Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Seat Ateca 1.5 TSI DSG Xperience – Příjemné svezení na každý den

Modernizovaný Seat přijel s novou verzí Xperience a prostřední zážehovou motorizací, což je překvapivě silná kombinace. Přesto má pár nedostatků.
Zpět na článek
2. 3. 2022 20:18
3. 3. 2022 06:41
3. 3. 2022 07:59
3. 3. 2022 22:16
4. 3. 2022 06:04
4. 3. 2022 08:52
4. 3. 2022 13:06
4. 3. 2022 13:51
3. 3. 2022 09:36
3. 3. 2022 09:44
3. 3. 2022 14:44
3. 3. 2022 15:23
3. 3. 2022 15:32
3. 3. 2022 15:33
3. 3. 2022 15:53
3. 3. 2022 16:12
3. 3. 2022 21:55
4. 3. 2022 06:08
3. 3. 2022 15:52
3. 3. 2022 14:38
4. 3. 2022 06:09
4. 3. 2022 08:57
4. 3. 2022 13:57
3. 3. 2022 09:36
3. 3. 2022 22:09
3. 3. 2022 14:44
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 13:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 14:01
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
... i tady máš názor....?

... že ty si užíváš nějakého povzbuzovače? :D :D :D pozdrav tu vyčichlou vyzobanou slunečnici :D hakunomikli
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 14:13
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
... jen se snažím komunikovat na úrovni tobě vlastní, abych si, s tak moudrým, krásným a znalým mužemženou, promlouvat na různá témata, která, byť přes všechnu snahu, nejsou dohledatelná ani na https://www.wikipedia.org/ ani na https://cs.wikipedia.org/…A1_s%C3%AD%C5%A5 a nedá se ani čerpat z jiných zdrojů.
Pepku, chápeš? ... ach...
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 14:18
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
Na co se konkrétně ptáš? copak ti není jasné?
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 14:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 15:05
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
... fakt nefetuješ? .... opravdu má být jediné kritérium podobná finanční náročnost při pořízení? ... tak teda: vyjádři se k Ferrari Roma a Bentley Bentayga... cO na To říKáš?

ty jsi jak ten babiš... zmatlaný, štěkající agresivní, nekoordinovaný, ubrečený superman.
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 15:24
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
no, takže když už jsi v úzkých, tak se kopíruješ. To mě trošku zklamalo, ... vlastně postupuješ stejně jak tebou kritizovaný voloďa z kremlu ...
Viz já , viz on, viz já ... tak što jest s tiboj, tavaryš Pepek?
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 16:13
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
:-[] :-[] až budeš mít zkušenost u aut větší než kopírování článků, tak můžeme, bolševický nočku ;-) ... tak jo, co říkáš na srovnání F Roma a třebaaaaas Uruse?
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 3. 2022 14:43
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
Nejhorší jsou ti, co jako Brouk Pytlík mají potřebu všechno komentovat. Nevadí, že neví, ale něco přidat musí.
Vzhledem k jeho dotazu na mojí Kolbenku a vstávání jsem si poměrně jistý, že právě Kylie je ten multinick, který tu zas. íral diskuze jako různí Columbové, Horstové atp. Nikoho jiného to tak nezajímalo ;-)
Každopádně je škoda, že Seat už nemá tu fajnovou kombinaci 1,4TSI s AWD. Na svojí cenu to bylo silně nadprůměrné. Tady chybí AWD. A poznámka o otravném zvuku vytočeného motoru může zaujmout jen ty, co nikdy nejeli s CVT nebo e-CVT. :-)
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 15:08
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
... broučku, zatímco ty tu sedíš a čekáš na každý mrmel od nás, abys mohl uplatnit zkušenosti z mladopirátstva, tak já to beru jako zábavu a pokud tvůj koment má alespon hlavu a patu, tak se rád tebou bavím. Není to uplně fér, ale když ty po tom tak prahneš? Mnohdy odpovídáš přesně to, k čemu tě popíchnu. Soudruhu, klid ať ti nepraskne žilka :D :D :D jsi něco jako pískací hov.ínko.
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 15:25
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
:-[] :-[] :-[] je to prostě ortodoxní křečista s neobolševickým původem. Ale je s ním sranda :-[] :-[] :-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 15:31
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
Je to tak... borec fetuje, tak má v hlavě rozběháno, no... :D

