Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takhle vypadá 417 km/h v Chironu. Český miliardář zveřejnil záběry z kabiny

Možná si vybavujete, že jsme na konci listopadu loňského roku psali o "rychlostním testu", který na německé dálnici s Bugatti Chiron Sport podnikl podnikatel a developer Radim Passer.
Zpět na článek
10. 1. 2022 20:30
10. 1. 2022 20:31
10. 1. 2022 20:34
10. 1. 2022 21:36
11. 1. 2022 07:58
11. 1. 2022 10:58
10. 1. 2022 20:40
10. 1. 2022 22:14
11. 1. 2022 11:14
11. 1. 2022 14:16
10. 1. 2022 20:41
10. 1. 2022 20:47
10. 1. 2022 20:59
11. 1. 2022 09:55
11. 1. 2022 09:56
11. 1. 2022 10:29
11. 1. 2022 11:24
11. 1. 2022 11:51
11. 1. 2022 03:11
11. 1. 2022 07:56
11. 1. 2022 08:29
11. 1. 2022 19:10
10. 1. 2022 20:05
Nezlobte se na mě
ale ikdyž je to v Německu, kde je "neomezená rychlost", tak pokud tam nějakej idiot jede v provozu přes 400 km/h, tak bych mu zabavil řidičák do konce života a ještě ho minimálně nakopal do ***e
Rozbalit vlákno
30
Avatar - xxc
10. 1. 2022 20:18
Re: Nezlobte se na mě
Čo také hrozné sa stalo?
10. 1. 2022 20:24
Re: Nezlobte se na mě
no naštěstí se nestalo nic... naštěstí
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2022 20:21
Re: Nezlobte se na mě
No bezpečný to moc není, o tom žádná (ať už se na úvod pomodlí sebevíc :D ). Štěstí, že tam jedou všichni důsledně v pravém pruhu a kratochvíle se tak odehrává až ob pruh vedle...
10. 1. 2022 20:30
Re: Nezlobte se na mě
Pokud nikdo ostatní řidiče neinformoval předem že kolem nich poletí takový bolid tak byla celá akce absolutní hazard a ruská ruleta. Taky bych doporučil takovému bezmozku zakázat řízení na hodně dlouho.
Avatar - xxc
10. 1. 2022 21:25
Re: Nezlobte se na mě
A to nejak vadi? Pokial mu tam nevlezu do cesty, nemal by byt problem.
10. 1. 2022 23:18
Re: Nezlobte se na mě
A nejako zaručíš, že mu nikto do cesty nevlezie? Ak vlezie, je už asi neskoro, nie?
Avatar - xxc
11. 1. 2022 06:11
Re: Re: Nezlobte se na mě
Rovnako, ako aj na iných cestách a v iných situáciách sa to zaručiť nedá. To už je chironov problém, musí ísť tak, aby mal rozhľad a bol schopný spomaliť. Predpokladám, že sa nejde zabiť.
11. 1. 2022 07:53
Re: Re: Nezlobte se na mě
Fakt myslíš že v té rychlosti by byl schopný cokoliv udělat?
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 08:43
Re: Re: Nezlobte se na mě
XXC jo, ten mít takové auto, tak by jezdil čtyři sta po Košicích
11. 1. 2022 08:50
Re: Re: Nezlobte se na mě
Robil by "myšičky" na obchvate. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:01
Re: Re: Nezlobte se na mě
Já myslim, že by byl brzy ve zprávách :D
Avatar - xxc
11. 1. 2022 15:15
Re: Re: Re: Nezlobte se na mě
Veď to, mať také auto, to by bolo až nebezpečné. Ale ľudia po tom túžia, túžia po silných motoroch, ktoré potom nevyužívajú. Ja využívam motory naplno.
Avatar - honzaHK
10. 1. 2022 20:31
Re: Nezlobte se na mě
Ale proč? On žádný paragraf neporušil, rychlost omezení nemá. A co se týká nějakého jednání, aby neohrozil ostatní, tam pravděpodobně udělal, co mohl. Kolikrát jsi se setkal s řidičem, co jede pod limitem dané komunikace a fakticky tě ohrozil? Já mnohokrát...taky bys jim sebral řidičák?
10. 1. 2022 20:36
Re: Nezlobte se na mě
Jestli ti někdo vjel do cesty nedopatřením, je to na vynadání, pokutu apod. Ale vědomé a navíc takhle hrubé ohrožení bezpečnosti patří mezi trestné činy.

Rychlost nemusí být omezená jen zákonným limitem
Avatar - honzaHK
10. 1. 2022 22:34
Re: Nezlobte se na mě
Ano, rychlost nemusí být omezena jen zákonným limitem, je i určitá přiměřenost.

Pokud bude rychlost 80kmh v zatáčce vědomě nepřiměřená, dotyčný dostane smyk, nikoho však netrefí, taky to bude trestný čin? Taky by si zasloužil přijít o řidičák? Výsledek při případném střetu by totiž taky mohl znamenat úmrtí v protijedoucím autě.
10. 1. 2022 23:07
Re: Nezlobte se na mě
Záleží jak to posoudí policie a státní zástupce, ale ano hazardní zjevně vysoce nepřiměřená rychlost může být kvalifikována i jako trestný čin. Pokud by se zranil někdo v tom autě, je odebrání řidičáku dané přímo zákonem, tedy u nás.
11. 1. 2022 11:06
Re: Nezlobte se na mě
Co to furt plácáte. Žádnou bezpečnost neohrozil ani nikoho kolem sebe. Jel naprosto bezpečně na přehledným úseku v úplně levým pruhu. Hoši vy jste si asi spletli web. Tohle je auto.cz kde se mají shlukovat motorističtí fandové a ne exoti co se bojí jezdit v autě.
11. 1. 2022 11:25
Re: Nezlobte se na mě
Tak inak, naozaj nič neporušil.
Tiež som fanda. O tomto rekorde sa tu písalo pomerne dávno, aj s dôvetkom, že to bolo ošetrené / zabezpečené. Takmer som uveril, že na chvíľu zavreli diaľnicu...

