Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda se chystá na kolektivní vyjednávání, je prý v nejsložitější situaci ve své novodobé historii

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto se připravuje na pravidelné kolektivní vyjednávání mezi vedením firmy a odbory. Nejdůležitějším úkolem blížícího se vyjednávání bude zachování zaměstnanosti, Škoda se nachází v nejsložitější situaci ve své novodobé historii, uvedl týdeník Škodovácký odborář.
Zpět na článek
15. 10. 2021 10:34
15. 10. 2021 11:38
15. 10. 2021 14:07
15. 10. 2021 14:30
15. 10. 2021 14:41
15. 10. 2021 19:00
15. 10. 2021 10:56
15. 10. 2021 13:05
15. 10. 2021 11:25
15. 10. 2021 16:25
15. 10. 2021 16:36
16. 10. 2021 08:32
15. 10. 2021 10:34
Škoda ?
Kdo by si koupil elektro auto nebo auta s litrovými motory ???To už jsme zažívali jednou 35 let !!!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - instacar
15. 10. 2021 11:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
15. 10. 2021 14:07
Re: Škoda ?
35 let? Jak se dá dojít k tomuto číslu?
15. 10. 2021 14:30
Re: Škoda ?
1986 napr:
- bouhnul cernobyl a 5 dni nato komunisti prinutili cyklisty, aby kousek od cernobylu startovali v zavodu miru
- soudruzi pohranicnici vypustili na 17 letyho kluka vycviceny trhaci psy, kdyz chtel zdrhnout ze slovenskyho komunistickeho raje do prohnilyho rakouska, a misto aby mu poskytli prvni pomoc a odvezli do spitalu, tak ho jako ulovenou zver nalozili do auta a odvezli na posadku na vyslech.
kluk neprezil.
soudruzi pohranicnici dostali za vrazdu opustak jako odmenu ...
a na cinovci temhle vrahum komunisti nedavno postavili pomnik
Avatar - Mokrous
15. 10. 2021 14:41
Re: Škoda ?
Díky za osvětu, ale pořád se nemohu dobrat čísla 35 ve vztahu k elektromobilům a litrovým motorům. Jakých 35 let jsme toto zažívali? To je to jediné, na co jsem se ptal.
Že 2021 mínus 35 je 1986 se spočítat dá, ale smysl to nedává.
Avatar - Mikesus
15. 10. 2021 19:00
Re: Škoda ?
Asi chtěl napsat 40 let, kdy nebylo na výběr co koupit. Možná nějakých 5 let mezidobí, kdy se uvolnilo.
16. 10. 2021 20:30
Re: Škoda ?
Prečo by nebolo na výber? Keď si chcel napríklad banány, mohol si si kúpiť jablká alebo nič. Vždy si si mohol vybrať. ;-)
Avatar - petr petrumr
16. 10. 2021 08:09
Re: Škoda ?
a někoho na vojnu poslali k železničnímu vojsku a za celé dva roky měl k dispozici tři náboje. nebyl toaleták, mandarinky, banány, rifle, synchrony do aut, pneumatiky, baterky..........
16. 10. 2021 20:34
Re: Škoda ?
Dnes nie sú čipy, autá, zdražuje benzín a nafta, teda zdražuje všetko, podobne necestuješ, vtedy kvôli komunistom, dnes kvôli covidu, ešte nás čaká zdraženie elektriny, teda opätovné zdraženie všetkého - fakt niekedy neviem, či je dnes oveľa lepšie ak za socíku.