1,4 tsi je škoda s awd.
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2022 07:00
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
No přesně tak! 4x4 za cenu DSG bylo v Kodiaqu pro klidnější řidiče (tenkrát s 1,4tsi) velmi dobrá volba. Mimo dálnice se to hejbalo a vyjelo kam bylo třeba.
Jinak jezdím s obdobou ve škvarku a zvuk je to poslední, co by mi vadilo..
3. 3. 2022 07:03
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
Vypadá to, že u škvarku skončí i nákup nového auta pro kolegyni. Nic lepšího za podobné peníze a takovou prostornost nevidím.
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 08:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tielman
3. 3. 2022 12:29
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
Co je to ten škvarek?
Avatar - Emel
3. 3. 2022 14:22
Re: Příjemné svezení v překvapivě silné kombinaci
Asi Karoq :-)
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 16:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
2. 3. 2022 16:14
Re: je to jen MŮJ názor závěr?
Ano, souhlas. Mezi těmi vozy je hamunaSAKRA rozdíl!!!!! už jen ve vzhledu a ve zdrojovém médii... :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hugino
2. 3. 2022 16:40
Re: je to jen MŮJ názor závěr?
Až na to že tá C-HR je hlavne vo vnútri o dosť menšie auto hlavne vzadu také klaustrofóbne a za mňa aj dosť škaredé.Momentálne je v českom cenníku za 919 000 kč Ateca XP s 2.0 tsi 190k 4WD a to vo všetkej úcte je v dynamike úplne niekde inde ako Atmo hybrid s e-CVT.U nás dokonca víjde na 34 390 € / tj 850 000 kč / takže je voči cene v ČR o 70 000 kč lacnejšia.Ateca je za mňa stále aj po rokoch jedno z najkrajších áut SUV v segmente C.
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2022 04:11
Re: je to jen MŮJ názor závěr?
Jde přece srovnat i Yaris a S-Klasse. Vždy vyhraje Toyota, ve světě pomatence a životního amatéra :-)
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 08:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 3. 2022 17:10
člověk si chce přečíst názory na auto
a je to tu opět celý zasraný tvejma ***ma
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 3. 2022 20:25
Re: člověk si chce přečíst názory na auto
Diskusie zasieraš ty, nikto iný.
Avatar - Amaterasu
2. 3. 2022 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2022 04:09
Re: člověk si chce přečíst názory na auto
Je to občas veška a multinick, nejlepší je ignorace. Pak je to takový štěkající ratlík za plotem. ;-)
3. 3. 2022 07:49
Re: člověk si chce přečíst názory na auto
Aj malý ratlík dokáže riadne žrať nervy, keď skučí v jednom kuse a stále rovnako. Ignorácia je ok, aj hate-list pomáha, ale potom nevidíš aspoň polovicu diskusie.
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 07:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
2. 3. 2022 20:18
Difuzor
Ateca se mi líbí, možná nejvíc z koncernových SUVek. Ovšem ten zadní difuzor nebo co to má být, to je teda dílo... falešné koncovky výfuků se pomalu přestávají tvářit jako výfuky... navíc to opticky připosírá celý auto k zemi... a nad tím nápis Ateca a-la-tjunink.
Jinak ale dobrý... bez extras a bez DSG za 690... dejme tomu.
Rozbalit vlákno
30
3. 3. 2022 06:41
Re: Difuzor
Zrovna poptávám tuto velikost SUV, benzín a automat. Nejlíp mi zatím vychází kupodivu Karoq 1,5 ve Style, v pátek se ještě jedu podívat na Taigo, ale pro potřeby nové kolegyně bude asi malé.
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 07:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 22:16
Re: Difuzor
Nevím, jestli je to pro tebe uvěřitelný... ale co znám páju, on žádnou ideologii nemá. Když vyjde nejlíp Lex, klidně koupí Lexe. V tomhle jsme na stejné vlně (i s woodym, iudexem a dalšíma)... máme nějaké více a méně oblíbené značky, jednu dobu bychom třeba měli morální problém s šikmým háčkem... ale stejně bychom šli to eNko projet.
Opel v garáži je toho zářným příkladem - zrovna k Opelu žádný zvláštní vztah nemám, Škodovka i Mazda jsou mi mnohem bližší... ale holt Opel nabídl nejlepší auto ve smyslu value/money - objednal se Opel, ani drobné plusko Superbu za domácí produkt nestačilo.
4. 3. 2022 06:04
Re: Difuzor
Tohle je marný boj a krmení Trollkylie. Těžko vysvětlovat absenci předsudků někomu, kdo jich má na generace. Lexus třeba hezky jezdí podvozkové, fajn řízení, ale špatné odhlučnění od kol a dost otravné e-CVT. Naštěstí provoz ve městě a meziměsto tyhle negativa smaže a funkci plní.
S T-Cross naopak spokojenost, pokud od tříhrnku nechceš moc dynamickou jízdu, nad 120 už chybí výkon, ale jinak super malé auto pro holky. Tiché, úsporné, celkem komfortní.
Kecy o DSG mě otravují, ať si každý vybere co chce. V kombinaci, kterou jsem bral to funguje velmi dobře a není na co nadávat. Ona i ta ZF8 se postupně vyvíjela a když srovnáš jak funguje v různých modelech u jednotlivých výrobců, tak jsou rozdíly znatelné.
Aisin znám jen z BMW, ale jako dvouspojku, tam fungoval při parkování o něco hůř než DSG, při jakékoliv jízdě srovnatelně a bezproblémově.
Bavit se o autech s někým, kdo má minimum zkušeností s tím o čem se chce diskutovat a matlá tu bez ladu a skladu odkazy, srovnává městský crossover s rodinným středním SUV je ztráta času a díky za HL ;-)
Další věc, že to "vychází lépe" není jen hledisko ceny, ale i požadovaných vlastností, opět pro některé nepochopitelné. Třeba bez pardonu má Lex nejlepší aftercare mezi prémiovými značkami za poslední dobu.
Všem přeji dnes šťastnou cestu, tady v Asii je ledovka a auta v příkopech :-)
Avatar - Amaterasu
4. 3. 2022 08:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2022 12:12
Re: Difuzor
Přesně tak :yes: Proč by se měl člověk nechat svazovat ve volbě nějakou ideologií nebo zarputilým fandovstvím ? A taky jak píše webpaja, to "vyjde nejlíp" není jenom o ceně...
4. 3. 2022 13:06
Re: Difuzor
JJ, nejlepší na tom je to, když máš s něčím najeto násobně víc než pindalové a stejně budou rachtat řetězy, když jim sáhneš na fandu (značku). :-!
Avatar - Amaterasu
4. 3. 2022 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tielman
3. 3. 2022 09:36
Re: Difuzor
Fakt jsi zvažoval Taigo? Ateca je hezká vně, Karoq je zase lepší (působí robustněji a kvalitněji) uvnitř. Jízdně bych nějaké velké rozdíly asi neočekával. Obě auta však mají... DSG.
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 09:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2022 14:44
Re: Difuzor
Vybírá si kolegyně auto na 3 roky, nejsou omezeni v užívání a ano zvažuje i Taigo. Ohledně DSG...mám i T-Cross s DSG a dokonce funguje líp než dvouspojka od BMW u FWD aut. Nikoho nijak neomezuje a nějaký náznak cuknutí u couvání je ve finále každému fuk. Je to jedna z největších bublin, která se zbytečně propírá.
Naopak bych jí měl v Lexusu mnohem radši než e-CVT. ;-)
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 15:32
Re: Difuzor
eCVT - no to jsi nenastavil laťku moc vysoko.
Psal jsem tu několikrát, že bych svůj 8AT Aisin za mokrou DSG taky vyměnil.
3. 3. 2022 15:33
Re: Difuzor
Nenastavil, ale v rámci kontextu to byla škoda nezmínit. S 8AT ZF bych to taky nesrovnával, ale 9AT pro příčně uložené motory už taková lahůdka oproti DSG není.
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 16:12
Re: Difuzor
Asi nejvíc záleží, jak to kdo zrovna naladí.
Avatar - woody-alien
3. 3. 2022 16:54
Re: Difuzor
Jj, což znamená, že je potřeba před koupí zkusit právě tu konkrétní verzi, a to nebývá vždycky snadné. To ale zřejmě všichni ví, takže se omlouvám za zbytečný příspěvek.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 21:55
Re: Difuzor
No ne, tak konkrétní verzi auta, tj. motor + převodovka + karoserie, to jsem projel před koupí vždycky. Opel mi dokonce napoprvé půjčil soukromé auto českého... teď nevím jestli to byl šéf zastoupení nebo salonu :-)