NIE, on išiel v úplne bežnej (áno slabšej) premávke 115 m/s !!!

Naozaj nie je šanca, aby ho tí ostatní registrovali v späťáku a takisto pramalá šanca, aby tento "rekordér" dokázal niečo skorigovať. :no:
11. 1. 2022 12:06
Re: Nezlobte se na mě
Ano a právě proto jel za minimálního provozu, na přehledným úseku kde viděl tak dobře kilometr před sebe a držel se v úplně levým pruhu přičemž v prostředním pruhu nebyl žádný provoz a občas se mihlo auto v pravém, takže pravděpodobnost, že by se mu někdo nacpal při předjíždění do levýho byla nulová. Ano určitá míra rizika je vždycky, ale celej život je riskantní. On ji minimalizoval z mého pohledu co to šlo. :yes:
Avatar - Ozzman
10. 1. 2022 20:46
Re: Nezlobte se na mě
Nedavno o tom byl clanek, mel hlidky jediuci pred autem a pozorovatele na mostech, nedelal to jen tak.
10. 1. 2022 20:52
Re: Nezlobte se na mě
V čem jela ta hlídka před ním ? Taky Chironem a 400 km/h ??
Avatar - xxc
10. 1. 2022 22:09
Re: Nezlobte se na mě
zeby na koenigsegu jesko?
Avatar - eLzyx
10. 1. 2022 22:13
Re: Nezlobte se na mě
stačí jet o pár minut dřív, aby bylo jasné, jak hustý provoz na silnici jet. Není nutné mít stejně rychlého vyklízeče dráhy.
10. 1. 2022 22:56
Re: Nezlobte se na mě
Na posouzení hustoty provozu nemusíš po dálnici vůbec jet. Stačí se chvíli dívat zpoza svodidel.
Auto jedoucí pět minut předem nezjistí nic jiného

Na mostech není vidět nikoho, s výjimkou jediného
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2022 01:55
Re: Nezlobte se na mě
Bojím se, když stojí někdo na mostě. Jednou mi taková osoba hodila na auto flašku od piva. Naštěstí se netrefil do okna.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:02
Re: Nezlobte se na mě
To byl určitě ekoterorista, co mu vadil tvuj turbodiesel
Avatar - Barry Lyndon
11. 1. 2022 11:02
Re: Nezlobte se na mě
Pokud nehodil minimálně ruční granát, tak to byl spíš jen velmi umírněný aktivista. :*)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 06:05
Re: Nezlobte se na mě
Nevim, ja u toho nebyl, ale psali, ze predvoj mel taky nejaky rychly auta, nejaka Porsche a podobne myslim - asi s nim jelo par kamosu a pozorovatele tam taky udajne byt meli.

p.s. pust si to video, i v tom videu mluví o tom, že "kluci jsou až na tom druhém a třetím mostě, žejo?" a taky je tam vidět žluté 911 cabrio na konci, když dobržďuje, které je pak i v závěru zaparkované.
11. 1. 2022 11:04
Re: Nezlobte se na mě
A proč ty vole? Vždyť byla ta dálnice prakticky prázdná. Úsek naprosto přehledný a držel se celou dobu v úplně levým pruhu? Za mě to vyzkoušel bezpečně a udělal z toho pěkný video :-D :yes:
11. 1. 2022 13:33
Re: Nezlobte se na mě
je tam videt a sliset ze spolujezdec asi pomaha s kontrolou pred vozem, a take ze na danem useku jedou i kolegove v rychlych autech kteri mu asi hlasili jak a kde tam je jake auto, minimalni na konci je videt zlute Porsche ktere patri do jeho "teamu"

