jen škoda, že to prezentují v takové barvě-nebarvě.
Emel
0
Hezký to je, jen už to trošku popírá tu ideu "levnýho" Porsche. No nic, je prostě potřeba vydělávat víc peněz 😄
white label
0
Njn, s mírně podladěným motorem z GT3, dostává zákazník i pouze mírně podladěnou cenovku z GT3. 😉
Šimpanz
0
Tak ono už spojení "levné Porsche" je trochu protimluv. Na druhou stranu běžné verze 718 tak úplně nedosažitelné nejsou. A myslím, že tenhle unikát si svou cenu obhájí s prstem v nose a časem jako ojetina bude možná svou cenu i navyšovat, protože těžko hledat takovou káru na současném trhu. Takže správně je tvá druhá věta, je potřeba vydělávat víc peněz. 😄
speedfred
0
My sme chlapci skromný takže by stačil aj Cayman GTS.
white label
0
A stačil by aj s manuálom, či? 🤔
speedfred
0
Samzrejme, ešte by som ušetril 😒] . Či?
white label
0
Hej, ušetril...
webpaja
0
To je jediná věc, že RS nedostávají manuál. Jinak hledat chybu je zbytečnost! :yes:
white label
0
K manuálu myslím bohatě stačí i "normální" GT4 za mnohem přijatelnější cenu.
RS jsou primárně okruhovky pro co nejlepší čas.
webpaja
0
Má to motor jako GT3, tak je to trochu škoda. Ale je fakt, že většina lidí nebude chtít na okruhu řadit manuálně.
white label
0
Tak jsem se dočetl, že Porsche ani žádný manuál vhodný pro GT4 RS nemá.
Manuál z GT4 nezvládá vysoké otáčky (9 000), nehledě na to, že je kritizován za své dlouhé převody.
A manuál z GT3/992 je zase příliš dlouhý na to, aby se do GT4 RS vešel.
Takže tady žádný GT4 RS "touring" (s MT) nehrozí. 😉
Jinak ten rozdíl -10PS (proti GT3) není způsoben nějakým úmyslným podladěním, ale prostým zvýšeným protitlakem delšího a složitějšího výfukového systému (jiné umístění motoru), který musí být (kvůli zadnímu difuzoru) dělený na 2x 3 do 1, kdežto GT3 má 6 do 1. Proto má taky GT4 RS o poznání jiný zvuk, než GT3, u kterého dominuje zvuk výfuku, kdežto u GT4 RS je naopak akusticky výraznější sání.
Šéf oddělení GT tvrdí, že ten papírový rozdíl 10 PS je spíš nadsazený a reálný rozdíl bude menší, podle jeho odhadu spíš jen něco do 5 PS.
white label
0
Myslím, že zrovna u tohoto modelu je úplně jedno jestli ho prezentují v kanárkově žluté, nebo nějaké neutrální barvě. Dalo se očekávat, že to bude něco ze "sonderfarben", a ty jsou u GT4 RS jen dvě, modrá Shark, ve které prezentovli už poslední GT3 a pak tahle nová šedá Arktik, která se objevila nedávno u vrcholného Cayenne GT.
Design sériových disků kol pochází z posledního Speedsteru (991.2) a design příplatkových magneziových disků kol je zase totožných s těmi, které dostalo poslední GT2 RS (také 991.2) v rámci příplatkového Weissach paketu, tedy podobně jako tady u GT4 RS.
Šimpanz
0
Vzhledem k tomu, že je tady řada karbonových doplňků, tak třeba s tou modrou shark by daleko lépe vynikly než s tou šedivou. Ale máš pravdu, kdyby mi někdo nabídl svezení, tak se na barvu neptám.
white label
0
Karbonové doplňky jsou tam díky Weissach paketu za nemalý příplatek. Kdyby to byla světlejší šedá, ideálně křídová, tak by to bylo kontrastní dost. S modrou Shark už pezentovali GT3, tak to musí odlišit, stačí, že to má z GT3 motor. 😉
RS jsou primárně okruhovky pro co nejlepší čas.
Manuál z GT4 nezvládá vysoké otáčky (9 000), nehledě na to, že je kritizován za své dlouhé převody.
A manuál z GT3/992 je zase příliš dlouhý na to, aby se do GT4 RS vešel.
Takže tady žádný GT4 RS "touring" (s MT) nehrozí. 😉
Jinak ten rozdíl -10PS (proti GT3) není způsoben nějakým úmyslným podladěním, ale prostým zvýšeným protitlakem delšího a složitějšího výfukového systému (jiné umístění motoru), který musí být (kvůli zadnímu difuzoru) dělený na 2x 3 do 1, kdežto GT3 má 6 do 1. Proto má taky GT4 RS o poznání jiný zvuk, než GT3, u kterého dominuje zvuk výfuku, kdežto u GT4 RS je naopak akusticky výraznější sání.
Šéf oddělení GT tvrdí, že ten papírový rozdíl 10 PS je spíš nadsazený a reálný rozdíl bude menší, podle jeho odhadu spíš jen něco do 5 PS.
Design sériových disků kol pochází z posledního Speedsteru (991.2) a design příplatkových magneziových disků kol je zase totožných s těmi, které dostalo poslední GT2 RS (také 991.2) v rámci příplatkového Weissach paketu, tedy podobně jako tady u GT4 RS.