Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda HR-V e:HEV konečně dorazila do Česka, navíc s výhodnou nabídkou

51 komentářů

Toky1
Pridrahé a s primalým kufrom. Inak celkom cajk - tak na prvý pohľad.
Bude to mať v našich končinách ťažké. Môj názor, nikomu ho nevnucujem.
Avatar - Anonym
Anonym
Můj názor taky. Srovnatelné Suzuki S-Cross nebo Mitsubishi Eclipse jsou o dost levnější, výkonější a mají možnost pohonu 4x4. Honda to může v Evropě zabalit, s tak malými prodeji se ji nemůže vyplatit přizpůsobovat své modely pro Evropu.
DonVito
Uvidíme po zavedení EU7. :-!

Tenhle pohon je napřed a kromě Toyoty naprosto bezkonkurenční.
Avatar - Anonym
Anonym
EU7 se týká emisí škodlivých látek, to s hybridy nesouvisí.
DonVito
Znas skodlive emise tohoto hybridu?
Jsi si jisty?
😄
Avatar - Plautus
Plautus
Eclipse Cross je “o dost levnejší”? Neviem teda s akou verziou to porovnávaš, ale ceny pri elektrizovanej verzii Eclipse sú vyššie ako v prípade HRV. Alebo si porovnával verziu Eclipse s konvenčným pohonom, ktorá sa dá kúpiť snáď už len ako neminutá skladovka, o ktorú sa zákazníci tiež netrhali, s hybridnou Hondou?
DonVito
Sakra nemůžu to rychle najít, nemáš nějaké srovnání Eclipse vs HR-V?
Někde jsem četl, že dynamika Eclipse není nic moc.
Ale to budou psát určitě i o Hondě...
ericn
Ono kdo by taky chtěl Eclipse Cross, to auto je děsný snad ze všech stran a navíc je jen jako PHEV od 950tis Kč? HR-V i S-Cross jsou sice o kategorii níže, ale vypadají o dost lépe a S-Cross i umí. Na HR-V jsem zvědav až bude v testech. Navíc S-Cross po FL dospěl a je to sice jen mildhybrid, ale s klasickým pohonem 4x4, manuál i automat a ve slušný výbavě může být i pod 600tis Kč, což je pecka :yes:
Avatar - SKAY
SKAY
Ten:E pohon na skoro stejnou dynamiku jako ten jejich 1,0T.....
Avatar - xxc
xxc
S cross je najhlučnejšie auto v histórii meraní 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, už to vidím, Mitsubishi totálně proškrtalo nabídku svých aut. To skoro vypadá, jako by chtěly své dealery vyhladovět.
U nás byly dříve, když se prodávaly klasické verze, prodeje HR-V a Eclipse Cross srovnatelné. PHEV za milion nemá u nás sebemenší šanci, to je jasné.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... prostě bezpohlavní. Nicméně proti vw je to kvalitní a neodrbané.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Proto je to asi drahé, je to neošizené, na rozdíl od VAGwágnů 😒]
Renoo
Tak od toho snad HR-V taj nějak asi je, ne? Ale Hondy se kupují kvůli něčemu jinýmu. To není pozlátko od koncernu.
Avatar - SKAY
SKAY
K vůli čemu? Ve světě to jsou levná auta celkem s fajn jízdními vlastnostmi.
DonVito
A sice kvalitní úsporný a pokrokový full-hybrid.
Navíc je to krásný auto.
A interiér vypadá prémiově.
Avatar - Emel
Emel
Interiér je tak 50:50 - ta tmavá verze na první pohled fakt hezký... hlavně volant pěknej, budíky ok, ta lišta klimy je zn. ideál, displej... nojo, já tablety nemusím, ale když už, tak taky asi ok. Naopak se mi nelíbí ta lišta před spolujezdcem... a ta kontrolka, předpokládám zapnutý airbag při umístění vajíčka? Nevím, to je trošku pěst na oko. USB porty na té liště klimy mi taky úplně nedávají smysl, ale to je detail.
Vzadu opět - vario sedačky zajímavý, ale asi bych spíš ocenil tunel na lyže nebo 40:20:40.
Zvenku - dost se mi líbí čumák - nízký světla, žádný úlety... dost dobrý. Ale z profilu je to divný, hlavně kolem zadního kola... a to černý lakování tomu nepomáhá, jen posiluje dojem velkýho podběhu a malýho kola:
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7283961.jpg?…
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7283970.jpg?…
BTW - 60 fotek v galerii, ale ani jedna kufrová? Tam já tuším největší háček - 330l nebo kolik je na rodinný auto bída...
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...krásné auto? Už se nedivím tvou sympatíí k teslám a jiným neautům. Honda vždycky byla všecko, jen ne krásná.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Tak pokud to Honda nebude nabízet s normálním pohonem, tak ať si to strčí za klobouk! 😒 :no:
ericn
No jasně, pokud chce někdo malého japonce, půjde k Suzuki nebo Toyotě 😉
Avatar - Emel
Emel
No malého... tohle jako není úplně malý auto, 4,34m... to je cca. Karoq (4,3😄, jenže Karoq má kufr 500+ a tohle 300+.
ericn
No jo no. Auta rostou, ten S-Cross má taky 4,3m a kufr 430l 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
A divíš se, když náš národ kutilů, chalupářů a pejskařů byl ***ským komunistickým systémem čtvrtstoletí tlačen do rodinných aut s tou nejblbější a nejnepraktičtější koncepcí pohonu - motor vzadu, kufr rozdělený na dva kusy pod přední kapotou a za zadními opěradly, kombík žádný? 😲