Když jsem chtěl projet Octavii RS na 17", tak to jsem byl za exota a v ČR žádná nebyla.
4. 3. 2022 06:08
Re: Difuzor
Neví a podceňuje se to. Když budeš vybírat auto pro někoho v rodině nebo v práci a bude mu to sloužit i na soukromé cesty, tak sice můžeš zúžit výběr, ale jeho/její preference může překvapit. ;-)
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 14:38
Re: Difuzor
Karoq je šikovně navržený auto - prostorný, hezký... facelift mu prospěl.
Minule když jsem šel okolo tak strašili dlouhejma dodacíma lhůtama hlavně na Kamiq, ale i na Karoq myslím.
760 je docela raketa. BTW... Opel Grandland X má docela slušnou value/money, 1.6T 133kW 8AT je za akčních 630t.
4. 3. 2022 06:09
Re: Difuzor
Díky, na Grandland kouknu! :yes:
Avatar - Emel
4. 3. 2022 08:57
Re: Difuzor
Asi by to nebyla moje první volba... a moc se neorientuju v tom Grandland vs. Grandland X... ale je za zajímavý peníze.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2022 11:58
Re: Difuzor
Na tom není nic složitýho....všechny X modely přišly po modernizacích/faceliftech o označení X. Čili Grandland je Grandland X po faceliftu.
http://www.auto.cz/…risel-o-x-139504

