Testy
Anonym
9
Mustang je jen jeden, a tenhle to opravdu není. Plastová, ohavná hračka na baterky :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Přejít do diskuze
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle auto je prostě další obrovský průser. Doslova tragédie. Proč?
Délka 4,7m, ale objem kufru 402l???
Hmotnost 2,3t, ale nosnost JEN 368 kg???
1,7-1,8M za auto, kde Vmax= jen 180 kmh???
Nechápu, jak tomuhle může někdo dát 4* a ještě o tom napsat, že to je dobrý elektromobil. Ne, není to ani dobrý elektormobil. Je to zhmotnění zoufalství dnešního auto průmyslu na 4 kolech :-! Základní hodnoty jsou tak špatné, že jako automobil tohle nestojí ani za vteřinovou úvahu.
Délka 4,7m, ale objem kufru 402l???
Hmotnost 2,3t, ale nosnost JEN 368 kg???
1,7-1,8M za auto, kde Vmax= jen 180 kmh???
Nechápu, jak tomuhle může někdo dát 4* a ještě o tom napsat, že to je dobrý elektromobil. Ne, není to ani dobrý elektormobil. Je to zhmotnění zoufalství dnešního auto průmyslu na 4 kolech :-! Základní hodnoty jsou tak špatné, že jako automobil tohle nestojí ani za vteřinovou úvahu.
Durango 5,7 V8 https😐/www.sauto.cz/…urang👋152424730
E😜lorer 3,0 V6 hybrid https😐/shop.unitesta.com/…x4-black-p21785/?…
GrandCherokee 5,7 https😐/www.sauto.cz/…herokee/19133887
Wrangler 3,6 V6 https😐/www.sauto.cz/…rangler/18376232
Anebo si přihodit 400 a mít luxusní Lincoln https😐/www.sauto.cz/…aviator/18751249
3,0 V6 TT 405 HP
Všechno lepší jak bezpohlavní jebka s maskou vyrobenou z recyklovanýho obalu jogurtu co si hraje na Mustang.
E😜lorer 3,0 V6 hybrid https😐/shop.unitesta.com/…x4-black-p21785/?…
GrandCherokee 5,7 https😐/www.sauto.cz/…herokee/19133887
Wrangler 3,6 V6 https😐/www.sauto.cz/…rangler/18376232
Anebo si přihodit 400 a mít luxusní Lincoln https😐/www.sauto.cz/…aviator/18751249
3,0 V6 TT 405 HP
Všechno lepší jak bezpohlavní jebka s maskou vyrobenou z recyklovanýho obalu jogurtu co si hraje na Mustang.
elektrickym megahatchom ( ioniq.. ev6 ... mach E ) s 3m razvorom za 2 melony nikdy nepridem na chut... nemam pritom problem s nejakym nirom ci santa fe ci pumou ... ale toto ne... tento typ aut je absolutne nelogicky... to uz radsej zabacku plugin kugu ako toto elektricke megavajce ... za mna absolutne neatraktivny segment... aj cenovo neobhajitelny
Mne se nelíbí žádné z nich. Enyaqu i Mustangu by stačilo trochu retuše a spalovák a mohlo by se to prodávat i jako normální SUV v případě Enyaqu spíš MPV. Třeba přední maska zaslepená to mi příjde prostě ošklivé.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jakou baterku ma Enyaq? 😉
Kdyz ho srovnavas s timhle Mustangem...
https😐/fdrive.cz/…ned-trikrat-7738
Aha kufr a kabina...
Co dojezd, spotreba, zrychleni? :-!
Kdyz ho srovnavas s timhle Mustangem...
https😐/fdrive.cz/…ned-trikrat-7738
Aha kufr a kabina...
Co dojezd, spotreba, zrychleni? :-!
😄 😄 😄 😄 😄 😄
DOBRÝ RÁNO NEOMARXISTICKÝ SLOUHO!
A stejně tak nemají pravdu uvědomělí němečtí ekologicky myslící občané a politici, kteří chtějí nahradit „zlé“ uhlí „hodným“ zemním plynem, který při spalování vytvoří na jednotku energie polovinu CO2 než uhlí. To je pravda, v Německu spálený plyn vytvoří v Německu jen polovinu CO2 na jednotku energie, než kdyby tam spálili uhlí. Ovšem při těžbě plynu, která se odehrává na ruské Sibiři, uniká do ovzduší takové množství metanu – řádově nebezpečnějšího skleníkového plynu, než je CO2 – že se rozdíl mezi uhlím a plynem v energetice téměř stírá.
neřeší. Protože jestli něco opravdu neuznává státní hranice, tak je to klima. A stejně tak německý ochranář nevidí, že Putinovi se podobným přechodem Německa na plyn podaří, co se nepodařilo Stalinovi. Německo se dostane do strategické závislosti na Rusku, a ruská armáda bude moci být nahrazena jednou četou u kohoutku plynovodu. Ta četa Evropě v případě zhoršení vztahů zavře plyn a Rusko zvítězí i bez tanků.
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
DOBRÝ RÁNO NEOMARXISTICKÝ SLOUHO!
A stejně tak nemají pravdu uvědomělí němečtí ekologicky myslící občané a politici, kteří chtějí nahradit „zlé“ uhlí „hodným“ zemním plynem, který při spalování vytvoří na jednotku energie polovinu CO2 než uhlí. To je pravda, v Německu spálený plyn vytvoří v Německu jen polovinu CO2 na jednotku energie, než kdyby tam spálili uhlí. Ovšem při těžbě plynu, která se odehrává na ruské Sibiři, uniká do ovzduší takové množství metanu – řádově nebezpečnějšího skleníkového plynu, než je CO2 – že se rozdíl mezi uhlím a plynem v energetice téměř stírá.
neřeší. Protože jestli něco opravdu neuznává státní hranice, tak je to klima. A stejně tak německý ochranář nevidí, že Putinovi se podobným přechodem Německa na plyn podaří, co se nepodařilo Stalinovi. Německo se dostane do strategické závislosti na Rusku, a ruská armáda bude moci být nahrazena jednou četou u kohoutku plynovodu. Ta četa Evropě v případě zhoršení vztahů zavře plyn a Rusko zvítězí i bez tanků.
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Par dalsich zadrhelov😒br />
Nizka nosnost... ako 5 miestne auto defakto nepouzitelne
Vysoka hmotnost...
Maly kufor....
Nizka nosnost... ako 5 miestne auto defakto nepouzitelne
Vysoka hmotnost...
Maly kufor....
