Elektromobilita
Hyperloop?
Pickup?
Kamion?
Navíc, ať už potkávám Tesly na silnicích či dálnicích kdekoli, většinou se vezou "v pytli" za kamionem a jedou tou cca 100-110 km/hod. Kdož ví, třeba jim ta vůně spálené nafty chybí 😁 😁
mohli jsme udělat auto s velkým dojezdem ... https😐/www.youtube.com/watch?…
Pickup?
Kamion?
Navíc, ať už potkávám Tesly na silnicích či dálnicích kdekoli, většinou se vezou "v pytli" za kamionem a jedou tou cca 100-110 km/hod. Kdož ví, třeba jim ta vůně spálené nafty chybí 😁 😁
mohli jsme udělat auto s velkým dojezdem ... https😐/www.youtube.com/watch?…
Amaterasu
a lidi se nemění = ale mají (podobně schopné) kamarády třeba BARIKa :-!
A jezdí v nich ubožáci, co jezdí po tramvajových kolejích a troubí na tebe, když pouštítš na přechodu chodce, co mají zelenou.
Holt vymytý zelený mozky, agresivní a pospíchající.
Holt vymytý zelený mozky, agresivní a pospíchající.
Mladé pyjáťo haňůňo si šňuplo menší dávku, že sem nablilo zatím toliko jeden slint? 😁
Není ono nemocné? 😉 😉 😉
Není ono nemocné? 😉 😉 😉
Amaterasu
je ZBYTEČNÉ ti vysvětlovat něco jako techniku aut = ale Musk má pravdu 😄
Ty (a je ZBYTEČNÉ ti to vysvětlovat) jako obvykle NE (už si vyřešil rébus = rozdíl mezi ekonomik-ou a ekonomi-í😉
Ty (a je ZBYTEČNÉ ti to vysvětlovat) jako obvykle NE (už si vyřešil rébus = rozdíl mezi ekonomik-ou a ekonomi-í😉
Musk je SLIBOTECHNA A ŠAŠEK
Amaterasu
to je Putin = co ty a katastrofální stav ruský ekonomiky (před válkou) ?
už si našel koule odpovědět = jak si s tim tvůj mozek poradil? že celý léta co tu ŽVANÍŠ sou jen ŽVANĚNÍ
tak co REALITA PRO RUSkej citátore jejich dezinfomračních webů?
co kluci branci který poslal Šojgu místo profíků? a co muslimský profíky co Putin poslal zabíjet na Ukrajinu?
už si našel koule odpovědět = jak si s tim tvůj mozek poradil? že celý léta co tu ŽVANÍŠ sou jen ŽVANĚNÍ
tak co REALITA PRO RUSkej citátore jejich dezinfomračních webů?
co kluci branci který poslal Šojgu místo profíků? a co muslimský profíky co Putin poslal zabíjet na Ukrajinu?
FGM-148 Javelin a FIM-92 Stinger
Amaterasu
NEMÁM KOULE ti asi budu řikat
MĚ se v Bruselu líbilo = tobě v Rusku líbit NEbude ODPORNEJ fakt už HNUSnej pro RUSKEJ švábe
1) co stav výkon ruský ekonomiky?
2) co kluci branci (zatím jen asi 5 tisíc mrtvejch) místo profi armády?
3) co za RUSKÉ ZÁJMY (super) ale muslimský jednotky = máš tam rozkol jako Pitomio?
MĚ se v Bruselu líbilo = tobě v Rusku líbit NEbude ODPORNEJ fakt už HNUSnej pro RUSKEJ švábe
1) co stav výkon ruský ekonomiky?
2) co kluci branci (zatím jen asi 5 tisíc mrtvejch) místo profi armády?
3) co za RUSKÉ ZÁJMY (super) ale muslimský jednotky = máš tam rozkol jako Pitomio?
Už stihl editaci, Radeček.
