Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
caliban
3
A auto je jako nové a bude sloužit dalších 20 let. Martin je bůh!
best
Z vlastní zkušenosti bych řekl, že větším problémem, u starých aut, jsou emise. Mechanické závady se většinou dají opravit ale sehnat katalyzátor na 25 let staré auto je problém.
Emise, nějak to projde a nikoho nezajímá jak....
Naše volvo v40 a hdi motorom neprešlo emisiami 2x, môže ísť 6 ročné auto rovno do šrotu 😄 to je ekológia
Víš, že se nedivím? 😁 Já mám taky 6 let staré auto s hdi motorem , v úterý STK a emise vše bez jakékoliv závady a emise na první dobrou a ani žádné saze z výfuku, najeto 109 tisíc...co s tím děláš je mi záhadou...
No měřili ti jen jeden výfuk, abys prošel 😒]
Takze jen polovina reálných 😒] 😒] 😒]
Takze jen polovina reálných 😒] 😒] 😒]
No spíš nejsem takovej matlák jako xxc 😁 Ten rozbije všechny auta.. Renault, Volvo...
On za to nemůže, vždy chudák dostane nekvalitni francouzsky vyrobek
Ne zničil něco i na nějakém. BMW?
Nie, ja som s tým volvom išiel možno 2x, jazdí s tým otec. Trošku sa bojím, idem na jar s citroenom s hdi motorom na STK, že čo to bude. Renault prešiel s prehľadom.
A duvod? Melo by to hodit nejakou zavadu ne? Zkusil si to pred merenim emisi nekde poradne protahnout, aby se profouknul vyfuk?
Bolo pretiahnute poriadne a išlo na druhý krát a aj tak neprešlo. Inak super auto a na rozdiel od Renaultu to jazdí za 4,7. Inak ja som to nekupoval.
To je blby. Tak to leda pres znamy za uplatek. Kolegyne takhle neprosla s novou Corollou 1.6 benzin. Ale technik byl rozumnej a zfixloval to nejak.
pojde do servisu, na diagnostiku
No tak doufej ze to neco ukaze a bude to fakt vada a ne vlastnost.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Musíš si koupit 36 let starý auto, to žádné katalyzátory, EGR a lambdy nemá. A můžeš v klidu spalovat benzín, já sem spaloval včera 😄 😄
milanSGARAGE
K uvedenému několik poznámek: Originální trubky jsou z kvalitnějšího materiálu než ty pro dodatečné opravy. Netýká se to jen tvrdosti, ale hlavně odolnosti proti korozi. Takže pokud nainstalujete ,,nové, dělané, měkčí trubky,, vřele doporučuji je nakonec pečlivě zastříknout po celé ploše voskem ve spreji. Určitě vám do roka opět neshnijou. Dále. Povolit původní, zarezlé šroubení je peklo, šestihran je měkký a snadno se rozmačká, ožvýká. Uštípnu hned za šroubením starou trubku, naklepnu hlavici (10, 11 nebo co tam je použito) a jde to mnohem lépe, než plochým klíčem. Když nepomůže ani to, vítěz je Cobra od Knipexu. Hadice také vždy nové, ušetří to zlobení s povolováním a když už, tak už. Další významný pomocník: třeba zde https😐/www.mroauto.cz/…/96514/11312997/?… Někdy ty trubky prostě bez demontáže agregátu nejdou. V přední části podlahy ale bývají jako nové. Přeříznout, pečlivě očistit a použít výše zmíněnou spojku. Drží to, drží to, drží to. Nebojte se. Vosk platí i zde. Hodně štěstí ale když to neumíte, svěřte to raději odborníkům, výsledek bude jistější. (Neplatí pro Martina, ten ví, co dělá)
no když načals ty hadice, tak u Brava(o) měly tendenci vevnitř ta druhá vrstva splasknout a pístek se nevracel a mnoho řidičů bylo bezradných.
Boris Bestie
Příspěvek podléhá schvalování.
Stejsn
je teda zespoda okyslá fakt hodně, na to že byla garážovaná. Takhle vypadá moje dvacetileté auto taky, ale to garáž nepoznalo. Jinak teda pěkná práce, problém je ale trochu jinde: když tohle nechce dělat mechanik, který na to má zvedák a prostory, doma v garáži si to taky neuděláte a zase potřebujete mechanika s dílnou. A je pravda, že lidí co se tomuhle za normální peníze věnují je fakt málo. 40 hodin práce a 16 tisíc za základní repasi spodku zní fajn, ale kdo na tohle má zázemí? Začarovaný kruh.
ono stačí najít mechanika, který si za to nebude chtít říct nerálných 50 tisíc..pak není třeba tomu obětovat volné víkendy a dělat samodoma
JayDeeSq
Ta nabídka za 50 to je solidní lichva. Ten rám pod motorem byla blbost s tím cokoliv dělat, ono to sice orezne, ale tady to je naštěstí ještě poctivej kus plechu, takže to je v podstatě jak lešenářská trubka, auta co měly půl mega na kontě na tom byly mnohem hůř a stejně to pořád drželo, spíš mnohem větší typickej problém těhle aut, byly praskající trubky na zadní nápravě a dle fotek, se mělo zamakat spíše tam, protože tohle dalších 10let fakt jezdit nebude (pokud to bude stát ve stejný vlkhý garáží a jezdit 1x za 14dní, tak to prohnije a praskne), jelikož se to blbě shánělo v dobrým stavu už dávno, za pár let to bude téměř nereálný, tak pokud se s tím autem plánuje do budoucna, tak je to věc, která by to auto mohla poslat na šroťák spíše než ty trubky, ty byly mimochodem hodně špatný, na to jak málo to mělo najeto. A celkově provést kompletní nástřik podvozku a hlavně dutin - tyhle auta často vyhnijou zevnitř a z venku to vypadá dlouho jak nový, je vidět na fotkách, že to má za 22 let pořád spodek z továrny