Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePeugeot vylepšuje své elektromobily. Drobné úpravy prodlouží dojezd o 25 km
15 komentářů
KANKUNEN
6
pomocí horších gum. 100-0 na 48 metrech. To snad dají i nové zimní v létě. A viděli jste toho chlapa z Barumu, tvrdil , že zimák v létě už tak moc nevadí, ale měl by být už sjetý tak, aby ty lamely nebyly po celých segmentech vzorku.
gil54
... jak nové čidlo vlhkosti zvyšuje dojezd ?
snad kazdy normalni auto dnes na zaklade vlhkosti upravuje parametry klimatizace tak, aby vhaneny vzduch do auta byl optimalni, treba kdyz chces rychle odmlzit predni sklo, a to stoji energii.
mereni vlhkosti neni tak uplne primitivni jako treba mereni teploty, tak nejspis pujde o presnejsi cidlo a vlhkost vzduchu pak jde presneji regulovat treba i s ohledem na rosny bod.
mereni vlhkosti neni tak uplne primitivni jako treba mereni teploty, tak nejspis pujde o presnejsi cidlo a vlhkost vzduchu pak jde presneji regulovat treba i s ohledem na rosny bod.
To ano, ale vylepšit ho tak, že dojedeš dál, to už je dobrá teorie.
pisou ze ruznejma vylepsenima zvedli dojezd o cca 20km, klimatizace zas tak uplne malo nezere, takze si dovedu predstavit, ze jeji optimalizaci na zaklade vlhkosti o par km dojezd zvedli.
ja treba resil snizeni spotreby zarizeni z 2uA na 1uA (mikroampera), vpodsate nicotna spotreba u zarizeni, kde je procesor, hodiny a komunikace, ale u baterky cr2032 s 200mAh to znamena prodlouzeni jeji zivotnosti z 10 na 20 roku, tedy po celou dobu zivotnosti pristroje, coz ma podstatny vliv na jeho konstrukci kdyz predpokladas, ze se baterka nebude menit. pritom bys klidne moh tvrdit, ze 1 nebo 2uA je uplne jedno, protoze klasicka baterka se rychleji samovybiji nez ze by ji vybijel takovejhle proud
ja treba resil snizeni spotreby zarizeni z 2uA na 1uA (mikroampera), vpodsate nicotna spotreba u zarizeni, kde je procesor, hodiny a komunikace, ale u baterky cr2032 s 200mAh to znamena prodlouzeni jeji zivotnosti z 10 na 20 roku, tedy po celou dobu zivotnosti pristroje, coz ma podstatny vliv na jeho konstrukci kdyz predpokladas, ze se baterka nebude menit. pritom bys klidne moh tvrdit, ze 1 nebo 2uA je uplne jedno, protoze klasicka baterka se rychleji samovybiji nez ze by ji vybijel takovejhle proud
Erik
.. než ONI !! :-) To je tempo. Kde se ten pokrok zastaví?
Arese
Že jsme zase o kousek před nimi! A myslíš, že to bude stačit? :-[]
×
Sdílení komentáře
×