Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Switch007
Vypadá to jako Hyundai, ale není to Hyundai. Co je to? :-)
Aj to suv equatro vyzera skor ako z kia/hyundai katalogu. Ford je mrtvy, a tych dovodov minut peniaze za novy ford na Slovensku je coraz menej.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iudex
Za mňa facelift celkom OK, na prvý pohľad zmena, aby bolo vidieť, že je to nové, ale nič zásadné narúšajúce doterajší charakter Focusu. Stále platí, že najlepšie vyzerá ST-line, v tej modrej s červenými brzdovými strmeňmi pôsobí ako hotheč: https://www.auto.cz/…ostre-st-zustava?…
O to horšie je, že pod kapotou sú už len jednolitre. Ani na zahraničných fórach sa už 1,5EB nespomína, vyzerá to teda naozaj tak, že Focus ostane len na jednolitroch. To je dosť ostuda, hlavne pre kombi to je proste nedostatočné. A aj absencia dvojlitrovej nafty, pre rodinné účely a plne naložený kombík bude 1,5ka s len 88 kW slabá.
Výhrady mám aj k interiéru, megadisplej á la Tesla je dnešné zlo a Focus to vôbec nepotreboval, spodok stredového tunela je teraz zbytočne prázdny.
Ešteže je tu to ST, v palete jednolitrov je ten 2,3EB skoro zázrak (ten objemový a výkonový odskok od ostatných motorov je do očí bijúci), notabene keď zostáva možnosť manuálnej prevodovky. Svedčí aj nová zelená metalíza, tá modrá doteraz bola fajn, ale možno až zbytočne decentná pre hotheč, zelená je výraznejšia, avšak stále menej krikľavá ako oranžová Fury.
Takže https://img.auto.cz/…pbWc/7266611.jpg?… :yes:
https://www.auto.cz/…ostre-st-zustava?… :no:
O to horšie je, že pod kapotou sú už len jednolitre. Ani na zahraničných fórach sa už 1,5EB nespomína, vyzerá to teda naozaj tak, že Focus ostane len na jednolitroch. To je dosť ostuda, hlavne pre kombi to je proste nedostatočné. A aj absencia dvojlitrovej nafty, pre rodinné účely a plne naložený kombík bude 1,5ka s len 88 kW slabá.
Výhrady mám aj k interiéru, megadisplej á la Tesla je dnešné zlo a Focus to vôbec nepotreboval, spodok stredového tunela je teraz zbytočne prázdny.
Ešteže je tu to ST, v palete jednolitrov je ten 2,3EB skoro zázrak (ten objemový a výkonový odskok od ostatných motorov je do očí bijúci), notabene keď zostáva možnosť manuálnej prevodovky. Svedčí aj nová zelená metalíza, tá modrá doteraz bola fajn, ale možno až zbytočne decentná pre hotheč, zelená je výraznejšia, avšak stále menej krikľavá ako oranžová Fury.
Takže https://img.auto.cz/…pbWc/7266611.jpg?… :yes:
https://www.auto.cz/…ostre-st-zustava?… :no:
Souhlas a souhlas a souhlas.
Zvenku je to trošku lepší... jen teda nevím, když se tolik mluví o odlišení jednotlivých linií... tak v galerii je asi jen ST a ST-Line?
Ten displej, to je pěst na oko :-(
ST hurá, ta díra mezi litry a STčkem je nepříjemná. Ale tak holt za mě... jedno STčko v kombíku a manuálu.
Zvenku je to trošku lepší... jen teda nevím, když se tolik mluví o odlišení jednotlivých linií... tak v galerii je asi jen ST a ST-Line?
Ten displej, to je pěst na oko :-(
ST hurá, ta díra mezi litry a STčkem je nepříjemná. Ale tak holt za mě... jedno STčko v kombíku a manuálu.
Same here, ST kombi v manuále.
