Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Které evropské země jsou nejvíce připraveny na elektromobilitu? Česko skončilo mezi nejhoršími

Česká republika podle zveřejněného žebříčku patří mezi nejméně připravené země Evropské unie na elektromobilitu. Ještě hůře však poněkud překvapivě skončilo Německo.
Zpět na článek
20. 10. 2021 18:23
20. 10. 2021 18:27
20. 10. 2021 18:36
20. 10. 2021 18:41
20. 10. 2021 18:45
20. 10. 2021 18:48
20. 10. 2021 18:53
20. 10. 2021 19:26
20. 10. 2021 20:00
21. 10. 2021 12:54
20. 10. 2021 20:16
20. 10. 2021 20:24
20. 10. 2021 20:38
20. 10. 2021 20:43
20. 10. 2021 20:51
20. 10. 2021 20:55
20. 10. 2021 21:01
20. 10. 2021 21:44
20. 10. 2021 21:52
20. 10. 2021 22:00
21. 10. 2021 09:14
21. 10. 2021 09:35
21. 10. 2021 10:16
21. 10. 2021 10:34
21. 10. 2021 10:45
20. 10. 2021 21:09
20. 10. 2021 21:15
20. 10. 2021 21:41
20. 10. 2021 21:53
21. 10. 2021 08:57
21. 10. 2021 09:10
21. 10. 2021 09:45
21. 10. 2021 11:13
21. 10. 2021 10:46
21. 10. 2021 12:16
20. 10. 2021 22:01
20. 10. 2021 22:09
21. 10. 2021 09:38
20. 10. 2021 21:15
20. 10. 2021 21:57
20. 10. 2021 22:45
21. 10. 2021 00:21
21. 10. 2021 08:58
21. 10. 2021 12:29
21. 10. 2021 13:05
21. 10. 2021 14:10
21. 10. 2021 14:11
21. 10. 2021 14:25
21. 10. 2021 15:54
21. 10. 2021 16:14
21. 10. 2021 16:52
21. 10. 2021 19:33
21. 10. 2021 13:32
21. 10. 2021 15:06
21. 10. 2021 18:38
21. 10. 2021 18:49
21. 10. 2021 19:09
21. 10. 2021 19:18
22. 10. 2021 09:42
21. 10. 2021 20:13
21. 10. 2021 20:53
21. 10. 2021 19:28
21. 10. 2021 19:34
21. 10. 2021 20:00
21. 10. 2021 20:50
22. 10. 2021 04:49
22. 10. 2021 07:48
22. 10. 2021 09:40
22. 10. 2021 09:47
22. 10. 2021 21:37
20. 10. 2021 14:04
Elektrofašisti všech zemí....
...vyližte si pr..el! :-O :-( :-( :no: :no: :no: :no: :no: Cca 90 % zákazníků o nepraktické, drahé, těžké a jízdně zoufale nudné zkratowozy nestojí a z těch 10% potenciálních šílenců, co by do nich šli, 9 % odpadne po zrušení zrůdných dotací na jejich koupi (či umělého brutálního zdanění normálních aut). Smrt nařizovanému EU elektrofašismu, smrt evropskému zelenorudému socialismu, který drtí automobilový průmysl a brutálně znásilňuje automobilový trh!!!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 14:40
Re: Elektrofašisti všech zemí....
Myslíš si, že tyto tvoje zoufalé seznamy URL někdo čte?
Zoufalé 1000x opakované Aresovy výkřiky taky asi hodně lidí zajímají.
Ale pokecejte si tady chlapi spolu.
Avatar - WinDiesel
20. 10. 2021 14:51
Re: Elektrofašisti všech zemí....
Ty woe Ted se wozwal ten pravý cápek :-O :-O :-O
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 15:12
Re: Elektrofašisti všech zemí....
Moment....jo teď už jo.
20. 10. 2021 18:22
Re: Elektrofašisti všech zemí....
To akože Ty? :D
20. 10. 2021 17:13
Re: Elektrofašisti všech zemí....
Vše podstatné je shrnuto např. zde:
https://milansalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
:-)
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 21:00
Re: Elektrofašisti všech zemí....
Hele, kamo, Ty tady porad valis a obhajujes elektromobilitu.

Kdyz pominu ta klasicka negativa typu dojezd (lepsi se), pocet stanic (taky), cena (horsi se), jizdni vlastnosti a ja nevim co. Jdeme na trochu vice obecnou rovinu.

Jak Ti jako zazranymu ekologovi prijde, ze takovych 50 kWh baterka znamena ca. 5 dni spoitreby prumerneho rodinneho domu?? Mne to proste nesedi - kdybychom tu elektrinu lovili ze vzduchu, OK. Ale bud ji vyrabime z neeko uhli, zakazaneho a zatracovaneho jadra (dle me nekde na pousti idealni varianta za soucasnych znalosti) nebo z extremne nevykonnych bio-zdroju, ktere uplne debilne zabiraji misto, pudu a vyroba / likvidace taky nic moc....

Proc se radeji tedy nevykasleme na elektroauta a nechame bejt lidi at si jezdi v cem chteji....a zamerime se na spotrebu (nesmyslne zbytecne velka). Rozumne zemedelstvi, co nejvice lokalni. Lokalni vyroba. Ropu, ktera se spotrebovava na zbytecne plasty nebo treba vis, kolik spotrebuje americka armada? Co velke lode, ktere vozi sem a tam (spise jenom sem) zbytecnosti? A zase - lokalni vyroba, at doprava je co nejmene potreba.

Atd atd. Zkratka zamerit se na to podstatne - pricinu. Resit u zdroje. Neprudit kolem aut, ktery znamenaji par procent celkoveho znecisteni a jinak vlastne nic nedelat. Naopak podporuje se konzumni zivot, ktery jen vytvari bordel, emise, okrada prirodu a prostor.