Asi je zaneprázdněn veřejným čtením Marxových knih.To víš - šnupat komunismus dá zbrat, zvláště, když seš jednu chvíli Radeček a druhou Michalka
Asi je zaneprázdněn veřejným čtením Marxových knih.To víš - šnupat komunismus dá zbrat, zvláště, když seš jednu chvíli Radeček a druhou Michalka
Amaterasu
PRO RUSKEJ ubožáku ubožáků žvanící jen debiloviny nebo citující dezinformační weby TÁHNI kam patříš = do RUSký PR..DELE
Koukám že tvůj psychický stav se výrazně zhoršuje Radečku, měl si si vyhledat odbornou lékařskou péči, zelenej fanatiku 😄
Amaterasu
možná by pomohlo PRO RUSKÝMU ***OVI ROZKOPAT DRŽKU
Amaterasu
TÁHNI ODPORNÝ HNUSNÝ PRO RUSKÝ DURAKu = táhni domu do pekel
Táhni do Bruselu, zelená loutko 😄
Amaterasu
vážně TÁHNI do pr..dele ODPORNÁ PRO RUSká nelidská ZRŮDO
ale klidně DOHODA = já v Bruselu ty v RUSKU = to BERU
ale klidně DOHODA = já v Bruselu ty v RUSKU = to BERU
Jarda Bolsonaro říkal, že tam má volno, tak prej tě ubytuje 😄 😄 😄
To je presne ukazka toho, ze pokrok nezastavis.
Tohle jen ukazuje ze za 10 let nejspis nebude velky problem dosahovat papiroveho dojezdu 1000km i s produkcnimi vozy.
Ta auta budou uspornejsi / efektivnejsi, s nizsi hmotnosti, baterie ekologictejsi, proste krok za krokem to bude lepsi. Jako oazda jina technologie.
Spalovaci auta za 100 let urazila velkou cestu, auta na baterky jsou teprve na startu a jeste je pred nami hodne dlouha cesta s mnohymi vylepsenimi.
PS kdybych jel ted do anglie 1600km v Mercedesu EQS, trvala by mi cesta i s nabijenim o 30-40 minut dele nez s dieselem. Vyrazil bych se 100% a do destinace bych dojel s 10% baterie.
Tohle jen ukazuje ze za 10 let nejspis nebude velky problem dosahovat papiroveho dojezdu 1000km i s produkcnimi vozy.
Ta auta budou uspornejsi / efektivnejsi, s nizsi hmotnosti, baterie ekologictejsi, proste krok za krokem to bude lepsi. Jako oazda jina technologie.
Spalovaci auta za 100 let urazila velkou cestu, auta na baterky jsou teprve na startu a jeste je pred nami hodne dlouha cesta s mnohymi vylepsenimi.
PS kdybych jel ted do anglie 1600km v Mercedesu EQS, trvala by mi cesta i s nabijenim o 30-40 minut dele nez s dieselem. Vyrazil bych se 100% a do destinace bych dojel s 10% baterie.
A NABIJET TO BUDES KDE A CIM??
😄 😄 😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/abetterrouteplanner.com/?…
Jedes 130kmh kde muzes (belgie 120 anglie 112). Nabijes 4x cca 20 minut. Vzhledem k tomu, ze musim tak jako tak zastavit curat rekneme po 3-4 hodinach je to tedy zpozdeni cca 4x10 minut, max hodina at nezeru.
Jedes 130kmh kde muzes (belgie 120 anglie 112). Nabijes 4x cca 20 minut. Vzhledem k tomu, ze musim tak jako tak zastavit curat rekneme po 3-4 hodinach je to tedy zpozdeni cca 4x10 minut, max hodina at nezeru.
4 rychlonabíječky na celý Vinohrady, pamatuj. Víc nedá rozvodná sít, v některých zemích tak na ekvivalent Vinohrad 2 😄 😄
To toho moc nenabiješ
To toho moc nenabiješ
Co je tohle presne za moudro? Ze tam nejde natahnout kabel?
Tak ja myslim, ze pri vsi tve moudrosti a zanicenosti ti uplne uplaval selskej rozum. Jsi zaslepeny a nepremyslis o realite.
Prumerne auto v CR najede 45km denne. Neni duvod si myslet, ze s EV to bude jinak.
Taky doufam, ze chapes, co to je prumer. Jeden najede 100 a dva 17,5 atd. Ale podstata je, ze kdyz vezmes nevim 100 aut, bude ten prumer blizko 45km.