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zrovna včera jsem jel s Touranem s 1.9TDI. Větší klepajici, hlučnou a smradlavou tragédií jsem už dlouho nejel.
Člověk aby pořídil špunty do uší ( už jsem si fakt odvykl na ten kravál), pri nastartovanem motoru se to klepalo vic nez ratlik. A jako bonus, garáž to zasmrdelo za minutu na dalších pár hodin, že se z toho zvedal žaludek. Ještě, že tohle už začíná být historie a tyhle archaické motory mizí.
Člověk aby pořídil špunty do uší ( už jsem si fakt odvykl na ten kravál), pri nastartovanem motoru se to klepalo vic nez ratlik. A jako bonus, garáž to zasmrdelo za minutu na dalších pár hodin, že se z toho zvedal žaludek. Ještě, že tohle už začíná být historie a tyhle archaické motory mizí.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
zlatý diesel. Ten vydrží 30 roků a milion km...A navíc je ekologičtější, než ten vehikl na baterky
Děs se bratra Putina, až zavře kohouty 😄 😄 😄
A až to samý udělá čína s chipy, baterkama, elektronikou, komponenty a ocelí.
Všechno tady zkoupí a budeš rád, že budeš moc čínanovi čistit boty, abys měl misku rejže k jídlu!!!!
Tak dopadnou všichni zrádci Evropy, zelení bolševický slouhové!
A až to samý udělá čína s chipy, baterkama, elektronikou, komponenty a ocelí.
Všechno tady zkoupí a budeš rád, že budeš moc čínanovi čistit boty, abys měl misku rejže k jídlu!!!!
Tak dopadnou všichni zrádci Evropy, zelení bolševický slouhové!
neboj, chudej bolševickej slouho Bruselu, zkrachuješ, nebudeš mít na housku a zdechneš hlady nebo budeš umlčen hladovým davem 😄 😄 😄 😄 😄
Taky jsem měl moc velká očekávání. Měl naplacato napsat, že takto ne, soudruzi. Je to křáp!
Ano, ano. Je to moderní a útulné jako kuchyňská linka. Ten k dokonalosti vybroušený, všudypřítomný minimalismus u "auta" za 1,8 mega.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je ošklivé pomalu jak Enyaq. Tuhle jsem konečně na ulici viděl ID4 a to taky není krasavec, ale vypadá (zvenku!) přijatelně.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To uz nikdo nečte ani titulek?
"Ford Mustang Mach-E AWD (98,7 kW) – Dobrý elektromobil, podivný Mustang"
Podle Textu předpokládám, že má kapacitu baterií 98.7kWh, nebo vám uškrtili výkon auta jen na 98.7kW?
"Ford Mustang Mach-E AWD (98,7 kW) – Dobrý elektromobil, podivný Mustang"
Podle Textu předpokládám, že má kapacitu baterií 98.7kWh, nebo vám uškrtili výkon auta jen na 98.7kW?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kolik elektřiny potřebuješ na výrobu vodíků elektrolýzou? 7x tolik na na výrobu benzínu vid 😄 😄 😄 😄 😄
Uhlí Zdar!
Ropě zdar!
Plynu zdar!
Uhlí Zdar!
Ropě zdar!
Plynu zdar!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
bumbám Caffé Latte od Alnatury a ktomu mam výborný tyrolský koláček.
Co papáš ty, chudej zelenej neomarxistickej utopisto a slouho bruselu, falešnej nicku a kolaborantský ničiteli Evropy.
Pozdravuj představitele vašeho hnutí, vrcholné reprezentanty - psychicky nemocné a narušené nebirnární Alžbětko a manáskovou loutku Grééééééééééétkuuuuuuuu!
Co papáš ty, chudej zelenej neomarxistickej utopisto a slouho bruselu, falešnej nicku a kolaborantský ničiteli Evropy.
Pozdravuj představitele vašeho hnutí, vrcholné reprezentanty - psychicky nemocné a narušené nebirnární Alžbětko a manáskovou loutku Grééééééééééétkuuuuuuuu!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tohle EV ma podle me jen dva podstatne problemy
- je tak o 200tis drazsi nez by asi melo byt
- je to konkurent Tesla Model Y a ta je nejspis ve vsem krome dostupnosti servisu lepsi
Jinak slusne EV :yes:
A mimochodem si myslim, ze vypada docela k svetu.
Jo a kdyz uz ji zminuju - videli jste Tesla Model Y tady?
https😐/youtu.be/gczso5OoM88
Hodne slusny, 83kmh s SUVckem pffff yes:
- je tak o 200tis drazsi nez by asi melo byt
- je to konkurent Tesla Model Y a ta je nejspis ve vsem krome dostupnosti servisu lepsi
Jinak slusne EV :yes:
A mimochodem si myslim, ze vypada docela k svetu.
Jo a kdyz uz ji zminuju - videli jste Tesla Model Y tady?
https😐/youtu.be/gczso5OoM88
Hodne slusny, 83kmh s SUVckem pffff yes:
https😐/www.kurzy.cz/…-vyraznem-rustu/
"studené počasí, které limituje výrobu elektřiny z obnovitelných zdrojů"
Zas vám ty OZE nejedou co, bolševici. Poručíme větru dešti Vám pořád nejde, zelený utopisti
"studené počasí, které limituje výrobu elektřiny z obnovitelných zdrojů"
Zas vám ty OZE nejedou co, bolševici. Poručíme větru dešti Vám pořád nejde, zelený utopisti
Vpřed soudruzi, hle zaslíbenou zemi, kde už není uhlí ani autáků!!!
Už jste si zazpívali vaši hymnu, kolaborantská utopistická neomarxiistická bando?
Už jste si zazpívali vaši hymnu, kolaborantská utopistická neomarxiistická bando?
Odhaduji do 10 let cenu kilowatky za 15 kč a stavební proud mezi 22-35 kč 😄 😄 😄
A ceny plynu o 500-2500% větší než dnes. Putin se nakapsuje 😄 😄 😄 😄
SEZBR ZKRACHUJE, v občanské válce vyjde 50 milionů lidí do ulic!!! S pajcry půjdou na zelené bolševiky
A ceny plynu o 500-2500% větší než dnes. Putin se nakapsuje 😄 😄 😄 😄
SEZBR ZKRACHUJE, v občanské válce vyjde 50 milionů lidí do ulic!!! S pajcry půjdou na zelené bolševiky
Přál bych ti aby ti prijel ten 30 let starej diesel pod okno kdyz uspavas dite. A nebo kdyz jdes po chodniku s mladym a zrovna to kotlem k jeho hlave podobnej pitomec nadlabne s vykuchanym dpf. Diesel je mrtev, protože ty si ten novej co nesmrdi za milion korun nekoupíš.