U Mokky by to bylo horší, protože to byla nejdřív jenom Mokka, pak Mokka X a teď zase jenom Mokka. ;-) Takové plýtvání prací specializovaného oddělení. :-[]

"Ono X je první vlaštovkou nového systému označování crossoverů a SUV od Opelu – v budoucnu budou všechny tyto modely X. S tímto nápadem přišlo nové oplácké oddělení, které se specializuje jen a jen na názvy automobilů. A vymysleli X… Jen pro jistotu, srandu si nedělám. Tento tým kreativců opravdu existuje a toto je jeden z jejich prvních pracovních plodů. Určitě se tedy můžeme těšit i na další písmena!"
Avatar - Emel
4. 3. 2022 13:57
Re: Difuzor
Že X je verze před faceliftem jsem zaznamenal... ale nějak jsem se o to nezajímal, tak nevím, co to konkrétně znamená pro zákazníka (krom jiný masky)...
Avatar - woody-alien
3. 3. 2022 08:46
Re: Difuzor
Mno....ten "difuzor" mi ze všeho nejvíc připadá, že by to mohlo jít vysunout a budeš mít 1 a půl lůžko. :D Plus dvě malý rádia (i s čudlíkem) místo "koncovek".
Jinak ve srovnání exteriéru se Škoda a VW SUV bych asi souhlasil. Interiér je ovšem docela bída. A považovat stříbrný dekor plastů za elegantní, no, asi to komentovat nebudu.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 09:36
Re: Difuzor
Stříbrný dekor je ale asi to jediný, co mi tam vadí... jinak architektura dle mého gusta (displej zasazený do palubky, lišta klimy s kolečkama)... schránka na brýle, luxusně stavitelná loketní opěrka... a sice je to drobnost, ale mně se fakt líbí ten font na budíkách.
Avatar - woody-alien
3. 3. 2022 16:47
Re: Difuzor
Jo, to souhlas. Přesně to, cos vypsal, mi taky vyhovuje....jenom jde o to, že co jsem v poslední době sednul do nějakýho Seatu, ať už jde o Atecu, Tarraco nebo Aronu, vždycky jsem měl z těch plastů, dekorů a provedení všechno, jen ne příjemný pocit. Dodávám, že novej Leon jsem nezkusil. A taky to, že asi vážně není potřeba moc, protože s tím v čem zatím jezdím, jsem celkem v pohodě.
Avatar - Emel
3. 3. 2022 22:09
Re: Difuzor
To s čím jezdíš se mi líbí taky. Je potřeba vyhnout se těm výbavám typu Reference, tam je to peklo na zemi, ale jakmile jsme o kousek výš, tak mi designové pojedí SEATu vyhovuje... ano, víc než u Opelu.
3. 3. 2022 14:44
Re: Difuzor
:D :D :D "že by to mohlo jít vysunout a budeš mít 1 a půl lůžko"