Tak se tady borci nedohadujme o yes / no elektro a pojdme treba neco malo udelat, za sebe, skutecne uzitecneho. Ciao
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2021 07:02
Re: Elektrofašisti všech zemí....
Napísal si to presne a správne. Škoda, že takto rozmýšľa len veľmi málo ľudí, a najmenej práve z radov úradníkov EÚ.
Avatar - Ondore
21. 10. 2021 10:24
Re: Elektrofašisti všech zemí....
@flipmode: Píšeš dobre a ja s Tebou súhlasím takmer na 100 %, takto nejako by to malo byť.
Ale potom sa pozriem okolo seba a vidím reálny svet. Svet, kde ľudia cestujú napríklad na dovolenky. Čo spravíme, zakážeme to? Alebo ich tam pošleme peši? (Hint: CO2 nebude lepšie, len cesta potrvá dlhšie.)
Konzum. Áno, ľudia nevedia čo od radosti. Našim prastarým rodičom stačili jedny gate do práce a jedny do kostola, no a dneska, kto z vás má iba dvoje nohavíc? Viete si niekto predstaviť, že oblečenie celej rodiny sa vojde do jednej skrine? Elektronika, vybavenie domácnosti, Ty si povedz veci, ktorých si ochotný vzdať sa. Myslím, že ten zoznam nebude moc dlhý.
Lokálna výroba. Áno, poďme stavať fabriky doma! Čo bude výsledok? Stavebníctvo má podobné emisie ako doprava. Komíny z výroby budú pred oknami, kde bývame. Narastie množstvo odpadu a vzrastú ceny, lebo stratíme možnosť komparatívnych výhod.

Netvrdím, že EV vyriešia problémy tohto sveta. Ale riešenia s ktorými prichádzajú iní sú v lepšom prípade nerealizovateľné, v horšom sú to nezmysly. No a potom tu máme tých, ktorí by nezmenili nič. Remcajúca väčšina, ktorá by si zaslúžila, aby žili vo svete bez kolesa.

Som rád, že si prišiel s návrhmi, väčšina to nedokáže. Môžeme mať o nich nekonečnú debatu. Alebo môžeme robiť aspoň niečo.
21. 10. 2021 22:04
Re: Elektrofašisti všech zemí....
:yes:
Avatar - KANKUNEN
20. 10. 2021 14:43
Vítěz bere vše
Blackouty i prázdnou kasičku v rozpočtu. Ano tak to dopadne. To v době, kdy auta mají čistý výfuk a nesmrdí. Dotace elektrického Smartu dokážu pochopit, ale 2,5tuny těžkého obra už ne.
Rozbalit vlákno
21
20. 10. 2021 14:53
Re: Vítěz bere vše
Koukl jsem na ceny elektřiny a není kam spěchat
20. 10. 2021 15:33
Re: Vítěz bere vše
neboj, benzín a nafta budou následovat... Ropa je taky zdroj energie a cena taky poletí
20. 10. 2021 18:23
Re: Vítěz bere vše
Však už letí.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:02
Re: Vítěz bere vše
Už stojí u pšonků 40,90, N95 37,50 a LPG maj za 18,90.

6 kč marže na litru je super, tak hodně podporuj pšonky, budou mít radost :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:50
Re: Vítěz bere vše
Mě to totiž jede na to nejlevnější stejně jako to na to předražený o 3-5 kč na litru :-) :-)

Výhoda poctivých motorů :-)
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:56
Re: Vítěz bere vše
Ne to není neznalost, v USA to jezdí na regular 87, což je náš N91 :-) :-) Takže asi tak, jinak pumpa kam jezdím bere LPG od Kralupolu stejně jako Benzina a ONO bere z německa ze strategických rezerv nebo normálně přes ČEPRO z rafinerek Kralupy a Litvínov.

Adetiva si tam doleju sám. Sonax, STP, VIF atd
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 09:33
Re: Vítěz bere vše
Placebo efekt, nic víc :-)
Avatar - Ondore
21. 10. 2021 10:34
Re: Vítěz bere vše
@Barrichello: Aké kupuješ pečivo, klasické biele? A mäso nakupuješ v hypermarkete, alebo priamo od farmára?
Možno je to len placebo, ale (možno mylne) predpokladám, že výber vyššej kvality má dopad na kvalitu života, ktorý žijem.
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 10:44
Re: Vítěz bere vše
Jak má na kvlitu života vliv, když natankuješ u poláků LPG za 18,90, když jinde ho maj za 14,20?
Ze je podpoříš, aby si užili tu marži 6 Kč na litru?

Nebo N95 za 37,50 a ONO ho má za 34,50 vid a Ondra říká že maj marži 80 haléřů. Takže benzína má marži 4 Kč, pokud kupuje ze stejného zdroje a to ještě může kupovat větší objemy, maj víc pump jak ONO.

Ten motor těch 100 oktanů musí využít. Když natnakuješ 100 oktanů do žigulíku z roku 1980, je to naprosto k ničemu. Můžeš vzít těch 6,50 za litr a dát to bezdomovci do klobouku, efekt je stejnej, spíš možná tomu bezdíkovi zlepšíš život.
Tomu žigulíku faaaakt ne :-)
20. 10. 2021 22:33
Re: Vítěz bere vše
Avanti je o něco levnější než u nás Benzina takže je vesměs jedno koho podporuji.Já do služebního tankoval naftu v D na autohofu a krásných 1.65eur
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 14:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 15:15
Re: Vítěz bere vše
Tvrdí, že skončilo zvýhodňování EV a začne dodatečná daňová zátěž ICE.
20. 10. 2021 18:26
Re: Vítěz bere vše
Budeš tak laskav a dokážeš nám neškodnost výfukových spalin vlastním příkladem jakože zavedeš výfuk do kabiny auta a vezmeš celou rodinku na nějakou pěknou víkendovou projížďku.jenom napiš trasu ať můžeme říct policajtům kde mají hledat mrtvoly.
Avatar - Mikesus
20. 10. 2021 19:20
Re: Vítěz bere vše
Tak podle některých to cisti vzduch. Pořád čekám, kdy si diesel hodí do obýváku jako čističku vzduchu, a pořád nic.
20. 10. 2021 19:31
Re: Vítěz bere vše
S hybridem by jsi žil o hodinu déle ale taky žádná sláva ;-)
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:20
Re: Vítěz bere vše
Ty seš tak banda plná ....... modří už vědí :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 15:31
Je moc dobře že zaostáváme
a doufám že ještě hodně dlouho budeme, tak dlouho dokud SEZBR nezkrachuje :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
10
20. 10. 2021 16:00
Re: Je moc dobře že zaostáváme
Přesně! Zelenorudý progresivismus ale nejdřív zničí celou EU! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 17:11
Re: Je moc dobře že zaostáváme
Stejně jako u multikulturalismu, imigrantské politiky i tady platí, že být nejhorší v EU je jednoznačnou pochvalu!!!