Tie zadrhely spominam vyssie suhlas... za mna nepouzitelna hovadina... mozno jedine ako firemny taxik ( tam pride megarazvor vhod a aj tych 2 ludi vzadu este unesie ) ... inak strasny kram... a ta cenovka to cele este zaklincovala... ani 600 litrov by som za tuto parodiu na auto nedal... to radsej aj nejake S cross od suzuki ( tiez v 4kolke ) ale v tretinovej cene tohto elektrickeho megahatchu...bude totiz po kazdej stranke daleko lepsim autom ako tato el. zufalost od modreho ovalu
Este by ma zaujimalo v com je tento 2,3 tonovy tank ekologickejsi ako nejaky povedzme golf v kombiku ci taka mazda 6 ... o pripadnej vymene baterky a jej cene a dostupnosti samozrejme tiez pomlcime...
Tesi ma ze opat sa zhodneme :yes:
Este by ma zaujimalo v com je tento 2,3 tonovy tank ekologickejsi ako nejaky povedzme golf v kombiku ci taka mazda 6 ... o pripadnej vymene baterky a jej cene a dostupnosti samozrejme tiez pomlcime...
Tesi ma ze opat sa zhodneme :yes:
údaje z technických dat v článku😒br />
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 2322 / 368
Nerozumím jak může redaktor ignorovat tak fatální hendikep a nedat ho do mínusů :no:
Nerozumím jak může redaktor ignorovat tak fatální hendikep a nedat ho do mínusů :no:
Zlaty enyaq.... aj kufrom aj kabinou aj cenou... kto by to povedal ze skoda takto dnes uz rozdrti modry oval nielen v triede superbu ci kodiaqu ale aj v elektroautach.... ford pada ku dnu rychlejsie ako som cakal... o chvilu si ho daju pod zub aj vinfast a geely s havalom.. plakat ale nebudem
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
https😐/electrek.c👋2021/09/18/cadillac-lyriq-sells-out-in-19-minutes-automakers-still-underestimating-ev-demand/
EV nikdo nechce. Vazne?
😁
EV nikdo nechce. Vazne?
😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
no, to jsem si myslel, ale taková sláva to není. Takový zátah od spodu má i yaris hybrid 😁
Ale 60km po Praze a spotřeba se ustálila na 7l. Víc jsem s tou hrůzou jezdit nechtěl
Ale 60km po Praze a spotřeba se ustálila na 7l. Víc jsem s tou hrůzou jezdit nechtěl
proto říkám archaické. Veterán je u nás od 25let? a průměrný věk aut 15? Takže to bylo průměrné auto na našich cestách.
Za tolik, 5-6litrů v kombinaci, jezdím aktuálně s Highlanderem, když se krotím na dálnici a zůstanu u max. povolené rychlosti. A nemusím řešit ad blue.
Potkávám už O3, které dost smrdí, ale tam nevím, jak to bylo s adblue.
Za tolik, 5-6litrů v kombinaci, jezdím aktuálně s Highlanderem, když se krotím na dálnici a zůstanu u max. povolené rychlosti. A nemusím řešit ad blue.
Potkávám už O3, které dost smrdí, ale tam nevím, jak to bylo s adblue.
Ja treba parkrat za rok otocim CR-Anglie, casto v noci, to pak od hranic nasadim 180-200, pred frankfurtem 220 a za chvili jsem v koline (a naopak).
Ale moc lidi to nepotrebuje / nevyuzije, s tim souhlasim.
Navic bych se vyhnul tomu hroznymu pocitu jak jsi zpomalil z nemeckych 220 na belgickych 120 a pripadas si, ze stojis na miste, jak kdybys jel 50 … 😒]
Ale moc lidi to nepotrebuje / nevyuzije, s tim souhlasim.
Navic bych se vyhnul tomu hroznymu pocitu jak jsi zpomalil z nemeckych 220 na belgickych 120 a pripadas si, ze stojis na miste, jak kdybys jel 50 … 😒]
Rohypnol ma ale uplne ve vsem pravdu.
Jsem fanda EV ale tohle vsechno je hrozny.
Hmotnost tedy predevsim, 2,3 tuny to je proste nehoraznost. Takhle ta planeta fakt zelena nebude.
Cena zacinajici na 1.3 mega to je raketa. (kde cena konci me u aut zvlast EV obecne nezajima).
Omezeni rychlosti na 180 … to je trochu sporne, ofiko tak jde jet jen v jedne zemi na svete (coz je v CR zapadni soused takze zrovna u nas to je validni argument) ale jsem rozhodne na strane ze to ma jet, vykonu to ma dost na klasickych 250.
Mam i dalsi duvod, proc nemam rad snizovani maximalky - ja chci jezdit autem navrzenym na co nejvetsi rychlost, protoze po technicke strance se na to musi vse nadimenzovat. Pokud to omezim na 180 hned muzu nechat tamhle vetsi vule, jinde dat horsi (levnejsi) loziska, cepy, silentbloky atd atd.
Kufr me trapi asi nejmin, to ma kde ktere auto s 4,7m delky, tohle totiz ma jeste kufr vepredu (vim ze u RWD je velky, nevim jestli je u AWD steny nebo mensi).
Jsem fanda EV ale tohle vsechno je hrozny.
Hmotnost tedy predevsim, 2,3 tuny to je proste nehoraznost. Takhle ta planeta fakt zelena nebude.
Cena zacinajici na 1.3 mega to je raketa. (kde cena konci me u aut zvlast EV obecne nezajima).
Omezeni rychlosti na 180 … to je trochu sporne, ofiko tak jde jet jen v jedne zemi na svete (coz je v CR zapadni soused takze zrovna u nas to je validni argument) ale jsem rozhodne na strane ze to ma jet, vykonu to ma dost na klasickych 250.
Mam i dalsi duvod, proc nemam rad snizovani maximalky - ja chci jezdit autem navrzenym na co nejvetsi rychlost, protoze po technicke strance se na to musi vse nadimenzovat. Pokud to omezim na 180 hned muzu nechat tamhle vetsi vule, jinde dat horsi (levnejsi) loziska, cepy, silentbloky atd atd.
Kufr me trapi asi nejmin, to ma kde ktere auto s 4,7m delky, tohle totiz ma jeste kufr vepredu (vim ze u RWD je velky, nevim jestli je u AWD steny nebo mensi).