Takze tohle potrebujes pres noc dobit. Kdyz vezmes dnesni EV s baterkiu nevim 70kWh co ujedou 300-450km, potrebujes nabit 10-15% jejich baterky za noc. Tj 7-11kWh na auto za noc. Kdyz bude mit noc 7 hodin, at se to dobre pocita, tlacis to tam 1kW az 1,5kW do kazdeho auta. A ve skutecnosti na to nemas 7 hodin ale klidne 10 nebo 12.
Takze abych nabil 100 aut staci mi 150kW celkem. 3x 500kW na 1000 aut. Atd.
A to mi chces rict, ze to je nejaky problem natahnout kabel, postavit trafacku? Ve tretim tisicileti ze nezvladneme natahnout kabel s elektrikou?
Elektriky vyrabi CR tri p*dele a kdyz bude 2 miliony EV, potrebujeme na to asi 60-70% z toho, co prodavame za hranice uz ted…
Tak ja myslim, ze pri vsi tve moudrosti a zanicenosti ti uplne uplaval selskej rozum. Jsi zaslepeny a nepremyslis o realite.
Prumerne auto v CR najede 45km denne. Neni duvod si myslet, ze s EV to bude jinak.
Taky doufam, ze chapes, co to je prumer. Jeden najede 100 a dva 17,5 atd. Ale podstata je, ze kdyz vezmes nevim 100 aut, bude ten prumer blizko 45km.
Takze tohle potrebujes pres noc dobit. Kdyz vezmes dnesni EV s baterkiu nevim 70kWh co ujedou 300-450km, potrebujes nabit 10-15% jejich baterky za noc. Tj 7-11kWh na auto za noc. Kdyz bude mit noc 7 hodin, at se to dobre pocita, tlacis to tam 1kW az 1,5kW do kazdeho auta. A ve skutecnosti na to nemas 7 hodin ale klidne 10 nebo 12.
Takze abych nabil 100 aut staci mi 150kW celkem. 3x 500kW na 1000 aut. Atd.
A to mi chces rict, ze to je nejaky problem natahnout kabel, postavit trafacku? Ve tretim tisicileti ze nezvladneme natahnout kabel s elektrikou?
Elektriky vyrabi CR tri p*dele a kdyz bude 2 miliony EV, potrebujeme na to asi 60-70% z toho, co prodavame za hranice uz ted…
Auta na baterky "jsou na startu" od roku 1835?
To se jim ten start nějak táhne, ne?
A "papírový" dojezd se dá natahovat i dneska, protože, jak známo, papír snese všechno 😉
Jenom ta realita za papírovými sliby NOTNĚ pokulhává
To se jim ten start nějak táhne, ne?
A "papírový" dojezd se dá natahovat i dneska, protože, jak známo, papír snese všechno 😉
Jenom ta realita za papírovými sliby NOTNĚ pokulhává
Amaterasu
a takovýhle DEBILNOSTI ti nejhloupější nejzaostalejší zpátečníci = píšou furt dokola
škoda že si sami neuvědomují JAK MOC sou TRAPNÝ
škoda že si sami neuvědomují JAK MOC sou TRAPNÝ
A co na tom neni pravda?
To víš, charakteristickým příznakem duševní nemoci, kterou armaturasu/mahůňa/kylie trpí, je to, že pacient nadsazuje věrohodnost vlastních představ nad reálný svět.
Lapidárně řečeno, jestliže realita neodpovídá mým vlastním představám, tím hůře pro realitu, protože je špatná a lživá a musí být tedy zničena
Abych citoval z WIKI o chování lidí s AS😒br /> Rádi dlouze mluví o svých oblíbených tématech (elektromobilita, dotovaná nafta, vlastní genialita) , bez ohledu na to, jestli to posluchače zajímá, nebo ne. Mnozí neustále skáčou druhému člověku do řeči (nadprodukce příspěvků téměř v jakémkoli vlákně), protože neumí odhadnout, kdy nastane vhodný okamžik, aby vstoupili do rozhovoru. Nevědí, jak začít nebo ukončit rozhovor, nebo jak změnit téma diskuse.