EV mobilita není cestou pro země s našimi přírodními podmínkami a je nutno sectakovemuto diktátu bránit!!!

Je jasné, že takové Norsko má absolutně diametrálně odlišné podmínky. Ano, ať si tam klidně EV mobilitu tlačí, ale ať ji nenutí ostatním. Je logické, že tyhle země si háji svoje zájmy. Ale je na nás abychom si hájil svoje a nesmysl jako je Green New Deal absolutně odmítli.
20. 10. 2021 18:43
Re: Je moc dobře že zaostáváme
Tesat do kamene! :yes:
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 20:56
Re: Je moc dobře že zaostáváme
Kdyby hloupost nadnášela, tak ty i tvojí zelení soukmenovci jste už dávno na Marsu - bez Muskových obšlehnutých raket :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 19:23
Re: Je moc dobře že zaostáváme
Je smutné, že EV fanatici nedokáží připustit základní principy na kterých stojí svět.

Postavit pasivní dům na rovníku nestojí v podstatě nic. Postavit pasivní dům na severním pólu je v podstatě nemožné, nebo velmi problematické s obrovskou CO2 stopou na vstupech.
Úplně stejné je to v principu s provozem elektromobilů.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2021 08:48
Re: Je moc dobře že zaostáváme
člověče, tobě vážně šibe, vytahovat tady Norsko, takový komunistický sultanát, žijící z ropy a plynu, úplně jako arabští šejkové, tady chceš porovnávat s normálními zeměmi, ty ale stejné přírodní zdroje nemají? Na čem jedeš, to je super matroš?! Fakt ti ten zelený, zaslepený fanatismus nezávidím, neohlížíš se na fakta, prostě meleš svou bez ohledu na realitu života! Mimochdoem- v tom tvém vysněném Norsku je obyčený Golf 1,6 v benzínu dražší, než kterákoliv elektro***. Všechny dobíjecí stanice jsou zadotovány z jejich gigantického ropného fondu! Co chceš, sakra, porovnávat?! A i přesto je to taková "země zaslíbená" že tam moc lidí žít nechce. Na dovču, na ryby, a stačí!
22. 10. 2021 00:00
Re: Je moc dobře že zaostáváme
Na komoru! :-) :yes:
Avatar - Mr-T
22. 10. 2021 00:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 15:59
opět jsme skoro nejhorší
stejně jako s dálnicemi, vysokorychlostními železnicemi, cenami za mobilní inernet, kovidem atd.

Půlka národa si myslí, že Oktávka TDI je vrchol techniky, kterou chce celý svět a vydrží to i dalších 20 let. No, myslet si to může, ale svět kolem nás se mění... Parní lokomotivy taky stále jezdí a stále je někteří lidé milují a považují za dokonalé stroje...
Rozbalit vlákno
15
20. 10. 2021 16:56
Re: opět jsme skoro nejhorší
A protože nepotřebují ani ropu ani čipy ani plyn můžou jezdit furt
20. 10. 2021 17:03
Re: opět jsme skoro nejhorší
Ááá, tento klasický "parní" demagogický "argument" eurohujerů už jsme tu dlouho neslyšeli! Něco tak hloupého by nezbaštilo ani dítě na prvním stupni ZŠ! :-[] :-[] :-[] :-[] :no:
20. 10. 2021 18:25
Re: opět jsme skoro nejhorší
Kľud, my vieme, že ty si už na druhom... ;-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:18
Re: opět jsme skoro nejhorší
My víme kdo byl první. Vy víte jaké to je být fanatický zelený bolševik (pardon Creditinstalt) :-) :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 17:29
Re: opět jsme skoro nejhorší
Můžeš se Octavii TDI vysmívat jak chceš. Ale pro naše přírodní a ekonomické podmínky nikdo nic lepšího a elologicky šetrnějšího dosud nevymyslel.
20. 10. 2021 18:26
Re: opět jsme skoro nejhorší
Pán je odborník?
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 19:16
Re: opět jsme skoro nejhorší
Občas uhodneš správnou odpověď.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:17
Re: opět jsme skoro nejhorší
Tady sou samý odborníci, největší je Hammuna. Na třícestné karburátory a na reaktory :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
20. 10. 2021 19:25
Re: opět jsme skoro nejhorší
Jo a jezdí s tím v centru Prahy. Naopak je to naprostý nesmysl pro naše podmínky, kdy nejdelší kus dalnice ma nějakých 300km.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 21:30
Re: opět jsme skoro nejhorší
Na 130 ani 200 není třeba dálnice
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 22:38
Re: opět jsme skoro nejhorší
Ale 130 stovky km nedáš nikde protože poměrně často je omezení rychlosti:práce na silnici,zácpa,měření lidi dost spomalují a to se hned nasklada.To jde snad jen na 3proudé v noci v A,D
21. 10. 2021 08:53
Re: opět jsme skoro nejhorší
drahý Johny, nic a opravdu nikdo ti nebrání si elektroauto koupit! Je to na Tobě! Tak tady neser!
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 17:36
Vědí to všichni
I ti Němci nebo Norové moc dobře vědí že pro země střední a východní Evropy je EV mobilita absolutní nesmysl.

