Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

4H Most s Hyundaiem i30 N Performance: Absolutní vstupenka!

20 komentářů

kpt.Budha
šup s autem zpátky do salónu a prodat s 500km na tachometru jako zánovní pouze po přejezdu k dealerovi 😁
No ne, fakt zírám, jestli tam auto zvládlo jezdit 4 hodiny kola kolem dvou minut jen s jednou výměnou brzd...běžně je se sériovkami člověk rád, že dá 5 kol naplno a už raději kolo odpočívá...
Avatar - Dinar
Dinar
ono upřímně, při nákladech, jaké regulerní motorsport obnáší, je jakákoliv možnost si zazávodit skvělá. O tomhle endurance sériovek jsem slyšel už loni, takovým věcem moc fandím. Jak vidno i tým acz si závod užil, akorát Machi v zápalu boje, a zvyklý na závodníčky, auto trochu uhnal. 😁 Pěkný článek, kousek něčeho pozitivního pro petrolheadské duše. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Informace o míře seriovosti těch aut by nebyla od věci. Těžko se mi věří tomu, že sériové brzdy takových aut, která jsou zmiňována, by byly schopny vydržet fungovat čtyři hodiny na okruhu a je jedno, jestli to auto pojede na 100% nebo jen na 90%. Protože je to přesně tak, jak říkáš, pět kol max., pak dvě kola chlazení, tak se ale nedá jet ani amatérský závod. Já bych si docela vsadil na to, že zrovna ty brzdy nemá žádné z účastnících se aut, sériové.
webpaja
Porovnávat jízdu na okruhu a na silnici je úplně mimo.
Lucas2
Příspěvek podléhá schvalování.
webpaja
Řekl bych, že tam budou jiné desky a je otázka jestli i kotouče. Ale sériový by nedaly ani 20min 😉
webpaja
Není to zlozvyk, jde o to, že si může brzdou utáhnout stopu, ale není to tak, že by permanentně při brzdění stál na plynu.
Mig_35
Motor najede třeba milion km, ten hned tak nezničíš. Brzdy se přehřivají, proste na to nejsou stavěné, nemusí být keramické, ale musí lip odvádět teplo, být naddimenzované…
kpt.Budha
S podobným autem tam mám spotřebu 36-40/100km, při dvou minutách na kolo to je průměr kolik, 130 km/h, takže ta matematika docela vychází. Nebo tedy nevím, předpokládám nějakou obvyklou nádrž 55 litrů.
Avatar - xxc
xxc
Ale veď brzdy sa vymenia, nový zákazník dostane auto s novými brzdami a 500 km nájazdom 😄 Asi len doštičky menili, nie? Zaujímavé, že tomu nedajú odolnejšie brzdy za nejaký príplatok. Keramické, alebo aké 😄 Inak pekná myšlienka, za také peniaze si ísť zajazdiť s kamarátmi, tam dávajú zmysel aj spaľovacie autá. Len nechápem, ako po hodine mohol dôjsť benzín.
kpt.Budha
Tak to se asi nedá srovnávat...nebrzdíš, neřadíš,...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Na okruhu?
Mig_35
Nejde o motor, jde o brzdy - motor má omezovač - brzdy ne😊
Avatar - xxc
xxc
Nie, brzdy používam málo, bola to diaľnica. So slabým motorom je to sranda, len sa zatlačí podlaha a auto ide, rovinky 180, hore kopcom 160, dole kopcom trošku viac. Ale ide o princíp, ten motor pracuje naplno, ako pri závode. Preto je otázka, či také motory bežne vydržia, alebo nie.
kpt.Budha
Tak nevím, já na to asi nemám srdce, zkoušet, kdy už tam něco definitivně klekne. Ale vzhledem k teplotám, co to za dvacet minut ukazuje a k tomu, jak po těch dvaceti minutách vypadají brzdy, i když třeba jízdně není nic poznat, tak se pak klidím pryč z tratě.
kpt.Budha
To tak nějak v moderních sériovkách neexistuje, ne? Nebo teda dělat to můžeš, ale nic se dít nebude... Bavím se teda a sériovkách jako je ten Hyundai, ne třeba sériové Porsche...
Mig_35
Sériové brzdy fakt nejsou na to, abys auto rozjel na max a před zatáčkou na max brzdil a tak furt dokola. Předpokládám, ze ani slovensky kolega co jel hodinu “podlahu”, to nedělal.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
zavodáci mají zlozvyk, že stojí trochu na brzdě a na plynu zároven.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Každé kolo přijde asi na 100kč, když jste platili 15tkč tak jste najeli 150kol po 4212m, já bych si přikoupil časomíru a otisknul výsledky, ale jestli to bylo mimo veřejný jízdy, tak informace by neškodily.
Avatar - xxc
xxc
Ja som dnes šiel podlahu asi hodinku a auto prežilo. Fakt je to také zlé pri sériových autách, že vydržia pár kôl?