Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Honda HR-V zná české ceny. Nabízí výhradně hybrid

David Bureš
Diskuze (82)

HR-V je další důkaz postupné elektrifikace evropské nabídky značky Honda. Nová generace městského SUV je u nás dostupná výhradně ve formě hybridu e:HEV s výkonem 96 kW.

Honda HR-V vstupuje na český trh v nové generaci a díky zveřejněnému ceníku už víme, kolik bude stát. České ceny začínají na částce 699.900 korun. První kusy se u zákazníků podle dřívějších zpráv objeví na přelomu roku.

Výběr motorizací je přitom jednoduchý. Nové HR-V je dostupné s jediným pohonným ústrojím. K dispozici je výhradně hybrid e:HEV o výkonu 96 kW, který kombinuje zážehový čtyřválec 1.5 i-VTEC pracující v Atkinsonově cyklu se dvěma elektromotory. Systém přitom podobně jako v Jazzu funguje tak, že kola primárně přímo pohání elektromotor s 96 kW, zatímco spalovací motor se 79 kW primárně pracuje jako generátor elektrické energie. Kola patnáctistovka pohání jen ve vysokých rychlostech.

Vyšší základní cenovku pak vedle hybridního pohonu vyvažuje také bohatá základní výbava. Ta zahrnuje vyhřívaná přední sedadla, automatickou klimatizaci, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu nebo multimediální systém včetně navigace. Nechybí ani parkovací čidla vpředu i vzadu, dešťový a světelný senzor, zadní parkovací kamera, LED světlomety nebo 18“ kola z lehkých slitin.

Rovněž je tu bohatá bezpečnostní výbava zahrnující šest airbagů, varování před opuštěním jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, adaptivní tempomat nebo asistent pro jízdu v kolonách.

Video se připravuje ...

Druhý stupeň Advance za příplatek 75.000 korun přidává hlídání mrtvého úhlu, čalounění kombinující textil se syntetickou kůží, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožený volant s vyhříváním, bezdotykové ovládání víka zavazadelníku nebo přední LED mlhovky.

Vrcholem je pak Advance Style za 839.900 korun se specifickým čalouněním, hudebním systémem s deseti reproduktory, aktivním přisvěcováním do zatáček, střešními ližinami, bezdrátovým nabíjením telefonu nebo dvoubarevnou karoserií.

Honda HR-V je v nové generaci postavena na stejných základech jako model Jazz. Vedle stejného pohonného ústrojí (avšak s vyšším výkonem) se to podepisuje také třeba na zachování takzvaných magických zadních sedadel, kterým lze vyklopit sedáky pro vytvoření dalšího prostoru pro zavazadla. To umožňuje umístění palivové nádrže pod předními sedadly.

Nová Honda HR-V – české ceny
Motor 1.5 i-MMD
Objem (cm3) 1498
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW] 96
Točivý moment [N.m]  253
Převodovka e-CVT
Max. rychlost [km/h] 170
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,4
Cena Elegance [Kč] 699.900
Cena Advance [Kč] 774.900
Cena Advance Style [Kč] 839.900
David Bureš
Diskuze (82)

Doporučujeme

Avatar - Mikesus
20. 9. 2021 07:37
Re: Velikost
Zrovna lahve bych nenechával v prostoru pro posádku mimo držáky ve dveřích.
19. 9. 2021 18:49
Re: Velikost
V tej thalii mali viac miesta ako dnes v o triedu vacsom a 2-3x drahsom hatchi ci SUV. Thalia je už prehistoricka, ale zober si taky hyundai accent najnovsej generacie, ktory sa uz nepredava v EU - viezol som sa v nom ako v taxiku - zmestia sa tam 4 dospele osoby a 500 litrov batoziny - niet divu, ze vo svete sa male sedany stale predavaju...
19. 9. 2021 14:36
Re: Velikost
To je uhol pohľadu.. napr. pri spomínaných batohoch je to výhoda, cestujúci si počas jazdy vedeli vytiahnúť čo potrebovali, keby to bolo v kufri tak musíme zastaviť a vystúpiť. Pod jedno sedadlo Jazza sa zmestila napr. aj prepravka mineráliek /6x2l fľaše/ nie je to len taká núdzovka, je to pekne využiteľný priestor.

So zvyškom je to žiaľ tak, cena je relatívne vysoká, dynamika biedna. Uvidíme ako na tom bude s dynamikou v mestských rýchlostiach 0-50, tam by to nemuselo byť tragické.

Za mňa je najväčší zabijak Hondy ich cenová politika v EU, doslova si koledujú o neúspech.
19. 9. 2021 11:26
Re: Česká cena zcela mimo realitu,
a o rok si pribiju dalsi klinec do rakvy ked pride do EU civic 11G s cenovkou z ktorej sa nie jednemu pretocia oci
19. 9. 2021 11:22
Re: Velikost
veci pod zadnymi sedadlami su skor nudzove riesenie ktore moze byt pri silnej zrazke nebezpecne, to by som radsej nerobil

kazdy normalny clovek chce veci nalozit do kufra a nie strkat ich pod sedadla kde ich cestujuci vzadu budu okopavat a spinit podrazkami topanok

320 litrov + 15 litrov pod podlahou kufra je na auto velkosti HRV jednoducho bieda, takisto ako zrychlenie 10,5 sek., predpokladam ze aj pruzne zrychlenie vo vyssich rychlostiach bude tragicke

vybava celkom ok, ale za tu cenu mohli dat do zakladu kozeny volant, dat za auto 26990 EUR a este davat obsivat volant, to co ma byt?