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jde vidět, že jsi neseděl ani v jednom. Enyaq je hruzo strašna kvalita jak jizdy, tak interieru/materiálu.
Nepočítám rozdíl ve výkonech a dojezdech.
Už když mě rozdíl v kvalitě interieru a jízdy potvrdí člověk co ma rok Kodiaqa v L&K a hned řekne.....do Mach E bych okamžitě šel...to je mega rozdíl proti Enyaqo....
A jde šetřit 😊
Já jen souhlasím, projel..porovnal....a hotovo.
Nepočítám rozdíl ve výkonech a dojezdech.
Už když mě rozdíl v kvalitě interieru a jízdy potvrdí člověk co ma rok Kodiaqa v L&K a hned řekne.....do Mach E bych okamžitě šel...to je mega rozdíl proti Enyaqo....
A jde šetřit 😊
Já jen souhlasím, projel..porovnal....a hotovo.
https😐/www.flickr.com/…lhunk/7214525854
A to vite, ze WD-40 nebylo udelane jako mazivo?
Cilem bylo nastrikat to na povrch rakety (v te dobe to nebyl hlinik), aby nemohl oxidovat (reznout) a zaroven aby se to co nejlepe rozteklo a udelalo co nejmensi film a tudiz aby to melo co nejmensi hmotnost. Zaroven to melo byt hydrofobni - odpuzovat vodu / nesmyvat se.
Vedlejsi efekt pak je, ze je to genialni mazivo :-!
A to vite, ze WD-40 nebylo udelane jako mazivo?
Cilem bylo nastrikat to na povrch rakety (v te dobe to nebyl hlinik), aby nemohl oxidovat (reznout) a zaroven aby se to co nejlepe rozteklo a udelalo co nejmensi film a tudiz aby to melo co nejmensi hmotnost. Zaroven to melo byt hydrofobni - odpuzovat vodu / nesmyvat se.
Vedlejsi efekt pak je, ze je to genialni mazivo :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
řízeček mam lednici, taky vepřový se špenátkem a knedlíčkem nebo Kančí na švestkách a kašičku.
Ale došel mi čéče sachr dort 😄
Co máš ty? Pohanku, tofu a řasy? Už si zachránil medvědy? Když sem byl v úterý v ZOO, měli tam jen jednoho ledního, tak to asi děláš špatně, musíš jíst víc pohanky, jáhel, tofu, řas, červů a víc nabíjet . Bratr Putin a bratr
Si Ťin-pching budou míct radost, že prodaj víc plynu, FV panelů, oceli, mědi, niklu, kobaltu, vzácných kovů, chipů, lithia atd.
Ale došel mi čéče sachr dort 😄
Co máš ty? Pohanku, tofu a řasy? Už si zachránil medvědy? Když sem byl v úterý v ZOO, měli tam jen jednoho ledního, tak to asi děláš špatně, musíš jíst víc pohanky, jáhel, tofu, řas, červů a víc nabíjet . Bratr Putin a bratr
Si Ťin-pching budou míct radost, že prodaj víc plynu, FV panelů, oceli, mědi, niklu, kobaltu, vzácných kovů, chipů, lithia atd.
Coronavirus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Těch 165 litrů natankuju za 10 minut a můžu jet 1600 km.
Za kolik nabiju Ev auto na 1600 km? Doma? za 60 hodin? 😄 😄 😄 😄
Za kolik nabiju Ev auto na 1600 km? Doma? za 60 hodin? 😄 😄 😄 😄
To je z Forum24
Tak jim tam napiš, že jsou vymytí mozci
https😐/www.forum24.cz/…du-pomohl-putin/
😄 😄 😄 😄
Tak jim tam napiš, že jsou vymytí mozci
https😐/www.forum24.cz/…du-pomohl-putin/
😄 😄 😄 😄
Ja si treba tenhle uprimny nazor cenim vic nez plky diskusnich bojovniku za velke atmosfery.
(tim ted nemyslim konretne tebe, pisu obecne)
(tim ted nemyslim konretne tebe, pisu obecne)
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ze na ne reagujes...
Vzdyt ten prispevek ani nedava smysl.
Ford si ten nazev muze pouzit na co chce, protoze na nej ma trademark. 😁 😁 😁
https😐/trademarks.justia.com/…ng-87230608.html
Vzdyt ten prispevek ani nedava smysl.
Ford si ten nazev muze pouzit na co chce, protoze na nej ma trademark. 😁 😁 😁
https😐/trademarks.justia.com/…ng-87230608.html
Jinak Stoličnaja se nedělá v Rusku, ale v Litvě.
A daleko lepší vodka je Beluga, to je opravdová a kvalitní ruská vodka
https😐/www.alkohol.cz/…re-0-7l-40-8420/
A daleko lepší vodka je Beluga, to je opravdová a kvalitní ruská vodka
https😐/www.alkohol.cz/…re-0-7l-40-8420/
Kupředu EKO, zpátky NI KROK!
Už nastal čas , jdeme vpřed s nadějemi
Energie ze slunce, vítr z oblaků
Vpřed soudruzi, hle, zaslíbenou zemi,
Kde už není uhlí, ani autáků
Větrník nad hlavou se klene,
Kde běloch kloní se před migrantem
Vpřed soudruzi k té zemi zaslíbené,
k menšinám přívětivé, bez nouze klimatu
Do houfu vpřed, transparenty v ruce
To vedle toho, bok po boku
My k neutralitě dojdeme, my dojdeme!
Je čas, je čas by každý z nás svůj hlas ted zved,
Tam, kde je Gréta napřem sílu v jeden ráz, tam se pohne svět!
Do houfu vpřed, transparenty v ruce jdeme v pevný blok
Kupředu, EKO, kupředu, levá, zpátky ni krok
Ten stranou je, kdo hluchý je a slepý,
Kdo nejde s lidem, agent Kremlu je
Vpřed soudruzi, hle, od asijských stepí,
Nám už zelenorudý vítr bije do plachet 😐
Těm z Afriky svorně v míru podejme ruce
At klimatická nouze už je pohých stín
Zelená eko revoluce, souddruzi hned
proti nepřátelům daně a ocelovou pěst
Do houfu vpřed, transparenty v ruce
To vedle toho, bok po boku my k neutralitě dojdeme, my dojdeme!
Je čas, je čas by každý z nás svůj hlas ted zved,
Tam, kde je Gréta napřem sílu v jeden ráz, tam se pohne svět!
