Ekonomika
šofér
6
Tak koncernoví nákupčí mají mentalitu vyděračů. Nakonec se strašně diví, že se nedomluví. K našemu zákazníkovi přišli, že chtějí galvanovat ty ozdoby prahů na Monte Carlo. Majitel je nakonec vyprovodil se slovy, že "jsou to zoufalci". Tak pokud jejich pověst taková, že dodávat do Škody znamená být pořád na pokraji ekonomické smrti, tak se nedivím, že mají problémy.
Přejít do diskuze
Ungalabunga
možná trochu offtopic, ale podobnou zkušenost měl jeden bývalý kolega ve škodovce kde se ucházeli o dodávání vybavení pro výrobu (rázové utahováky atp..), kdy nejen že jim arogantní nákupčí nabídl naprosto nereálnou cenu ale ještě si nebál říct o "provizi" pro sebe a ostatní zúčastněné. S kolegou tam byl tenkrát na návštěvě jeden z vysokých šéfů prodeje z japonska a po meetingu značně rozladěný říkal, že "tohle ještě teda nezažil" 8-s
Anonym
No a? Vidím tam několik výbavových stupňů a několik paketů výbav, které jsou ale v mnoha případech vázány na jiné pakety, nebo na motorizace. Konfigurace motor-převodovka jsou 4, konfigurací motor-převodovka-výbava je 11, konfigurací motor-převodovka-výbava-paket bude odhadem (nepropočítával jsem to) kolem 30.
Škoda Octavia má 18 konfigurací motor-převodovka, přes 50 konfigurací motor-převodovka-výbava, s pakety to budou stovky konfigurací a s jednotlivými příplatkovými prvky tisíce či desetitisíce.
Každý přístup má své výhody i nevýhody.
Škoda Octavia má 18 konfigurací motor-převodovka, přes 50 konfigurací motor-převodovka-výbava, s pakety to budou stovky konfigurací a s jednotlivými příplatkovými prvky tisíce či desetitisíce.
Každý přístup má své výhody i nevýhody.
Emel
Toyota se v tomhle trošku zlepšila... pokud teda bereš konfigurovatelnost jako výhodu. Ale třeba Mazda to má pořád tak, že krom těch fixních výbav je už pak jen metla + věci na dodělání u dealera (typu tažné atd.). Honda myslím totéž.
3_diamanty
Cipy necipy... ten pokles skody je vskutku brutalny... zda sa ze aj ti korejci su dnes uz skladovkami zasobeni lepsie... staci ist aj k nam na predajnu a vsetko je hned jasne... ceed je v showroomoch vsade... aj vonku stoja ... ale octavky tie ani pan boh nevidel.... logistika koncernu voci azijskej konkurencii opat raz "zabodovala" ...
Anonym
Většina aut koncernu VW se prodává v individuální konfiguraci dle požadavku konkrétního zákazníka, takže na sklad je vyrábět nejde. A pak je to o tom, zda dokáží správně odhadnout, které konfigurace budou zákazníci chtít. Já jsem v roce 2017 musel čekat o 3 měsíce déle (celkem 6 měsíců), než slíbili, protože neměli kola pro mou konfiguraci. A na některé konfigurace tehdy byly dodací lhůty 12 měsíců.
Asijský přístup je opačný. Individuální konfigurace nejsou možné a zvolit lze pouze barvu karoserie. Takže se skoro všechno může vyrábět na sklad.
Asijský přístup je opačný. Individuální konfigurace nejsou možné a zvolit lze pouze barvu karoserie. Takže se skoro všechno může vyrábět na sklad.
hugino
Čakať 6 mesiacov a viac na nové auto a potrebujem ho prakticky hneď je logické že tiež by som musel ísť do skladovky.Kia má v Tepličke na odstavnej ploche stále hádam aj 1000 áut a tým pádom mala vela skladoviek a keďže mala autá vyrobené na sklad tak teraz keď je čipová kríza tak predáva o 50 % viac ako pred tým.Aj v jednom OC som videl nedávno vystavenú Ceed SW ešte s 1.4 T-GDI vo výbave Silver s metalízou za 17 500 € čo je velmi slušná cena v dnešnej dobe.Aj Toyota má v Nemeckom Koline obrovské zásoby áut vyrobených na sklad odkiaľ ich rozvážajú kupujúcim po Európe / takto dovezli kolegovi Corollu za dva týždňe/.Takže teraz sa ukazuje že vyrábať autá na sklad môže byť niekedy aj výhodou a netreba len čakať na objednávky od zákazníkov.V tomto manažéry koncernu dosť zlyhali.
