Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (7. díl): Borec na konec

6 komentářů

Othello
Zmíněné excelentní schopnosti pro převoz nákladu asi zůstaly u testovaného auta nevyužité. Nikde v textu, a dokonce ani v podrobné tabulce spotřeb není žádná zmínka že by auto nějaký náklad někdy převáželo.

Jezdilo opravdu jen prázdné, anebo autor předpokládá že zatížení vozidla nemá na spotřebu žádný vliv ?
JEYCOM
Mám ve firmě Ducato Maxi 2,3, 180 koní s 9st. automatem a reálná průměrná spotřeba naložené dodávky je 11,5 litrů. Jezdím tak 60% dálnice a 40% město.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Díky, jejich spotřeba je vyhlídková jízda.
Renoo
Tak u nás jezdí skříně Mastery, L3 dCi 145 a spotřeba se drží někde mezi 10,5 až 11,6. Upozorňuji, že jezdí naložení na krev a tak tak se vlezou do 3,5 tuny. Docela bych věřil uváděným 8,5 litrům, pokud je to furgon a běžně dělnicky nebo poštovně naložený. Jinak je to řidič od řidiče. Jeden evidentně umí za 10,3 a druhý za 11,6.
CharlieX
Jako dobrý, ale skuhrat nad palubní deskou a těšit se jak tohle auto bude fungovat s manuálem v době, kdy už se půl roku nevyrábí je krapet mimo. Ducato od loňského léta má kompletně přepracovaný interiér, motory 2.2MultiJet3 které nepochází od Iveca, ale Jeepu, tak mi ten test přijde úplně mimo.
Renoo
2,2 Multijet má společného s Jeepem leda to, že ho používal Cherokee. Je to motor založený na Fiat Pratola Serra a vyvíjí se postupně už skoro 30 let. Čili před spojením s Chryslerem.