Do houfu vpřed, transparenty v ruce jdeme v pevný blok
Kupředu, EKO, kupředu, levá, zpátky ni krok
Už nastal čas , jdeme vpřed s nadějemi
Energie ze slunce, vítr z oblaků
Vpřed soudruzi, hle, zaslíbenou zemi,
Kde už není uhlí, ani autáků
Větrník nad hlavou se klene,
Kde běloch kloní se před migrantem
Vpřed soudruzi k té zemi zaslíbené,
k menšinám přívětivé, bez nouze klimatu
Do houfu vpřed, transparenty v ruce
To vedle toho, bok po boku
My k neutralitě dojdeme, my dojdeme!
Je čas, je čas by každý z nás svůj hlas ted zved,
Tam, kde je Gréta napřem sílu v jeden ráz, tam se pohne svět!
Do houfu vpřed, transparenty v ruce jdeme v pevný blok
Kupředu, EKO, kupředu, levá, zpátky ni krok
Ten stranou je, kdo hluchý je a slepý,
Kdo nejde s lidem, agent Kremlu je
Vpřed soudruzi, hle, od asijských stepí,
Nám už zelenorudý vítr bije do plachet 😐
Těm z Afriky svorně v míru podejme ruce
At klimatická nouze už je pohých stín
Zelená eko revoluce, souddruzi hned
proti nepřátelům daně a ocelovou pěst
Do houfu vpřed, transparenty v ruce
To vedle toho, bok po boku my k neutralitě dojdeme, my dojdeme!
Je čas, je čas by každý z nás svůj hlas ted zved,
Tam, kde je Gréta napřem sílu v jeden ráz, tam se pohne svět!
Do houfu vpřed, transparenty v ruce jdeme v pevný blok
Kupředu, EKO, kupředu, levá, zpátky ni krok
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Písen o Nemamterasu alias nebirnáním Hammunovi
Řeknu Vám, já na to mám,
Můžu kecat celý den
Mám výdrž, keců plnej dvůr
Timmermans můj řežisér
Mě proganda sluší moc
Goebbles by mu záviděl
Dotací mám plnej stůl
Já umím lhát, tos neviděl
Tam, kde byl, všechny na*ral
Po něm zbyl jenom kravál
On je neštěstí světa
Na co sáhne po tom veta
Jsem demagog a modla má
Je dokonalá a bruselská
Čumím v leže i ve stoje
Zvládám zelený postoje
Je bolševik a utopie zná
To se vás chlapci netýká
Jsem rudej, černej, zelenej
A uvnitř duše červenej
Lysenko a Mičurin
Ty maj v hrobkách těžkej splín
Proti nám byli žabaři
Však naše utopie se podaří
😄 😄 😄
Řeknu Vám, já na to mám,
Můžu kecat celý den
Mám výdrž, keců plnej dvůr
Timmermans můj řežisér
Mě proganda sluší moc
Goebbles by mu záviděl
Dotací mám plnej stůl
Já umím lhát, tos neviděl
Tam, kde byl, všechny na*ral
Po něm zbyl jenom kravál
On je neštěstí světa
Na co sáhne po tom veta
Jsem demagog a modla má
Je dokonalá a bruselská
Čumím v leže i ve stoje
Zvládám zelený postoje
Je bolševik a utopie zná
To se vás chlapci netýká
Jsem rudej, černej, zelenej
A uvnitř duše červenej
Lysenko a Mičurin
Ty maj v hrobkách těžkej splín
Proti nám byli žabaři
Však naše utopie se podaří
😄 😄 😄
Odhlédnu-li od názvu, máme tu 4.7m dlouhý Ford s 400l kufrem a nosností 368kg což znamená 5 chlapů a je přetíženo (není to chyba??) s dojezdem 500km a pak se modlíte v supercharger…to vše za 1.8m 😧 Zajímavé je porovnání s o 35cm delším PHEV E😜lorerem, který má podobnou dynamiku a v max výbavě u nás stojí 2m. Po městě může být EV, ale klidně s nim objedete zeměkouli, protože natankujete do 5min kdekoliv. E😜lorer je obrovské auto bez kompromisů. Mach-e je malé velké s kompromisy za vysokou cenu.
Já nevím, tohle je další EV k ničemu. Ani ryba ani rak. Ten název to jen podtrhuje.
Já nevím, tohle je další EV k ničemu. Ani ryba ani rak. Ten název to jen podtrhuje.
Tenhle Touran se nevyrábí přes 10 let...že by jízda se smradlavým veteránem ? 😄
Doporučuji vyzkoušet novější 2.0 TDI s AD BLUE... tam nic nesmrdí.
A jede velmi dobře za 5-6 litrů nafty!
Doporučuji vyzkoušet novější 2.0 TDI s AD BLUE... tam nic nesmrdí.
A jede velmi dobře za 5-6 litrů nafty!
Čekal jsem kdo první zmíní ten omezovač. Pri te rychlosti to pojede asi tak deset minut, než se vybijí baterky…
To je dobrý dieselový pobliják, byť teda jeho souputník Mondeo z té doby je smaradlák snad ještě o level horší.
Ruku na srdce - Mustang má můj hluboký respekt, za to, že se takové auto pořád prodává a za jaké peníze.
Ale neláká me ani trošku 😉
Ale neláká me ani trošku 😉
Já znam lidi, kde rodina má 7 členů a rozvětvená rodina s dětmi a vnoučaty 20 lidí. Asi 2 dvou lidech nejezdí vid.
NEPAUSALIZOVAT ZELENY BOLSEVICI 😄 😄 😄 😄
NEPAUSALIZOVAT ZELENY BOLSEVICI 😄 😄 😄 😄
Svatá pravda, která se zde nenosí.
Zuřiví EV palcovači jen palcují, aniž by se zmohli na zpochybnění čehokoliv co zaznělo. Podporovači EV jsou jen sektou vymytých mozků :-!
Zuřiví EV palcovači jen palcují, aniž by se zmohli na zpochybnění čehokoliv co zaznělo. Podporovači EV jsou jen sektou vymytých mozků :-!
Chce nechce je jen jedna věc. Druhá je, že auto těchto výkonných parametrů se spalovákem to zcela běžně umí.
Takže zatímco všichni zkratomozci propagující EV vždy pějí ódy nad zrychlením EV a spalovák co nemá 0-100 pod 5s je hrůza, tak Vmax náhle problém není??!
Kolikrát potřebuji 0-100 pod 5s? Kolikrát to využiji?? 95% tyhle výkonné parametry taky většinou nevyužije. Dá se dokonce i říct, že zrychlení mnohých EV je pro provoz a okolní účastníky a méně zkušené řidiče až nebezpečné. Ale Vmax budeme omezovat, zatímco zrychlení ne??