Podíváš-li se na to tímto prizmatem, je jasné, proč tu armatura/mahůňa/kylie tak často, tak rádo, tak dlouze a tak intenzivně exhibuje
Lapidárně řečeno, jestliže realita neodpovídá mým vlastním představám, tím hůře pro realitu, protože je špatná a lživá a musí být tedy zničena
Abych citoval z WIKI o chování lidí s AS😒br /> Rádi dlouze mluví o svých oblíbených tématech (elektromobilita, dotovaná nafta, vlastní genialita) , bez ohledu na to, jestli to posluchače zajímá, nebo ne. Mnozí neustále skáčou druhému člověku do řeči (nadprodukce příspěvků téměř v jakémkoli vlákně), protože neumí odhadnout, kdy nastane vhodný okamžik, aby vstoupili do rozhovoru. Nevědí, jak začít nebo ukončit rozhovor, nebo jak změnit téma diskuse.
Podíváš-li se na to tímto prizmatem, je jasné, proč tu armatura/mahůňa/kylie tak často, tak rádo, tak dlouze a tak intenzivně exhibuje
On má k tomu ještě rozdvojení osobnosti a PS 😄 😄
A obsedantní představy z nadmerného šnupání komunismu
A obsedantní představy z nadmerného šnupání komunismu
Amaterasu
No a proto že mezi náma JE ten rozdíl co ses popsal = tak já to kam svět jde chápu a souhlasím s tím. A ty = viz ty sám o sobě 14😁3
tak je to celý jednoduchý
pár příkladů (pro tupounka co dodnes asi nechápe rozdíl mezi ekonomií a ekonomikou = a je bez mozku stejně jako bez koulí)
FORD https😐/fdrive.cz/…ektromobilu-8630
JEEP https😐/fdrive.cz/…razi-za-rok-8625
ALFA https😐/automix.denik.cz/…lantis-2021.html
no VŠICHNI jak víš = a proti tomu pacient = s diagnózou (vlastně správně popsanou 😉
tak je to celý jednoduchý
pár příkladů (pro tupounka co dodnes asi nechápe rozdíl mezi ekonomií a ekonomikou = a je bez mozku stejně jako bez koulí)
FORD https😐/fdrive.cz/…ektromobilu-8630
JEEP https😐/fdrive.cz/…razi-za-rok-8625
ALFA https😐/automix.denik.cz/…lantis-2021.html
no VŠICHNI jak víš = a proti tomu pacient = s diagnózou (vlastně správně popsanou 😉
Rusové jsou chudí a žádný firmy po Evropě nemaj vid Radečku
https😐/www.seznamzpravy.cz/…vozi-auta-191252
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/www.seznamzpravy.cz/…vozi-auta-191252
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Amaterasu
za krize se ukáže kdo je kdo = ty si byl prolhanej proruskej morální póvl samozřejmě od VŽDY ale to co předvádíš od ruskýho zahájení války proti Ukrajině
no takže co krom nekonečných VOKECÁVEK = odpovědět? co výkon obří ruský ekonomiky po 22 letech pod Putinem vs český? věděl si jak je to šílený neuvěřitelná ruská KATASTROFA? věděl nebo nevěděl?
no takže co krom nekonečných VOKECÁVEK = odpovědět? co výkon obří ruský ekonomiky po 22 letech pod Putinem vs český? věděl si jak je to šílený neuvěřitelná ruská KATASTROFA? věděl nebo nevěděl?
Já předvádím pouze to, že ti tady cpuju na hadry tvoje LZI.
To je jediný co tu předvádím 😄
To je jediný co tu předvádím 😄
Amaterasu
tak cupuj = výkon ruský vs naše česká ekonomika
no a si v hajzlu = proto jen ty mekty
no a si v hajzlu = proto jen ty mekty
Ceny titanu taky vůbec nestoupaj, v Boeingu už se drbaj na kouli vid.
Myslíš že bude vyjimka?
😄 😄 😄
Amíci když sou někde v kelu a potřebují něco ruského, daj vždy vjyimky. Jako na Raketové motory RD-180 pro rakety Atlas 😄 😄 😄
Myslíš že bude vyjimka?