V galérii sú tri verzie, ST-line, Active a ST. Oproti tomu Active vyzerá ST-line lepšie, ale ten Active sa zlepšil a predpokladám, že podobne bude vyzerať aj základ. A to by predstavovalo zlepšenie, ten doterajší základ bol taký kaproidný: https://www.auto.cz/…ostre-st-zustava?…
Teraz by som si vedel predstaviť aj zdvihnuté kombi (ak by som také niečo potreboval). O to viac by mi tam ale vadila absencia motorov, kombi so slušným kufrom, plus zdvihnuté s o troška väčšími odpormi, proste tam sa vyslovene pýtala aspoň 1,5EB, alebo 2,0TDCi. A to ma oblúkom vracia k tomu ST kombi, ktoré motorický problém rieši. ;-)
V galérii sú tri verzie, ST-line, Active a ST. Oproti tomu Active vyzerá ST-line lepšie, ale ten Active sa zlepšil a predpokladám, že podobne bude vyzerať aj základ. A to by predstavovalo zlepšenie, ten doterajší základ bol taký kaproidný: https://www.auto.cz/…ostre-st-zustava?…
Teraz by som si vedel predstaviť aj zdvihnuté kombi (ak by som také niečo potreboval). O to viac by mi tam ale vadila absencia motorov, kombi so slušným kufrom, plus zdvihnuté s o troška väčšími odpormi, proste tam sa vyslovene pýtala aspoň 1,5EB, alebo 2,0TDCi. A to ma oblúkom vracia k tomu ST kombi, ktoré motorický problém rieši. ;-)
...akorát teda když už mluvíš o tom Active, tak myslím miromen zmiňoval, že to STčko má podvozek extra nízko...
Realně jsem s ST ve styku nebyl, ale je patrne, že je hodně nizko a vim, že to tu někdo v diskuzi i řešil po realnem shlednuti. Ford udava tušim 12cm a ani těm se mi moc věřit nechce. Navic ja jsem řešil ST na 18" což jsou tušim dalši 2-3mm dolu.
Vypadá to dobře, jsem zajímavej, jestli si polepší díky novému předku i Titania a jiné levnější verze, než vrcholný ST paket, bylo by to potřeba.
Talčítka vs displej - mne to asi neva, já stejně radši sáhnu na displej, kde je to přehledně, než hledat ve změti tlačítek, ale zajímalo by mne, která tlačítka zustala fyzická, protože mimo startovacího jich tam pár je, asi ta klima tam být mohla...
Motory - průser, z normálních verzích bych asi vzal 1.5TDCi :D ropák, ale čtyřválcovej, třeba časem přibudou motorizace co vykryjí něco pod ST a nad litrama:)
Talčítka vs displej - mne to asi neva, já stejně radši sáhnu na displej, kde je to přehledně, než hledat ve změti tlačítek, ale zajímalo by mne, která tlačítka zustala fyzická, protože mimo startovacího jich tam pár je, asi ta klima tam být mohla...
Motory - průser, z normálních verzích bych asi vzal 1.5TDCi :D ropák, ale čtyřválcovej, třeba časem přibudou motorizace co vykryjí něco pod ST a nad litrama:)
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tipujem, ze male trhy ako sk a cz si budu musiet vystacit s tym co je a ani stcko sa nebude dat kupit
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aj Briti píšu (mimo ST) len o 4 motoroch, 1,0EB v troch výkonoch plus 1,5TDCI, dovidenia.
Tady by musel přijít impulz, že lidi by kupovali nějaký ten R4 1.5... a Ford ho má, tak malá jiskřička naděje by být mohla, že třeba za rok či dva dorazí.
Já to vidím tak, že Ford zkrátka obětoval 1.5 l motor na oltář emisnímu terorismu EU, aby mohl nadále prodávat ST s 2.3 l motorem...
S tím interiérem to vidím jinak. Velkým displejem, pokud bude kvalitní, vylepšil Ford (pro mě) střed palubní desky. Ta tlačítka co tam byla hodnotím jako laciná a nekvalitní, rámeček okolo displeje žádná sláva včetně samotného displeje. Když jsem to viděl, neměl jsem chuť se ani projet, na to bych se fakt nemohl dívat. Byť jsou tlačítka rozhodně praktičtější, tak v případě Focusu ať tam je raději jeden velký displej než to co tam bylo. Mimochodem tohle je podle mě nešvar všech Fordů posledních let včetně těch nejdražších (Explorer).