mimochodem pokud by se neco stalo pri te rychlosti, tak pojistovna mu neda ani cent, minimalne tedy Nemecke pojistovny to tak maji a hradi skody jen pokud je vynik spusoby do doporucenych rychlosti nebo maximalnich rychlosti na danem useku, a doporucena rychlost pokud neni omezena promennou znackou je na neomezenych usecich tusim 120km/h
Avatar - JFK
10. 1. 2022 20:30
Klika,
že tam Passerovi nevjel do rychlýho nějakej Polák s naftovym passatem B5, nebo hipster s Volvem. To by pověst automobilky pro vychodní oligarchy co jedzdí 400+ v běžném provozu rozmázli tak, že by jí Piëchovi potomci nadělili Rimacovi s větší slevou, nebo rovnou zavřeli.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2022 20:31
TLK
.....ok co vlastne dokazal?.....na rovnej dialnici slapol na plyn....to teda je!
Rozbalit vlákno
5
10. 1. 2022 20:34
Re: TLK
Dokázal že je absolutně zbytečné vyrábět auta s maximálkou 400 km/h
10. 1. 2022 21:36
Re: TLK
Lidi d laji spoustu zbytecnych veci jen pro poteseni.....proc ne auta?
11. 1. 2022 07:58
Re: TLK
Protože je taková rychlost nevyužitelná, všechno se musí na ni dimenzovat ale auto za celý život nikdy tak rychle nepojede
11. 1. 2022 10:58
Re: TLK
Jak vidíš, tak třeba občas pojede. :-)
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2022 01:57
Re: TLK
Prokázal svoji inteligenci... :no:
10. 1. 2022 20:33
Tyhle ďáblovy kočáry
docela obdivuju, ale myslím si, že maximální výkony by měly zůstat pro k tomu určené dráhy. Ten borec neměl žádnou šanci vidět a reagovat na neočekávané situace.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2022 20:40
Čurák
Tohle ať si zkouší na okruhu a ne v provozu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - eLzyx
10. 1. 2022 22:14
Re: Čurák
na žádném veřejném okruhu takové rychlosti nedosáhne ...
Avatar - lyon667
11. 1. 2022 11:14
Re: Čurák
A na kterým okruhu je takto dlouhá rovinka, chytrolíne? Hlavně, že ses podepsal do titulku... :-)
11. 1. 2022 14:16
Re: Čurák
Když nemá takový k dispozici, tak má smůlu. Bude mít pořádnou mašinu, která na německých dálnicích bude nejrychlejší a předjede všechno a hned a nebo (a to spíš) to bude určené k úplně jinýmu určení.
Avatar - Atomas
10. 1. 2022 20:41
Ach jo,
tady je zase soudců...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
10. 1. 2022 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2022 20:59
dement!
Vekslák a zloděj se nezapře ani ve stáří :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2022 21:32
Běžte všichni do zádele,
podle všeho to vypadá, že měl akci pořádně ošéfovanou. Nechte si do aut dobrovolně namontovat omezovač podle značek a běžte debatovat někde do Vlasty. Zkuste někdy zapojit mozek a rozeznat rozdíl mezi zfetovaným polákem a předem připravenou akcí.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ronault.
10. 1. 2022 22:51
Re: Běžte všichni do zádele,
Proč by měl být Polák zfetovaný?
11. 1. 2022 02:03
Re: Běžte všichni do zádele,
A proč ne? :-)
Kolega narážel asi na převozníky kradených luxusních vozů z Německa, většinou jsou na speedu.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 06:06
Re: Běžte všichni do zádele,
To je logicky, nemeckej vojak, co musel blitzkriegem projet nemeckem , francii a belgii mel taky pernik :D
Avatar - Ronault.
11. 1. 2022 06:57
Re: Běžte všichni do zádele,
A to dělají jenom Poláci? Vadí nám, jak nás a zbytek států z bývalého východního bloku vnímají třeba v GB, ale zároveň se mezi sebou urážíme a máme předsudky. A zrovna s Polskem si nemáme co vyčítat, třeba jejich dálnice a spousty jiných věcí bychom jim mohli závidět, a to by nikdo před 10 lety neřekl, stejně jako o Maďarsku.
Nevšiml jsem si, že by Poláci o nás mluvili takhle, ba naopak.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 07:32
Re: Běžte všichni do zádele,
Jezdím (tedy před koronou, teď už moc ne:D) pracovně dost do Polska a mám tam spousty přátel, od drtivé většiny z nich jsem slyšel, že nás čechy mají rádi, jsme bratři slovani a oni na tuhle věc velmi dají, vždy se k nám chovali hezky a taky trochu k nám vzhlížejí, berou nás, jako vyspělejší stát (což už asi pomalu přestává platit) a líbí se jim naše kultura a vůbec otevřenost bez cenzury, což je u nich dost ovlivněno i silnou religiozitou.

Já poláky rád mám, jenže zase chápu čechy, kteří je nemají rádi.

Jede tady obrovská masírka na polské potraviny (které jsou sami o sobě i hodně kvalitní, hlavně u nich v obchodech, je to jeden z největších producentů zemědělství a potravinářství v EU), protože umí vyrobit levněji a ty nejlevnější "***" kupují naše řetězce, takže je jasné, že se tu a tam objeví něco nekvalitního a taky je to řádně medializováno A.K.A. ochrana tuzemského trhu - to je realita a nemyslete si, že tady se salmonela ve vajíčkách taky neobjeví a tak podobně...

Druhá věc jsou jejich řidiči v ČR. Jsou to kočovníci Evropy, jezdí šílené trasy v kamionech, je jich všude hodně a druhá věc jsou pendleři za prací, kdy houfně v pátky navečer jedou směr DE - PL a v neděli zase zpět PL-DE, dost aut potkáš na obchvatech Prahy a jezdí opravdu jako ho..a.

Ale tím nemužeme soudit celý národ, já skoro kdykoliv jsem byl někde v zahraničí a byl tam Polák, který zjistil, že jsem Čech, skončilo to vodkou a pokecem a věřím, že v nouzi by mi polák pomohl spíše, než čech či slovák..
Avatar - Roman Horký
11. 1. 2022 07:45
Re: Běžte všichni do zádele,
Přesně tak. Češi by měli Poláky začít brát vážně a s respektem. Jsme všichni Západní Slované, jazykově kromě Slováků jsme si nejblíž. Kulturně trošku méně, protože bohužel, historicky jsme po minulých 2000 let žili v jiných říších. Přesto máme mnoho společného, například nám oběma historicky nejvíc ublížili Němci a Rusáci. Na to, jak bysme si měli být blízcí, se moc málo známe a trpíme nesmyslnými předsudky. Kdo zažil, ten ví, že v potkat v Německu je Poláka vlastně jako potkat našince.
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2022 08:15
Re: Běžte všichni do zádele,
Poláky mám rád, ve sportu jim fandím, ale na cestách mají jakési vražednosebevražedné sklony.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 08:21
Re: Běžte všichni do zádele,
Mne se jednou na jedné společenské akci, pod rouškou alkoholu upřímě zeptal můj kolega a kamarád polák, proč my češi je nemáme rádi, když oni nás ano... řekl jsem mu, že proto, že neumí řídit... :D Smál se, ale je to asi fakt :D
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2022 09:09
Re: Běžte všichni do zádele,
Na železničních přejezdech jsem pochopil kde vzali Poláci tu odvahu na Waršavské povstání. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:12
Re: Běžte všichni do zádele,
:-[] :-[] :-[]
11. 1. 2022 09:18
Re: Běžte všichni do zádele,
warsavske povstani polaci spustili 1.srpna 1944 pote, co ruda armada byla na pravem brehu wisly a k povstani je vyzyvali.
"hrdinni" rusaci pak jen lehce vyzbrojene polaky nechali bez pomoci na pospas svym byvalym kamaradum nacistum, kteri behem 2 mesicu povrazdili 200tis warsavanu a warsavu srovnali se zemi.
rusaci neumoznili ani leteckou pomoc zapadnich spojencu, kteri potrebovali jen nad warsavou shodit zbrane a potraviny, pristat na rusy ovladanem uzemi, natankovat a vratit se naspatek