Jenže oni háji své zájmy, ne naše zájmy. EU nikdy nebylo společenství, které by chránilo menší a slabší. Naopak. Je to prostředek, jak si velké a bohaté země upevnily vliv a mocenské postavení proti těm malým a slabým zemím.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 18:11
Re: Vědí to všichni
Probůh chtěl bych být tak přízemní jako ty abych přijímal tyhle jednoduché zprávy za fakta.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 18:54
Re: Vědí to všichni
To si budeš muset ještě dodělat aspoň maturitu, abys tak komplikované články pobral ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 19:12
Re: Vědí to všichni
Sorry, na tvoji přízemní debatu nepřistoupím.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 19:45
Re: Vědí to všichni
Debata? To bys musel trochu zabrat. Zatím jenom blábolíš ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 20:16
Re: Vědí to všichni
Fakt ne :-) :-!
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
21. 10. 2021 10:38
Re: Vědí to všichni
Píšeš zatím blbosti. Mel bys trochu zabrat na argumentech.
Avatar - Mikesus
21. 10. 2021 10:37
Re: Vědí to všichni
No ale ma pravdu. Pokud chceš ignorovat fakta a označovat za přízemní.... no i když evidentne podle komentářů patříš mezi ty zaslepene odmítače faktů.
20. 10. 2021 18:23
Nene
Češi jsou právě hrozně chytří a každou nepravost prohlédnou, proto patří mezi nejlépe vydělávající, nejlépe se starají o přírodu a nejsou vůbec tak lehce zmanipulovaní, jako ti na západě. :D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
20. 10. 2021 18:41
Re: Nene
Povíme si za pár desítek let, kdo se nechal zmanipulovat.
20. 10. 2021 18:45
Re: Nene
Proč za pár desítek? To bude jasné mnohem, mnohem dřív, tak do 3-5 let! :-) A bude to hukot, Green Dealisté a elektrofašisté nebudou stačit utíkat před rozzuřenými ožebračenými davy! :-[]
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 18:53
Re: Nene
No a já jsem si myslel že už jsme dávno měli dnes všichni jezdit v EV. Kde se stala chybka? Já jsem osobně žádný nenafasoval. Doteď. Stihne se to letos?
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2021 12:54
Re: Nene
A mají větší dluhy. Taky jsi nějak zapomněl napsat, že žijí z práce svých předků. Trend posledních třeba 30 let je tragický.
Avatar - kruskar
20. 10. 2021 18:58
A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Elektroauta nepřinášejí žádnou zásadní výhodu ani přidanou hodnotu, snad jen tichý provoz, což je ve městě fajn. Ale za ty peníze je to poněkud málo.
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 20:59
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Jedou na čipy, křemík, kobalt, nikl, měd a jsou vyrobené v továrnách které nemá a na lithium, které netěžíme.

Takže jsem zcela zásvislí na číně, rusku, jimi ovládaných afrických surovinách a na zbytku asie a jižní ameriky + činské a korejské továrny, kde se ty suroviny zpracovávaj :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 19:09
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Ekekttomobily přinášejí, že nesmrdí. A nikde není psáno, že ekologie je přínosem pro uživatele, že na tom vydělá. Vyděláme na tom všichni, jen ne tak prvoplanove:)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 19:14
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Elektromobily provozované i náš bohužel smrdět budou vždy. Jen třeba v Počeradech místo Prahy.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 19:38
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Jestliže má elektromobil trojnásobnou účinnost proti motoru spalovacimu, bude logicky v těch Počeradech smrdet třikrát min, než to nepřekonatelné tdíčko. Jen tak pro zjednodušení.
Donekonečna omilane fakty o tom, že je třeba změnit energeticky mix apod vynecham.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 19:46
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Tdicko je nejlevnější a tudíž logicky nejlepší do české kotliny. Nikdo nic lepšího nevymyslel :-) :-) :-) ;-) :-)
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 19:47
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
On ji nemá.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 20:00
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
https://www.google.com/…21000070%3famp=1

Přečti Romane.
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 20:13
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Kde tam je dokázána 3x vyšší účinnost EV?
20. 10. 2021 20:30
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Romi neptas se vážně, ze ne? Elektromobil přenese na asfalt okolo 80% paliva a spalovak cca 20%. Takže vlastně čtyřikrát účinnější…
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 20:32
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
80 procent čeho? Natankované elektřiny? A ta vznikla jak?
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 20:47
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Ten ctverecek je modrý.
Ne, není modrý!
Ale ano, takhle vypadá modrá barva.
Ale když ho premaluju na červeno, už modrý nebude!
Dekuju za účast. Moc si toho vážím :yes:
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:16
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Kůn je bílý vo*e :-) :-) :-) :-)
21. 10. 2021 00:07
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Mig kde jsi na ty čísla přišel?ze 100procent jsi dal ev 80 a spalováku zbytek??
21. 10. 2021 06:27
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Přečetl sis ten článek ? ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 20:19
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
A co třeba výroba, životnost....

Navíc Octavia fakt reálné jezdí za 5 na 100 a reálně dokáže najet 1M km.
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 20:33
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Jo a s původním turbem a milionem dalších součástek, které elektromobil nemá
Největší sranda je, když se někdo ohani milionovým najezdem, ale auto s 300 tisíci už nikdo nechce :yes:
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 21:50
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Víš co je největší sranda? Že přesně tenhle bullshit neustále hlásají EV bezmozci.

Ano, ICE je mechanicky složitější, mechanicky více dílů. Jenže EV je složitější co do elektroniky a to dost výrazně!

A nemusím ti jistě vysvětlovat, co je snadněji opravitelné a proč vznikají statisíce tun elektrooodpadu, že?!? :D :-!
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2021 21:57
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Pritelicku, i tohle už tu bylo a bylo vyvráceno. Mám to opakovat?
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 22:08
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Vyvrátil ses možná tak ty teď v křesle, protože jsi nahraný ve svých lžích :D .
21. 10. 2021 06:29
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Disponujes tzv selskym rozumem? Elektromobil je s výjimkou pohonu prakticky totéž, co bezne auto. Proč by měl mít daleko víc elektroniky?
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 13:54
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Ptáš se správně, ale pláčeš na špatném hrobě. Ptej se Akyo Toyoty :D :-! Ptej se ve Škodě Mladá Boleslav... :D :-!
20. 10. 2021 21:29
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Já ti nechci kazit zelené představy, ale účinnost rankinovy turbíny v tepelné elektrárně bude kolem 40% a když k tomu připočteš účinnost přenosu a nabíjení, tak je ta trojnásobná účinnost jaksi v tahu. Ale nechci se hádat, která auta jsou více či méně ekologická, to je nekonečná debata. Všichni tak nějak musíme ke své nelibosti vstřebat, že problémem jsou auta obecně...
20. 10. 2021 21:50
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Účinnost elektromotoru zůstane pořád stejná. Donekonečna se tu posmivate rozdílu mezi zdaněním a dotací a přitom jste to samý v bledemodrym…
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 21:52
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Co to meleš?