Horst Fuchs
Co jsem četl, Korejci při covidové krizi nestornovali svoje objednávky na čipy. Přesněji řečeno je chtěli stornovat stejně jako ostatní podle módních hesel typu just in time, nulové zásoby atd atd, ale "někdo" osvícený nahoře prý tohle rozhodnutí zrušil a nechal objednávky běžet a vyrábět čipy na sklad. Takže teď na rozdíl do jiných čipy mají. Výrobci totiž samozřejmě po stornování objednávek vytížili kapacity jinou výrobou a najednou byl koncern překvapený, že jaxi nemá čipy kdo dodávat.
Jinak Korejci samozřejmě řeší spoustu problémů s dodávkami typu kabely atd, ale zatím se jim to daří zajistit.
Jinak Korejci samozřejmě řeší spoustu problémů s dodávkami typu kabely atd, ale zatím se jim to daří zajistit.
Ozzman
Jo, to si piš, a hned vysvětlí, proč je to lepší koupě, než konkurenční BMW3 a Mondeo .. u toho Mondea to bude mít lehčí, protože už nebude ve výrobě 😁
fOE
Nedostatek cipu je prapuvodni pricina vetsiny dnesnich problemu, pokud jde o nabidku aut, ale ten problem nemusel byt az tak velky jak velky z nej dela existence prioritnich zakazniku. Ti maji automobilky podchycene stylem, ze chteji mit sve auta z konfiguraku k dispozici treba do 8 tydnu. Tohle jsou zakaznici o ktere nechteji automobilky prijit, tohle jsou zakaznici kde nejspis budou nezanedbatelne smluvni pokuty, tohle jsou zakaznici, kteri si tak prijdou na prioritni plneni, cipova krize nekrize. Jako priklad treba Xfleet, Leaseplan a dalsi co berou radove az miliony aut rocne, tihle maj smlouvy na dodani aut v radu tydnu, a ti je i v tehle casech v radu tydnu dostavaj.
Pudes k BMW/Audi/MB pro novy povoz z konfiguraku? Ve dverich te pozdravi se slovy 11-12 mesicu.
Reknes ze to beres skrze velkou leasingovku? Najednou to jde za 8 az 12 tydnu.
Tohle jeste vic nahrava velkym hracum a trati na tom ti mali. 😐
Pudes k BMW/Audi/MB pro novy povoz z konfiguraku? Ve dverich te pozdravi se slovy 11-12 mesicu.
Reknes ze to beres skrze velkou leasingovku? Najednou to jde za 8 az 12 tydnu.
Tohle jeste vic nahrava velkym hracum a trati na tom ti mali. 😐
st.paul
Je samozrejme na každom zákazníkovi, či je ochotný čakať na nový kus, presne konfigurovaný, alebo ísť do hotovej skladovky, kde možno urobiť nejaký ten kompromis, ale na druhej strane možno vyjednať lepšiu cenu. Ja osobne by som napr. na nový Touareg nikdy nečakal viac ako rok, to už je choré. Svojho času to bola úplne bežná doba. EU zákazník je úplne iný ako napr. v USA, kde sa v 99% predávajú skladovky. Hovorím konkrétne o štatistikách značky Rover, nie je to môj názor. Americký zákazník obzvlášť v tejto cenovej kategórii jednoducho nie je ochotný čakať ani týždeň. Vzhľadom k aktuálnym problémom vo výrobe majú preto hlavne v USA veľký problém.
ambospetr
Mě teď mile překvapili v Hyundaii. Začátkem Sprna objednáno i30N do výroby a příští týden si ho mám vyzvednout. A to jsem původně počítal s Prosincem. Takže někde to zatím funguje 😄
johny555
Koncern kupují hlavně korporace, firmy a ty teď taky méně nakupují nová auta. A do toho zdražení a poslední kapkou je, že nejdou objednat. KIA/H jedou na sklad, ceny ještě v rozumných výších, navíc nepodlehli módě rušení tlačítek. Tak není divu, že mají pozitivní čísla. Já se vůbec divím, že O4 nebo nového Golfa vůbec někdo kupuje. Ergonomicky posun zpět, zato o dost dražší.
