Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
žerou drogy. Co prohlášení, to víc padlé na hlavu. Z naftového kombíka se přeze do benzínové ho SUV co si pápne jednou tolik. Green Deal.
Freddka
Ze prej elektromobilita na to ma nejaky vliv. To je nesmysl, EV muzou bejt klidne kombi.
Rozhoduje zakaznik.
Kdyz lidi chteji misto kombi SUVcka, tak nebudou kombiky. To je jasny.
Jako majitel E kombi mi to moc radosti nedela, nicmene za 10 let uz budou deti vetsi a kombi nejspis potrebovat nebudu a pri nejhorsim teda prejdu na SUV, ikdyz hur jezdi, co uz… :-!
Rozhoduje zakaznik.
Kdyz lidi chteji misto kombi SUVcka, tak nebudou kombiky. To je jasny.
Jako majitel E kombi mi to moc radosti nedela, nicmene za 10 let uz budou deti vetsi a kombi nejspis potrebovat nebudu a pri nejhorsim teda prejdu na SUV, ikdyz hur jezdi, co uz… :-!
To same tady. Mam E63 kombi, neni dle meho lepsi auto pro rodinu s 2 malymi detmi. Za 10 let uz mi to bude jedno,ale ten tvar mi chybet na silnicich bude. Ale co, Taycan Cross Turismo to trochu zachrani😊
Elektromobilita na to má velký vliv, i když nepřímo. Znamená ještě větší tlak na unifikaci a konec dominance Evropy v automobilovém průmyslu. Čím dál více se automobilový svět bude přizpůsobovat Asii a tam kombíky nefrčí.
Do ty velky krabice narves ty potrebne baterky, proto se nedela EV kombi
asi tak. ne že by se to nedalo, Taycan Cross Turismo je důkazem. ale celkově velké a těžké baterii sluší víc velké a těžké auto...
A Tesla model S má malou baterku, nebo je to SUV a nebo váží 2,7 tuny, jako novodobé modly?
Kdyby chtěli, tak vyrobí vůz typu Superb Scout co do výšky a délky, jen světlá výška by byla jako u klasiky. Kvůli baterii.
Baterii 100kWh, hmotnost pod 2 tuny, cx okolo 0,20 aby to dalo 500 kdykoli a cenu 1,1 až 1,8M podle výkonu, pohonu a výbav a zájem by možná byl. A nebo taky ne. Když všichni potřebují auto v holinkách.
Ale šlo by to.
Kdyby chtěli, tak vyrobí vůz typu Superb Scout co do výšky a délky, jen světlá výška by byla jako u klasiky. Kvůli baterii.
Baterii 100kWh, hmotnost pod 2 tuny, cx okolo 0,20 aby to dalo 500 kdykoli a cenu 1,1 až 1,8M podle výkonu, pohonu a výbav a zájem by možná byl. A nebo taky ne. Když všichni potřebují auto v holinkách.
Ale šlo by to.
Tom Pro
Koho zajima rodina s detma s dojezdem 1000km a slusnejma jizdnima vlastnostma. Tady mas SUV a spolehej se na pomocniky a plat o tretinu vic za servis. Mas prece big mama car
Jasne, prumerna ceska rodina si kupuje MB v kombajnu... 😁
Prumerna ceska rodina si kupuje auto v kombajnu, se spalovakem a ne EV za trojnasobek 😊
Tom Pro
Od revoluce nikoho stredni vrstva nezajima. Dekuji ze jsi to zminil, ale jsi uz dvacet let pozadu, tak vymysli neco aktualniho
kozakm
Loni jsem přesedlal do SUV a zatím nečekám, že bych se někdy vracel zpět do břichoplazu.
Mám obojí a měním dle chuti a nàlady. 😄
Oboje má svoje, osobně nemám odsuzující názor ani pro ten břichoplaz ani pro suv, jezdím obojím, ale měl-li bych mít jen jedno auto, pak by to byla ta klasika, v kontextu článku tedy raději kombi než suv.