A já to vidím opačně. Jakkoliv nebyl interiér předfaceliftu žádná hitparáda, jediná změna je že místo vys.ranýho displeje je tam vys.ranej o dost větší displej, tlačítka v čudu a místo pod displejem působí vyprázdněně. To já osobně jako zlepšení nevidím. Tlačítka možná nebyla bůhvíjak hezká, ale že by mě odrazovala od jízdy ? Tak to se nestalo ani u litru, a zcela jistě by se to nestalo u ST. https://www.auto.cz/…ba-pro-nedockave?…
Sám jsem zvědavej, jestli se vizuálně zlepší Titanium, protože doteď bylo aspoň ST-Line "must have". Tedy pro mě, nechci generalizovat. Ztráta 1.5 EB zamrzí (zvlášť když to není 1.5 EB z nového Tournea Connect :-[] ), výkonová díra mezi nejsilnějším litrem a ST je strašlivá. A to přitom jsem k 1.0 EB hodně shovívavý, protože ve spolupráci se skvěle naladěným podvozkem (ano, i u toho litru) se mi i ta 92kW verze líbila moc.
Patlání po displeji místo tlačítek je pro mě nonsens, takže celkově nebudu na Focus nadávat, ale cítím spíš rozpaky.
Patlání po displeji místo tlačítek je pro mě nonsens, takže celkově nebudu na Focus nadávat, ale cítím spíš rozpaky.
Dzakobo
Právě Fordy (Fiesta, Focus, Kuga, atd.) zůstávaly jedněmi z posledních vozů s naprosto přehledným a intuitivním ovládáním ventilace. Jsou to magoři. Např. takový Focus kombi Active 2.0D + 8AT byl opravdu skvělé auto (teda pro někoho, kdo nutně nepotřebuje 4x4) - sedneš, nic nehledáš a jedeš, a skoro všude (= polní a lesní cesty v pohodě) - klasický automat byl / je výhodou oproti DSG. Škoda
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Díky, byť mám idnes premium, tohle jsem přehlédl. To by byla apokalypsa - kvůli adblue se může dost zadrhnout mkd, mazec...
Takže Babiš je klíčový výrobce adblue v Evropě :-O :-O
Takže Babiš je klíčový výrobce adblue v Evropě :-O :-O
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kyz bude nejhůř. Mel by zasáhnout stát a omezit prodej v osobní individuální dopravě, aby bylo pro IZS, MKD a busy. A pak stačí policii zastavovat každé dieselové auto a poslat na STK zjistit proč jede bez adblue. :-[]
miromen
Tak ta přiď je spiš krokem zpět. Zatim co součastna přiď ma vyraz nějake drave ryby či jineho živočicha tak teď je to takove nijake, uhlazene. No uvidi se v realu. Každopadně předek pumy vypada vyborně a rozhodně přitažlivěji než FL focuse. Zbytek včetně zakladnich tvaru je prakticky beze změn a stale jde o jeden z nezdařilejšich kompaktu.
No interier už s přichodem 4 generace byl nejen poctivosti a vzhledově spiš sešup dolu oproti třeti generaci a teď ještě vymetena tlačitka. Sice, už nějaky ten den funguji na dotykovem ovladani na ktere jsem si velmi rychle zvykl a nemam s nim žadny zasadnějši problem, ale rozhodně je škoda, že ford nezustal u teměř dokonale ergonomie.
Každopadně zustat v nabidce 1.5EB + manual a nejlepe Vignale tak dnes, už stoji zřejmě před barakem.
No interier už s přichodem 4 generace byl nejen poctivosti a vzhledově spiš sešup dolu oproti třeti generaci a teď ještě vymetena tlačitka. Sice, už nějaky ten den funguji na dotykovem ovladani na ktere jsem si velmi rychle zvykl a nemam s nim žadny zasadnějši problem, ale rozhodně je škoda, že ford nezustal u teměř dokonale ergonomie.
Každopadně zustat v nabidce 1.5EB + manual a nejlepe Vignale tak dnes, už stoji zřejmě před barakem.
Výraz ryby má, jestli dravé... v tom STčku nebo STLine asi i dravé, v tom základu je to spíš ten kapr.
V okoli vidavam Titanium a Active a kapr mě vubec nenapadl. Každopadně maji nějakou svou tvař a tenhle FL jako by o ni přišel. Špatne to neni a k Active mi asi sedi nejvic k ST verzim naopak, předFL však jasně lepši. Ale třeba v realu to bude jinak
Trend je trága https://cdn.fordissimo.cz/…a969b2f3774c.jpg a Titanium za mě taky https://cdn.fordissimo.cz/…7cfdf418d679.jpg
Prostě ty velký halogeny a k tomu ta maska... to nefunguje. Active fajn, to má blíž k tomu STčku... a světla dělají taky dost.