Jasně tu napsal to nejzásadnější pro naše podmínky. A ty odvádíš debatu úplně mimo....
20. 10. 2021 22:35
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Když má někdo rodinný dům a Teslu, pravděpodobně má i na solární panely. Když te bavi hnát to do absurdna…
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 22:50
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
I když bys uvažoval tento případ ze zeleného snu, tak u nás je nereálné mít ostrovní rodinný dům jako takový. Natož aby solár utáhl rodiny dům a ještě dobíjení EV... :-!

Takže smůla.
21. 10. 2021 06:30
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Takže energeticky pozitivní dům vlastně neexistuje.
Je to mýtus :D
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 13:22
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Ano, v našich podmínkách absolutně masově nereálné.
21. 10. 2021 14:23
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Nomen omen. Ty jsi fakt pod rohypnolem. Kde jsem psal o masovosti???
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 14:36
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Tak jinak. Technologický možné to je. Reálná proveditelnost ale není. Kde to zkrachuje absolutně, je ekonomika.
21. 10. 2021 15:03
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Ne na tohle nemám sílu. Tvrzení. Protiargument. Uskok. Protiargument. Uskok. A pořád dokola…
21. 10. 2021 15:12
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Tak to pře e trollove dělají.
Odradí to dřív nebo později všechny a diskuze bude jen jejich.
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 15:42
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Uhlí zas frčí, smůla co
https://zdopravy.cz/…kde-se-da-94752/

Bez uhlí to nejde a ještě dlouho nepůjde :-) :-)
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 18:32
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Samozřejmě že na to nemáš sílu. Protože když ti někdo napíše jak to je a jak se věci realně mají, tak to nevyvrátíš.
21. 10. 2021 19:20
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Ptal jsem se tě zde na několik jednoduchých otázek. Není zodpovězení ani jedna.
Tak asi tak.
A tahle situace se pravidelně opakuje.
21. 10. 2021 20:28
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Absolvent zvláštní školy a pak už jenom vysoká škola života. Expert na politiku, finance, Covid.
Ještě, ze ho tu máme.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:00
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Vyděláme na tom tak, že EU zkrachuje, zkoupí náš čína, indie, rusko a usa.

A z lidí tu budou žebráci a pochícpaj hlady a mrazem. :-)
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 21:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2021 12:51
Re: A proč máme o každou blbost závodit a být první?
Debata je asi zbytečná. Doufám, že máš dobrou paměť.
20. 10. 2021 20:16
Emise
a spotřebu dělá řidič převážně stylem jízdy.Pěkňe bych zpoplatnil za nad wltp emise všem autům a to jak novým i starým :-[]
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 20:24
Re: Emise
1. Jak bys to měřil?
2. Kdo by to měl platit?
20. 10. 2021 20:38
Re: Emise
1 jak se měří spotřeba plynu a el v domácnosti? 2 no řidič,zaměstnanec z výplaty srážku a samozřejmě podle ujetých km. Platily bychom všichni ale byla by šance že po městě než s tdi by radši lidi jezdili na kole😄
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 20:43
Re: Emise
Jako že nainstalujes do auta měřič množství natankovaného paliva? A doplňíš ho i do starých aut, jako je třeba můj 25 let starý Peugeot? Češi vydrží hodně, ale nevěřím že tohle by si nějaká vláda dovolila. A že by to nezaplatila propadem v dalších volbach
20. 10. 2021 20:51
Re: Emise
Emisní limity vznikly tak, že je vymyslela nějaká politická strana? :-|
Avatar - Roman Horký
20. 10. 2021 20:55
Re: Emise
Jak tedy vznikly podle tebe?
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:01
Re: Emise
Nějaká politická strana je uzákonila nebo navrhla, že :-)
20. 10. 2021 21:44
Re: Emise
Která politická strana to vede v Bruselu?
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:52
Re: Emise
No třeba zelení za helmuty maj 23 europoslanců.

Kolik jich tam je za další levicové a neobolševické strany za všechny emě EU ti počítat nebudu. Spočti si to sám
20. 10. 2021 22:00
Re: Emise
Která politická strana navrhnula emisní limity? Po večerech si pisu s hloupejma deckama to jsem to dopracoval ;-\
21. 10. 2021 09:14
Re: Emise
Dobrý zamyšlení.
Kdo vlastně tyhle stále dokola znějící příspěvky píše?

Je to stále znova a znova pod každým článkem. Stokrát vyvraceny argument a pod dalším článkem ten samý Nick a ta samá vyvrácena argumentace. Žádný vývoj, jen křik o zle EU, zlých ev a armagedonu.
Proč?
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 09:35
Re: Emise
Protože je to pravda :-) :-)
21. 10. 2021 10:16
Re: Emise
Bariku jak se furt ohanis tema žlutýma vestama. Připomíná mi to Jokeruv výrok: jsem jako pes, honim se za autama a stekam na ne, ale co by se stalo, kdybych nějaké chytil? :-)
Revolucionáři dělali revoluce ale ve finale se vždycky ukázalo, ze dělnická třída proste potřebuje inteligenci, protože bohužel, její vládnutí vždycky dopadne špatně, francouzská revoluce, Kuba, Venezuela, proste někdo monterky a jiný psací pero ;-)
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 10:34
Re: Emise
Oháním se tím, že francouzi, španělé nebo řekové si nic tkaového nenechaj líbit a nebojí se jít protestovat do ulic.