😄 😄 😄
Amíci když sou někde v kelu a potřebují něco ruského, daj vždy vjyimky. Jako na Raketové motory RD-180 pro rakety Atlas 😄 😄 😄
Amaterasu
vím že si ubožák = ale fakt asi bez hranic
a že porovnání (obří) ruské a (malé) české ekonomiky = tvoje hlava nevzala (to přece NENÍ možné že by na tom RUSko obzvlášť po TOLIKA LETECH POD PUTINem = bylo tak tragikomicky ZLE
a že porovnání (obří) ruské a (malé) české ekonomiky = tvoje hlava nevzala (to přece NENÍ možné že by na tom RUSko obzvlášť po TOLIKA LETECH POD PUTINem = bylo tak tragikomicky ZLE
Mě zajímá hlavně rozsah toho co umí vyrobit a zpracovat.
A tam sme v roce 1989 uměli 50% toho co rusko a dnes umíme 25% 😄 😄 😄 (vše ostatní už bylo vytunelováno a ukončená výroba)
A tam sme v roce 1989 uměli 50% toho co rusko a dnes umíme 25% 😄 😄 😄 (vše ostatní už bylo vytunelováno a ukončená výroba)
Amaterasu
no a (ekonomicky řečeno) právě ten ROZSAH = je naprostá KATASTROFA 😉
Před nějakými 5 lety, při jednom ze svých pravidelných záchvatů, vymyslela si Hamůňa, že prý jsem kdesi namísto slova ekonomika napsal slovo ekonomie - či naopak. No nevím 😉
Chtěl jsem po ní, aby mi to doložila odkazem na ten příspěvek, což sice nezvládla, ale od té doby mne furt-und-furt bombardovala slinty na téma "už ti došlo v čem se liší ekonomiKA/ ekonomiE"
4 roky je už mám všechny 3 na shit listu - a vytahovat je odtamtud nebudu. Odhaduji správně, že Kylie/ňahůňa/armaturasu se tohoto výmyslu stále drží? 😁 I po 5 letech?
To by už byla slušná výdrž žití ve vlastních bludech, co?
Chtěl jsem po ní, aby mi to doložila odkazem na ten příspěvek, což sice nezvládla, ale od té doby mne furt-und-furt bombardovala slinty na téma "už ti došlo v čem se liší ekonomiKA/ ekonomiE"
4 roky je už mám všechny 3 na shit listu - a vytahovat je odtamtud nebudu. Odhaduji správně, že Kylie/ňahůňa/armaturasu se tohoto výmyslu stále drží? 😁 I po 5 letech?
To by už byla slušná výdrž žití ve vlastních bludech, co?
EV mají hlavní problém, že díky nim je ropa velice levná.
Amaterasu
??? naposled sem tankoval litr za 43,90 kč
a starobní důchodce v Kremlu zařídil že to příště asi bude za (ještě) víc
a starobní důchodce v Kremlu zařídil že to příště asi bude za (ještě) víc
V Mladý Bolesavi Verva Diesel 48,10, akorát jel kámoš kolem
V Praze Verva 100 45,50
N95 běžně na dálnicích 41,50 😄
Ted se prohnete u karteláků hoši.
9x41 = 369
16x15,50 248
Blbý jezdit čtyřválcovým benzínem nebo šestiválcovou naftou za větší náklady jak s V8 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Pozdravujte KARTEL 😄
V Praze Verva 100 45,50
N95 běžně na dálnicích 41,50 😄
Ted se prohnete u karteláků hoši.
9x41 = 369
16x15,50 248
Blbý jezdit čtyřválcovým benzínem nebo šestiválcovou naftou za větší náklady jak s V8 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Pozdravujte KARTEL 😄
Amaterasu
blbý co nám rus léta dělal + a blbý co nám dělá Putin teď
no a co TY viz já 14:45?
ani jednou si nenašel schopnost koule = odpovědět (pro ruský durak NEMÁ koule? nemá /funkční/ mozek, nemá morálku = to víme, ale ani koule?
no a co TY viz já 14:45?
ani jednou si nenašel schopnost koule = odpovědět (pro ruský durak NEMÁ koule? nemá /funkční/ mozek, nemá morálku = to víme, ale ani koule?
Neboj synu - dočkáš se.
https😐/www.e15.cz/…oku-2008-1388119
Nakup si Ajfoun, bude za 60
rusko je hlavní dodavatel Palladia, , plynu hexaflurobutadienu nutného k leptání elektroniky a dodává i neon do laserů pro opracování čipů.