Prostě ty velký halogeny a k tomu ta maska... to nefunguje. Active fajn, to má blíž k tomu STčku... a světla dělají taky dost.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Freddka
To je celkem prd platny ze maji facelift ... Focus objednan letos v breznu, je pulka rijna a nic, stale nikdo nevi jestli to bude treba letos.
Neco s tim budeme muset udelat, protoze jedno je jisty - neobjedname si prece novy auto do vyroby, aby nam dodali model, ktery uz se nevyrabi :-!
Neco s tim budeme muset udelat, protoze jedno je jisty - neobjedname si prece novy auto do vyroby, aby nam dodali model, ktery uz se nevyrabi :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zajímavé. Kolegův kamarád dostal teď auto po necelých 4řřech měsících. Je to Activ verze v kombíku a s 1.0 Mildhybridem. :-) Což bylo i o dost dřív, než jsem tenkrát auto dostal od Fordu já. A to nebyla žádná čipová krize apod.
Je tam ve vybave zaskrtane skoro vsechno, to je nejspis ten duvod. Staci aby chybela jedna soucastka a je to
Bohužel je to tak. V mém okolí stejné zkušenosti napříč značkami. U mě v případě Mercedesu telefonát: buď uděláme kompromis ve výbavě a dodáno bude jen měsíc po termínu. Nebo necháme jak je objednáno a bude to příští rok. 8-s
_Teddy_
Nechapem, ako mohol Ford z niecoho takeho ako povodny Focus (sokujuco jedinecne auto s nezamenitelnym dizajnom a vynikajucimi jazdnymi vlastnostami) behom par generacii urobit nieco taketo priemerne, zamenitelne s desiatimi dalsimi modelmi.
A k tomu paleta motorov obmedzena na litrovy trojvalec v troch naladeniach, tak to je tragedia. Kedysi Focus superil s Golfom. Dnes moze akurat tak s korejcami. Vlastne ani to nie...
A k tomu paleta motorov obmedzena na litrovy trojvalec v troch naladeniach, tak to je tragedia. Kedysi Focus superil s Golfom. Dnes moze akurat tak s korejcami. Vlastne ani to nie...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Presne... Dnešný Golf je taký nejaký nemastný-neslaný... Pred cca 1/2 rokom sme kúpili v práci nový Golf. Minule som na ňom išiel - samý display, skoro žiadne tlačidlá, malý kufrík, úzky interiér, slabé "audio"... Žeby ma nejako nadchol? To keď sadnem do Mazdy 3 súčasnej generácie, tak vyzerá ako o triedu lepšie a luxusnejšie auto. Ale "vraj" Golf išiel naozaj kvalitatívne dole. Nejako musia podporiť "ID-čka" a odradiť zákazníka od "fosílneho" auta... Kedysi bol Golf kráľom, dnes by som NEpovedal, že nejako prevyšuje priemer.
OK, aby sa nepovedalo - porovnávam so 4 ročnou Mazdou 3 (2,0 / 88 kW), ktorou denne jazdím. Podľa mňa NOVÝ Golf nie je zďaleka ani tak dobrým autom :-!
Ešte k Fordu...
Kedysi som rozmýšľal, že kúpim Focus s jeho skvelým viacnásobným motorom roka Ecoboost 1,0 T. Dnes som rád, že som ho nekúpil. "Vraj" ten motor nie je zďalek ataký dobrý, ako sa kedysi písalo...
K Focusu mám pozitívny vzťah. Potom, čo som sa kedysi dávnejšie previezol na Focuse II po facelifte som ľutoval, že som ho nekúpil. To auto jazdilo skvelo.
OK, aby sa nepovedalo - porovnávam so 4 ročnou Mazdou 3 (2,0 / 88 kW), ktorou denne jazdím. Podľa mňa NOVÝ Golf nie je zďaleka ani tak dobrým autom :-!
Ešte k Fordu...
Kedysi som rozmýšľal, že kúpim Focus s jeho skvelým viacnásobným motorom roka Ecoboost 1,0 T. Dnes som rád, že som ho nekúpil. "Vraj" ten motor nie je zďalek ataký dobrý, ako sa kedysi písalo...
K Focusu mám pozitívny vzťah. Potom, čo som sa kedysi dávnejšie previezol na Focuse II po facelifte som ľutoval, že som ho nekúpil. To auto jazdilo skvelo.
