Videa
Dnes jeto smradlavá popelnice strach jít kolem cesty po chodníku jak se blíží . V Česku hospodský kult co jede ... Se stovkou za 13 😁
Zase toje asi levné a ,,nenáročné,, na údržbu, když jich tolik jezdí :yes:
Zase toje asi levné a ,,nenáročné,, na údržbu, když jich tolik jezdí :yes:
Možná se budeš divit. Vždy jsem ji nesnášel, ale před 4 lety jsem nezaviněně rozflákal Ceed´ník a byl jsem nucen koupit něco levného (rozestavěný barák) na naftu. Koupil jsem z nouze O1 combi TDI ALH 66kW, tehdy moje 6. auto.
A teď to přijde - dostala se mi tak pod kůži, že jsem sháněl nějakou hezkou zachovalou a s takovou teď už 2 roky jezdím a jízda mě s tím pořád baví - s motorem ASV (TDI 81kW) po úpravě na 105kW a 326 Nm to i docela letí.
Z auta je opravdu cítit ta kvalita a nadšení, se kterým to auto bylo konstruováno.
A teď to přijde - dostala se mi tak pod kůži, že jsem sháněl nějakou hezkou zachovalou a s takovou teď už 2 roky jezdím a jízda mě s tím pořád baví - s motorem ASV (TDI 81kW) po úpravě na 105kW a 326 Nm to i docela letí.
Z auta je opravdu cítit ta kvalita a nadšení, se kterým to auto bylo konstruováno.
To se jeste tenkrat setrilo na novy auto. Koupil si a jezdil a mel radost. Ted uz lidi nevi co by. Asi prodam x4 a koupim corvettu. Proste jen tak, protoze chci zas sedet nizko nad zemi. V pici
...jaký má smysl zveřejňovat video tohoto typu týden po tom, co už je časopis na stáncích. To už ho sotva člověk sežene. Nakonec se povedlo, ale oběhl snad všechny prodejny tisku v blízkosti.
Říkalo se spoustu věcí. A většina z toho byly nesmysly.
V jednom testu srovnávali Octavii 4x4 s Focusem a naopak jízdní vlastnosti Octavie byly hodně konkurenceschopné i vzhledem k Focusu. Ano, 4x4 neměla torzku, ale zadní torzka je naopak dnes opět běžný standard.
Octavia jezdila hodně dobře. Jen to chtělo jet s rozumem a chápat, v jakých vodách jsme. Nebyla to žádná e46, ale prostě obyčejný auto pro rodinu. Obyčejný mainstreamový auto nižší střední třídy. Jídzně tomu odpovídala. Neměla se zač stydět.
Když někdo naložil plný kufr dlažby do koupelny a pak měl představu že ho raketový zátah TDI přepraví kosmickou rychlostí domů a divil se, jak je možné že auto je rázem přetáčivé, tak to FAKT nebylo chybou auta. :-!
V jednom testu srovnávali Octavii 4x4 s Focusem a naopak jízdní vlastnosti Octavie byly hodně konkurenceschopné i vzhledem k Focusu. Ano, 4x4 neměla torzku, ale zadní torzka je naopak dnes opět běžný standard.
Octavia jezdila hodně dobře. Jen to chtělo jet s rozumem a chápat, v jakých vodách jsme. Nebyla to žádná e46, ale prostě obyčejný auto pro rodinu. Obyčejný mainstreamový auto nižší střední třídy. Jídzně tomu odpovídala. Neměla se zač stydět.
Když někdo naložil plný kufr dlažby do koupelny a pak měl představu že ho raketový zátah TDI přepraví kosmickou rychlostí domů a divil se, jak je možné že auto je rázem přetáčivé, tak to FAKT nebylo chybou auta. :-!
Pamatuji si na jedno číslo SM, kde jeden borec (jméno už nevím, ale starší pán a bývalý závodník - Janda však ne) srovnával v rubrice bazar G4 s FoFo1 a jeho názor byl takový, že mu více vyhovovaly a přišly lepší jízdní vlastnosti Golfa.
U O1 je problém v dlouhých převisech, které na nerovnostech dokáží rozhoupat kastli a pokud je to v zatáčce tak máš blízko k výletu do škarpy.
U O1 je problém v dlouhých převisech, které na nerovnostech dokáží rozhoupat kastli a pokud je to v zatáčce tak máš blízko k výletu do škarpy.
Octavia byla nejlepší Škoda nové doby. Škoda nikdy nic lepšího a trvanlivějšího nevyrobila. Podobně byl udělaný Golf 4 a Passat B5.
Co mě zklamalo je, že chybí data o počtech vyrobených kusů před 2001. Tedy chybí vlastně to nejzajímavější a nejcennější. To mě mrzelo hodně. Ale důvod chápu. Proto i tak za mě dobrá práce :yes: :yes: :yes:
P.S. Čas ukázal prostředníček všem posměváčkům. Jenže všechny ty Mondea, Avensisy, Primery jsou dávno slisované do kostky a zrecyklované. Zatímco Octavia při péči a údržbě stárne stejně pomalu jako Pyramidy v Gíze.
Za mě jedno z absolutně nejlepších aut co kdy byly vyrobeny. Řadím sem Mercedes W123, Octavii 1, Passat B5, BMW e39, BMW e46.
P.S. Až do přepracování sacího potrubí a dalších změn byl 1.8 20V skutečně dost rozežraný a hlavně nepružný motor. Navíc první novinářská auta dostala nesmyslně krátký stálý převod v rozvodovce. A zoufalý nedostatek místa v podélném směru (citelně méně, než v novodobé Felicii!) byl prostě neoddiskutovatelný lapsus tohoto auta (stejně jako jiných koncernových modelů, stojících na této platformě). Při kombinaci velkých kol (resp. podběhů) a brutálně poddimenzovaného rozvoru 2,51 m to ani jinak nemohlo dopadnout. U modernizovaných verzí došlo alespoň k částečnému zlepšení díky zeslabení předních (a později i zadních) opěradel.
Ostudo 😄 .
Ten časopis defacto zmizel s Vaculdovým odchodem. Myslím, že vzniklo jedno nebo dvě čísla a šlus. Všechny čísla mám doma a bylo to (a i dnes je) vpravdě počteníčko 😲 .
Vedle Martinem Vaculkem zmiňované elektronické klapky je tenhle počin taky výkladní skříň mladoboleslavských vývojářů.
Je fakt, že O1 nemá dobré jízdní vlastnosti (vím, mám ji), ale zřejmě jsou v rámci platformy na dobré úrovni.