tohle je fakt hodne blbej priklad
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:19
Re: Běžte všichni do zádele,
Mne z toho vychází, že největší dobroděj z toho bylo Rusko a to se tu pořád najdou tací, co je uznávají
Avatar - Ronault.
11. 1. 2022 09:36
Re: Běžte všichni do zádele,
Já teď ujel 450 km po Polsku, úplně na pohodu, dokonce bych řekl, že množství lepících se řidičů na zadek a nedodržující bezpečnou vzdálenost je menší než u nás y rozhodně nic neadekvátního. Středoevropské národy řídí všichni stejně, úplně minimální rozdíly, mezi Čechy se najde stejně velká hromada cvoků jako v Polsku, Slovensku nebo Maďarsku.
I Rumuni v Rumunsku neřídí nějak podstatě hůře než my. Třeba Itálie směrem na jih svá specifika má, ale ne ve zlém
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:46
Re: Běžte všichni do zádele,
Dovolím si nesouhlasit s Rumuny, neříkám, že ohrožují, ale jezdí mnohem rychleji, než jsme zvyklí, předpisy a omezenou rychlost ignorují a když nedržíš tempo s nimi, tak tě předjedou. Auto tam je nadřazeno všemu, nejdřív auta a pak zbytek provozu, či dokonce taková spodina jako chodci :D

V Polsku se jezdí skvěle a mockrát neměli problém mne pustit, na rozdíl od našinců a to jsem najezdil dost i v kolonách ve Varšavě, já tam taky jezdím rád.

Itoši - to jsou jako řidiči BMW, nepoužívají směrovky, troubí, ale agresivitu jsem tam nezažil.

Mne se nejhůře řídilo v Irsku, protože tam jsou tak šlušní, až stojíte najetí v koloně v křižovatce ze všech semrů v Dublinu a každej si dává přednost a nikdo nejede :D
11. 1. 2022 09:55
Rumuni
A víš proč to ti Rumuni tak mají? Chlapci jsou totiž ryzí rodinné stříbro, kteří v dospělosti jsou předávány manželkám, aby se ony měly o koho starat. Chlapci jim jejich péči kompenzují kritikou jejich vzhledu, špatné výchovy dětí a nedostatečné kvality podávaného jídla :-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:56
Re: Rumuni
Ráj všech feministek :D
11. 1. 2022 10:29
Re: Rumuni
Staré matróny se tam mají dobře, ale mladé holky se musejí ohánět, než nějakého gaučového kritika dostanou do péče.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 11:24
Re: Rumuni
Takže říkáš mladá rumunka je výhra ? Hm... že bych obětoval podvozek svého auta ? :D
11. 1. 2022 11:51
Re: Rumuni
Ani ne. Proto schání cizince, aby domácím mazlíčkům nemusely otročit ;-)
Avatar - Ronault.
11. 1. 2022 10:21
Re: Běžte všichni do zádele,
No já teda dost Rumunů předjel, spíše mě brzdili místy :D ale jak kdy, za transfagarasanem jsem možná byl brzdou já.
Italové jsou za volantem takoví živelnější, jak já říkám o Italech, jedou na srdce a na city :D ale nějaké krizovky nebo agresivitu jsem moc nepociťoval. Oni prostě neřeší směrovky, ale cíleně tě nevybrzdí, když zmatkujes a bloudiš, tak pomůžou, pustí.
Jinak nevím jak jezdí Francouzi, ale zjistil jsem, že moje Picasso má takovou funkci, která je mířená na Italy, jak zapneš směrovku a necháš jí blikat a nevypnes, tak postupně zvyšuje hlasitost aby sis všiml. GTI to nemá, musel jsem to hned vyzkoušet. Normálně jsem si toho nevšiml, manželka mě upozornila. Ale vzhledem k tomu, že jezdí hodně Italů se zapnutou směrovkou po dálnici se sluchátky na uších, tak by asi ani to nepomohlo :D :D :D
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 10:27
Re: Běžte všichni do zádele,
Asi záleží, kde jedeš, já v Rumunsku jel 70 po obci a tlačili mne kamiony :D Navíc ty jejich tankodromy, ještě, že jsem tam jel služebákem.

Francií jsem projížděl celou tam a zpět, neměl jsem tam problém, spíše se tam řídí pomalu, protože je to tam samej radar :/ Docela opruz, ale na okreskách je to krásné, nádherná příroda.

