - petr petrumr
18. 9. 2021 13:37
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
tohle je největší chyba manažérů vynechat hybridy, oni u vw, ale neumí vyrobit hybrid, tak je to pro ně vysvobození.
Avatar - twistedTSD
18. 9. 2021 20:33
Re: Toto je pohľad do budúcnosti
To nevím, taky to může ukončit jejich existenci.