Chcel som sa ťa už minule spýtať či si išiel na tom firemnom Golfe.Rešpektujem tvoj názor ale chcel by som ešte vedieť či po motorickej stránke sa ti lepšie páčil turbobenzín / neviem či máte tú verziu 130k alebo 150k / alebo tvoja atmosféra.Ja by som momentálne išiel do Leona.
Jj, určitá generickosť dizajnu tu je, keď si pozrieš tieto dve autá, kľudne by si mohli vymeniť znak a nič by sa nestalo:
https://img.auto.cz/…pbWc/7266606.jpg?…
https://autogrip.sk/…/2020/09/2-6.jpg
Aj keď mne osobne to nevadí, obe autá sú dizajnovo pre mňa v pohode, vydarenejšie ako Golf 8.
https://img.auto.cz/…pbWc/7266606.jpg?…
https://autogrip.sk/…/2020/09/2-6.jpg
Aj keď mne osobne to nevadí, obe autá sú dizajnovo pre mňa v pohode, vydarenejšie ako Golf 8.
Aj tak veľa ľudí rieši IBA farbu. Keby som si dnes kúpil iné auto rovnakej farby a cca podobného tvaru (napr hatchback), tak 80% ľudí v okolí si nevšimne, že mám nové auto :-).
Jedna známa sa tvári, že má málo peňazí a kupuje každé cca 3 - 4 roky novú Octaviu. Vždy rovnakú farbu. Auto vyzerá naozaj "skoro" rovnako... Ale poniektorí vidíme, že auto je nove a tá pani "klame" :-). V podstate mne je to jedno - asi sa chráni pred príživníkmi.
Jedna známa sa tvári, že má málo peňazí a kupuje každé cca 3 - 4 roky novú Octaviu. Vždy rovnakú farbu. Auto vyzerá naozaj "skoro" rovnako... Ale poniektorí vidíme, že auto je nove a tá pani "klame" :-). V podstate mne je to jedno - asi sa chráni pred príživníkmi.
Renfor
Jak mi vždycky celkově přišel facelift Fordu povedený, tak tohle je krok mimo.
Exterier: Trend a Titanium bylo předfaceliftem prostě ohavné auto. Tady se to snad zlepšilo. Ale to ST. Přijde mi, že ty ostré decentní hrany odezněly a přišel jen korpulentnější, nevýrazný kapří ksichtík. Plusový bod jen za novou zelenou barvu napříč ST verzemi, protože zelená barva se mi prostě líbí.
Motory a převodovky: Benzíny dostali dvojspojku a diesel má HDM? Nebo jak to mám chápat? Proč už si sakra nevyberou jeden druh automatu a ten jen nezlepšují. Proč je každý facelift všechno jinak? A 2.0 diesel pravděpodobně z běžných verzí zmizel úplně.
Interiér: Úplná katastrofa. Byla velká šance tu mít intuitivní interiér s klasickými tlačítky (jako doposud), kterou úplně Ford zazdil. Zbyly tu 4 klasická tlačítku (pravděpodobně parkovací asistent, start/stop, max. výhřev a jízdní režimy). Ostatní prvky ventilace se přestěhovaly do displeje. Takže vnitřní cirkulaci vzduchu, kterou v podzimním a zimním období používám často budu hledat někde v pod menu na upatlaným displeji. A dole tam teď zbylo hafo prázdného místa po dřívějším ovládání klimatizace. Stejně tak, máčknu na tlačítko jízdních režimů a tím jen vyvolám nabídku na displeji? Už ty vystrčené menší displeje jsou ohavné, ale tahleta televize, ještě s těmi ostrými hranami, se do toho interiéru vůbec nehodí. A ta grafika navigace, popřípadě jízdních režimů mi připadá, jak kdybych stavěl město v SimCity :-D. Sync 4 jsem zkoušel v Mustangu E-Mach, ale nějak intuitivně mi to na rozdíl od staré Sync 3 (resp. Sync 3.4) vůbec nepřišlo. No asi to nakonec přehodnotím a místo Focusu ST skončím u Fiesty ST :-)
Exterier: Trend a Titanium bylo předfaceliftem prostě ohavné auto. Tady se to snad zlepšilo. Ale to ST. Přijde mi, že ty ostré decentní hrany odezněly a přišel jen korpulentnější, nevýrazný kapří ksichtík. Plusový bod jen za novou zelenou barvu napříč ST verzemi, protože zelená barva se mi prostě líbí.