Italové to je ale i dost široký pojem :D Já tyhle nešvary pozoroval, když jsem jel více a více na jih :D
11. 1. 2022 11:13
Re: Běžte všichni do zádele,
Keď ma v Rumunsku predbehol už tretí kamión v obci asi tak 80 km/h, až som zastal na najbližšej pumpe a začal hľadať či tam vobec nejaké rýchlostné limity majú :D
Ale s kvalitou ciest nesúhlasím, cez leto som tam najazdil cca 1500 km a s výnimkou jedného asi 200 metrového tankodromu to bolo lepšie ako u nás/ u Vás :-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 11:23
Re: Běžte všichni do zádele,
Já byl v Kluži a celá cesta od Maďarska stála za vyližkapsu, ale je to už asi dva roky zpět tedy :)
Avatar - Ronault.
11. 1. 2022 11:30
Re: Běžte všichni do zádele,
Je pravda že od Pitesti směrem k Sibiu, obzvlášť v noci, tam jako obec neobec, prvně jsem se trochu bál co pokuty, ale pak si řekl, že jsou místní, musí vědět a jel s davem :D přes den byli pomalejší, především směrem k moři i pomalejší mi přišlo. Ale u nás se snad jezdí v dědinách na hlavních tazích 50? Hlavně v noci? Vůbec. Jako já jezdím přes jednu ráno s davem 90-110, skoro nikdo to tam nedrží, protože to je obec neobec, taky nějaký Němec bude komentovat jak jezdíme jak šílenci
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 11:39
Re: Běžte všichni do zádele,
Já tam byl 1x na otočku a jezdilo se tam 70-80 v obci i ve dne :D To třeba v ostatních zemí Balkánu jsem nezažil, naopak tam docela dodržovaly rychlost. Třeba Srbsko, Kosovo, Makedonie (pardon, dnes už severní Makedonie :D), Bulharsko, docela jsem si hlídal limity, aby mne nevyhmátla hlídka s vidinou tučného zisku.
Avatar - Ronault.
11. 1. 2022 11:13
Re: Běžte všichni do zádele,
Jako chtěl jsem říct, že francouzské auto má funkci, která by se hodila hlavně Italům ... samozřejmě směrem na jih je to více Italské :D
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 11:23
Re: Běžte všichni do zádele,
Chápu :D
11. 1. 2022 09:52
Re: Běžte všichni do zádele,
Nemám nic proti Polákům, nesoudím podle jednoho všechny, mám mezi nimi pár přátel, ale když si dáš do google "polský řidič kradené audi" vyjede ti padesát odkazů. Dělají to celkem často. A že jedou vyfetlí k tomu patří.
Avatar - Ronault.
11. 1. 2022 10:14
Re: Běžte všichni do zádele,
Tak tam napiš totéž německy s českým řidičem.
11. 1. 2022 12:08
Re: Běžte všichni do zádele,
až napíšeš totéž indicky s pákistánským řidičem v Thajsku.
10. 1. 2022 21:38
Opojeni rychlosti
Zabery jsou uzasne, uplne se taji dech. Vzpomnel ke si na klasicke NFS 3 a 4 ....na 17 palcovem monitoru to vypadalo hodne podobne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JFK
10. 1. 2022 22:41
Re: Běžte všichni do zádele,
LOOL prej ošéfovaný :-[] leda hromadnou motlitbou.
Jojo, ten oranžovej sprinter co předjížděl náklaďák byl vyloženě ošéfovanej. Jako předjíždět ho tam někdo další, bylo by tam hodně mrtvých, možná i v protisměru.
Jdi s těmahle rozumama psát příběhy do Žena a život, tam s těma teoriema o ošéfování budeš mít velikej úspěch :-[]
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2022 22:46
Re: Běžte všichni do zádele,
Clickbait ok? Chlebodárce brzy jistě povýší!
Avatar - JFK
10. 1. 2022 23:00
Re: Běžte všichni do zádele,
To víš že ok. A o tom povýšení vůbec nepochybuj
Avatar - miromen
11. 1. 2022 03:11
Jedeme bomby
Kurfa to je fičak :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
11. 1. 2022 07:00
S Teslou 170 po okrese v lese
Je větší prasárna i větší adrenalin.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 08:54
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Na to nepotřebuješ Teslu, to se dá udělat i s blbym turbodieslem, třeba se SuperBéčkem ;)
Avatar - Roman Horký
11. 1. 2022 09:12
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
To nevím, protože než se to ta turbína roztočí tak okreska skončí :-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:15
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Neříkal si, že si tím nikdy nejel? Já jen, jak to můžeš vědět? :D
Avatar - Roman Horký
11. 1. 2022 09:29
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Takže jsem se trefil, ačkoli jsem tím nejel? Tak ono každé turbo bude jistě plus minus podobné. Od nuly jistě nepotáhne.
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 09:36
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Dneska jsou ty oturbený motory trochu jinde, než před dvaceti lety ...
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:47
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Ne, nemá dynamiku Tesly, ale 170 po okresce zvládne jet bez větších problémů taky. Otázkou je, jestli je to rozumné
Avatar - Roman Horký
11. 1. 2022 09:55
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Není to rozumné, je to jen zábavné.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:57
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Ale není to nic, co nemůžeš vyzkoušet v běžném autě
Avatar - xxc
11. 1. 2022 16:20
Re: S Teslou 170 po okrese v lese
Potvrdzujem, 170 sa da ist obycajnym 81 kw Scenicom, trosku to trva, ale az na ten hluk cestovanie v pohode. Len to je ako s tym Chironom, vyskusat a koniec. Nie, zeby to bolo nebezpecne, ale meraju :-) Tam je relativne maly rozdiel v rychlosti, nie je to ziadna prekazka ani na dialnici. 270 by bolo asi ine, ale to som neskusal.
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 07:56
Ale proč ?
Jezdit co nejrychleji v přímce, to mě nikdy nějak moc nebralo ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Amaterasu
11. 1. 2022 08:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 08:58
Re: Ale proč ?
Mám omezovač na obligádních 250km/h a ani k tomu jsem neměl potřebu se nikdy přiblížit ... spíš jsem na ty zatáčky. Na dálnici se šinu těch bezstarostných 150-160 a to mi stačí :D
11. 1. 2022 08:23
brzdna draha 500 metru
pochybuju, ze je nekdo schopnej na takovou vzdalenost v zrcatku rozlisit rychle letici strelu, aby nikoho nepredjizdel a pochybuju, ze je nekdo za volantem schopnej odhadnout, co ty auta pred nim udelaj.
kdyby tech 10 aut co predjel 350+ byly z jeho tlupy, tak dejme tomu, rek bych ze to mel osefovany, ale vzhledem k tomu, co to bylo za auta, tak pochybuju.
je to vyzva pro dalsi cvoky z divokyho vychodu.
vsadim boty, ze se tenhle "rekord" v beznem provozu pokusi nekdo brzo prekonat
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
11. 1. 2022 16:21
Re: brzdna draha 500 metru
ked neviem rozlisit, tak mu tam asi nevojdem, nie?
11. 1. 2022 17:18
Re: brzdna draha 500 metru
Lebo keď nikoho za sebou nevidím, tak neprejdem do iného pruhu :-O
Logiku to (zrejme nejakú) má :no:
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 08:29
Kdo si zkusil
rozdíl mezi dvoustovkou a třístovkou asi chápe to pokušení zkusit si čtyřstovku, když má auto, které to umí. Musí to být v reálu opravdu nářez. Navíc, až se dostane k veslu ta uplakaná "bezpečnostní" generace, co tleská omezení rychlosti na 180 km/h, tak už se nesveze nikdo nikde, jinými slovy, majiteli chironu ten zážitek docela závidím a má můj respekt, celou "akci" zvládl výborně. :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Roman Horký
11. 1. 2022 08:43
Re: Kdo si zkusil
Mě tedy v autě vždycky baví víc zrychlení, než rychlost.
Avatar - lyon667
11. 1. 2022 11:23
Re: Kdo si zkusil
Na zrychlení ti stačí i návštěva lunaparku.
Avatar - Amaterasu
11. 1. 2022 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 08:57
Re: Kdo si zkusil
Ale to přeci neni o nějakém dává smysl, on ty peníze má a koupil si to nej, co se koupit dá a zkusil si to legálně, co to umí, snažili se i o co nejbezpečnější akci, takže za mne je to mnohem lepší, než když se řítí nějakej blázen 150 po Evropské a nebo po zaplněné jižní spojce a kličkuje mezi auty, stačí jim na to sice třeba jen 200koní za pakatel proti tomu Bugatti, ale nebezpečí je tisíckrát větší.
11. 1. 2022 08:50
Re: Kdo si zkusil
dnes si vetsina civilizovanych lidi vazi mnohem vic sveho zivota a zdravi nez driv
kdyz sem zacal jezdit na kole s helmou, tak se mi posmivali
kdyz sem vyrazil na sjezdovku v cechach v helme, tak si na me ukazovali
snad nikdo normalni nepochybuje o ucinnosti poutani se v aute, o detskych autosedackach ...
nic z toho za meho mladi nebylo.
taky jsme prezili, ale taky hodne lidi neprezilo a zmrzacilo se
a to pri mnohem mensi hustote provozu, pri mnohem mensim poctu lidi na sjezdovkach ...
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 09:43
Re: Kdo si zkusil
A taky si dnes lidé více čistí zuby než dřív. ;-)
Akorát to, stejně jako ty tvoje věty, nijak nesouvisí s tím chironem.
11. 1. 2022 09:54
Re: Kdo si zkusil
reagoval sem na tu tvoji "uplakanou bezpecnostni generaci"
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 10:40
Re: Kdo si zkusil
Ok, ale já píšu o uplakanosti v motorismu, sbírání kytiček, omezení rychlosti, protože přece není smysluplné a bezpečné jezdit rychle a vůbec...