Michal220
Stačí se podívat na DOT pneumatik-z výroby jsou max pár měsíců staré a někdy stěží týden.
jogy
Jasně, nebude to tak, že by je nikdo nechtěl, ale prodej těch ležáků bude tak známá a masová záležitost, že prostě sleva bude nutná. Nakonec o tom určitě udělá video i Vaculík. "Na co si dávat pozor, když kupujete novou starou Oktávku" 😁
šofér
A vzhledem k tomu, že servisáci vám doporučují minimálně jednou za rok měnit olej, tak to auto bylo už 2x na servisu, aniž by vyjelo, je to tak správně? 😊
jogy
To sice ano, ale auto je pak s patřičnou slevou. Tady to budou desetitisíce aut, která za rok nebo dva zastarají výrazně víc, než by to bylo třeba před pěti lety. Nezbývá, než Škodě popřát hodně štěstí, budou ho potřebovat.
Xylo
Tak asi proto už delší dobu není v dokladech uváděn rok výroby, ale datum registrace.
Midlosek
Škoda má u nového auta nastavený servisní interval na olej 2 roky, nebo 30 000 km.
_Teddy_
Podla mna to bude skor tym, ze korejcania maju blizsie k vyrobcom cipov, ktori sa povacsine tiez nachadzaju v Azii. Europa je az druha v poradi...
rohYpnol
Škoda má tisíce, možná desetitisíce vozů v různém stupni (ne)dokončení po celých severních Čechách.
Tyhle vozy budou zákazníkovi dodány jako NOVÉ i když už budou rok dva (nebo i více?) staré...Není to tak trochu podvod?
Mimochodem, zaměstnanci berou 80% platu i když výroba stojí... Pak nemá být inflace... Pak nemají auta zdražovat...
Tyhle vozy budou zákazníkovi dodány jako NOVÉ i když už budou rok dva (nebo i více?) staré...Není to tak trochu podvod?
Mimochodem, zaměstnanci berou 80% platu i když výroba stojí... Pak nemá být inflace... Pak nemají auta zdražovat...
Mikesus
No nevím. Ať jsem se ptal kdykoliv u Toyoty, měl jsem nestandardní požadavky a muselo se zadávat do výroby. To by asi při výběru jen barvy nebylo, ne?
Není to tak individuální jako u VW, ale tako e kecy jsou nesmysl. Pakety vybav mají též.
Není to tak individuální jako u VW, ale tako e kecy jsou nesmysl. Pakety vybav mají též.
adamzprahy
Musel jsem si promnout oči a refreshnout stránku 😁 Chápu správně, že ses rozhodl pro Lexus? 😁 UX?
Mikesus
Ale to trochu odporuje výroku "nevyrábí na sklad". Vyrábí na sklad u svých obchodních partnerů.
VII
Ano, pracuju v automotive a vidím přesný počet objednávek na každý model, takže svým očím věřím.
Nějak nechápu, kam se na cestách díváš, ale v roce 2020 bylo zhruba každé třetí prodané auto Škodovka.
Celkem prodáno v roce 2020: 202 971 - 100%
Škoda: 74 786- 36,85%
Je docela smutné sledovat "patriotismus" českých občanů. Posledních 10 let slyším jak je Škoda předražená, jak to nikdo nekupuje a přitom výroba jela pořád naplno. Teď přijde problém s díly a všichni hned spřádají teorie, že to není tím, ale automobilka prostě jen neumí ty auta nikomu prodat, protože zdražily o 50k za posledni 2 roky a podobné nepřejícné nesmysly.
