Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
hugino
10
Predok= nič moc / vyzerá to ako radlica na sneh /,bočný profil = super,zadok=super,interiér=fajn /konečne nemá vo vnútri na dverách ten červený kolískový prepínač na centrálne uzamknutie dverí /a pohon=bez turbobenzínu pezpredmetné.Ale celkovo fajn. :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DrAlban
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Dizajn bez chybicky... dokonaly lexus... :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
mezi skutečnou prémii by neměl být problém pokud cena bude významně nižší než u té prémie. Technicky to na prémii nemá ani omylem, motory napříč, pohon zadku jenom elektrikou, absence vzduchu, přední náprava McP to všechno nese jasné znaky mainstreamové platformy (navoněná RAV4) a pokud chtějí něco prodat musí tomu odpovídat i cena.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Cenově to bude spíš X1 než X3, takže to vědí. S technikou prémiových evropských středních SUV to nemůže soupeřit, ale obstojí proti X1, GLA nebo Q3 slušně.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nechápu reakci Vaculíkova patolízala a podržtašky 😉 Ne NX na prémiovou konkurenci platformou nedosahuje. Je to jen RAV4.
Přitroublé plkání bez špetky znalosti nebo zkušeností jsou důvodem, proč má podržtažku vypnutého.
Přitroublé plkání bez špetky znalosti nebo zkušeností jsou důvodem, proč má podržtažku vypnutého.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pokud to postaví cenově proti X1 tak to odpovídá, ale v článku se blouzní o X3, Q5 a GLC, ty jsou technicky zcela jinde.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vším možným ano, ale kojotím pohonem je to stejná prémie jako Lex ES nebo Mondeo Vignale 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To sice jo. Ale (bohužel) většina X3 u nás je taky jen přinejlepším 20d...a tam se podle mě lepší architektura celkem ztrácí.
Viz Volvo
Jj, také taková poloprémie, ale aspoň tu má slušné prodeje.
NX tím dosud skutečně bodovalo. Technika průměr, ale bylo to prostorné, s kvalitním a dobře odhlučněným interiérem za rozumnou cenu. Za mě proč ne.
Pokud někdo kupuje 20d u BMW, 200d u MB atd., tak rozhodně má smysl zkusit Lexus.
Pokud někdo kupuje 20d u BMW, 200d u MB atd., tak rozhodně má smysl zkusit Lexus.
No 7 200 prodaných kusů NX za 2020 v EU o velkém bodování nesvědčí, XC60 prodala 42 000 aut.
Carsalesbase (což teda není jen EU) hlásí 13t... a 2018 20t. Ale to Volvo má 70t, takže poměr asi stejný 😄. Stelvio má 17.
Aha, tak to nic moc. Myslel jsem "bodovalo" ve smyslu, že v ČR po faceliftu mělo dost rozumný ceník a v Praze jich jezdí poměrně velké množství. Nebo jakože subjektivně to není okrajovka. Tak mě překvapuje, že to statisticky okrajovka je...
Zrovna tento týden jsem jel po víc než roce Lexusem ES jako pasažér a za ty peníze si stojím za svým názorem, že raději Lexus ES než 520d. A to 5er jezdím, byť právě mnohem silnější 😊
Zrovna tento týden jsem jel po víc než roce Lexusem ES jako pasažér a za ty peníze si stojím za svým názorem, že raději Lexus ES než 520d. A to 5er jezdím, byť právě mnohem silnější 😊
To asi záleží na prioritách. Pokud je priorita plout si v klidu krajinou, nebo toužíš po hybridu, tak asi jo. Jinak mi sedan se stovkou za 9 a vmax 180 již od 1,25 moc neimponuje, to už bych si radši nakonfiguroval Insignii nebo Mazdu 6 a rozdíl projezdil v benzínu.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Viděl jsem srovnávák Insi, Mazdy 6 a Camry a Insi ho vyhrála primárně kvůli kvalitě jízdy (v testu byla 1.5, takže dynamicky to bylo srovnatelný). Nevím, o kolik je ES lepší...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to stejná platforma a stejná motorizace. Jasně, Avalon a ES jsou větší...
Audi a VW - jak kde. Pokud se bavíme o střední třídě, tak je Audi MLB a Passat MQB, tam to stejná platforma zrovna není.
Audi a VW - jak kde. Pokud se bavíme o střední třídě, tak je Audi MLB a Passat MQB, tam to stejná platforma zrovna není.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No tak pak jo... vzhledem k tomu, že cenově je ES hluboko pod základní A6 2.0TDI 120kW FWD, tak tam to asi za zvážení stojí.
A6 - to je přesně ono. Kromě případných sympatií k značce mě nenapadá moc důvodů proč vzít fwd 120kw A6 místo ES. Leda tak kvůli kombíku…nebo specifické individiualizaci.
Ta udávaná dynamika mě právě v praxi překvapuje, protože pocitově to jede cca jako to 20d, ale bez chrochtání a s nižší spotřebou. Škoda že jsem to tehdy neměřil, porovnával jsem stejné trasy a mimo jiné jsem tehdy přesedal z Passatu 110kw do ES. Obojí má na stovku stejně, ale v praxi bylo ES jednoznačně rychlejší a silnější.
Problém totiž podle mě je v tom, že Toyotí hybridy umí pružné zrychlení (tzn podat plný výkon) jen na pár vteřin a pak se snižuje podíl elektromotoru na pohonu, takže ty dlouhé sprinty neodpovídají udávanému výkonu. V praxi pro předjíždění apod to stačí.
Problém totiž podle mě je v tom, že Toyotí hybridy umí pružné zrychlení (tzn podat plný výkon) jen na pár vteřin a pak se snižuje podíl elektromotoru na pohonu, takže ty dlouhé sprinty neodpovídají udávanému výkonu. V praxi pro předjíždění apod to stačí.
pradeda777
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Že dojde ropa to už tu bylo tolikrát, že už je to docela trapné. Já o tom slyšel poprvé v roce 1958 a pořád je ropy dost. Dokonce i víc než tenkrát.... 😁
S Renocar i3 jsem jel minulé pondělí, když jsem měl u nich "opravdové auto" v servise. Dojem? Ok. Na popojíždění po blízkém okolí ok. To je pro EV ta správná parketa, jak už jsem mnohokrát psal. Ale EV jako only car v rodině nedává smysl. (Hybrid nebo PHEV je ok) A k tomu jak se poslední dobou pohybuje cena elektřiny....a bude hůř, tak těm, co nemají na střeše fotovoltaické panely bude muset stačit pár adidasek.... :-!
S Renocar i3 jsem jel minulé pondělí, když jsem měl u nich "opravdové auto" v servise. Dojem? Ok. Na popojíždění po blízkém okolí ok. To je pro EV ta správná parketa, jak už jsem mnohokrát psal. Ale EV jako only car v rodině nedává smysl. (Hybrid nebo PHEV je ok) A k tomu jak se poslední dobou pohybuje cena elektřiny....a bude hůř, tak těm, co nemají na střeše fotovoltaické panely bude muset stačit pár adidasek.... :-!