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2021 10:46
dobře už bylo
Naše životní úroveň je založená (z velké části) na spalování fosilních paliv. Pokud se toto omezí (což by se zřejmě mělo!!!), tak se i naše životní úroveň omezí. Holt se každý uskromní. Němců klesne životní úroveň na úroveň Česka, Čechům na úroveň Ukrajiny, Ukrajincům na úroveň Somálska, Somálcům.... :D :yes:
Rozbalit vlákno
3
15. 10. 2021 11:26
Re: dobře už bylo
cim driv se fosilnich paliv zbavime, tim mame vetsi sanci, ze aspon prezijeme
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2021 16:18
Re: dobře už bylo
Jasně, ale nebude to zadarmo. Připadá mi, že spousta lidí si myslí, že náš blahobyt je jakási samozřejmost. Ale proč jsme xxx krát bohatší než lidé ve středověku? Hooodně jsme toho od té doby vymysleli, ale také je to z velké části proto, že v jednom barelu ropy (který vytěžíme za pár (desítek) dolarů) je energie cca 10 000 hodin lidské práce. A ano, máme jádro, fotovoltaiku, větrníky, ale to je všechno drahé a skladování elektřiny je ještě dražší. Zřejmě už tedy sice jsme tak technologicky daleko, že bychom se do nějakých 30ti let mohli bez fosilních paliv obejít, ale jestli to bude alespoň při zachování současné životní úrovně pro všechny nevím nevím. Navíc lidem zachování nestačí, chtějí stále víc a víc... (ale mohou 4 miliardy lidí letět 3 x ročně na dovolenou? Nemyslím si :-) )
16. 10. 2021 07:52
Re: dobře už bylo
To je pekna blbost. Teplota sa aj v minulosti vyrazne menila a prezili ludia aj zvierata. Realnym problemom je premnozenie, co brani migracii ludi a hlavne zvierat ktore casto ziju v stale sa zmensujucich izolovanych ostrovoch obklopenych civilizaciou.
Avatar - VDC
15. 10. 2021 10:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Atomas
15. 10. 2021 13:05
Re: ...
Půjčují si mezi sebou vodováhu :-)
15. 10. 2021 11:25
odborari z ROH
predpokladam, ze odborari z revolucniho oboroveho hnuti prijdou s navrhem na snizeni tarifnich platu o 20tis ...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Amaterasu
15. 10. 2021 12:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2021 12:25
Re: odborari z ROH
Proč bych měl že svých daní zachraňovat německou automobilku? Oni nemají žádné zisky? A ať to nesvadi na koronavirus...
Avatar - Amaterasu
15. 10. 2021 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2021 12:41
Re: odborari z ROH
co neni v problemech po 8 letech vlady agrofertu??
babis rozfrcal 140mld z rezervnich fondu po kalouskoj a 21mld z FNM a kdyz se v 2015 nebo 2016 chlubil vyrovnanym rozpoctem, bylo to diky platbam dotaci z EU z obdobi 2007-2013, ktery predplatil kalousek.
nastupujici vlada to bude mit hodne tezky, protoze po 8 letech rozhazovani bude muset privrit kohouty.
uz jen to, ze statni zamestnanci maj dnes v prumeru o 5tis vetsi vejplaty nez zamestnanci v soukromem sektoru, a navic jich je o 70tis vic, nez kdyz vlada StBaka zacinala, je ekonomicka sebevrazda po vzoru recka
ty 2bln sekyra behem 5 let, kterou babis naplanoval, je jen tresnickou na dortu
Avatar - Amaterasu
15. 10. 2021 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2021 12:58
Re: odborari z ROH
cim budou presidentsky volby pozdeji, tim lip, tak ted budu paradoxne drzet zemanoj palce aby v uradu zustal co nejdyl treba i ve stavu komatu. a babise se snad za tu dobu podari dostat pred soud a snad par lidi prozre.
ale obavam se, ze se po 4 letech dostanou k moci levicaci nebo populisti nebo levicovi populisti a pak uz to bude prima cesta do pr*dele
Avatar - Amaterasu
15. 10. 2021 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2021 15:33
Re: odborari z ROH
co mate furt s tou basou? nic na nej nemate a pokud by neco bylo tak uz ma stejne v supliku podepsanou abolici.
Avatar - petr petrumr
16. 10. 2021 08:20
Re: odborari z ROH
správně je to jenom špinění od ods, na tu nemovitost ve francii poslal peníze z české banky narozdíl od ex šéfa ODS. Ted bude ODS krást a krást, zruší si EET a tak nebude problém v ods obchodech prát špinavé peníze a Jurečka bude prodávat nezdaněnou naftu po vesnici za hlasy. Doufám, že ti odpurci Babiše nejedí tousták z penamu a tankují benzín z rosmyslem a dšckám a rodičům nekupují levné jízdenky, ale diskuze snese vše, kecají o vodě a pijí víno- jak ti co jsou na chlapečky-mešní.
