Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové motory 2.0 TDI CR: 5 otázek pro inženýry Volkswagenu

18 komentářů

No jsem zvědav jak to vyladí.Očekávám laťku hodně nahoře.
Obecně platí, že vozy značky Skoda budou mít motory 2.0 TDI CR vždy výhradně bez vyvažovacích hř. 😉
tudydudy
Tezke,velice tezke.Podle informaci ktere mam se Cr(u skody)objevi tak za dva az tri roky-udelame kompromis dva a pul. 8-s
Tommy100
Na někom se staré systémy ze skladů doprodat musí :yes:
CR bude u Škody již příští rok! Nejprve při uvedení nového superbu, později se dostanou i do faceliftované OII, stejně tak Yeti bude mít CR již od začátku!
Tommy100
Podívej, do výroby nabíhaj vw s CR už teď, že je bude mít nový superb v květnu, a oktávka možná v září zase takovej úspěch není...navíc fabka je má mít až v roce 2009 :no:
Tak nam zamrzlo peklo a pani inzinyri z VW zaviedli zatracovanu a "horsiu" technologiu ako bol ich skvely, rokmi overeny PD. Ty brdo...
To je dost že u VW pochopili ze v common-railu je budoucnost. Nicméně mají asi 8 let ztatu na Francouze, čož je u nich normální. Frantíci byli vždycku technicky vepředu. HDI je prostě lahoda posloucha, kdežto TDI má zvuk jak starý komůrkový diesely.
hdi je uplne na *. ma mozna lepsi zvuk a malou spotrebu, ale netahne a to je primarni funkce motoru. nejlepsi diesely ma bmw a to nejen diesely...
Frantici a technicky a vzdy technicky vepredu? Tak to jsi me rozesmal. A zrovna pokazde, kdyz kolem me projede Frantik s HDI, rikam si vzdycky, co na tom ty lidi vidi (slysi), klape to mozna i hure nez klasika PD. Asi ale zalezi na motoru a typu ulozeni. Je fakt, ze C6 s hdi trilitrem je Ok.
;-\
Avatar - Righ
Righ
Že je v CR budoucnost, s tim nelze než souhlasit, naopak poznámku o technickym náskoku Francouzů považuju za ironii. Ale k tomu HDI - faktem je, že má projev mnohem kultivovanější a tišší než jakýkoliv TDI PD, a určitě je to dobrá volba pro zákazníky orientovaný spíš na komfort a jezdící na delší trasy, ale na druhou stranu ti nemůže nikdy dopřát sportovnější, dynamickou jízdu. Je to proto, že TDI PD má mnohem razantnější nástup a v určitym rozmezí otáček výrazně větší tah. Mluvim přitom z osobní zkušenosti, velmi často jezdim jak s HDI (2l), tak TDI PD (1.9l), a to má ten dvoulitr nominálně podstatně vyšší výkon.
nafta patří do kamen ... a do traktoru
exactly :yes:
Ištván Németh ? László Bikar ? Nebo Šarkézy, kterej v Havlovejch hrách přikuloval sudy ? >😁 >😁
Jinak soudruzi v Německu trochu ani nezaspali dobu, spíš je potřeba si uvědomit, kolik do slepouličkovýho TDI-PD investovali, takže museli nechat doběhnout generačně tyto nešťastný motory.
Tommy100
Nešťastný???Do nedávna tyto motory patřily na špici, a do dnes mají vstřikovací tlaky vyšší než CR >😁
Ty motory CR přicházejí v pravou chvíli, až když dokáží vyvinout alespoň stejné výkony jako klasický čerpadlo či PD :no:
nebezpecnavosa
A že se motory TDI-PD už pár let vůbec nevyrábí, víte ? Ví to aspoň někdo ze zde diskutujících ? V rozhovoru se jedná o NOVOU (čti CR motory VW vyrábí) generaci VW CR motorů.
audis
Až za pár let budu kupovat ojetinu z VWGooup, poznám na první pohled jednoznačně, zda má nebo nemá vyvažovací hřídele? Třeba další písmenko v označení? (to mě šokovalo, nikd yjsem o tom neslyšel, že by měly být dvě verze motorů)
Tommy100
Souhlas, to mě šokovalo taky 8-s
A taky myslím že první motory nebudou asi nic extra...rozhodně bych si zatím radši pořídil PD a tak dva, tři roky počkal než to dají do kupy :😉