Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Los-lofas
1
Pěkný! Námět na další článek.... blázni z Alfaholic, to jsou ku.va restomody!
3_diamanty
0
Pri prvom retarderi odleti cely naraznik...
del42sa
Tuhle Alfu jsem vlastnil a musím říct že na tu dobu rád vzpomínám. Neskutečně poledné auto s motorem, který měl zvuk :yes: škoda že tyhle časy jsou už dávno pryč .... :'-( nejlepší verze měly dokonce nivelaci zadní nápravy a dvě hydropneumatické koule.
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Tu dobu mě raději nepřipomínej.... :-[] Já měl v tu dobu upravenou Integru Type R a moc si jí užíval i na okruzích.... :yes: https://img28.rajce.idnes.cz/…ges/Fotky133.jpg?…
jinak díky za ty palce dolů ;-) :D
V tej dobe mala nivelaciu myslím aj e34 od BMW (touring).
V 95-96 chodil k nám jeden Talian na takejto 164 s 2L TS a pre mňa to bolo celkom “delo” keďže som mal len 110R. V zachovalom QV-čku je to pekné auto aj teraz.
V 95-96 chodil k nám jeden Talian na takejto 164 s 2L TS a pre mňa to bolo celkom “delo” keďže som mal len 110R. V zachovalom QV-čku je to pekné auto aj teraz.
Ano, ale puvodni QV, jeste pred Superkou.
To byla jen predokolka, ale mela navic asi 15 kW a pritom kratsi staly prevod.
Jelo to jak prdly.
:-)
To byla jen predokolka, ale mela navic asi 15 kW a pritom kratsi staly prevod.
Jelo to jak prdly.
:-)
del42sa
zlysoused
Takhle zmrvit krásný auto.
Popravde?
Ten hnus je originalni provedeni QV Super, tedy ve ctyrkolce.
Dodnes zustalo firemnim tajemstvim, proc na tak krasny auto dali, jindy sikovni Italove, takovou osklivost.
Nepraktickou jeste k tomu.
Ten hnus je originalni provedeni QV Super, tedy ve ctyrkolce.
Dodnes zustalo firemnim tajemstvim, proc na tak krasny auto dali, jindy sikovni Italove, takovou osklivost.
Nepraktickou jeste k tomu.
Já Prvni_1
Neni to 164 CV, ale QV.
Hned vedle.
A nazvat Ferrari motor z typu Dino "jen dvoulitrem" chce taky odvahu.
Hned vedle.
A nazvat Ferrari motor z typu Dino "jen dvoulitrem" chce taky odvahu.
MS-sport
na Lancia Delta Integrale Evo II :-) :-! :yes:
PJ164
Zachovalý stav, čekám na definitivní řešení výměny motoru nebo vačky. Najezdil jsem s ní bez poruchy do roku 2012 spoustu km, nikde mne nenechala. Jen nechci ničit motor. Spotřeba TB V6 kolem devíti listů na sto. Nejlepší sedačky, v kterých jsem kdy seděl. Prostě super svezení a radost z jízdy kamkoli, k tomu parádní desingn. Tenhle reinkarnační počin bych uvítal i sériově.
×
Sdílení komentáře
×