Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
petr petrumr
2
zase je důvod si udělat výlet do prahy a poznat trochu té turecké techniky.
Barry Lyndon
3
... aneb úpadek v přímém přenosu...
kpt.Budha
0
Aspoň, že je v článku uvedeno údajně unikátní systém...tohle se používá napříč autobusovými výrobci již několik let :yes:
petr petrumr
0
dělám u autobusů dlouho, ale tohle u nás nikdy nejezdilo.
kpt.Budha
0
Já to nemyslel tak, že to u nás jezdí, spíš tak, že my třeba přesně tento styl pohonu / nabíjení autobusů vyrábíme minimálně šest let...
Ozzman
1
No, ty radši zůstaň tam u vás :)
Barry Lyndon
skoro jako ten hodný jen trochu zamračený strýček Erdogan :no: :-[] :-[]
MS-sport
V Brně máme trolejbus už 50 let :yes: :-!
My v Budějcích s pauzama už přes sto let...
Mimochodem elektrobusy tu taky pár let už jezdí... No co, Praha je protekční
Mimochodem elektrobusy tu taky pár let už jezdí... No co, Praha je protekční
Freddka
V takove momenty je treba jasne a zretelne rict, ze design je dulezity prvek naseho sveta a naseho okoli.
Ano, autobus je v prve rade jen nejaky stroj, ktery ma nejakou funkci.
Ale take je to objekt, ktery je soucasti sveta kolem nas.
A nikdo tady nechce nahodne pomalovane autobusy s ktere vypadaji hrozne, predevsim potom zezadu.
To snad musel nekdo delat naschval :-!
Ano, autobus je v prve rade jen nejaky stroj, ktery ma nejakou funkci.
Ale take je to objekt, ktery je soucasti sveta kolem nas.
A nikdo tady nechce nahodne pomalovane autobusy s ktere vypadaji hrozne, predevsim potom zezadu.
To snad musel nekdo delat naschval :-!
Obecně máš pravdu, ale tohle vzhledem k funkci zase tak hrozné není a Prahu hyzdí úplně jiné věci a to mnohem hůř - bilboardy (obzvlášť ty světelné), neupravená zeleň, odpadky na ulicích. Pár busů z Turecka neudělá rozdíl ani jedním směrem.
Mnohem zajímavější bude funkčnost, spolehlivost, celkové náklady, prostě důkazy, jestli tohle je nebo není cesta. A osobně jsem zvědavý na interiér, jestli to nebude díky nejlevnějším plastům jedna velká plynová komora.
Mnohem zajímavější bude funkčnost, spolehlivost, celkové náklady, prostě důkazy, jestli tohle je nebo není cesta. A osobně jsem zvědavý na interiér, jestli to nebude díky nejlevnějším plastům jedna velká plynová komora.
Barrichello
čím jezdit a nebudou muset olyzovat plakáty Tesly :-)
WinDiesel
Bylo to předevčírem na Nově, 10 zakoupili a 10 v mrazech nejezdí. Výroba made in Polska.
Cena jednoho bateriového trolejbusu = 12,9 mil. Kč.
No nekup to.
A to se vyplatí !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Cena jednoho bateriového trolejbusu = 12,9 mil. Kč.
No nekup to.
A to se vyplatí !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Jojo, kvalita, to je tam ty vysloužily vlaky od Helmutů, co měli nahradi slavné motoráčky.
Jezdilo to měsíc a konec, prošel SW.
A vytáhli zas z depa motoráčky.
Holt motor LIAZ SW nepotřebuje :-):-):-)
Jezdilo to měsíc a konec, prošel SW.
A vytáhli zas z depa motoráčky.
Holt motor LIAZ SW nepotřebuje :-):-):-)
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
starý_kluk
Zkoušeli ho. Měl by mít výrazně menší spotřebu, než klasický autobus a nepotřebuje dobíjet.
Jak to dopadlo? Vi to někdo, prosím. Děkuji.
Jak to dopadlo? Vi to někdo, prosím. Děkuji.