Ovce v dalších zemích bohužel jen skloní hlavu.
21. 10. 2021 10:45
Re: Emise
Řekové, to je úplně ideální příklad totálně zdechlého národa, který si rozdal jídlo na zítra už včera a když byli probuzeni do reality, začali demonstrovat a rozbíjet:)))
20. 10. 2021 21:09
Re: Emise
Radši spotřebovaného paliva a doplnit plombou-v Česku se krade o 106.Jasně že i ten tvůj veterán přece nejezdí na vzduch zase ale ty normy bývali přesnější a nelhali tolik.Že nejsi v Bruselu se divím
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:15
Re: Emise
Auto plní normy dané svému vzniku a NIKDO, ZNOVU OPAKUJU NIKDO NA SVETE!!!! nemá právo chtít aby plnilo jiné normy než ke svému vzniku, NIKDO nemá právo takovému vozu zakazovat vjezd někam, NIKDO na to tehdejšího majitele předem nepozornil, že by tomu tak mohlo někdy být.

Je to zásadní omezení lidských práv, svobod a individuální dopravy.

Pokud Vám nevyhovuje vzduch, odstěhujte se na samotu nebo na Aljašku a do Omjakonu, tam je jdnou auto na 400 km2
20. 10. 2021 21:41
Re: Emise
Bar.cho vem si brýle na čtení a zvětš písmena ať to přečteš správně.Pro tebe dám WLTP pěkně velký písmena :D Z normované nebo NEDc spotřeb by i Mikeseus hybrid nebo Roman prius od Toyoty platily jak oslíčku otřes se
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:53
Re: Emise
Nikdo nic platit nebude. Žluté vesty jako ve Francii a skončili ste :-)
21. 10. 2021 08:57
Re: Emise
Přesně tak, jakákoliv diskriminace starších aut s vyššími emisemi je naprosto nepřípustná, protože by to byla právní RETROAKTIVITA, která je v civilizovaném světě naprosto nepřípustná. Je to jedna ze zásad, na které stojí jakýkoliv právní stát!
21. 10. 2021 09:10
Re: Emise
Jako myslíš ČR a přístup k podpoře fve? :-)
21. 10. 2021 09:45
Re: Emise
Ne, tím myslím jen to, že po každém autě smí stát vyžadovat jen plnění emisních norem, platných v době jeho výroby. A to samozřejmě platí i o dnešku. :-)
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 10:46
Re: Emise
Přesně tak. Máš 100% pravdu :yes:
21. 10. 2021 12:16
Re: Emise
Starší auta mají naopak výhodu u nich psali ještě reálnou spotřebu(měřiily v provozu)a až s NEdc začali lhát.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 22:01
Re: Emise
Bohužel žijeme v euroekosocialistické diktatuře. Taky zakázala EU staré kotle na tuhá paliva... Ty bolševické svi*ě proto klidně zakážou I Euro6d diesel...
Avatar - Amaterasu
20. 10. 2021 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 09:38
Re: Emise
Za socialismu se taky střídali a taky byly volby :-)

A ten výběr byl podobný, akorát že dneska se ti bolševici schovávaj pod celou řadou stran a STYDEJ SE si tak rikat!!!


A německé tupé ovce jim to holt pořád hází, až budou chícpat hlady, možná procitnou :-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2021 21:15
Re: Emise
Jste nebezpečný zelený bolševik a radikální fanatik, takoví lidé patří za mříže nebo do PCHL!!!
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2021 21:57
Re: Emise
To by přece stejně nestačilo. Protože na spotřebu je třeba i ujeté km. A každý přece ví, že auta u nás najednou jen max 150 tis. km... sice pětkrát po sobě, ale to je fuk :D :D :-!
20. 10. 2021 22:45
Re: Emise
A to by jsi u bazarovky viděl ten výpis kontrol spotřeb 10let zpět takže auta stažené z 500tkm na 150tkm by ubylo a ještě by jsme ušetřily.
21. 10. 2021 00:21
Re: Emise
:yes: :-[] :yes: bych tdi co jen vyletí černý kouř z výfuku hnal hned na emise a pak rovnou na vrakoviště... :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
21. 10. 2021 07:47
Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá pořá
Hořčík nebude, takže si auta nebudeme moct ani vyrobit. Asi bude třeba udělat v Evropě perestrojku a vrátit se zpátky na zem. Už nepůjde je certifikovat to co dovezeme z Asie. 40% HDP z průmyslu v Evropě se pojí s automotivem a sami jsme si nastolili autodestruktivní politiku.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Roman Horký
21. 10. 2021 08:13
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Jako Husákovo dítě přímo nesnáším výmluvy, že něco není nebo nejde. Toho jsem si za komoušů užil dost. Když se chce tak všechno jde a když se chce tak se všechno sežene. Chybí nám podnikatelé z 19. století, ti, kteří si vždycky uměli poradit. Kindermanagement holt nezvládá, ale tomu se divit nejde. Divit se jde tomu, že je ještě nevykopali pryč. Asi se musí počkat, až jim to spadne na hlavu.

Jo a žijeme v ukázkové době, kdy pýcha předchází pád. Dojely na to v minulosti obrovské a vyspělé civilizace. Egypt, Řím a další. Namyšlená Západní Evropa v čele s Němci si myslí, že je nejlepší, neomylná a že si může dovolit namísto dříny zábavné nesmysly. Brzo přijde ten pád. Protože okolní svět to vidí jinak a čekat na ně nebude.
Avatar - KANKUNEN
21. 10. 2021 08:42
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Směšné je, že nejvíc si přejí tu zelenou cestu k prázdným regálům, blackoutům mladí Němci, Angličani, Francouzi, kteří se o sebe neumí postarat vůbec, svedou jen klikat v práci a a pak doma.
21. 10. 2021 08:55
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Naprostý souhlas! :yes:
21. 10. 2021 09:29
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Jako Husákovo dite jsi nic takového neresil vopičáku, dostal jsi chleba s pastikou a šel jsi litat s deckama po venku
21. 10. 2021 09:43
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Nějaká relevantnější poznámka by nebyla? Tato je opravdu trapná... :no:
21. 10. 2021 10:10
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Shodou okolnosti jsem taky ročník 73. Co bylo nebo nebylo v regalech jsme v dětském věku fakt neřešili.

A ty me Arese fakt neopravuj. Větší případ dmnce než tady projevujes ty neznám. Postujes dokola nějaký hoax a na jakoukoli výtku reagujes tupým mlčením…
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 11:18
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Ano. Proto bytostně nesnáším lži ve všech možných povrchních článcích novinářů a prohlášeních politiků s tím, že není cesty zpět a je třeba přijmout Green New Deal!!!

