Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Žádná pojistka, vládní půjčka zřejmě zachránila Renault

Podle vedení značky to měla být jen záchranná síť, nakonec však Renault využil cca 80 % ze státní půjčky ve výši 5 miliard euro.
Zpět na článek
11. 2. 2022 09:04
vw skoro bilion v ceskejch na pokutach za jedovaty dyzly
renold, u kteryho se u stejnyho prohresku primhourily oci, malem zkrachoval i bez pokuty
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2022 09:11
skoro bilion na pokutach
Asi je potřeba si uvědomil kde. V USA jsem si žádného Renaulta na silnicích nevšiml :-O
11. 2. 2022 09:16
Tak ještě pár takových....
....těžko prodejných modelů, jako je hybridní Megane, nebo jeho elektrický nástupce a Renault skutečně může jít ke dnu! :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2022 09:40
Re: Tak ještě pár takových....
Já myslím že se Renault u dna již potácí.
Sázka na elektro a arogantní chování vůči zákazníkům se nevyplatila.
Francie bude muset do Renaultu pumpovat, místo aby od něj nějaké love dostávala.
11. 2. 2022 09:41
Re: Tak ještě pár takových....
No, Stellantis na tom tiež nebude s ponukou lepšie. Ešte spravia nejaké čísla s trojvalčekmi v P308 a Astre, potom prejdú na elektro a hotovo. P208, Corsa, P2008 a C4 sú už tiež tak pripravené.
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2022 15:49
Re: Tak ještě pár takových....
Nebyla by to žádná škoda
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2022 10:19
Automotive se postupem času z dojné krávy
stává koupí u nohy. Automotive měl podíl 40% HDP z průmyslu a teď. Vlastně celé se to děje kvůli ekologie a reálné emise CO2 stoupají. Výměna naftového kombíka za benzínové SUV znamená spotřebu 2x tolik. A dnešní diesly už opravdu moc špíny nenadělají.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2022 12:13
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
Říkáš pravdu ale politici ji okázale ignorují.
Automobilky uvažují takto: když se nedá pumpnout zákazník, omezíme nabídku a pumpneme stát.
Někdo to dělá šikovněji, někdo méně.
Stát bude automobilky podporovat tak dlouho, dokud mu nedojdou peníze daňových poplatníků.
Francie na tom není moc dobře, dotace klesají, automobilky získávají málo. Stellantis je šikovnější, Renault krachuje.
V Německu je situace opačná. Helmuti mají dostatek peněz daňových poplatníků ostatních členských států EU i vlastních.
Takže jako obvykle, Helmuti nezvolní až do nárazu do zdi.
11. 2. 2022 16:19
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
A potom tie ,,záchranné peniaze" prevexlujú zo zahraničných fabrík naspať do svojej krajiny všelijakými účtovnými čachrami!
11. 2. 2022 12:54
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
CO2 uz nestaci.
Dneska jsem cetl, ze "vedci" vytahli dalsi kartu z rukavu - vadi vlastne metan.

A vedci dokazali, ze lide veri tomu, co vedci dokazali!

;-)
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2022 15:10
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
CO2 je proti metanu 30x slabší co se týče skleníkového efektu.
Oboje je zcela zanedbatelné proti vodní páře.
Takže pokud bude slunce svítitvíc (sluneční cykly apod.) my s tím opravdu nic nenaděláme.
Jde jen o utrácení a vydělávání peněz, o nic jiného nejde.
Grétě mazali med kolem huby a co se změnilo? Nic :-[] :-[] :-[]
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2022 22:05
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
Zvlášť že se řeší produkce CO2 v absurdním měřítku. Ale spotřeba CO2 v podobě kácení lesů je totálně mimo politiku...

Kdyby s každým prodaným vozem zasadili strom, mohly by být emise CO2 klidně 300g CO2 :-! :-!
11. 2. 2022 23:01
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
Správny názor. :yes:
12. 2. 2022 00:42
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
Ale Škoda Auto přesně tohle už léta dělá! :-) :yes:
12. 2. 2022 09:23
Re: Automotive se postupem času z dojné krávy
Myslet si že stromy mohou kompenzovat fosilní uhlík je totálně mimo.
Ty stromy sice část zachytí ale stejně časem hynou a tlením či spalováním dřeva ho opět uvolní.