Protože, pokud ty argumentuješ obecně, helmy na kole na lyžích atp., a tvrdíš, že "dnes si vetsina civilizovanych lidi vazi mnohem vic sveho zivota a zdravi nez driv", tak to pak smrdí pokrytectvím. Argumentovat tvým způsobem, mohl bych se tu vypisovat, jak jsou teď lidé naopak nezodpovědní a masově riskují v nesmysluplných činnostech své životy a zdraví mnohem více než dříve. Nebo ty snad pamatuješ, že by někdo skákal po střechách domů, zdech a parapetech jen tak z plezíru nebo skákal ze skal s padákem, v různých wingsuits, dělal canyoning atd., atp., jen pro adrenalin, resp. plus stovky dalších, z pohledu bezpečného života naprosto nesmyslných aktivit, já tedy tak masové riskování za honbou po adrenalinu nepamatuju. ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2022 08:36
Vyzera to jednoducho
Ale v praxi to musi byt neskutocny adrenalin.... navyse takto v "premavke"
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 08:59
Re: Vyzera to jednoducho
Adrenalin určitě, ale je to krátkodobé, takže se to asi vydržet dá (já nikdy takhle rychle autem nejel, ale tipuji), jenže náročnější je držet rychlé tempo dlouhodobě, třeba hodinu v kuse jet i tam, kde se to smí kolem 2 set v provozu, tak je náročnější, než cca 4 hodiny 130.
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2022 09:36
Re: Vyzera to jednoducho
To ano samozrejme... inak chiron perfektne maskuje svoju rychlost.. aj pri 200vke to vyzera akoby sa len rozbiehal a siel uplne klido pido... je to asi ina 200vka ako povedzme v octavii 1 1,8 turbo ... ved je to skoro ako lietadlo na kolesach... brutalna masina ... kde aj pri 400vke to vyzera uplne bezpecne sila.... ale takto v premavke by som nemal gule dat ani 300.... respekt
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 09:49
Re: Vyzera to jednoducho
To maskuje spíš video, podívej se jak jede dvěstě jakékoliv auto a nevypadá to tak rychle :)
Jasně, že to bude rozdíl, ale z kamery ho nepoznáš mimo hýbající se ručičky tachometru
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2022 10:45
Re: Vyzera to jednoducho
Ved hej... ale tak ci tak bude aj 200vka v chirone ina pohoda ako v beznom aute... ja som siel zatial najviac max 190 ... bolo to s lancerom 1,6 v nemecku ked sme sli s brachom do koblenzu a skusali na dialnici maximalku ... viac uz to nedalo... prislo mi to ale vcelku ok a uplne bezpecne... nemal som pocit zeby sme boli za este nazvime to bezpecnymi limitmi auta... predsa len lancer bol uz od zakladu ( aj podvozkovo ) robeny aj na vacsiu maximalku... no ale 300vka to uz musi byt iny level... o 400vke ani nevravim... to uz chce pomaly az letecky vycvik
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 11:18
Re: Vyzera to jednoducho
Tak já 190-200 mam na tacho celkem běžně, když je volno a svezu se, ale taky pak jezdim 100-140 tempomat. Predtim, nez si to zeditoval si psal o 170tce, to jsem jel i v starym Tranzitu a tam je to už adrealin :D Taky lehce nad 170 jsem roztlačil naše bývalé staré Clio a taky to stálo za to :D
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2022 13:00
Re: Vyzera to jednoducho
170 na felde s vetrom v chrbte a na povodnych uzkych 13tkach ... a zatial 155 na sucasnom pole.... akurat tu pri nom este mam rezervu... lebo da podstatne viac...
Avatar - miromen
11. 1. 2022 23:57
Re: Vyzera to jednoducho
Jo 200 je v poho navic pokud se jede po nějake jedničce a maximalka se musi zkusit u každeho auta. To byvala celkem *** u staršich aut jako 100 či 120, ale i takovy jedničkovy Yaris 1,0 se 186 na tacho to byl taky docela adrenalin.
A občas neuškodi ani kulturni vložka ve stiženych podminkach to si člověk i užije. Vic než 190 tacho jsem tam neviděl, ale nebyl čas koukat...
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 09:52
Re: Vyzera to jednoducho
Podstata je v tom, že už rozdíl 200 vs 300 km/h je obrovský, 400 km/h je jiná dimenze, v autě. Takové ty řeči o tom, jak někdo raději zatáčí nebo má raději zrychlení plynou jen z toho, že si tu třístovku např. nikdy nezkusil. Takové rychlosti, nad 300 km/h to je prostě sama o sobě meta, řidičská, řidičského zážitku, mění se perspektiva, a samo, že nejde takovými rychlostmi jet dlouho, jde o ten vjem, zážitek, který je v autě na čtyřech kolech jiný než třeba čtyřstovka v letadle. Jel jsem 400 po zemi magnet vlakem v Shanghai a už jen ze snahy dívat se oknem mě bolely oči, 400 v autě musí být velmi soustředěný a vysilující moment. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 10:02
Re: Vyzera to jednoducho
Však právě, proto píšu, že i jet v kuse 200 delší dobu, ač chvilkově je to "nic", je náročné, natožpak 250,300-400, tam náročnost bude růst s každou minutou mnohem rychleji, než v nižších rychlostech.