Je to lež století. Green New Deal je třeba odmítnout i kdyby bylo 20 minut po dvanácté. Čím déle se půjde touto destruktivní politikou, tím ve větší pasti budeme. :-!
21. 10. 2021 11:48
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Jojo, zavislak si vždy najde důvod proč se ničit dal.
Avatar - Barrichello
21. 10. 2021 12:15
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
https://www.tydenikhrot.cz/…aka-ceny-energii

Tak tak. Páral to píše jasně.
21. 10. 2021 12:20
Re: Tak Čína se na Evropě a USA napakovala a teď už si dělá
Tak když mu chceš věřit...

A jak EU dokáže ovlivnit globální ceny energií?
21. 10. 2021 08:58
Pobídka v CZ?
Zajímalo, odkud se v tabulce vzala dotace na nákup elektromobilu 4113 € - pokud vím u nás taková pobídka není?
Rozbalit vlákno
0
21. 10. 2021 09:09
Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
https://www.autoforum.cz/…veritelny-smejd/
P.S. Pane Diessi, mít takovou automobilku za vzor může jen idiot!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Roman Horký
21. 10. 2021 09:16
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Já vím, že nesnášíš elektromobily. Ale řídíl jsi někdy Teslu? Až si do toho jednou sedneš a necháš se (podle modelu) zatlačit výkonem 340kW nebo 800kW do sedačky, potom mávneš nad takovou kritikou rukou. Nevšimnul jsem si v Tesle Model 3 ničeho, co by bylo horší, než v jiných autech, kterými jezdím. A vrzala nejmíň ze všech.
21. 10. 2021 09:46
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Ano, úžasnou drtivou akcelerací se tady zaklínají všichni Teslisté a elektrofanatici. Samozřejmě jim to neberu, ale jako argument pro koupi je to v záplavě všech ostatních nevýhod a nedostatků málo, zoufale málo! :-)
Avatar - Roman Horký
21. 10. 2021 09:55
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Nějak jsem si nevšimnul nevýhod. Ticho, akcelerace jako prase, sedí na silnici jako přibitá. že bych někam nedojel jsem si taky nestihnul všimnout, vždycky jsem u Kaufu měl za 50 minut nabito na 200km. A ten celkový dojezd 500km taky nelže a nemusíš se nikde loudat.
Teda jednu kurevskou nevýhodu to má, že to stojí 1,5 mega.
21. 10. 2021 10:11
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Akorát je to trochu malý.
Avatar - Roman Horký
21. 10. 2021 10:13
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Vešel jsem se i se svoji drahou polovičkou. Vešel jsem se i s 5ti kolegy. Plně stačilo. Když ti nestačí, kup si tu větší, 800kW SUV.
21. 10. 2021 10:47
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
vzadu je to menší než trojkové BMW, asi to bude živější než eSko, ale... no prostě chybí jim něco velikosti pětky. nebo Camry, abychom našli společnou řeč:)
22. 10. 2021 11:27
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Waaaaau

Jeste nedavno jsi EV opovrhoval, jestli jsem tomu dobre rozumnel.

Romane, ty jdes do sebe :yes:
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 13:27
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Ne nemávnu. Zpracování Tesly je tragické a opravdu i Dacia je na tom líp.

Jestli bych to nekvalitní zpracování byl ochotný odpustit pro jiné pozitiva, to je otázka. Ale tvrdím že ne. Protože Korejci nejsou v EV o moc pozadu a kvalita zpracování je prvotřídní.
Avatar - Roman Horký
21. 10. 2021 13:29
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Protože jsi Teslu neviděl ani zdálky. Až ji uvidíš a prohlídneš si ji tak potom mluv.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 13:33
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Viděl. Jel. Máš fakt smůlu :D :-! :-! Proto mluvím :-!
21. 10. 2021 13:36
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Je otázka zda je tvůj pohled rozhodující.
Tesla oznámila další ziskové čtvrtletí, akcie jdou nahoru...
22. 10. 2021 11:28
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Kvalita Modelu 3 je na dobre urovni a je chvalena i v nemeckych testech...
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2021 12:44
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
V tom případě jsi naprosto slepý a absolutně tvoje srovnání nelze brát.

Protože jestli nejsi schopný vnímat horší kvalitu materiálů, tristní zpracování a malou prostornost Tesly 3 vzhledem ke konkurentům, tak jsi prostě jouda co nerozezná hrušku od jabka.
21. 10. 2021 10:06
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Me bavi především to konstatování “taková kvalita za miliony”. Slušný elektromobil proste pod milion nejde, baterky jsou proste zatím drahé.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 13:28
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Jinými slovy vlastně obhajuješ zoufalou kvalitu Tesly s tím, že Tesla je přece lowend.... Bravo!!! :D :D :-!
21. 10. 2021 14:26
Re: Kůůůpujte, prvotřdní kvalita! Kůůpujte!
Tebe a Areseho bych strašně rad viděl in vivo. To proste neutajis takový handicap
21. 10. 2021 12:29
Ev+
Je pro bohaté a ti nejbohatší to můžou koupit i po záruce.Bych chtěl vidět 15letou ojetinu jestli má ještě původní baterku s průměrným nájezdem 15tkm/rok
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Roman Horký
21. 10. 2021 13:05
Re: Ev+
200 tkm je pro tu baterku takové malé nic.
21. 10. 2021 14:10
Re: Ev+
Tak hybrid s pomalým nabíjením se nemůže počítat.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 14:11
Re: Ev+
Ano, tak malé nic že průměrné vydržela ani ne 300t. km... :-[] :-[]
21. 10. 2021 14:25
Re: Ev+
Opravdu chceš podle jednoho vzorků soudit milionové série?
21. 10. 2021 15:54
Re: Ev+
Kvalita laku dobrá není. Velmi slušně řečeno.
Nebudu zde kopírovat odkazy ( článků a odkazů je víc než 40, pokud zadáš - tesla kvalita laku) včetně vyjádření Muska, že to je problém.