Takže čipy určitě zlevní Radečku, s tím můžeš počítat
😄 😄 😄 😄 😄
A Jak se těšíš na koláček za 50?
https😐/www.e15.cz/…oku-2008-1388119
Nakup si Ajfoun, bude za 60
rusko je hlavní dodavatel Palladia, , plynu hexaflurobutadienu nutného k leptání elektroniky a dodává i neon do laserů pro opracování čipů.
Takže čipy určitě zlevní Radečku, s tím můžeš počítat
😄 😄 😄 😄 😄
A Jak se těšíš na koláček za 50?
Amaterasu
Ubohost tvého chování je neskutečná = a to nevím jestli ti už došlo jak na tom (před válkou) v reálu ruská ekonomika byla
si zase furt jen ve všem pozadu = nejen se školním učivem že se musí přejít na NE na ropu
tohle všechno už před týdnem https😐/nazory.hn.cz/…nomickych-zbrani
si zase furt jen ve všem pozadu = nejen se školním učivem že se musí přejít na NE na ropu
tohle všechno už před týdnem https😐/nazory.hn.cz/…nomickych-zbrani
Dyt Rusko nic jeiného nedělá vid, než vyváží ropu a plyn.
Tos nám tu minule povídal ne?
Tos nám tu minule povídal ne?
Amaterasu
minule i předminule sem to shrnul = od tý doby si v hajzlu
výkon obří všechno dělající + na to nerostné bohatství extrémně bohaté země = vs naše malé chudé česko
na tos nikdy neodpověděl a nikdy asi neodpovíš = je to TAK MOC tragické = že to mozek nebere. A tvůj to prostě nepobral = to NENÍ přece MOŽNÉ že by RUSKO POD PUTINEM došlo tam kam v reálu došlo
a mám takový POCIT že po posledním týdnu = se to možná ještě nepatrně maličko (rozhodně) nezlepší
výkon obří všechno dělající + na to nerostné bohatství extrémně bohaté země = vs naše malé chudé česko
na tos nikdy neodpověděl a nikdy asi neodpovíš = je to TAK MOC tragické = že to mozek nebere. A tvůj to prostě nepobral = to NENÍ přece MOŽNÉ že by RUSKO POD PUTINEM došlo tam kam v reálu došlo
a mám takový POCIT že po posledním týdnu = se to možná ještě nepatrně maličko (rozhodně) nezlepší
A víš že tvůj oblíbenec, agent Bába si mne ruce, už se těší jak všechny malé pekárny a cukrárny krachnou? Do Vánoc hotovo.
A náš drahý kamarád - Pája Tykač taky skáče ted nahoru, prej už má obouhacnou hlavu o strop.
Výroba tepla a elektřiny z plynovky je 3x dražší jak z uhlí a povolenky letí dolů. Navíc Pájič má vlastní uhlí z vlastních dolů
A náš drahý kamarád - Pája Tykač taky skáče ted nahoru, prej už má obouhacnou hlavu o strop.
Výroba tepla a elektřiny z plynovky je 3x dražší jak z uhlí a povolenky letí dolů. Navíc Pájič má vlastní uhlí z vlastních dolů
Amaterasu
viz 15:05 = skončils (tak jako na Ukrajině zabil Putin 5 a půl tisíce mladejch ruskejch kluků
A co já s tím? Můžu za to že se Putin zbláznil a vedení armády sou pitomci?
Už i Američani kroutí kebulí, co za ujetou strategii převádí a proč nad Ukrajinou operuje 75 ruských letadel, když jich mají 10 000 ks.
To polož dotazy na vedení RF, ne na mě.
Už i Američani kroutí kebulí, co za ujetou strategii převádí a proč nad Ukrajinou operuje 75 ruských letadel, když jich mají 10 000 ks.
To polož dotazy na vedení RF, ne na mě.