Nějak nechápu, kam se na cestách díváš, ale v roce 2020 bylo zhruba každé třetí prodané auto Škodovka.
Celkem prodáno v roce 2020: 202 971 - 100%
Škoda: 74 786- 36,85%
Je docela smutné sledovat "patriotismus" českých občanů. Posledních 10 let slyším jak je Škoda předražená, jak to nikdo nekupuje a přitom výroba jela pořád naplno. Teď přijde problém s díly a všichni hned spřádají teorie, že to není tím, ale automobilka prostě jen neumí ty auta nikomu prodat, protože zdražily o 50k za posledni 2 roky a podobné nepřejícné nesmysly.
VII
To je jako bys řekl, že jako pekař prodáš do sámošky rohlík, ale trápí tě, jestli si ho někdo koupí a sní. Jako výrobci je ti to celkem fuk, pokud bude sámoška odebírat dál a dál. Jsou to skladové auta, ale jiného majitele, ne Škodovky, ta svoje prachy má.
VII
Ty jenom nechápeš psaný text. Dealer je taky zákazník automobilky. Škodovce jako výrobci je putna, jestli si delaer objedná 1000 skladovek a do výroby pro zákazníka 1 auto.
Pokud je všechny prodá a obejdnává znovu a znovu, tak jsou všechny strany spokojené.
Pokud je všechny prodá a obejdnává znovu a znovu, tak jsou všechny strany spokojené.
Anonym
😄 😄 😄 😄
Ještě že jsou ty ameriky a Lady a UAZY, těch se zatím zádle jezdí dost 😄
Dneska sem viděl přepravník aut jedoucí do Aouto Outlet, vez GMC Yukon, Lincoln Aviator a Ford F-150 😄
Ještě že jsou ty ameriky a Lady a UAZY, těch se zatím zádle jezdí dost 😄
Dneska sem viděl přepravník aut jedoucí do Aouto Outlet, vez GMC Yukon, Lincoln Aviator a Ford F-150 😄
Vauban
to tak celkom nie je, linky idu nonstop a kludne prebytok zosrotuju a idu nanovo
gutex
Dle aktuální statistiky (září 2021), je podíl (YTD) pluginů v Německu takto😒br />
So far this year, more than 477,000 new passenger plug-in cars were registered in Germany. It's the largest plug-in market in Europe.
New registrations year-to-date😒br />
BEVs: 236,695 – up 141% at 11.7% market share
PHEVs: 241,064– up 128% at 12.0% market share
Total: 477,759– up 134% at 23.7% market share
Co se týče značek, nejúspěšnější není Zoe, ale Tesla3....
The top all-electric models year-to-date😒br /> Tesla Model 3 - 6,828 (23,982 YTD)
Volkswagen e-up! - 1,452 (21,890 YTD)
Volkswagen ID.3 - 2,694 (21,539 YTD)
Renault ZOE - 1,536 (13,756 YTD)
Hyundai Kona Electric - 1,289 (13,720 YTD)
https😐/insideevs.com/…s-september2021/
So far this year, more than 477,000 new passenger plug-in cars were registered in Germany. It's the largest plug-in market in Europe.
New registrations year-to-date😒br />
BEVs: 236,695 – up 141% at 11.7% market share
PHEVs: 241,064– up 128% at 12.0% market share
Total: 477,759– up 134% at 23.7% market share
Co se týče značek, nejúspěšnější není Zoe, ale Tesla3....
The top all-electric models year-to-date😒br /> Tesla Model 3 - 6,828 (23,982 YTD)
Volkswagen e-up! - 1,452 (21,890 YTD)
Volkswagen ID.3 - 2,694 (21,539 YTD)
Renault ZOE - 1,536 (13,756 YTD)
Hyundai Kona Electric - 1,289 (13,720 YTD)
https😐/insideevs.com/…s-september2021/
VII
Ne, objednávek jsou jen ve Škodovce statisíce, opravdu to není o tom, že ty auta nikdo nekupuje.
