Za mňa je to velmi pekné auto jedno z najkrajších v segmente B ale na cestách ich prakticky na to že je na trhu 4 roky nevidno.Má katastrofálne nastavené ceny a aj stupňe výbav a keď to elektrifikujú tak cena pôjde ešte vyššie a kto si to už potom kúpi.Neskutočná politika Nissanu ako aj to že v segmente C nemajú už pár rokov zástupcu.Nie každý chce Crossover alebo SUV..Však staré a škaredé Micry bolo výdať o mnoho viacej ako túto generáciu. :-O
Ano, je jedno z nejpovedenějších v segmentu, protože to je v základu Renault Clio. Do té doby byla Micra mikra uvnitř a maxa zvenčí. Nepovedené auto v několika předchozích generacích.
Já jsem osobně neměl v životě jet autem, které by nevrzalo. Staré, nové, české, japonské, německé, francouzské, dokonce i to americké elektrické. Vrzaly všechny. Asi přesedlám na Renaulty, zejména tedy asi po sobotě :-):-):-)
A určite to vždy vŕzgalo auto? Lebo mne tiež Renault nevŕzgal. V Renaulte to vŕzga len pánovi xxc. Možno je to podobné aj u Teba a povrzávať Ti môže všetko. :D
To bys mel :D ale jelikoz Renault nema dalnicku, tak sem zkousel jeťstli bych te neprekecal do Fordu, s tim bych mel cesru o hodinu kratsi, ale slib byl slib :D
Je to fakt na tobě čím přijedeš respektive co chceš otestovat. Jestli ten Ford má 190kw tak to je asi test o ničem. Myslel jsem původně že ti jde o Clio:-)
Megane 2 je jeden z nejhezčích Renaultu. Jak jezdí nevím, tak to bude zajímavé srovnání. Papírově je rychlejší než můj Prius. Jediná výhoda Priusu může být v rychlejší reakci na plyn a plošší křivce točivého momentu.
Jo, reakce plynu bude u Priusu mnohem rychlejší, Megan má 4st HDM automat a musí vytočit atmosféru, tak to trvá, proto bych si na výsledek nevsadil, nicméně jak se motor roztočí, tak s 1,3t těžkým Meganem hýbe nadstandartně.
Jestli je nejhezčí, nevím, už se mi líbí, ale za mne je nejkrásnější Laguna 2 a to beru asi i jako nejkrásnější auto střední třídy, nadčasové a elegantní doteď.
Interier ma za mna top v segmente... ale extetier za mna nic moc... tu je clio nadalej ina liga a celkovo akesi aj dotiahnutejsie... ceny ani nevravim... kym clio je superseller tak micra je dnes uz neviditelna...
Zkusím jít příkladem jakožto rozumější diskutér s větším reálným nadhledem a zkušenostmi, zakopat válečnou sekeru a zeptám se tě v duchu normální diskuze :
Proč by si měl i kdyby Mikra stála +/-, jako konkurence, chtít koupit zrovnu Micru ? Já s tebou souhlasím, že je to docela pohledné auto, ale vlastně je z testů vychází, že je to průměrné auto, které je vlastně Cliem. Nyní je na něj akční nabídka, tak vychází o trochu levněji v té základní motorizaci a základní výbavě, ale za cenu top výbav máš Clio ve výbavě i s mnohem silnějším 1.3TCe, kdežto v Mikře je pouze ten litr... Nedivím se tedy, že ji nikdo nekupuje, musela by být výrazně levnější, než Renault (což se asi nevyplatí), navíc nevím jak u vás, ale u nás je rozhodně větší síť servisů Renaultu, než Nissanu. Já s ní nejezdil, třeba mne někdo opraví, ale Clio 5, bratr Micry je fakt super, hlavně za ty peníze.. a pak tu máš spousty dalších aut.
Ale je to stare Clio, nie? To nove vyzera dost lepsie, s tym som problem v interieri nemal. Vysvetlim preco, bolo to celkom pekne, male auto, vtedy s 3 isofixami, pre zenu na rozvazanie deti do skolky. Este som vtedy zvazoval Twingo. Nakoniec sme kupili kratke C4 Picasso a nebolo to len auto do mesta, ale je super aj na dlhe cesty. Uvidime, co diesel a prevadzka v meste :-)
Nové je prý lepší, já jsem tou 4. generací nikdy nejel, dvojka a trojka byly prostorné, čtyřka prý hodně ztratila, pětka je tak adekvátní na dnešní poměry třídy. Diesel po městě bude trpět, ale váš boj, pak si tu zas nestěžuj, že se to rozbilo :D
Ale pořád platí má otázka, proč mimo sympatiím ke značce Nissan tu Mikru upřednostnit.
Souhlas, současná Micra je ale nejen hnusná, hlavně je nepraktická. Zvenku velká, zevnitř malá a stísněná, špatný výhled položeným oknem vpředu, do města se moc nehodí. A mimo něj taky ne. To auto nemá cílovou skupinu.