Takže ano, Vmax 180 určitě není problém. Ale u auta za skoro 2M s 250+kW to sakra problém je :-! :-!
Takže zatímco všichni zkratomozci propagující EV vždy pějí ódy nad zrychlením EV a spalovák co nemá 0-100 pod 5s je hrůza, tak Vmax náhle problém není??!
Kolikrát potřebuji 0-100 pod 5s? Kolikrát to využiji?? 95% tyhle výkonné parametry taky většinou nevyužije. Dá se dokonce i říct, že zrychlení mnohých EV je pro provoz a okolní účastníky a méně zkušené řidiče až nebezpečné. Ale Vmax budeme omezovat, zatímco zrychlení ne??
Takže ano, Vmax 180 určitě není problém. Ale u auta za skoro 2M s 250+kW to sakra problém je :-! :-!
Skvelé, takže len skrz to, že ty jazdíš v aute sám, aplikuješ túto logiku na ďalších. čo ešte tí, čo majú auto na prevoz 4 člennej rodiny, nedajbože na prepravu náradia, tovaru. V rámci ekológie si kúpia namiesto jedného rovno dve 😒]
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, jezdit s EV 250 je nesmysl.
Ve 250 by vykonu nemel mene. Spis naopak. Kdyby byl zprevodovan do 250, tak nebude mit tolik sily dole.
Presne tohle resil Rimac...
Nejprve chtel pouzit dvoustupnovou prevodovku.
Ale nakonec osadil vykonnejsi motor.
Ve 250 by vykonu nemel mene. Spis naopak. Kdyby byl zprevodovan do 250, tak nebude mit tolik sily dole.
Presne tohle resil Rimac...
Nejprve chtel pouzit dvoustupnovou prevodovku.
Ale nakonec osadil vykonnejsi motor.
K te hmotnosti - koukal jsem tady😒br />
RWD https😐/ev-database.org/…ng-Mach-E-ER-RWD
Weight Unladen (EU) 2111 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2605 kg
Max. Payload 569 kg
AWD https😐/ev-database.org/…ng-Mach-E-ER-AWD
Weight Unladen (EU) 2218 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2690 kg
Max. Payload 547 kg
Unladen Weight (EU) je hmotnost vozidla s provoznimi kapalinami a bez paliva (coz je u EV nula).
Edit: podle teto definice (anglie a nevim, jestli to je stejne i v EU) je to ale hmotnost BEZ baterie?!?
https😐/www.gov.uk/vehicle-weights-e😜lained
It doesn’t include the weight of😒br /> - fuel
- batteries in an electric vehicle
To zas kdo vymysli takovy hovadiny?!?
RWD https😐/ev-database.org/…ng-Mach-E-ER-RWD
Weight Unladen (EU) 2111 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2605 kg
Max. Payload 569 kg
AWD https😐/ev-database.org/…ng-Mach-E-ER-AWD
Weight Unladen (EU) 2218 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2690 kg
Max. Payload 547 kg
Unladen Weight (EU) je hmotnost vozidla s provoznimi kapalinami a bez paliva (coz je u EV nula).
Edit: podle teto definice (anglie a nevim, jestli to je stejne i v EU) je to ale hmotnost BEZ baterie?!?
https😐/www.gov.uk/vehicle-weights-e😜lained
It doesn’t include the weight of😒br /> - fuel
- batteries in an electric vehicle
To zas kdo vymysli takovy hovadiny?!?
O terenu se bavit nebudem, to je jasny.
Takze zustava zima - no jsem z hor a vzdycky jsem vyjel i s predokolkama a zadokolkama. Dobry zimaky jsou samozrejme nutnost. Mluvim o metru snehu, ledovkach a tak. Ano, jel jsem jednou s predokolkou na zpatecku, to byl v podstate cisty led. V tom ma nakonec predokolka oproti zadokolce vyhodu, na zpatecku vyjedes skoro vsechno.
Na druhou stranu zadokolka ma zasadni vyhody co se dynamiky jizdy tyka, ktere plynou z prosteho faktu, ze kazda naprava ma svou jednu funkci - predek zataci, zadek pohani. Nekecaji si so toho a kazdy entusiasticky ridic si rad uziva dynamiku zadokolky.
Zaroven s sebou nemusis vozit techniku navic tj hmotnost, plus veci co se mohou pokazit, plus to ma vliv na odpory, tedy mensi ztraty a tudiz je patrny rozdil i ve spotrebe.
U EV je to o to citelnejsi, ze u AWD mluvis o kompletnim motoru a DC/AC navic, coz zasadne meni slozitost celeho reseni a take rozlozeni hmotnosti kdyz porovnas RWD a AWD - je to vetsi zmena rozlozeni hmotnosti nez u auta se spalovacim motorem.
Takze ne, nemyslim si, ze auto musi nezbytne mit ctyrkolku.
Ale zaroven souhlasim, ze ctyrkolka ma sve nesporne vyhody … staci kopecek u chalupy, mokra trava a je to rozdil den a noc.
Jen chci rict, ze to neni cernobily.
Takze zustava zima - no jsem z hor a vzdycky jsem vyjel i s predokolkama a zadokolkama. Dobry zimaky jsou samozrejme nutnost. Mluvim o metru snehu, ledovkach a tak. Ano, jel jsem jednou s predokolkou na zpatecku, to byl v podstate cisty led. V tom ma nakonec predokolka oproti zadokolce vyhodu, na zpatecku vyjedes skoro vsechno.
Na druhou stranu zadokolka ma zasadni vyhody co se dynamiky jizdy tyka, ktere plynou z prosteho faktu, ze kazda naprava ma svou jednu funkci - predek zataci, zadek pohani. Nekecaji si so toho a kazdy entusiasticky ridic si rad uziva dynamiku zadokolky.
Zaroven s sebou nemusis vozit techniku navic tj hmotnost, plus veci co se mohou pokazit, plus to ma vliv na odpory, tedy mensi ztraty a tudiz je patrny rozdil i ve spotrebe.
U EV je to o to citelnejsi, ze u AWD mluvis o kompletnim motoru a DC/AC navic, coz zasadne meni slozitost celeho reseni a take rozlozeni hmotnosti kdyz porovnas RWD a AWD - je to vetsi zmena rozlozeni hmotnosti nez u auta se spalovacim motorem.
Takze ne, nemyslim si, ze auto musi nezbytne mit ctyrkolku.
Ale zaroven souhlasim, ze ctyrkolka ma sve nesporne vyhody … staci kopecek u chalupy, mokra trava a je to rozdil den a noc.