Anonym
Všechno mít na skladě nejde, to je jasné 😄 Jaký podíl Toyota prodá skladovek a jaký podíl se musí zadat do výroby, to si netroufám odhadovat, nikdy jsem u dealera Toyoty nebyl.
Ozzman
To si nemyslím, za rok či dva to budou povětšinou aktuální modely a nikdo nic nepozná 😉
Mikesus
Jo, vím o vic showroomech, kde ho mají, ale neprodaji. Mají ho na prezentaci a lidi si musí objednat.
Xylo
Dolák má na stránkách 41 skladovek (včetně Yarise GR) a 62 předváděček, ale v krámu jsem nebyl, takže soudím jen z informací na Internetu.
Ozzman
I skladovka, kterou si vezmeš, může být dokončena 2 roky stará, onehdá jsem viděl asi 3 letou Audi na prodejně, uplně novou, v zápise v TP je pak jen datum uvedení do provozu.Takže vlastně asi nic neobvyklého.
VII
Jakože vyrobí auto a když ho nikomu neudají, tak ho pošlou do šrotu?? Asi jsem tvůj příspěvek úplně nepochopil, ale hezké sci-fi šorotovat auta, když se řeší každý eurocent na dílu.
Ano linky jdou v pracovní dny téměř nonstop, ale dle poptávky se upravuje třeba rychlost taktu, nebo se ruší směny apod. Třeba Škoda jede na 100% kapacity, ale to je naprostý unikát. Většina automobilových závodů jede na 70-90% své maximální kapacity.
Takže na sklad se prostě nevyrábí, každé auto je někým objednáno a auta se opravdu z nudy nešrotují.
Ano linky jdou v pracovní dny téměř nonstop, ale dle poptávky se upravuje třeba rychlost taktu, nebo se ruší směny apod. Třeba Škoda jede na 100% kapacity, ale to je naprostý unikát. Většina automobilových závodů jede na 70-90% své maximální kapacity.
Takže na sklad se prostě nevyrábí, každé auto je někým objednáno a auta se opravdu z nudy nešrotují.
Xylo
Celkové prodeje v této statistice jsou 973 tisíc vozů, z toho jen v Německu je to 265 tisíc, tj. přes 27 %. Dle insideev.com jsou prodeje aut s elektrickým pohonem z baterek 8 % a je to víc než plugin hybridů, kde podíl je 7,6 %. Jedničkou EV v Německu je Renault Zoe s 3600 registracemi, Tesla 3 má skoro 2800, ale třeba ID3 má pouze 1773 kusů - což je podobné jako výběhový Smart 1660.
Čísla jsou zde : https😐/insideevs.com/…september-2020/.
Čísla jsou zde : https😐/insideevs.com/…september-2020/.
Mikesus
No to netvrdím. Ale rict, ze obecne Asiati dávají jednu výbavu je blbost.
Johnn
https😐/www.auto.cz/…en-o-cipy-141085
Tak v tomto článku je jasně psáno, Škoda má přes 3000 skladových vozů připravených k prodeji.
V srpnu při poptávání auta, kterákoliv značka z koncernu VAG dodání během 2-3měsíců, jen se musíš trefit do výbavy předobjednávky.
Hyundai pouze objednání z výroby 5-6 měsíců, ale můžeš se také trefit do předobjednávky dealera, to je dříve. Žádné skladovky.
V krizi se vždy ukazuje kvalita firem, lidí. Navíc to vypovídá o úspěšnosti nového Tucsonu.
Tak v tomto článku je jasně psáno, Škoda má přes 3000 skladových vozů připravených k prodeji.
V srpnu při poptávání auta, kterákoliv značka z koncernu VAG dodání během 2-3měsíců, jen se musíš trefit do výbavy předobjednávky.
Hyundai pouze objednání z výroby 5-6 měsíců, ale můžeš se také trefit do předobjednávky dealera, to je dříve. Žádné skladovky.
V krizi se vždy ukazuje kvalita firem, lidí. Navíc to vypovídá o úspěšnosti nového Tucsonu.