Já tomu říkám zapadnout jak Helmuti do krytu. Těžko se vylézá ven. 😒] Ale i dovnitř a už mne nebavilo mít pořád obouchanou hlavu.
Mokrous
..."To je blbý, to se bude líbit."
No a tak všichni opustí normální praktické vozy a přelezou do drahých a těžkých přiblblých krabic na obřích kolech, aby byli IN a pořídí si aero kola, aby byli "EKO".
Chápu, všichni bydlí v lese a na horách a jezdí bahnem a po skalách a jsou tak vysocí, že se ani do Superbu nevejdou a když se občas dostanou na silnici, tak ocení vysoké těžiště a vysokou spotřebu a návdavkem dostanou menší kufr. Takže jinou volbu prostě nemají.
Aby to jelo, tak potřebují ždímat silnější motory, které "zajisté neprodukují" více CO2 a dalšího a aby to vypadalo, tak na tom vozí "laciná" a "komfortní" "EKO" kola o průměru 22"
No a ten pocit, že na to máš a všem to ukážeš. K nezaplacení.
Takže to je všechno “správné”, “tak to má být”...
No a tak všichni opustí normální praktické vozy a přelezou do drahých a těžkých přiblblých krabic na obřích kolech, aby byli IN a pořídí si aero kola, aby byli "EKO".
Chápu, všichni bydlí v lese a na horách a jezdí bahnem a po skalách a jsou tak vysocí, že se ani do Superbu nevejdou a když se občas dostanou na silnici, tak ocení vysoké těžiště a vysokou spotřebu a návdavkem dostanou menší kufr. Takže jinou volbu prostě nemají.
Aby to jelo, tak potřebují ždímat silnější motory, které "zajisté neprodukují" více CO2 a dalšího a aby to vypadalo, tak na tom vozí "laciná" a "komfortní" "EKO" kola o průměru 22"
No a ten pocit, že na to máš a všem to ukážeš. K nezaplacení.
Takže to je všechno “správné”, “tak to má být”...
Nepotřebuju jezdit do hor. Stačí mi, že vím, že si neorvu při parkování spodek o obrubníky.
Kudy já to sakra jezdím, že jsem si za 20 let ještě neškrtnul?
twistedTSD
Tak na to se fakt těším, až budeme všichni jezdit v 2.5tunových oplastovaných zrůdách, které budou na dálnici žrát 30 kWh. Konečně budeme bezemisní a zelení.
Vtip je v tom ze vsichni nebudeme, vetsina z nas nebude, a o to jde predevsim.
Přesně tak, já jsem jen zvědav, co se bude dít, až to lidem dojde.
A nejhorší na tom, je že spousta elektrických bijců možná nemá ani na klasiku a nedojde jim, že na elektro mít nebudou už vůbec a že desetiletý baterkáč bude jen jeden velký průšvih. Bijí se za něco, co jim zapříčiní, že budou jezdit maximálně v něčem, jako je Dacia Spring.
Nic. Nic se dít nebude. Bude nezaměstnanost ke 30%, málo jídla a drahého, drahé teplo, voda a elektřina s výpadky. Lidi budou mít starost o základní životní potřeby, po autech nikdo ani nevzdechne. Dohromady se to bude dávat desetiletí.
MB1975
A já asi jako zákazník, kterému už :no: došla trpělivost, brzy skončím s Mercedesem.. 😢
Automobilova buducnost je predsa v jednopriestorovych zdvihnutych vajciach na baterky a za 2 melony... zivot si predsa treba ulahcit ...
Ja by som sa ku kombiku rad vratil, ale kedze sa nezmestim, tak smola. A ked uz si mam vybrat medzi krabicou MPV a krabicou SUV, vyberiem si SUV. V pripade, ze mi europsky alebo akykolvek iny vyrobca na nasom trhu ponukne velke MPV typu Sienna, Pacifica, pripadne kludne Kiu Carnival, tak budem o tom aspon uvazovat. Inak to budu SUV valcovat - kludne aj elektricke.
nové auto by si chtěl koupit každý ale ve stávající situaci je to obtížnější než kdy dříve