Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fotky interiéru ID. Buzz unikly na veřejnost, žádnou divočinu nečekejte

28 komentářů

Avatar - MS-sport
MS-sport
blimblátka, blikátka, ***čmandičky a televize. Technicky to je pravěk co se týče efektivity použití v praxi :-! :no:
lefild
VW mne opět zklamal, stejně jako u Caddy. Udělat v autě určeném mimo jiné na převoz všeho možného sportovního vybavení zadní sedadla dělená jen 60:40, to je podle mne neuvěřitelný přešlap. Hlavně že v Multivanu se prsí samostatnými sedačkami. Evidentně neví levá ruka, co dělá pravá.
Avatar - MS-sport
MS-sport
změna vlastnické struktury je prostě znát.... :-! Dieselgate nebyl náhoda..... :-! tak jako prozrazené nezákonné CIA odposlouchávání německých politiků..... :-!
kesumb
:yes: :yes: :yes:
Corkybell
Nic ine ako prezleceny Multivan 7.
Nic nevytazili z krásného exteriéru konceptu. (Interiér sa dal ocakavat klasicky)
Klasicky VW s EV technikou.
Velke sklamanie,kedze VW mohol konecne urobit pekne auto vo svojom EV porfoliu.
traveldrive
A svetlý interiér s biely, volantom, ružovými sedadlami a červenými prvkami vo dverách, to je čo, to nie je divočina? 😒]
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Moc nechápu na koho je tohle auto zacíleno? Na nějaké převozy je účelnější větší Multivan a na nějaké podnikání zase nepůsobí aspoň z těch konceptů moc prakticky. Rodiny pak dají spíš přednost SUV ID4 a hispteři vzpomínající na starý transporter T1 si koupí spíš Buchanku 😁
JakTak
Proč by měli dát rodiny přednost ID4? Momentálně jezdím Grand C4 a toto bude určitě horký kandidát na příští výměnu. Předtím jsem měl 2x GrandScenic.
Dělení zadních sedaček je tedy trochu zklamáním, protože na variabilitu tří samostatných sedáků vzadu nedám dopustit, ale uvidíme jaké budou finální možnosti specifikace.
Zajímavá je ta sklopná opěrka na levé straně řidičova sedadla a šířka prahu. To už bude opravdu nastupování jako do autobusu.
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Psal jsem "spíš" přednost. Proč? Protože to tak prostě je. Všechny marketingové ukazatele v posledních letech automobilkám ukazují že MPV jsou na ústupu, to je prostě chování a preference spotřebitele. I ten Renault co vím neplánuje náhradu GrandScenicu. I Peugeot maskuje 5008 původně MPV za jakoby SUV.

Jenom offtopic, když vidím ty koncept fotky tam mi to evokuje zmrzlinářské auto 😒] :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To ti tak žeru, nejdříve si kupuješ levné francouze a pak půjdeš do elektro, co stojí jako všechny tři tvoje auta dohromady s tím že to má dojezd jak C4 na hladové oko. Včera jsem ale potkal Travellera na EV značkách, fičel si to za kamionem.
JakTak
Žrát to sice nemusíte, ale je to tak. Ty auta jsem kupoval z důvodu, že mi naprosto vyhovovala svojí variabilitou a celkovým pojetím. To že k tomu vycházela ještě velmi dobře v poměru výkon cena je jen plusový bonus. Naposled jsem zkoušel i Alhambru, ale necítil jsem se v ní zdaleka tak dobře jako v Grand C4. Nekupuji auta podle značek, ale toho co mi mohou nabídnout.
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
OK ale tyhle myšlenkové toky pak popírají vaši koupi ID Buzz. 😉 S variabilitou to zatím moc nevypadá , pojetí sporadické no a cena výkon to bude kapitola sama pro sebe. Asi jako kupovat v našich končinách golf nebo id.3.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
AHA už rozumím, tak Seat Sharan ti nevyhovuje a VW najednou bude.
Avatar - xxc
xxc
Ja mam tiež scénica a Picasso a ďalšie by som uvažoval toto. Keby malo vpredu isofix a cenu id4.
ericn
Tak ti nevím, měl jsem jak Grand Picasso, tak 1G P5008 a aktuálně mám jako rodinné auto Poslední generaci Touranu, tedy samá MPV. Ač se mi iD Buzz celkem zamlouvá, tak jak to jako náhradu za 3-4roky vážně nevidim… Snad raději benzin/hybrid Tiguan nebo Ravku 😉
JakTak
Pokud člověk nechce sedm míst tak má výběr úplně jiný.
traveldrive
To je zaujímavé, jak všetci rozumejú tvojim preferenciám a potrebám, lepšie ako Ty, že? 😁
JakTak
No jo, když já hledám auta podle toho, jestli se v nich cítím jako u sebe v obýváku. Rovná podlaha, na ní křesílka, nikde nic netlačí a neomezuje, spousta vzduchu okolo, světlo a výhled široko daleko. Takže ano, jsem dosti okrajová cílová skupina 😊
traveldrive
V tom prípade máš tak ako ja pomerne obmedzený výber. 😉
ericn
Jj mě to už odrostlo, takže v realitě jsem se už dostal na standardní velikost rodiny 2+2, takže už mám větší výběr 😉
Bolsevik
Buchanka je pravé a jedinečné retro auto dnesnej doby pre skutečných muzov.Tento novodobý Buzz-ik je tak akurat auto pre zozenstelych muzov vychadzajucích z Barber Shopu
Freddka
Ja mam pocit, ze to kouzlo designu konceptu se ve finale trochu vytratilo a to je podle me docela chyba. No uvidime
traveldrive
To je vcelku relevantný pohľad. Odkaz na slávne časy Transporterov s motorom vzadu ostal niekde zabudnutý.
ericn
No design je vzdáleně připomíná, problém bude s tou lidovostí u VW. Tam kde busík exceloval, v poměru value for money, nový iD Buzzík ztrácí. Nominace elektra znamená cenu kolem 1,5 - 2 mil Kč a podměrečnou koncernovou baterii = na dlouhé cestování to moc nebude 😉
traveldrive
Jedno s druhým. Je fakt, že sa VW poslednou dobou nechce zmestiť do kože a od radosti nevie, čo za tie svoje "produkty" pýtať.
ericn
Njn ty ceny u VW jsou brutální, tuhle jsem si spočítal Taigo s 1.0TSI 81kW 6G Style + metalízu, drobné extras a tažné a byl jsem na 623tis Kč, málem jsem spadl ze židle. Tak nějak nevidím důvod dát takovou raketu litrový 3hrnek. Lepší koupit nový S-Cross a buď ušetřit 70tis za 2WD nebo mít takhle malý crossover i s 4WD (590tis Kč), navíc s čtyřválcovým motorem 1.4 Boosterjet a 95kw :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
s kouzelnými lektvary, které ruší veškeré emise a přinášejí orgasmickou radost všem ekoteroristům.
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Do RollsRoyce nebo do Maybachu dávají výrobci Moet nebo jiné šampaňské, do ID buzz dávají zákazníkům Listerine 😁 😁 nebo možná to je čisticí přípravek na ten bílej interiér, to bude peklo.