Jen chci rict, ze to neni cernobily.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele, pokud by nás Babiš skutečně uchránil před elektrodebilitou nařizovanou z Bruselu, všechny ty jeho křivárny bych snad byl schopen mu z vděčnosti i odpustit. Ale ono se mu to stejně nepovede... 😲
Vzdyt to ma o kufr vic jak skodovky a volkswageny … 😀
Nalozit muzes 570kg do zadokolky a 550kg do AWD to nestaci?
Nalozit muzes 570kg do zadokolky a 550kg do AWD to nestaci?
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Když helmut začal v roce 1941 střílet na tanky KV, střely se od nich odrážely, nebot helmut neměl nic co by probilo jeho pancír. V naprosté zoufalosti začali používat proti KV protiletecký dělo ráže 88 mm, nic jiného nebylo schopné prostřelit jeho pancíř.
Navíc ruské tanky měly vynikající dieslový motor V-2 (V12) o výkonu 500+ HP, s kterým měly ruské tanky 4x větší akční radius jak žižnivé benzínové německé tygry a leopardy, které navíc v krutých zimách nestartovaly 😄 😄 😄
Stačil jeden sovětský tank KV-2 a celá německá tanková divize uvázla. Nacisté se báli k obřímu stroji jen přiblížit, a to i v případě, kdy byl vážně poškozený.
Navíc ruské tanky měly vynikající dieslový motor V-2 (V12) o výkonu 500+ HP, s kterým měly ruské tanky 4x větší akční radius jak žižnivé benzínové německé tygry a leopardy, které navíc v krutých zimách nestartovaly 😄 😄 😄
Stačil jeden sovětský tank KV-2 a celá německá tanková divize uvázla. Nacisté se báli k obřímu stroji jen přiblížit, a to i v případě, kdy byl vážně poškozený.
Nic lepšího než americká a ruská technika neexistuje.
Tyto zbraně vyhrály 2 sv. válku totálně zlikvidovaly helmuty, japonce, italy a všechny kolaboranty s nimi spolupracující!
Helmuti měli z ruských tanků KV1,KV2, KV8 a KV85 a z T34 takový strach, že se je snažili kopírovat. Jak slyšeli Katušem, utíkali strachy pryč. Amíci zas měli perfektní lodě a letadla a nákladní auta.
"První stroje začaly být zařazovány do výzbroje na přelomu let 1939-1940 a ve své době představovaly nejtěžší a nejlépe pancéřovaný tank na světě. Ještě v roce 1941, při zahájení operace Barbarossa, neměl Wehrmacht žádný tank, který by se mohl strojům řady KV postavit v boji a ohrozit je. "
Tyto zbraně vyhrály 2 sv. válku totálně zlikvidovaly helmuty, japonce, italy a všechny kolaboranty s nimi spolupracující!
Helmuti měli z ruských tanků KV1,KV2, KV8 a KV85 a z T34 takový strach, že se je snažili kopírovat. Jak slyšeli Katušem, utíkali strachy pryč. Amíci zas měli perfektní lodě a letadla a nákladní auta.
"První stroje začaly být zařazovány do výzbroje na přelomu let 1939-1940 a ve své době představovaly nejtěžší a nejlépe pancéřovaný tank na světě. Ještě v roce 1941, při zahájení operace Barbarossa, neměl Wehrmacht žádný tank, který by se mohl strojům řady KV postavit v boji a ohrozit je. "
Můžeš. Kdy se to naposledy stalo? 😉
Proč někdo kdo najede sto km za den jednou za měsíc potřebuje k životu takový dojezd?
Proč někdo kdo najede sto km za den jednou za měsíc potřebuje k životu takový dojezd?
Ano, technologie se posunuly. Ale ani za těch 100+let pokroku jsme se nedostali na úroveň, kdy by EV mobilita dávala celkový smysl a byla vhodná pro masové rozšíření.
Ve výsledku vlastně zažíváme politický pokus EU o technologický převrat do EV. A to je úplně špatně. Nositelem trvale udržitelného pokroku totiž nikdy nebyla, není a nebude politika :-! :-! :-!
Ve výsledku vlastně zažíváme politický pokus EU o technologický převrat do EV. A to je úplně špatně. Nositelem trvale udržitelného pokroku totiž nikdy nebyla, není a nebude politika :-! :-! :-!
Není nad neotřesitelné argumenty. Akorát tedy elektromobily mají 100 let pořád ty samé nevýhody.
Mám to stejně. Chápu, že existují, i s konvenčním pohonem si lidé kupují blbosti jako X4, ale vadí mi, že prakticky není alternativa v podobě hatche/kombi s aspoň 80kWh baterií. Symbolem elektromobility se stalo plýtvání.
zadokolka je jen pro uhrovaté mládence, kteří mají potřebu se předvádět. Ostatně: ani koně se nezapřahají za vůz!
ČR - Ráj veteránů.
Elektrojebky nikdo nechce, ani firmy.
Naším cílem je vozit do čr miliony veteránů.
Elektrojebky nikdo nechce, ani firmy.
Naším cílem je vozit do čr miliony veteránů.
Přesně tak.
Já se i dost divím, že tohle zvládlo homologaci jako 5místné... 368 kg je doslova zoufalství. A tomuhle někdo dá 4* ... nechápu :-!
Já se i dost divím, že tohle zvládlo homologaci jako 5místné... 368 kg je doslova zoufalství. A tomuhle někdo dá 4* ... nechápu :-!
To jsou zase debilní dotazy, i kdyby jel jednou za rok, tak prostě v autě za ty peníze tu možnost asi chce.
nic nesmrdi tak, jak tyhle starý krámy. a obzvlášť od vw to je tak kyselej smrad. chodím behavat na cestu, kde projede 1 auto za hodinu, jinak les. a když je to starej Passat, chce se mi blejt este 5 minut.
Interier je fakt katastrofa... obří tablet možná na brouzdání po netu na parkále... 😄
K jízdě je to ergonomická zoufalost.
K jízdě je to ergonomická zoufalost.
- Proč si myslíš že 4x4 je jen k tomu abys na sněhu nebo trávě vyjel kopec ?
- predek zataci, zadek pohani. - víš jistě, že na zadní kola nepůsobí v zatáčkách odstředivé síly ?
- predek zataci, zadek pohani. - víš jistě, že na zadní kola nepůsobí v zatáčkách odstředivé síly ?