Sám mimo letadla v takových rychlostech zážitek nemám, snad jen něco kolem 230ti a nepřišlo mi to krátkodobě tak strašné, ale dlouhodobě bych tak jet nemohl. Taky bude rozdíl koukat kupředu a nebo do strany, ono si zkus i z přistávajícího/startujícího letadla pozorovat blízké předměty, to je taky fofr :D A to je jen cca 200 km/h +/- NAtožpak ve vlaku a ještě v čínském :-[] :-[] :-[]
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 10:52
Re: Vyzera to jednoducho
A to je opravdu ten rozdíl v perspektivě např. mezi 180 a 230 mnohem menší, než mezi 250 a 300 o těch 400 ani nemluvě, já si to v autě takhle od stolu fakt představit neumím. Už ta třístovka mění perspektivu, všechno se zuužuje, drncá, jel jsem chvíli vmax. 316 a pak dvě minuty zhluboka dýchal. Dělat to častěji, člověk si asi zvykne, jen říkám, že ten přechod do rychlostí nad tři sta je výrazně jiný, než 200 vs 250. A to říkám s vědomím, že jet 250 po německé dálnici, mi nedělá problém dokud se dá, třeba půl hodiny. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 10:54
Re: Vyzera to jednoducho
Rozumím, nemohu ti to sice z vlastní zkušenosti potvrdit, ale věřím :D
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 10:02
Re: Vyzera to jednoducho
Takže když si zkusím 300, tak mi to obrátí život na ruby? Budu vnímat svět jinak?
To jsou kecy :D
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 10:42
Re: Vyzera to jednoducho
Proč reaguješ, když nechápeš psaný text?
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 10:45
Re: Vyzera to jednoducho
Tos ty psal jaká je to meta a řidičský zážitek ;-)
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 10:53
Re: Vyzera to jednoducho
A jak to souvisí s obracením života na ruby a následném jiném vnímání světa?
Mmch., kolikrát jsi jel přes 300?
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 11:18
Re: Vyzera to jednoducho
Já reagují na to, jak ty to popisuješ, jak kdyby to bylo nějaké prozření do jiného světa.
Jednou, jako spolujezdec v kamarádovém Turbo S. Nic kromě strachu mi to nepřineslo. Proto nemám absolutně potřebu to opakovat, i kdyby toho byly moje auta schopný.
Avatar - lyon667
11. 1. 2022 11:36
Re: Vyzera to jednoducho
Strach z čeho, smím-li se zeptat? Kdyby to byl podomácku vytůněný žigulík, tak to pochopím, ale zrovna 911?
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 11:40
Re: Vyzera to jednoducho
Já chápu Dinara i Manhunta. On je propastný rozdíl se svézt a řídit to sám, kdy máš vše pod svou kontrolou, taky bych se s cizím bál víc a sám mít takové auto, asi bych to taky prubnul, musí to být zážitek :)
Avatar - lyon667
11. 1. 2022 12:14
Re: Vyzera to jednoducho
No hele, asi jde i o to, s kým jedeš a na co jsi sám zvyklý. Jel jsem nedávno jako spolujezdec v GR Yarisu zatáčkami skrz les a přestože jsme měli chvílema na tacho i 180, strach jsem nepociťoval. Možná to bude i tím, že jsem zvyklý z okruhů brzdit z dvoustovky do zatáčky nějakých 100 metrů před ní a nepřijde mi to nijak neobvyklé. Ale chápu, že každý to má nastaveno jinak a je spousta lidí, co by se mnou v životě nesedla do letadla :-) A tak jako já to nebudu nikomu nutit, stejně tak nevidím důvod, proč by mi (nám) to měl někdo ze stejného důvodu zakazovat.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 12:17
Re: Vyzera to jednoducho
Jo, s Yarisem GR jsem se bál brutálně a bylo mi i trochu šoufl, když jsem řídil já, bylo to dobrý, pak jel Machi a i když mu věřím a umí to, tak bych víc kol dobrovolně neabsolvoval, ale zážitek to byl :) to zase jo :yes:
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 13:12
Re: Vyzera to jednoducho
Přesně, všechno je otázka zvyku, problém je v tom, že zatímco na to brždění v závodním autě na padesáti metrech jsme zvyklí, tak k té čtyřstovce si z nás asi nikdo nepřičuchne. A jak říkám, mně i těch párkrát překročených tři sta stačí k tomu, abych tu čtyřstovku uměl ocenit. ;-)
Avatar - Barry Lyndon
11. 1. 2022 18:15
Re: Vyzera to jednoducho
180 přes les mi teda přijde jako ještě daleko větší čuňárna než 400 na dálnici. Co kdyby tam třeba někdo šel a nebo zpoza zatáčky vyjel proti? Nebo jste to měli taky "ošéfovaný"?
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 12:32
Re: Vyzera to jednoducho
Že tam někdo z pravýho pruhu vletí před nás. Nebo že nás nečekanej výmol rozhodí.
Obecně na okruhu nemám problém jako spolujezdec, se stejným řidičem, v mnohem rychlejším autě. Ale pokořovat rychlostní rekordy na Autobahnu, to jde mimo mě... nikde jsem nenapsal, že to odsuzuju, jen tomu prostě nerozumím, nic pozitivního mi to nepřináší ...
Avatar - Dinar
11. 1. 2022 13:03
Re: Vyzera to jednoducho
Proto jsem ti psal o tom nechápání psaného textu, tvoje reakce, na to co jsem napsal, byla mimo.