VII
Ano jsou po půlce republiky, jak to neguje tvrzení, že tam stojí 3 měsíce v průměru? Ty auta se pořád točily, nestálo tam například pořád stejných 1000 aut. Všechny ty placy jsou pod kamerama s 24h dohledem.
wakantanka
To je síce pekné, ale defakto tie autá sú objednané na sklad aj keď nie priamo u automobilky.
petr petrumr
a ty jim věříš? Než byla čipová krize, tak škodovku už na ulici nepotkals a včil mají tisíce objednávek?
petr petrumr
už jsem to psal, že za vše můžou vysokoškoláci, oni si řeknou o peníze, ale potom se nesnaží, nemají návyk pracovat a o nic jim nejde, zítra půjdou jinam kde mají lepší tenisové kurty.
petr petrumr
i u nás na moravě je obrovský počet škodovek na trávě bez záchytných jímek a hlídačů a myslím si kdyby někdo z novinářů to sečetl, tak na duhý den nemá akreditaci.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Tyjo, tak tohle určitě budou/mají Barikovi děti 😁 Sice je to drahý, ale je to ruský ! 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Tak je jasný, že se na skladech válí ty věci, co lidi chtějí a kupují a né ty, co nikdo nechce, žejo 😁
wakantanka
Máš pocit, že Škoda či VW má málo vyrobených áut na sklade? Však Škodovka už to nemá kam dávať a zapratali aj jedno menšie letisko. Áno aj čipy majú na tom podiel, ale je utópia si myslieť že iní na sklad nevyrábajú.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
šofér
Pobavils, až jsme poprskal monitor a kolegové spadli z kancelářské židle, když jsme to nahlas četl 😊.... přes Lease plan, máme od května objednáno 10 Octavii, v rámci skupiny se jich bere 250ks a stále na ně čekáme. První termín byl říjen, druhý listopad a nynější termín je - duben 2022!!! Tak.... toto je realita k tvému snu!
šofér
Ale, ale, píšete nesmysly, více než 50% bylo na objednávku dealerů Škody a ti na ně zákazníky neměli. Stačilo se zeptat- chci takové a takové auto a dealrer vám řekl-to a to bude v tom a tom týdnu! Takže tak. Kecáte, vážený!
Anonym
https😐/www.sauto.cz/…lac/xt4/19183546
https😐/www.sauto.cz/…calade/151548381
https😐/www.sauto.cz/…harger/148060842
https😐/www.sauto.cz/…charger/19005741
https😐/www.sauto.cz/…lenger/147138022
https😐/www.sauto.cz/…llenger/19138051
https://www.sauto.cz/…durang👋19034564
https://www.sauto.cz/…durang👋19183618
https://www.sauto.cz/…camar👋151040316
https://www.sauto.cz/…burban/153308059
https://www.sauto.cz/…orvette/19135843
https://www.sauto.cz/…er/300c/18432192
https://www.sauto.cz/…acifica/19144875
https://www.sauto.cz/…canyon/153456667
https://www.sauto.cz/…sierra/153031034
https://www.sauto.cz/…/yukon/154164662
https://www.sauto.cz/…aviator/19135083
https://www.sauto.cz/…ge/ram/154164639
https://www.sauto.cz/…dge/ram/19074150
slušný výčet modelů co jsou skladem že, a to tam nemam Jeepy, Bronca, Mustangy a E😜lorery 😄
https😐/www.sauto.cz/…calade/151548381
https😐/www.sauto.cz/…harger/148060842
https😐/www.sauto.cz/…charger/19005741
https😐/www.sauto.cz/…lenger/147138022
https😐/www.sauto.cz/…llenger/19138051
https://www.sauto.cz/…durang👋19034564
https://www.sauto.cz/…durang👋19183618
https://www.sauto.cz/…camar👋151040316
https://www.sauto.cz/…burban/153308059
https://www.sauto.cz/…orvette/19135843
https://www.sauto.cz/…er/300c/18432192
https://www.sauto.cz/…acifica/19144875
https://www.sauto.cz/…canyon/153456667
https://www.sauto.cz/…sierra/153031034
https://www.sauto.cz/…/yukon/154164662
https://www.sauto.cz/…aviator/19135083
https://www.sauto.cz/…ge/ram/154164639
https://www.sauto.cz/…dge/ram/19074150
slušný výčet modelů co jsou skladem že, a to tam nemam Jeepy, Bronca, Mustangy a E😜lorery 😄
Anonym
Michal220
Záleží odkud naváží a co zrovna Škoda montuje.Z Nexenu(Cz) to do Ml.Bol či jinam mají max 200km.Navíc jsem to napsal až "pár měsíců".