Motory a převodovky: Benzíny dostali dvojspojku a diesel má HDM? Nebo jak to mám chápat? Proč už si sakra nevyberou jeden druh automatu a ten jen nezlepšují. Proč je každý facelift všechno jinak? A 2.0 diesel pravděpodobně z běžných verzí zmizel úplně.
Interiér: Úplná katastrofa. Byla velká šance tu mít intuitivní interiér s klasickými tlačítky (jako doposud), kterou úplně Ford zazdil. Zbyly tu 4 klasická tlačítku (pravděpodobně parkovací asistent, start/stop, max. výhřev a jízdní režimy). Ostatní prvky ventilace se přestěhovaly do displeje. Takže vnitřní cirkulaci vzduchu, kterou v podzimním a zimním období používám často budu hledat někde v pod menu na upatlaným displeji. A dole tam teď zbylo hafo prázdného místa po dřívějším ovládání klimatizace. Stejně tak, máčknu na tlačítko jízdních režimů a tím jen vyvolám nabídku na displeji? Už ty vystrčené menší displeje jsou ohavné, ale tahleta televize, ještě s těmi ostrými hranami, se do toho interiéru vůbec nehodí. A ta grafika navigace, popřípadě jízdních režimů mi připadá, jak kdybych stavěl město v SimCity :-D. Sync 4 jsem zkoušel v Mustangu E-Mach, ale nějak intuitivně mi to na rozdíl od staré Sync 3 (resp. Sync 3.4) vůbec nepřišlo. No asi to nakonec přehodnotím a místo Focusu ST skončím u Fiesty ST :-)
Alebo zváž toto: https://autogrip.sk/…/2020/09/2-6.jpg
Jediný konkurent s manuálom, výkon rovnaký, ešte aj ten vonkajší dizajn veľmi podobný.
https://img.auto.cz/…pbWc/7266606.jpg?…
Jediný konkurent s manuálom, výkon rovnaký, ešte aj ten vonkajší dizajn veľmi podobný.
https://img.auto.cz/…pbWc/7266606.jpg?…
Jenže není kombi, ale osobně bych u kombiku oželel i automat,kdyby to bylo ST či Nko :D
Přesně tak, Hyundai neumí Nko v kombi. Já to napsal původně trochu špatně. Když už bych bral Focuse ST, tak jedině kombi jako jedno auto do rodiny. Takhle bych raději zvolil Fiestu ST, která se mi opravdu líbí a kde je ještě vše při starém.
hugino
Predok je asi o čosi lepší ako doteraz ale silno mi to pripomína i 30.Vnútro s tým obrovským displejom je nič moc ale už tu čítam názory niektorých že dotykáče mu až tak nevadia ale pokial ich nasadil koncern tak boli úplne na nič ale vo Forde je to v poho.Čistý alibizmus.Vrcholom sú trojvalcové spalovacie turbobenzíny s objemom 999 cm v segmente C.Tu sa nikto z Ford pozitívnych pri tomto odrbávaní zákazníka nepozastavý ale že má fantastický podvozok s torzkou to tu Forďáci spomínajú stále.Na to že bol v 90-tych rokoch najväčším konkurentom krála segmentu je tento model prakticky s tou ponukou motorov mŕŕŕŕtvy a ani žiaden facelift mu už nepomôže.To isté je momentálne Fiesta vo svojom segmente.A čo sa týka predajnej a servisnej sieťe je v podstate zázrak že vôbec v SR ešte pár áut ročne predajú.A táká to bola 20-30 rokov dozadu super značka. :no:
Jako vždycky sem zatahuješ VW. Problém je, že Golf měl ovladače kvalitní a funkční. Nebál bych se říct na úrovni prémie. Nahradil je zpočátku nefunkční infotainment což ho přiblížilo opačnému spektru. Zato ovladače ve Focusu byl podle mě hnus, takže velký displej je esteticky menším zlem. Ale osobně preferuju na klimatizaci jednoznačně tlačítka.
Ono ani "Kráľ" už nie je kráľom. Golf 8 je pre mňa sklamaním. Máme ho v práci a podľa mňa je to "ťažko priemerné" auto. (Pozn - nie som fanúšikom koncernu VW / bol som v 90-tých rokoch, ale potom ma zaujala napr Honda)
Čo sa torzky týka... Vraj ju napr Mazda v novej 3-ke vyladila veľmi dobre. Ale samozrejme viacprvková náprava je niečo iné.