15. 10. 2021 12:42
SPOLU určitě žádné prachy
německé škodovce nedá!!!! Proto jsme je volili! Každý za své! Nebo že by to už po volbách neplatilo a škodovka byla "too big to fail", tak jako např. banky a další velké korporace?
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2021 12:45
Re: SPOLU určitě žádné prachy
vzhledem k tomu, ze schvaleni kurzarbaitu StBakova vlada sune uz vic jak rok pred sebou bez valnyho vysledku, i kdyz jsme nekolikrat byli ujistovani, ze "za 2 mesice to bude", tak snad ani neni zakon, podle kteryho by jim slo pomoct a muselo by se to zase resit "kreativne"
15. 10. 2021 14:43
Škodivka si nic jiného nezaslouží,
než chcípnout. Cinkali mladí v 89. klíčema? Cinkali. Tak tady mají kapitalismus se vším všudy! Dobře jim tak...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Amaterasu
15. 10. 2021 14:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2021 16:29
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
Nerozčiluj se, soudruhu, ať ti nepraskne žilka! :-[]
15. 10. 2021 17:11
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
Ty máš řádně vymleto v kedlubně...
15. 10. 2021 19:23
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
Kvasino, vymleto máš Ty. Už brzy budeš na dlažbě! Máme kapitalismus jak řemen!
Avatar - lyon667
15. 10. 2021 19:52
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
Regulace, přerozdělování, dotace.. kde vidíš v tom socialistickým bordelu kapitalismus?
15. 10. 2021 19:59
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
V tom, že se kálí na lidi v závislém pracovním poměru. Ty víš houno o socialismu, lyone667! Ty ses narodil už v bordelu.
16. 10. 2021 07:33
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
Hele to neni o zadnym kapitalismu. Skodovka a cely VW vydelavalo v minulych letech mraky penez. Jestli si z toho nebyli schopni utvorit rezervy na par hubenych mesicu, tak to maji smulu, ale z rozpoctu bych jim uz nedal ani nudli. To se musi vic snazit. Mozna budou muset pristoupit k tomu ze bude nutna restrukturalizace a vyhazeni par set nepotrebnych zamestnancu a zruseni nejakych zbytecnych pozic, aby snizili mzdovy naklady a tim myslim zejmena administrativnich.
Avatar - petr petrumr
16. 10. 2021 08:30
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
anebo rekvalifikace, odboráři půjdou třeba na ukrajinu a dělníci do fabrik, co vyrábějí výrobky pro čr a né prioritně pro zisk do německa.
Avatar - petr petrumr
16. 10. 2021 08:27
Re: Škodivka si nic jiného nezaslouží,
My se práce nebojíme a ty nefachmačenka nemusíme( tohle se týká vysokoškoláků od kdu-čsl atd.)
Avatar - VDC
15. 10. 2021 16:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pink_Guy
15. 10. 2021 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
16. 10. 2021 08:32
Re: ...
tak to má být, přeci zaměstnanec je součástí firmy.
15. 10. 2021 22:29
Jak to proboha automobilky plánovaly ?
To by mě celkem zajímalo... Pokud vim, už před rokem se vědělo že objednávky dílů (čipů, plastů atd) jsou ponížený protože se čekalo, že rok až dva nebude odbyt. Takže dodavatelé vyrábí něco jinýho. OK. Jenže pokles poptávky se nekonal a nasmlovaný dodávky jsou vyprodaný. Co si sakra automobilky plánovaly pro případ toho poklesu ? Sínížit objednávky to jo, ale co chtěly dělat s lidma ???? Stav personálu teď akorát musí odpovídat stavu materiálu, který takhle naplánovaly. Na roky 23-25 naobjednaji o 50% víc a můžou zase ject. Rok 23 bude sakra bolet všechny.
A po pravdě, jestli se místo 150 mega aut jednou za X let vyrobí jenom 145, tak se nic neděje, ideálně kdyby se svět s tou nadvýrobou vrátil na poloviřní čísla.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petr petrumr
16. 10. 2021 08:35
Re: Jak to proboha automobilky plánovaly ?
ano, přeci někde je článek jak škodovkář dostal tu odměnu a někteří říkali, že je to naposled a neví jestli jet na dovolenou nebo si to schovat.