Ono to je trochu jinak. Ty tanky KV zastavili hlavní tankové tahounem německé armády, tzn PZ I. až PZ III., které byly nejrozšířenější. V té době PZ IV ani PZ V ( Tiger) moc nebylo. Další stíhaček tanku jako napr. Ferdinand, co by si s KV poradili jak nic, tak byly tak poruchové, že někdy ujely jen pár km od nádraží.
Mluvim o tezsim zprevodovani.
Cili vykonu by mel pri 250 stejne (maximum).
Ale mel by o to (o resp. krat tu zmenu zprevodovani) mensi tocivy moment na kolech.
To co predvadi Tesla nebo Rimac je extrem. Mnohem jednodussi je cesta vetsiny ostatnich. Cili zprevodovani jen do 160-200km/h.
Ani dnes s nemeckou neomezenou dalnici to nedava moc smysl, obzvlast u EV, kde cas ktery nazenes vyssi rychlosti zase ztratis castejsim nabijenim.
Az zavedou v Nemecku omezeni, tak to bude v podstate jen na okruh...
Cili vykonu by mel pri 250 stejne (maximum).
Ale mel by o to (o resp. krat tu zmenu zprevodovani) mensi tocivy moment na kolech.
To co predvadi Tesla nebo Rimac je extrem. Mnohem jednodussi je cesta vetsiny ostatnich. Cili zprevodovani jen do 160-200km/h.
Ani dnes s nemeckou neomezenou dalnici to nedava moc smysl, obzvlast u EV, kde cas ktery nazenes vyssi rychlosti zase ztratis castejsim nabijenim.
Az zavedou v Nemecku omezeni, tak to bude v podstate jen na okruh...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To mas pravdu.
A ve dne je to uplne zbytecny, stejne do minuty nebo dvou pojedes zase 130, tam nic nenazenes, jen si delas zivot zbytecne slozity. Jedes 140-150 a klidek. Ovsem kdyz trefis patek odpoledne rush hour, mista kolem mest jsou nacpany, jsi rad kdyz jedes 100 a nestojis nekde v zacpe. Uz jsem si parkrat uzil. Proto se snazim pres noc, ale vzdycky to nejde.
A ve dne je to uplne zbytecny, stejne do minuty nebo dvou pojedes zase 130, tam nic nenazenes, jen si delas zivot zbytecne slozity. Jedes 140-150 a klidek. Ovsem kdyz trefis patek odpoledne rush hour, mista kolem mest jsou nacpany, jsi rad kdyz jedes 100 a nestojis nekde v zacpe. Uz jsem si parkrat uzil. Proto se snazim pres noc, ale vzdycky to nejde.
Nepochybne, kupujúci nižšej strednej triedy budú húfne skupovať Tesly . Nateraz má pre mňa zmysel (skrz využiteľnosť a dostupnosť) tá O iv, alebo Superb iv
O to přece vůbec nejde.
I když vydělíš třema, tak to máš jen 120 kg/přepravovanou osobu. To je sakra málo. V tom duchu vlastně kufr není ani malý, protože víc by toho stejně neuvezl.
Nosnost (nejen) tohoto zkratomobilu je prostě brutální průser. :-!
I když vydělíš třema, tak to máš jen 120 kg/přepravovanou osobu. To je sakra málo. V tom duchu vlastně kufr není ani malý, protože víc by toho stejně neuvezl.
Nosnost (nejen) tohoto zkratomobilu je prostě brutální průser. :-!
A jsme zase u toho.
Jestli zelený mozek není schopný pochopit, že řádná péče o vůz je jedna věc, a plošně nařizovat EV a zakazovat diesely je věc druhá, které spolu nesouvisí, tak je veškerá debata marná.
Jestli zelený mozek není schopný pochopit, že řádná péče o vůz je jedna věc, a plošně nařizovat EV a zakazovat diesely je věc druhá, které spolu nesouvisí, tak je veškerá debata marná.
Zneuctěni? Zneužití??? Znásilnění??? 😲 😲 😲
158 - Policie ČR 155 - Záchranná služba 150 - Hasičský záchranný sbor ČR
156 - Městská policie 112 - Jednotné evropské číslo tísňového volání
158 - Policie ČR 155 - Záchranná služba 150 - Hasičský záchranný sbor ČR
156 - Městská policie 112 - Jednotné evropské číslo tísňového volání
Njn, tank co uejde 10 km od nádraží byl postrach. Hnedka by je porazili, jen kdyby to fungovalo 😄 😄 😄
Sovětům ty tanky ale fungovaly a ujely podstatně víc než německé benzínové 😄 😄 😄
Sovětům ty tanky ale fungovaly a ujely podstatně víc než německé benzínové 😄 😄 😄
Kolik ji bude v první várce? 500 ks? 😄 😄 😄
To zas bude úspěch, jak ty hořící Bolty, kde nakonec zastavili výrobu 😄 😄 😄
To zas bude úspěch, jak ty hořící Bolty, kde nakonec zastavili výrobu 😄 😄 😄
Kdyby tento Ford měl nosnost dvě tuny, nic by se nezměnilo - má jen pět sedaček. Ta sedmičlená familie by se nevešla tak jako tak.
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
FWD vs RWD - jeden z těch pohonů je kompatibilní s jakýmkoliv výkonem - hádej který?
Ctyrkolka má nepopiratelné výhody u méně zkušených řidičů, samozřejmě :yes:
Ádo, když ti dojde benzin, budeš auto táhnout nebo tlačit k pumpe?
Ctyrkolka má nepopiratelné výhody u méně zkušených řidičů, samozřejmě :yes:
Ádo, když ti dojde benzin, budeš auto táhnout nebo tlačit k pumpe?
Výkonu to má dost, ale nemá to převodovku, takže ve 250 km/h by toho výkonu měl méně. Navíc je otázka, jak dlouho je baterie schopná maximální výkon podávat.
To je takovej problém vymyslet nový jméno? může to být klidně dobrý auto, ale mustang má mit motor
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DrAlban
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To přece není argument... tak velký a těžký auto s tak malou nosnosti, tj prostě konstrukterskej fail. za kterej chcou nehorázny prachy. jak kdyby se sumo zápasník zapotil nad 10kg cinkou. taky si řekneš, že je to neschopný tlustý pra... vepr.
To jo, to prostě přehnali. Mělo se to jmenovat jinak, když to má motory dva. Mustang je jednoznačně pojmenování pro auto s jedním motorem. :yes:
Zatím stále nejhezčí auto této třídy je Passat 5.5 1,9 TDI se stálým 4x4 (diferák Torsen), ruční brzdou, manuální převodovkou, zcela rovnou ložnou plochou a spotřebou nafty 6l/100km. :yes: