Můj názor taky. Srovnatelné Suzuki S-Cross nebo Mitsubishi Eclipse jsou o dost levnější, výkonější a mají možnost pohonu 4x4. Honda to může v Evropě zabalit, s tak malými prodeji se ji nemůže vyplatit přizpůsobovat své modely pro Evropu.
Eclipse Cross je “o dost levnejší”? Neviem teda s akou verziou to porovnávaš, ale ceny pri elektrizovanej verzii Eclipse sú vyššie ako v prípade HRV. Alebo si porovnával verziu Eclipse s konvenčným pohonom, ktorá sa dá kúpiť snáď už len ako neminutá skladovka, o ktorú sa zákazníci tiež netrhali, s hybridnou Hondou?
Sakra nemůžu to rychle najít, nemáš nějaké srovnání Eclipse vs HR-V?
Někde jsem četl, že dynamika Eclipse není nic moc.
Ale to budou psát určitě i o Hondě...
Ono kdo by taky chtěl Eclipse Cross, to auto je děsný snad ze všech stran a navíc je jen jako PHEV od 950tis Kč? HR-V i S-Cross jsou sice o kategorii níže, ale vypadají o dost lépe a S-Cross i umí. Na HR-V jsem zvědav až bude v testech. Navíc S-Cross po FL dospěl a je to sice jen mildhybrid, ale s klasickým pohonem 4x4, manuál i automat a ve slušný výbavě může být i pod 600tis Kč, což je pecka :yes:
Jo, už to vidím, Mitsubishi totálně proškrtalo nabídku svých aut. To skoro vypadá, jako by chtěly své dealery vyhladovět.
U nás byly dříve, když se prodávaly klasické verze, prodeje HR-V a Eclipse Cross srovnatelné. PHEV za milion nemá u nás sebemenší šanci, to je jasné.
Interiér je tak 50:50 - ta tmavá verze na první pohled fakt hezký... hlavně volant pěknej, budíky ok, ta lišta klimy je zn. ideál, displej... nojo, já tablety nemusím, ale když už, tak taky asi ok. Naopak se mi nelíbí ta lišta před spolujezdcem... a ta kontrolka, předpokládám zapnutý airbag při umístění vajíčka? Nevím, to je trošku pěst na oko. USB porty na té liště klimy mi taky úplně nedávají smysl, ale to je detail.
Vzadu opět - vario sedačky zajímavý, ale asi bych spíš ocenil tunel na lyže nebo 40:20:40.
Zvenku - dost se mi líbí čumák - nízký světla, žádný úlety... dost dobrý. Ale z profilu je to divný, hlavně kolem zadního kola... a to černý lakování tomu nepomáhá, jen posiluje dojem velkýho podběhu a malýho kola: https://img.auto.cz/…pbWc/7283961.jpg?… https://img.auto.cz/…pbWc/7283970.jpg?…
BTW - 60 fotek v galerii, ale ani jedna kufrová? Tam já tuším největší háček - 330l nebo kolik je na rodinný auto bída...
A divíš se, když náš národ kutilů, chalupářů a pejskařů byl idiotským komunistickým systémem čtvrtstoletí tlačen do rodinných aut s tou nejblbější a nejnepraktičtější koncepcí pohonu - motor vzadu, kufr rozdělený na dva kusy pod přední kapotou a za zadními opěradly, kombík žádný? :-O
A to si už videl parametre ? Zrýchlenie 10.6 s a maximálka 170 km/h.Tam pružné zrýchlenie bude asi ťiež povedzme priemerné.Tu je u mňa momentálne topka Formentor alebo nový Qashqai.No a tá možnosť dovybavenia podľa vlastných predstáv pri HR-V tak to je tipický japonec.
Interiér na foto vypadá vzhledově i funkčně naprosto úžasně. Samozřejmě naživo to muze vypadat trochu jinak, ale pravdu mně to oslovilo, narozdíl od nejnovější produkce VW, nebo Hyundai.
Tak jsem mrknul do ceníku. Při dnešní drahotě nakonec těch 700 nevypadá tak tragicky. Blbý je klasický japonský přístup k výbavě - v základu je rozpoznávání značek a různý asistenti, ale plastovej volant. Ta prostřední výbava je asi ok... jen tam nejsou ližiny, což někomu může vadit a někomu naopak vyhovovat, no ale na výběr opět není - top je má, zbytek ne.
Blbý je, že to auto bude těžko fungovat jako rodinný... 330l kufr, to je asi no-go.
Krátkej Golf má 380 a taky ho jako plnohodnotný rodinný auto neberu.
Insi má 490 a je to dost slim-fit... jakákoli dovolená s nějakým sportovním vybavením + kočárem znamená rakev na střechu.
Není to jen kočár, jsou to v zimě boty na lyže a snowboardy + bundy a helmy, v létě třeba vodácký vybavení se stanem nebo horolezecký lana a helmy... jakýkoli trošku aktivní životní styl v kombinaci s 4-5 lidma na palubě.
Ja sa nerátam medzi vodičov s potrebou štandardne prenášať haldy materiálu, každopádne život mi zatiaľ ukazuje, že kufor pod 400l v aute je pre mňa nejako málo. Všetko nad 400 je OK. Mal som megane HB, fabia combi, Picasso1.8, Picasso 1.6hdi, corolla 1,6sedan 2x.
Jj tech 400l+ je pro rodinu akorát. Do FI Combi (429l) se dala v pohodě sbalit rodinka 2x dospělí a 2 malé děti na týdenní dovolenou na horách + lyže na střeše ;-)
Píšeš o posadlosti kufrom. Predstav si, že máš deti, nebodaj športujú, alebo ty sám máš nejakú športovú aktivitu. A práve si dostal odpoveď, pričom nemusíš byť sťahovák, ani chalupár a nemusíš si voziť paštéty do HR
Přesně. Parádní kufr našeho Leonu ST (navíc s možností obrovského zvětšení, vč. dalšího prodloužení po sklopení opěradla spolujezdce vpřed) naše rodina využívá velmi, velmi často! :-):yes::yes::yes:
Tak je preference prostoru pro posádku místo kufru. Zas tak tragicky bych to neviděl. Velikost kufru se dohleda snadněji než prostor pro nohy.
Ale jinak souhlas, na rodinný cesty to chce buď hodně sebeodrikani nebo box na střechu.
Jasně, kdo chce velký auto, má na výběr CR-V... je to jejich volba. Jen říkám, že auto moc malý pro rodinu za cenu 700 v základu to u nás bude mít těžký... podobně jako byl kufr hendykep u Yeti.
Nojono, akorát že minulá generace měla 470 litrů. A před pouhými třemi lety základní cenu s 1.5VTEC 480t. Pokud budu zcela přízemně koukat na value/money... https://www.auto.cz/…polecnika-125686
Nebylo to žádné žihadlo teda... stovka za 10,7 a vMax 190... ;-)
Jestli chce jít Honda tímto směrem, pak je to samozřejmě její volba, nic proti... já stejně cílovka nejsem a radši bych vzal Civic.
Jenže ono to přesně jak je. Pokud hledáš auto pro běžný užívání, koukáš na to, co nejlepšího za své peníze dostaneš, tedy value/money. A tady starý model jasně předčí ten nový ;-)
Presne tak + každý akosi zabúda na zadné magic seats a priestor pod nimi, to sú cenné litre na pár batohov. Nerozumiem tej onánií nad litrami, na základe vlastných skúseností ma trápi o mnoho viac tvar kufra ako pár desiatok litrov hore/dolu.