Já myslím že se Renault u dna již potácí.
Sázka na elektro a arogantní chování vůči zákazníkům se nevyplatila.
Francie bude muset do Renaultu pumpovat, místo aby od něj nějaké love dostávala.
No, Stellantis na tom tiež nebude s ponukou lepšie. Ešte spravia nejaké čísla s trojvalčekmi v P308 a Astre, potom prejdú na elektro a hotovo. P208, Corsa, P2008 a C4 sú už tiež tak pripravené.
stává koupí u nohy. Automotive měl podíl 40% HDP z průmyslu a teď. Vlastně celé se to děje kvůli ekologie a reálné emise CO2 stoupají. Výměna naftového kombíka za benzínové SUV znamená spotřebu 2x tolik. A dnešní diesly už opravdu moc špíny nenadělají.
Říkáš pravdu ale politici ji okázale ignorují.
Automobilky uvažují takto: když se nedá pumpnout zákazník, omezíme nabídku a pumpneme stát.
Někdo to dělá šikovněji, někdo méně.
Stát bude automobilky podporovat tak dlouho, dokud mu nedojdou peníze daňových poplatníků.
Francie na tom není moc dobře, dotace klesají, automobilky získávají málo. Stellantis je šikovnější, Renault krachuje.
V Německu je situace opačná. Helmuti mají dostatek peněz daňových poplatníků ostatních členských států EU i vlastních.
Takže jako obvykle, Helmuti nezvolní až do nárazu do zdi.
CO2 je proti metanu 30x slabší co se týče skleníkového efektu.
Oboje je zcela zanedbatelné proti vodní páře.
Takže pokud bude slunce svítitvíc (sluneční cykly apod.) my s tím opravdu nic nenaděláme.
Jde jen o utrácení a vydělávání peněz, o nic jiného nejde.
Grétě mazali med kolem huby a co se změnilo? Nic :-[]:-[]:-[]
Myslet si že stromy mohou kompenzovat fosilní uhlík je totálně mimo.
Ty stromy sice část zachytí ale stejně časem hynou a tlením či spalováním dřeva ho opět uvolní.