Veterán
Xylo                    
        3
    
        Z mého subjektivního pohledu (v té době zaměstnance nadnárodní společnosti) jednoznačně vedla Astra. Reprezentanti firem se potkávali na odborných akcích a samozřejmě jedním z nejvíce diskutovaných předmětů byla služební auta. Golfa jsem u farmaceutických firem snad neviděl vůbec, možná jednotlivé kusy pro specifické kancelářské pozice. Nejvíce byla Aster a Escortů, pár Renaultů (19) a samozřejmě velmi obdivovaní reprezentanti firmy Astra, kteří jezdili Saaby 900.
3_diamanty                    
        0
    
        Aj dnes radsej novu astru aj ked aj novy golf ako som spominal sa mi paci... je to opat pekny duel  :yes:
moan78                    
        1
    
        O tej dobe by som si rad precital viacej…
        V 90 rokoch bolo ( aj vzniklo ) vela dalsich peknych subojov.... spominam si na clio vs 206... lancer vs impreza ... audi A4 vs bmw 3 vs C klasse ... saab 9-5 aero vs volvo s60 t5...  mercedes M vs bmw X5 .... allroad quattro vs xc70... audi tt vs mercedes slk vs bmw z3 a pod... to boli pekne casy.... mat stroj casu... tak sa hned vratim naspat...  :yes:
        Když to vezmu reálně, tak pokud bych chtěl vrátit do roku 1991 (zmiňovaného v článku), tak bych byl na škole ve čtvrtém ročníku  😁 .
        Zaujimavé z dnešného pohladu je to , že keď minule tu bol článok o Peugeot 308  a tam bolo písané že z minulej generácie sa predalo 1,3 miliona kusov P 308 a bol to vraj úspech.Tu píšu o Astre 4,13 miliona a Golf 4,96 miliona .Tak to je poriadny rozdiel v predajoch segmentu C v 90-tkach a teraz.
        v sedanu s motorem Isuzu jsem skoro koupil. Pohledné a sympatické auto. Nakonec jsem pořídil Tempru.