To není záležitost jednoho vzorku. Buď objektivní.
21. 10. 2021 16:14
Re: Ev+
Ano, stim mají problém a přiznávají to.
Tady šlo ale o příklad s baterií.

Zároveň se ale podívej jak šla kvalita laku dolů i u ostatních automobilek.
21. 10. 2021 16:52
Re: Ev+
Ok.

K bateriím se vyjadřovat nechci, tolik toho o nich nevím.

Laky - to je věc názoru, ale rozhodně u aut v cenových relacích 1,5 -2,5 mega nepozoruji snižování kvality a ani u levnějších takové faily, jako u Tesel, nenajdeš.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 19:33
Re: Ev+
Bohužel je to o celkové nekvalitě.

Nejkvalitnější Tesly jsou made in China.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 18:38
Re: Ev+
Fajn, tak jsme absolvovali snůšku PR keců... Já výš uvedl tu realitu :-!
21. 10. 2021 18:49
Re: Ev+
Uvedl jsi jeden příklad. Ani auto, které ujede milion km, nemá všechny součástky původní. Elektromobil spotřebuje za milion km elektřinu za milion korun i méně, dieselové auto za dva miliony i více. Na te milionové metě už vychází spalovací auto proti elektromobilu stejné kategorie opravdu nevyhodne.

Chtěl bych pro srovnani vidět faktury za milion najetých km u S-klasse. Jenom pravidelné výměny oleje budou tak za půl mega.

Tvůj problem je absence pochopení základních termínů. Názor vydáváš za fakt, jeden příklad za realitu. Fakt naopak vydáváš za lež. Proste bramboracka…
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 19:09
Re: Ev+
Ne. Absolutně nerozumíš významu. Čteš jen slova.

Na příkladu výš jsem ti ukázal, že realita je na hony vzdálená vzosným PR kecům Tesly. Není to jeden příklad, najdeš jich naopak mnoho. Když chceš samozřejmě. Pokud jsi ovce, tak troubíš jen ty PR kecy.

Zbytek považuji za skvělý vtip. Srovnávat zcela rozdílný vůz (top class prémii) s Teslou co do ekonomiky provozu, navíc když zdanění PHM je nesrovnatelně, může jediné diletant :-!

To bych pak taky musel vzít mj. kolik času stálo majitele to, že musel stát a dobíjet a nevydělával.. Hodinová sazba někoho kdo má na S class bude zajímavá cifra :D :D

Ale jasné, ty mi opét napíšeš vznosný argument že si dáš tu kávičku když zrovna musíš Teslu dobíjet že.... nebo něco jako že můžeš valit online business...

Jo, někdo hold žije v PR představách automobilek, někdo jiný v realitě :-!
21. 10. 2021 19:18
Re: Ev+
Sorry, ale můžeš tohle trochu rozvést?
Kolik a jaká auta dovedou najet 1 mil km v původním složení?
A kolik z nich to zvládne procentuelne?

Znám spoustu případů spalovacích aut co jsou přes 200tis km olejnicky kterých se každý snaží zbavit.
Budeš podle nich soudit všechny spalovaky?
Avatar - Barrichello
22. 10. 2021 09:42
Re: Ev+
Každá druhá amerika s V8 dá 600 tis s prstem v nose, s malou generálkou 1 milion naprosto v pohidě, klidně i 1,3-1,4 mega :-)
21. 10. 2021 20:13
Re: Ev+
Čím jezdis Rohypnole? To by mohlo mnohé objasnit.
Stříbrnou Oktavkou za pět nafty? Dobre, nikdo ti to nebere, to je tvoje realita. Nejlepší auto do české kotliny :yes:
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 20:53
Re: Ev+
Bohužel tu stříbrnou Octavii TDI nemám. I když i s ní občas taky jezdím. A jezdí fakt za pět.

A ano, z pohledu cena X výkon X užitek X životnost X opravitelnost X ekologie to pro naše přírodní podmínky je jedno z nejlepších aut.
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 19:28
Re: Ev+
Ano, ještě jsou varianty- nabíjíme pouze doma. A nabíjíme na obědě (=cpeme se bagetou na benzince. Popř. každý den nakupujeme ve Štěrboholích nebo AU parku... ...:-[] :-[] :no:)
21. 10. 2021 19:34
Re: Ev+
Mám tak trochu pocit, že tenhle názor mají spíše lidi co ev moc neznají.
Z mé zkušenosti je při možnosti nabíjet doma ev lepší než jezdit tankovat, ale samozřejmě to záleží na denním nájezdu.
21. 10. 2021 20:00
Re: Ev+
Podívej se na PC Tesly model S a vyber si, který model od Mercedesu chceš. Cenou je to zhruba na úrovni S-klasse. Spalovací auto bude na milion km daleko dražší, než elektromobil. S tím srovnáním jsi přišel ty, pamatuješ? A kdyz se ukazuje, že to je úplně jinak, najednou je to problem:)
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2021 20:50
Re: Ev+
Kde jsem přišel se srovnáním Tesla S a MB S class v provozních nákladech???
22. 10. 2021 04:49
Re: Ev+
Oktávka ujede milion km. Tesla model S ujede taky milion km. Ale něco to stojí. Ale u Oktavky to taky něco stoji. Srovnavam přibližně stejně drahé automobily, aby to dávalo smysl. Teslu model S jsi sem zatáhl ty. Končím.
… a šup na ignore
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2021 07:48
Re: Ev+
Hulíš trávu?? Ano, bavíme se o Tesle.

Já se ale ptal kde jsem sem zatáhl MB S class jak jsi tady výš tvrdil!!!

Takže si konči, protože meleš absolutní kraviny :-!
Avatar - Barrichello
22. 10. 2021 09:40
Re: Ev+
Tesla S stojí 32,5 mega. Která oktávka je za 3,5 mega?

Konkurencí S je MB Sklasse, BMW 7, Audi A8, Genesis, Lexus a v číně ještě Cadillac CT6
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2021 09:47
Re: Ev+
Copak někde tvrdím že Octavia je konkurentem Tesly S?? Ne!!!

S tím, že MB S je konkurentem Tesly to není tak jednoduché. Pořizovací cenou ano. Vším ostatním ne.