Co říkám je, že odsuzovat zážitek z řízení v rychlosti nad tři sta, potažmo čtyři sta, tím, že někdo píše o tom, že lepší je v autě zatáčet nebo zrychlovat, to že je jediný pravý řidičský zážitek, je prostě hloupost, protože to samotné dosažení tak vysoké rychlosti řidičským zážitkem je, byť z jiné kategorie než třeba jízda závodním autem na okruhu nebo naopak nějakým pomalým, ale zábavným autíčkem po okresce.

A že je jízda nad 300 jinou dimenzí, za tím si stojím, a jak to myslím, jsem popsal dostatečně v reakcích na Ozzmana.
Avatar - Manhunt.60
11. 1. 2022 14:18
Re: Vyzera to jednoducho
Ale ty taky nechápeš psaný text. Já jsem nikde nenapsal, že pravý řidičský zážitek JE v autě zatáčet. Já jsem napsal, že mě nikdy nebralo jezdit co nejvyšší rychlostí v přímce a že mám raději zatáčky, sepsal jsem svůj osobní pocit. To že ty to už nechápeš, za to já nemůžu ;-)
Avatar - speedfred
11. 1. 2022 17:27
Re: Vyzera to jednoducho
Pre mňa bola méta prekročiť 300 na ceste a je to aj zážitok, pre teba evidentne nie.
To Bugatti ide ukrutne ešte od 300+ a musí to byť zážitok. Ten človek čo kúpil Chirona tak má u mňa :yes: za to že má gule to aj skúsiť a myslím že ošéfované to mal hodne dobre.
Kecy o tom ako sa nikde nemôže legálne jazdiť viac ako 130 si nehajte do tých Vašich ružovo-zelených denníčkov. Realita je iná.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 21:07
Re: Vyzera to jednoducho
Jo, ještě že si přišel, u tebe v autě mi taky bylo nevolno :-[] Ale za to mohlo to zrychlení a né že bych ti nevěřil :D
Avatar - xxc
11. 1. 2022 16:26
Re: Vyzera to jednoducho
Podla mna ani nie, mna viac unavuje pomala 130 jazda, ako jazda naplno. 400 je extrem, ale 200 by som dosiel radsej a viac, ako 130kou.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2022 21:11
Re: Vyzera to jednoducho
Jezdil si někdy takovým tempem déle ? Třeba pul hodiny - hodinu v kuse ?
Avatar - xxc
11. 1. 2022 21:42
Re: Vyzera to jednoducho
Cesta na dovolenku v pandemii na poloprazdnej dialnici. Nejakych 1000 km tam a naspat. Samozrejme isiel som co premavka a auto dovolilo. O tom mali byt dialnice, a ked uz chcu silou mocou limitovat, tak nech daju limit 250, ktory ma vacsina aut. Mozno prave proti tomu, aby tam nebezpecne nejazdili 400. Ale nie umely limit 130.
Avatar - curwasportiva
11. 1. 2022 19:10
Fraska
Video me opravdu povavilo, dramaticka hudba i zabery jako by se snad vyhral Le Mans a pritom je to jen jizda se seriovou hrackou po dalnici a jeste se u toho tvari jako by neco svetoborneho dokazal :D
Rozbalit vlákno
0