Avatar - Mikesus
Mikesus
Stejně bys to nekoupil se zastaralym pohonem. A skuteční zákazníci už taky ne.
Avatar - hugino
hugino
A to si už videl parametre ? Zrýchlenie 10.6 s a maximálka 170 km/h.Tam pružné zrýchlenie bude asi ťiež povedzme priemerné.Tu je u mňa momentálne topka Formentor alebo nový Qashqai.No a tá možnosť dovybavenia podľa vlastných predstáv pri HR-V tak to je tipický japonec.
Avatar - MS-sport
MS-sport
A za nesmyslný peníze. :-! :no:
AdalbertoSarto
Interiér na foto vypadá vzhledově i funkčně naprosto úžasně. Samozřejmě naživo to muze vypadat trochu jinak, ale pravdu mně to oslovilo, narozdíl od nejnovější produkce VW, nebo Hyundai.
Avatar - Emel
Emel
Tak jsem mrknul do ceníku. Při dnešní drahotě nakonec těch 700 nevypadá tak tragicky. Blbý je klasický japonský přístup k výbavě - v základu je rozpoznávání značek a různý asistenti, ale plastovej volant. Ta prostřední výbava je asi ok... jen tam nejsou ližiny, což někomu může vadit a někomu naopak vyhovovat, no ale na výběr opět není - top je má, zbytek ne.
Blbý je, že to auto bude těžko fungovat jako rodinný... 330l kufr, to je asi no-go.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
Krátkej Golf má 380 a taky ho jako plnohodnotný rodinný auto neberu.
Insi má 490 a je to dost slim-fit... jakákoli dovolená s nějakým sportovním vybavením + kočárem znamená rakev na střechu.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
Není to jen kočár, jsou to v zimě boty na lyže a snowboardy + bundy a helmy, v létě třeba vodácký vybavení se stanem nebo horolezecký lana a helmy... jakýkoli trošku aktivní životní styl v kombinaci s 4-5 lidma na palubě.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co nechápeš na tom, že když jedeš s rodinou na týdenní pobyt, tak se kufr hodí?
Toky1
Ja sa nerátam medzi vodičov s potrebou štandardne prenášať haldy materiálu, každopádne život mi zatiaľ ukazuje, že kufor pod 400l v aute je pre mňa nejako málo. Všetko nad 400 je OK. Mal som megane HB, fabia combi, Picasso1.8, Picasso 1.6hdi, corolla 1,6sedan 2x.
ericn
Jj tech 400l+ je pro rodinu akorát. Do FI Combi (429l) se dala v pohodě sbalit rodinka 2x dospělí a 2 malé děti na týdenní dovolenou na horách + lyže na střeše 😉
kyklop
Píšeš o posadlosti kufrom. Predstav si, že máš deti, nebodaj športujú, alebo ty sám máš nejakú športovú aktivitu. A práve si dostal odpoveď, pričom nemusíš byť sťahovák, ani chalupár a nemusíš si voziť paštéty do HR
Arese
Přesně. Parádní kufr našeho Leonu ST (navíc s možností obrovského zvětšení, vč. dalšího prodloužení po sklopení opěradla spolujezdce vpřed) naše rodina využívá velmi, velmi často! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak je preference prostoru pro posádku místo kufru. Zas tak tragicky bych to neviděl. Velikost kufru se dohleda snadněji než prostor pro nohy.
Ale jinak souhlas, na rodinný cesty to chce buď hodně sebeodrikani nebo box na střechu.
Avatar - Emel
Emel
Jasně, kdo chce velký auto, má na výběr CR-V... je to jejich volba. Jen říkám, že auto moc malý pro rodinu za cenu 700 v základu to u nás bude mít těžký... podobně jako byl kufr hendykep u Yeti.
ericn
Jj souhlasím i tak se u nás HR-V moc neprodávala. 2021 to bylo jen 174ks (starý model) a na silnici jí nepotkáš. Levná taky zrovna nebyla 😉
Arese
Tak tento hybridní "zázrak" tato ubohá čísla dlouhodobě určitě nezvedne, spíše naopak! 😲 :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Tyhle malé crossovery/SUV nejsou cíleny jako hlavní rodinné auto. Většinou v tom vidím starší páry, nebo je to auto pro manželku v bohatších rodinách.
Avatar - Emel
Emel
Nojono, akorát že minulá generace měla 470 litrů. A před pouhými třemi lety základní cenu s 1.5VTEC 480t. Pokud budu zcela přízemně koukat na value/money...
https😐/www.auto.cz/…polecnika-125686
Nebylo to žádné žihadlo teda... stovka za 10,7 a vMax 190... 😉
Jestli chce jít Honda tímto směrem, pak je to samozřejmě její volba, nic proti... já stejně cílovka nejsem a radši bych vzal Civic.
ericn
Jenže ono to přesně jak je. Pokud hledáš auto pro běžný užívání, koukáš na to, co nejlepšího za své peníze dostaneš, tedy value/money. A tady starý model jasně předčí ten nový 😉
Martin182
Presne tak + každý akosi zabúda na zadné magic seats a priestor pod nimi, to sú cenné litre na pár batohov. Nerozumiem tej onánií nad litrami, na základe vlastných skúseností ma trápi o mnoho viac tvar kufra ako pár desiatok litrov hore/dolu.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tuto kufrovu onaniu tu za poslednych 20 rokov vybudovala hlavne Skodovka tymi smiesnymi batohmi na relativne malych razvoroch.
kyklop
Písal so to vyššie, stačí mať nejakú športovú aktivitu a je vymaľované