Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda prý plánuje také elektrický ekvivalent modelu Octavia, včetně Combi
12 komentářů
Barry Lyndon
Jak vlastně TESLA S a 3 řeší to, aby pasažéři na zadních sedadlech neměli kolena u brady? Co jsem si tak všiml, tak mají Tesly velice malou světlou výšku, ale to přece nemůže stačit. Má snad Tesla nějak výzarně nižší baterii, než mají ostatní? Protože třeba VW zatím z každého EV vyjde vyvýšená obludka...
Taky to nestačí.
Proto neustále píšu, že Tesla 3 je co do prostornosti tragédií. Zlatá Octavia 1...
Proto neustále píšu, že Tesla 3 je co do prostornosti tragédií. Zlatá Octavia 1...
... a že Okta1 byla vzadu porod.
Pamatuji se jak jsme jedno v 5 jeli jen na oběd, tedy asi 5 minut sem a 5 minut tam.
10 minut trvalo zesardinkování a rozsardinkování.
Pamatuji se jak jsme jedno v 5 jeli jen na oběd, tedy asi 5 minut sem a 5 minut tam.
10 minut trvalo zesardinkování a rozsardinkování.
Tak ono je to u Octavie 1 o výšce. Pro 4 vzrostlé tragedie. Pro 4 napoleony ok ;-)
Jenže u té Tesly je to tragédie vždy. U Tesly 3 je výška sedáku nad podlahou něco kolem 30 cm pokud si to pamatuji. To je prostě příšerné!!! A nepomůže ti absolutně NIC. Je úplně jedno jak je sedadlo před tebou.
Jenže u té Tesly je to tragédie vždy. U Tesly 3 je výška sedáku nad podlahou něco kolem 30 cm pokud si to pamatuji. To je prostě příšerné!!! A nepomůže ti absolutně NIC. Je úplně jedno jak je sedadlo před tebou.
petr petrumr
Octávie se spalovákem nejde na odbyt a tak je nutnost přilákat lidi na elektromotory v autě, kdyby postavili hybrid, udělali by lépe.
Neznám preference ostatních, ale za mne: Octavia je každou generaci / facelift dražší a kvalita jde dolů. Dražší je, protože je tam plno zbytečných kravin (které nutí i eurobyrokrati), interiér se nese ve stylu teslizace čili do auta píchneme před kompletací tablet, že to vypadá jak pěst na oko, Snížení objemu nádrže o 15 litrů na 45 u OIII je už jen taková drobnost.. Elektromobil ať si strčí do špic, beztak to bude drahé jak sviňa..
Nechci ti brát tvoje iluze, ale s pár věcmi s tebou nesouhlasím:
- Ano, s každou generací/faceliftem je Octavia dražší, ale kvalita dolů nejde. Aktuální OIV má interiér rozhodně lepší než OIII, jak hmatově, tak pocitově.
- Ten SW je zlo, ale po poslední aktuálizaci už funguje spolehlivě, jasně ovládání klimy je pořád na prd, ale narozdíl od VW si můžeš na lištu pod opřít ruku a vždy se trefíš.
- Nádrž měla OI 55l/OII 55l/OIII 50l/ aktuálně 45l, ale nejsilnější motory mají pořád 55l. např 2.0TSI.
A co se týká elektrického ekvivalentu, ten ať si nechají, o ten trh nestojí, zvlášt ne ten firemní ;-)
- Ano, s každou generací/faceliftem je Octavia dražší, ale kvalita dolů nejde. Aktuální OIV má interiér rozhodně lepší než OIII, jak hmatově, tak pocitově.
- Ten SW je zlo, ale po poslední aktuálizaci už funguje spolehlivě, jasně ovládání klimy je pořád na prd, ale narozdíl od VW si můžeš na lištu pod opřít ruku a vždy se trefíš.
- Nádrž měla OI 55l/OII 55l/OIII 50l/ aktuálně 45l, ale nejsilnější motory mají pořád 55l. např 2.0TSI.
A co se týká elektrického ekvivalentu, ten ať si nechají, o ten trh nestojí, zvlášt ne ten firemní ;-)
×
Sdílení komentáře
×
OMG!!! Tak proč na ty zákazníky Škoda zvysoka se*e??? Proč Škoda předvádí prvotřídní rektálni euroeko aplinismus Ursuly von der Leyenové ???
Z výroby vyhazuje jeden populární model/specifikaci za druhým. A místo toho vyrábí jen to, na čem může nasolit marži díky dotační politice EU???
Pojem "potřeba zákazníka" díky EU a EK dostává zcela novou dimenzí, kdy zákazník nemá právo definovat si vlastní potřebu. Naopak má právo držet hubu a krok a podrobit se diktátu EVropské komise o tom, co může, co má chtít...!!!
Doporučuji tohle:
https://m.youtube.com/watch?…
P.S. Děkuji za ta slova, Pepo!!! Mluvíš mi z duše :-! :-!
Tak to myslel.
Národní plán obnovy (NPO) počítá konkrétně s částkou 4,884 miliard korun, kterou si rozdělí podnikatelé (940 + 300 milionů korun), dále největší část si uzme hl. město Praha (2,9 miliard korun), potom část půjde na obytné domy připravené na elektromobilitu (144 milionů korun) a nakonec obce plus kraje si také vezmou část pro sebe (600 milionů korun).
Pokud jde o další programy, tak dotace ve výši 6 miliard korun půjdou z OPD na infrastrukturu, tedy výstavbu dobíjecích stanic. Podnikatelé mají mít možnost si rozdělit 1,7 miliard korun z programu OP TAK, přičemž půjde o dotaci na pořízení nového elektromobilu. Chybět nebude ani program IROP, který má rozdělit 8,2 miliard korun na veřejnou dopravu, tedy pro dopravní podniky a dopravce.