A displaye? Je to niečo ako "Smart hodinky". Dnes to má každý... je to lacné na výrobu a môže sa to predávať za pomerne veľké peniaze. Minule som si kúpil klasické mechanické hodinky... Syn sa ma pýta: "Prečo nie Smart?" a ja že "aj tak reálne potrebujem hodinky iba na určenie času, prípadne ako pekný "šperk". Na všetko ostatné mám napr mobil. Navyše klasické ručičkové kvalitné hodinky nie sú IBA kusom elektroniky, ktorú o 4 roky zahodím do koša, lebo prestane fungovať. Navyše Smart hodinky človek nabíja "stále". Také mechanické so solárnym dobíjaním vydržia oproti Smart takmer nekonečne s 1 batériou ;-). Asi som už "dinosaurus" :-)
O chvíľu budú klasické analógové "budíky" špeciálnou výbavou v drahých autách.
Ak chcem dnes auto, ktoré ma zaujme, tak mi ostane z dostupných značiek "iba" Mazda - super dizajn, dobré jazdné vlastnosti, nádherné interiéry...
Čo sa torzky týka... Vraj ju napr Mazda v novej 3-ke vyladila veľmi dobre. Ale samozrejme viacprvková náprava je niečo iné.
A displaye? Je to niečo ako "Smart hodinky". Dnes to má každý... je to lacné na výrobu a môže sa to predávať za pomerne veľké peniaze. Minule som si kúpil klasické mechanické hodinky... Syn sa ma pýta: "Prečo nie Smart?" a ja že "aj tak reálne potrebujem hodinky iba na určenie času, prípadne ako pekný "šperk". Na všetko ostatné mám napr mobil. Navyše klasické ručičkové kvalitné hodinky nie sú IBA kusom elektroniky, ktorú o 4 roky zahodím do koša, lebo prestane fungovať. Navyše Smart hodinky človek nabíja "stále". Také mechanické so solárnym dobíjaním vydržia oproti Smart takmer nekonečne s 1 batériou ;-). Asi som už "dinosaurus" :-)
O chvíľu budú klasické analógové "budíky" špeciálnou výbavou v drahých autách.
Ak chcem dnes auto, ktoré ma zaujme, tak mi ostane z dostupných značiek "iba" Mazda - super dizajn, dobré jazdné vlastnosti, nádherné interiéry...
...ale nemá motory(max do úrovně 1.5tsi)jinak fajn v interiéru i vnější design ale není možnost kombi.
Jj, bohužiaľ. Max. 110 kW atmosféra (v minulej generácii bolo až 121 kW), resp. ten neveľmi vydarený Sky-X. Mne sa napríklad 3 sedan veľmi páči a vedel by som si to predstaviť ako relatívne reprezentatívny sedan, ale proste k tomu vzhľadu a zameraniu na jazdu chýba potentnejší motor. ideál by bol ten americký 2,5turbo, to by bolo dôstojné zvezenie, fakticky hotsedan. Alebo aspoň 2,5 atmosféra. Žiaľ nie je.
Určitú nádej vidím v avizovanom R6 pre novú generáciu 6ky. To by bola prémiová motorizácia (zase je ale otázka, či to nedopadne ako Kia Stinger, síce má parádny V6 ako prémia, ale aj stojí ako prémia, takže nakoniec si všetci kúpia rovno tú prémiu).
Určitú nádej vidím v avizovanom R6 pre novú generáciu 6ky. To by bola prémiová motorizácia (zase je ale otázka, či to nedopadne ako Kia Stinger, síce má parádny V6 ako prémia, ale aj stojí ako prémia, takže nakoniec si všetci kúpia rovno tú prémiu).
Jestli zase narazis na mne, jakoze ano, tak kdyby si vyndal hlavu ze zadele, tak ja nekritizoval ani koncern za dotykace, ale maximalne za zamrzajici infotainment. Sam dotykac pouzivam a rad..
Arese
...v případě faceliftovného Focusu pochválit, je zachování sportvní verrze ST s manuálem. Jinak nabídka motorů pod STčkem je naprosto tragická a zavedení obřího displeje a zrušení řady fyzických tlačítek je prostě na facku! Takto si Forde svoji zoufalou situaci v Evropě rozhodně nevylepšíš! :-O :-O :-O :no:
×
Sdílení komentáře
×
Škoda běžných motorizací, za ST ale 👍