Amaterasu
roky léta tu rusko propaguješ a vysvětluješ jak jsou ve všem skvělí = takže koho jiného se zeptat
no a teď ten celkový výkon ruské ekonomiky vs naší = tragikomické (mi přijde vhodné popsání výkonu obří ruské ekonomiky s jejich obrovským nerostným bohatstvím
víš a CHÁPEŠ že do číny už teď dodává rus plyn a ropou LEVNĚJI než sem? takže putin zařídil další ÚBYTEK peněz rusku = i tímhle? že JEHO VLÁDA rusku šíleně ublížila (i do dne před válkou = a co teď to už je fakt jen TRAGIKOMEDIE
no a teď ten celkový výkon ruské ekonomiky vs naší = tragikomické (mi přijde vhodné popsání výkonu obří ruské ekonomiky s jejich obrovským nerostným bohatstvím
víš a CHÁPEŠ že do číny už teď dodává rus plyn a ropou LEVNĚJI než sem? takže putin zařídil další ÚBYTEK peněz rusku = i tímhle? že JEHO VLÁDA rusku šíleně ublížila (i do dne před válkou = a co teď to už je fakt jen TRAGIKOMEDIE
Rusko vyvezlo loni ropu za 500 MILIARD USD a k tomu ropné proukty (tj zpracovaná ropa) za dalších 70 MILIARD USD.
Myslíš že dodávaj jen Číně?
Jinak nejsem ve vedení ruské armády, tak nevím proč se ptáš mě
Myslíš že dodávaj jen Číně?
Jinak nejsem ve vedení ruské armády, tak nevím proč se ptáš mě
Amaterasu
ano = hlavně nám a číně. Nám za víc peněz = to končí. Zůstává ta ČÍNA vlastnící (čím dál tím víc) RUSko = už pomalu začínáš chápat kam Putin po 2 dekádách své vlády svou zem dovedl
no a teď TO SROVNÁNí = malá česká ekonomička vs gigantická RUSKÁ = jen 6x větší
proč se tě ptám na armádu víš = je to stejně odporný jako všechno co Putin dělá. Poslal umírat mladý brance ani jim neřek že to je válka
CO TY pro ruský šváb NA TO?
no a teď TO SROVNÁNí = malá česká ekonomička vs gigantická RUSKÁ = jen 6x větší
proč se tě ptám na armádu víš = je to stejně odporný jako všechno co Putin dělá. Poslal umírat mladý brance ani jim neřek že to je válka
CO TY pro ruský šváb NA TO?
Myslím, že v tom se nevyzná nikdo. Ale dovolím si úvahu.
Možná jen testuje nepřítele a reakce západu. Ale spíš si jede svůj plán, byť si většina myslí, že mu to nejde. A nebo obojí.
Na běžné pěchotě mu evidentně moc nezáleží a ty kluky lituju stejně jako nevinné oběti druhé strany. Ale zatím tam nevjel s žádnou technikou. A že jí má hromady.
Nejspíš chce donutit Zelenskýho ke kapitulaci a podpisu smluv o neutralitě a k tomu buď samostatnost jihovýchodní UA, nebo vládu, která bude fungovat podle jeho představ.
Navzdory tomu, že válka je hnus a neschvaluju ji, tak pořád nevraždí systematicky civilisty a dává lidem šanci se zpakovat pryč a pomalu utahuje smyčku. Všichni tady řvou jak smyslů zbavení o genocidě a policie chce dávat 3 roky lidem za vlastní názor a přitom ruští vojáci, pokud vím, mají zákaz střílet na civilisty, jen pokud na ně bude zahájena palba se mají bránit. Těch několik raket, které nezasáhly cíl a padly do civilních oblastí, jsou tragickými chybami a přesto, že je mi nesmírně líto zmařených životů, tak toto není genocida. Je to prostě jen odporná válka, jako každá válka. Zároveň všichni, krom toho, co se dělo posledních 8 let tam dole (nejen zvěrstva roku 2014) a kolik tisíc mrtvých už to stálo, zapomínají na "mírové" mise amíků, kdy třeba ve druhé válce v Iráku, která byla vyvolána prokázanou lží, humanitárně zabili 113 tisíc vojáků a přes 100 tisíc civilistů. To pochopitelně genocida nebyla, to byl dovoz míru a demokracie a budoucí prosperity. A komu není 12 let a není kre.én, tak si připomene mírové mise ve Vietnamu, Laosu, Kambodži, Korei atd. Kde humanitárně povraždili přes 4 miliony!!!!!!! nevinných starců, žen a dětí (ano v těchto číslech nejsou vojáci) další miliony zmrzačili na zbytek života a dalším generacím zajistili těžké vady plodu, které trápí mnoho dětí dodnes. Nemluvě o milionech hektarů lesů a vyhubení, nebo decimaci mnoha živočišných druhů. To je na šavli každej den, kdy si na to vzpomenu.
