Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík představuje speciál ke čtvrtstoletí Octavie: Právě teď na stáncích!

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 9. 12. 2021 • 06:51
34
16
Zobrazit náhledy (34)
Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011) Škoda Octavia A4 (1996-2011)

Čtvrtý a poslední letošní speciál časopisu Svět motorů je věnovaný jedinému modelu – první generaci novodobé Škody Octavia, která letos oslavuje pětadvacet let.

Možná si ještě pamatujete na dva roky starý speciál, ve kterém se Martin Vaculík zaměřil na první generaci Škody Fabia, jíž společně s kolegy z redakce Světa motorů rozebrali bez přehánění do šroubku. Nyní takový počin zopakovali s novodobou Škodou Octavia, jejíž první generace je – alespoň podle Martina Vaculíka – pro český automotive ještě důležitější než menší Fabia.

Více o zbrusu novém čísle už vám technický specialista prozradí ve videu výše. My jen dodáme, že Svět motorů Speciál 04/2021 najdete právě teď na stáncích, případně si jej můžete objednat online na webu iKiosek.cz, kde najdete také všechna vydání klasického týdeníku. A pokud vás zajímá, jaká další videa Martin Vaculík chystá, nezapomeňte sledovat náš instagramový profil @auto.cz.

Doporučujeme

Témata
Avatar - DidierA
14. 12. 2021 11:49
Re: Tu kritiku si moc dobře pamatuji
Jo, to byl Jindřich Kotek.
Avatar - trapid
13. 12. 2021 13:54
Re: Tu kritiku si moc dobře pamatuji
Pamatuji si na jedno číslo SM, kde jeden borec (jméno už nevím, ale starší pán a bývalý závodník - Janda však ne) srovnával v rubrice bazar G4 s FoFo1 a jeho názor byl takový, že mu více vyhovovaly a přišly lepší jízdní vlastnosti Golfa.
U O1 je problém v dlouhých převisech, které na nerovnostech dokáží rozhoupat kastli a pokud je to v zatáčce tak máš blízko k výletu do škarpy.
Avatar - trapid
13. 12. 2021 13:47
Re: Smrad
Možná se budeš divit. Vždy jsem ji nesnášel, ale před 4 lety jsem nezaviněně rozflákal Ceed´ník a byl jsem nucen koupit něco levného (rozestavěný barák) na naftu. Koupil jsem z nouze O1 combi TDI ALH 66kW, tehdy moje 6. auto.
A teď to přijde - dostala se mi tak pod kůži, že jsem sháněl nějakou hezkou zachovalou a s takovou teď už 2 roky jezdím a jízda mě s tím pořád baví - s motorem ASV (TDI 81kW) po úpravě na 105kW a 326 Nm to i docela letí.
Z auta je opravdu cítit ta kvalita a nadšení, se kterým to auto bylo konstruováno.
Avatar - trapid
13. 12. 2021 13:38
Re: Tu kritiku si moc dobře pamatuji
Ano, vím, že někde říkal, že o jízdních vlastnostech O1 mohou vyprávět řidiči co s ní při prvním dešti skončili ve škarpě.
Je fakt, že O1 nemá dobré jízdní vlastnosti (vím, mám ji), ale zřejmě jsou v rámci platformy na dobré úrovni.
Avatar - trapid
13. 12. 2021 13:32
Re: Tu kritiku si moc dobře pamatuji
Ty neznáš kultovní a již zaniklý časopis AUTODIESEL ?
Ostudo :-) .
Ten časopis defacto zmizel s Vaculdovým odchodem. Myslím, že vzniklo jedno nebo dvě čísla a šlus. Všechny čísla mám doma a bylo to (a i dnes je) vpravdě počteníčko :-O .