Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën Nemo: nový lehký užitkový vůz od francouzského výrobce

34 komentářů

Klaudius
...a ani slovo o tom, že je to auto vpodstate identické s Fiatom Fiorino, pretože ho dávali dokopy spolu PSA a Fiat... :no😒br />
Aspoň sú tu fotky interiéru. Vcelku vydarené. Že by (opäť) nová trieda?
Sleeper
To je. Článek je převzat z PRka Citroenu 😄 Zajímá mě, jak se bude jmenovat trojče od Peugeotu. Citroen je Nemo, co takhle Peugeot Nautilus? 😄
Peugeot Bipper
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslíš, že vyšlou do světa čtyř/pětimístnou osobní verzi?
Klaudius
Ťažko povedať - ale vzhľadom na osobné verzie iných "pracovných vozov" je podľa mňa veľká pravdepodobnosť. Prečo po ňom tak túžiš? Pripadá mi príliš malý, keď doazdu fúkneš druhú radu sedadiel, tak kufor zostane minimálny, a to máš predsa v ktoromkoľvek hatchabcku...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslím si, že poměr zavazadlového prostoru vůči malým hatchům bude lepší. Asi jako třeba Xsara-Berlingo (407 proti 624 při stejných délkách). Mám rád maličký auta s velkým a využitelným vnitřním prostorem. Asi i proto mě tak strašně štve, jak se nafukujou navenek všechna auta a vnitřek nic.
Klaudius
Čo narobíš, bezpečnosť a zároveň diktát peňazí robia svoje...
Bravo Citroen, bravo PSA + Fiat.
Nem👋Fiorin👋Bippervyzeraju skvele, a predpovedam im uspesnu karieru.
Porovnajte si toto auto napriklad s nedavnou novinkou Roomster s plechovymi dverami.. a skuste si odpovedat, kto sa viacej trafil.
Lubosss1
rad by som vedel rozdiel medzi berlingom a nemom. ci sa vobec oplati vyrabat dalsi pickup ...
Berlingo uz ma cca 11 rokov, teda aj pravo na nastupcu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Berlingo nestačí v dnešní době konstrukčně, je zastaralé. Nové Berlingo zřejmě bude o maličko větší, než současné, tohle je menší auto.
Klaudius
Stačí si pozrieť základné rozmery - a tiež porovnať ich s novšími konkurentami - nástupca berlinga povyrastie na mieru Fordu Connect alebo VW CAddy...
coolio
Je otázkou, jestli Berlingo pak nebude zbytečný model - konkurence pro Jumpy...
tohtorocne Jumpy znacne povyrastlo, oproti predchodcovi. nove Berlingo zbytocne nebude.
lorenzlubos
Fakt chutny drobcek, len dufam, ze ten silt nad polickou pod prednym sklom je vyrieseny tak, aby sa predmety v nej neodrazali v celnom skle. Ale tipujem, ze nie. Nemam rad auta, ktore maju hore kopec miesta na odkladanie predmetov, pricom sa tieto odrazaju v skle. To ma potom ide urvat, ze tolko miesta a ja nevyuzijem ani kusok. A to este potom zvyknu na inych miestach absentovat. Tak snad je to tu inak. 8-s
Avatar - sparrow1
sparrow1
Proč to má zadek jak Logan MCV to se na tom podílel Renault?
eda.nezbeda
Nepripada vam, ze je to rozmerove a tvary velmi podobne Kangoo Compact Concept? Az na to ze je to uzitkove, mi to pripada "napadne napadne" 😄 Kdyz sem videl toho Fiata, tak mi autmaticky zacvaklo: Aha to je ten malej koncept vyvynutej spolecne s francouzema co byl ve Frankfurtu. Ale ted mi doslo, ze to byl Renault a tudiz mimo obvykle spojenectvi ... Tak nevim, ale asi jenom maji stejne "idealy" 😉
eda.nezbeda
Ale koukam na fotky podrobneji a Renault ma vyrazne mensi rozvor ...
jeden drobny rozdiel tu je: Renault pred mesiacom vysiel s konceptom Kangoo Compact Concept. Mozno ho "niekedy" budu aj vyrabat.
PSA+Fiat museli mat podobny koncept uz par rokov dozadu, ked teraz spustaju vyrobu finalneho auta.

Inac opakuje sa situacia, ked vyslo prve Berlingo. Kangoo bol koncept, Berlingo sa uz veselo predavalo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Prosím, prosím, udělejte i osobní variantu. Přesně takový auto budu potřebovat. Jinak body za interiér, aspoň zase o tomhle trojčeti víme něco více. Mňam.
Jay
Chystal jsem vznést stejný požadavek! Tohle auto v osobní variantě by bylo něco pro mě! 1,4 HDi je super a rozměrově se bezvadně hodí jak do města tak na výlety s partou kamarádů. Ideově se blíží japonským vanům, jen má delší (a tudíž bezpečnější) příď. Naštěstí nevypadá jako nafouklá bamule a sluší mu to 😄 :yes:
mida
[odkaz] ale bude se asi nejdřív muset zaregistrovat, pak se to otevře celý.
1) může se to auto vůbec rozjet? Místní odborníci totiž psali, že roomster-praktik s 51kw bude předjíždět i ávie.
2) automatické zavírání zadních dvěří má i zmíněný roomster, akorát zamykání/odemykání je dost zmateně fungující.
51kW je štvorvalcový 1.4 common rail a nie trojvalcové HTP. Nominálny výkon je porovnateľný, ale to je asi tak všetko. Roomster ako dodávka na toto auto jednoducho nemá.
Jen me napadlo, kdo si ted koupi Roomstera v uzitkovy verzi? Tohle ten pravej uzitkac.
Co se týče dodávek je Citroen absolutně bezkonkurenční, mám jich ve firmě dva a půl tisíce, a dalších pět set koupím do Vánoc, miluju je!!!!!!
dva a pol tisica dodavok Citroen vo firme? To musi byt nejaka nadnarodna firma.. teda ak nekecas 😲
jmurjr (H22A7)
vyzera to tak, ze sa dnu zmesti EUR paleta, vynikajuce, este tak verziu so 4 sedadlami a nevaham ani sekundu.
Aj ja take chcem! Nevychadzam z udivu. To auticko vyzera ako hracka, pekne a jednoduche tvary, ziadne dizajnove vystrelky a la Roomster, iba jednoducha uzitkova verzia. Novodoba C15?

Vie niekto, kde sa bude vyrabat? Dufam, ze nie v Taliansku ako Jumpery, lebo od toho davam ruky prec...
Avatar - wikinko
wikinko
kedze je pristrojovka totozna s doblom, tak to asi nie je dobra sprava. inak v auguste som po kosiciach jazdil s doblom 1,3 JTD, a raz mi ostala radiaca paka v ruke. dakujem, neprosim.
v Turecku.
Inac v Turecku robi napr. Toyota svoje modely Auris a Yaris.
Hmm, uz som si to stihol nejako vydedukovat medzi riadkami z toho fleet.cz. Niezeby som si myslel, ze krajina zmontovania ma na to nejaky zasadny vplyv, ale bol by som radsej, ak by to montovali vo Vigu (Spanielsko), kde robili C15-ky, Berlina, stare aj nove Picassa.

Tych Talianov vsak neprosim, ale to su skor osobne dovody. Vedia robit dobru pizzu a dobru operu, ale priemyselne vyrobky (nielen auta) sa mi zda, ze robia s ohladom na ich mentalitu - poskusaj a zahod.