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Tohle byla jinak žlutá, hezčí, netaxikářská 😁 Jo, třeba byl polepenej, bylo šero a nezkoumal sem ho.
VII
To není pravda. Gumy se pečou většinou 2-5 měsíců před sezónou. V srpnu už se často pečou zimní a v lednu letní, takže většinou ta guma je pár měsíců stará i na novém autě.
VII
Jsi teda hodně mimo. Opravdu si myslíš, že to ze strany Škody není právně pohlídané?? Ty auta tam stojí v průměru 3 měsíce, max 5. Pokud sis nevšiml, tak ta krize s čipy začla letos ne před 2 roky. Navíc s výrobou nekompletů se končí a do konce roku bude většina těchto aut dodělána poslána k zákazníkovi. Auto z Japonska za tebou taky jede měsíce a nikdo nekřičí, že chce čerstvě sjeté z linky, protože tohle už je staré.
webpaja
kamarád byl v jednom šourůmu MB a měli tam místo osobáků Actrose s tím, že tam má nechat 100tkč a do měsíce se mu ozvou kdy a co by mohl mít v příštím roce.
webpaja
Toyota nevím, ale Lex byl jediný, kdo mi byl schopen dát naspecifikovaná auta ve výběru 5-ti kusů v různých kombinacích barev a interiérů, byť ve fixní výbavě.
Takže nebylo o čem. MB už kvůli otravným nedostatkům nevezmu, BMW umí po Novém roce X2 v několika pevných specifikacích a X1 až od dubna s tím, že některé kombinace léto 22.
Tiguan dtto, pokud nevezmeš R předváděčku.
Takže nebylo o čem. MB už kvůli otravným nedostatkům nevezmu, BMW umí po Novém roce X2 v několika pevných specifikacích a X1 až od dubna s tím, že některé kombinace léto 22.
Tiguan dtto, pokud nevezmeš R předváděčku.
fOE
To bych si netroufnul rict. Precijen je kazda automobilka zasazena nedostatkem cipu trochu jinak, ma situaci kolem skladovek trochu jinou atd.
Ozzman
Dovolím si tedy parafrázovat to, co píšeš.
Dalo by se tedy říct, že tyto prodeje jsou odrazem fleetových/leasingových prodejů a s relaitou, jak moc jsou automobilky populární u soukromníků odrážejí méně, než kdykoliv předtím ?
Dalo by se tedy říct, že tyto prodeje jsou odrazem fleetových/leasingových prodejů a s relaitou, jak moc jsou automobilky populární u soukromníků odrážejí méně, než kdykoliv předtím ?
Ozzman
Tak je to zakázkový lak, včera jsem ho viděl na kraji Prahy. Proto jsem se divil.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Já včera viděl žlutého, vůbec jsem neměl páru, že se to prodávalo, znám jen bílý-černý a ten červený, co měla i redakce. Žlutá mu docela sekla.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VII
Žádná výroba na sklad dnes neexistuje. Každé vyrobené auto má svého zákazníka. Buď rovnou klienta, který si auto nakonfiguroval dle svých představ, nebo importéra / dealera, který si ho objednal jako skladové / předváděcí vozidlo.
Žádná automobilka dnes nedělá auta na sklad, která by si někde schovávala a rozprodávala.
Žádná automobilka dnes nedělá auta na sklad, která by si někde schovávala a rozprodávala.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
A čo tie mraky nedokončených škodoviek čakajúcich na nejaký ten drobný diel...? Aj tie boli všetky objednané zákazkovo?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.