Nástupce Renaultu Kadjar se bude jmenovat Austral. Po odhalení jména automobilka zveřejnila i jeho první snímky, zatím se však vůz ukrývá pod vrstvou kamufláže.
Ked pride testovaci jazdec, ze pocuvajte, to auto nejak huci na dialnici. Co mu povedia? Ze auto je tak navrhnute a to bude dobre. Alebo ze v dazdi nic nevidno v spatnych zrkadlach? Uz ked maju zakryty prototyp, uz to asi menit nebudu. Alebo ked pride jazdec s tym, ze mu to vrzga, tak ze finalne auta uz budu ok :-) Maximalne si tak overia, ci motor a ostatne casti vydrzia zaruku a ze tycky radsej vymenia, ako by ich mali teraz upravovat. Alebo je to inak?
Když se bude testovacímu španělovi po víkendu v Amnesii na Ibize auto zdát hlučný, dají akustický opatření (přepážky, akustický sklo, tlumení, úpravy podběhy apod). Když utrhne testovací rumun v díře při kličkováni mezi kravskýma povozama nápravu, zesílí uložení, když začne na polňačce mezi cikánskými ghetty s paláci se zkusebním vozejkem praskat kastle pod těsněním dveří nebo deformace u podélníku, přidají tloušťku plechu, nebo doplní bodové svary. Když spane v maroku teplem stropnice z lisovaného papíru testovacímu frajerovi v turbanu na hlavu, vyřeší to výměnou za lepší. Normalní proces při ověřování životnosti.
Je jedno jestli změní jméno nebo ne, bude to jen další crossover z mnoha. Navíc bez motoru. Snad jen ten nový e-Tech s novou 1.8 by mohl být fajn, ale tam zas Renault napálí cenu… Tak nějak mi přijde, že jedou pomalu ale jistě z kopce. Ještě, že mají Clio, Captur a užitkáce ;-)