Každopádně když se vrátíme na Ukrajinu, tak je evidentní, že obklíčení se stahuje ze všech stran, krom západní hranice a můžeme to číst stupidní propagandu z jedné, nebo druhé strany do zblbnutí, ale pravda bude stejně jinde. Cíl je jasný, totální ochromení vojenské, a státní moci, energetické infrastruktury, komunikací atd. Zkrátka, aby nefungovalo nic a přesto, aby nedošlo k totální devastaci země, průmyslu, obyvatelstva atd. Pochopitelně to sebou ponese obrovské lidské tragédie a útrapy, ale "buďme rádi" při vší té hrůze, že tam právě nevlítnul se všemi letadly a raketami a termobarickými pumami a dělostřelectvem a nezačal kobercově bombardovat.
Znova opakuju, nezastávám se ho a neobhajuju žádnou válku!!! Jen se snažím to vidět realisticky.
Jsem přesvědčen, že VVP chce co nejméně škod, ale neustoupí od svého záměru, protože se domů nemůže vrátit s nepořízenou. A jsem přesvědčen, že bude chtít co nejrychlejší obnovu UA, protože to bude v zájmu všech i v jeho zájmu.
Možná jen testuje nepřítele a reakce západu. Ale spíš si jede svůj plán, byť si většina myslí, že mu to nejde. A nebo obojí.
Na běžné pěchotě mu evidentně moc nezáleží a ty kluky lituju stejně jako nevinné oběti druhé strany. Ale zatím tam nevjel s žádnou technikou. A že jí má hromady.
Nejspíš chce donutit Zelenskýho ke kapitulaci a podpisu smluv o neutralitě a k tomu buď samostatnost jihovýchodní UA, nebo vládu, která bude fungovat podle jeho představ.
Navzdory tomu, že válka je hnus a neschvaluju ji, tak pořád nevraždí systematicky civilisty a dává lidem šanci se zpakovat pryč a pomalu utahuje smyčku. Všichni tady řvou jak smyslů zbavení o genocidě a policie chce dávat 3 roky lidem za vlastní názor a přitom ruští vojáci, pokud vím, mají zákaz střílet na civilisty, jen pokud na ně bude zahájena palba se mají bránit. Těch několik raket, které nezasáhly cíl a padly do civilních oblastí, jsou tragickými chybami a přesto, že je mi nesmírně líto zmařených životů, tak toto není genocida. Je to prostě jen odporná válka, jako každá válka. Zároveň všichni, krom toho, co se dělo posledních 8 let tam dole (nejen zvěrstva roku 2014) a kolik tisíc mrtvých už to stálo, zapomínají na "mírové" mise amíků, kdy třeba ve druhé válce v Iráku, která byla vyvolána prokázanou lží, humanitárně zabili 113 tisíc vojáků a přes 100 tisíc civilistů. To pochopitelně genocida nebyla, to byl dovoz míru a demokracie a budoucí prosperity. A komu není 12 let a není kre.én, tak si připomene mírové mise ve Vietnamu, Laosu, Kambodži, Korei atd. Kde humanitárně povraždili přes 4 miliony!!!!!!! nevinných starců, žen a dětí (ano v těchto číslech nejsou vojáci) další miliony zmrzačili na zbytek života a dalším generacím zajistili těžké vady plodu, které trápí mnoho dětí dodnes. Nemluvě o milionech hektarů lesů a vyhubení, nebo decimaci mnoha živočišných druhů. To je na šavli každej den, kdy si na to vzpomenu.
Každopádně když se vrátíme na Ukrajinu, tak je evidentní, že obklíčení se stahuje ze všech stran, krom západní hranice a můžeme to číst stupidní propagandu z jedné, nebo druhé strany do zblbnutí, ale pravda bude stejně jinde. Cíl je jasný, totální ochromení vojenské, a státní moci, energetické infrastruktury, komunikací atd. Zkrátka, aby nefungovalo nic a přesto, aby nedošlo k totální devastaci země, průmyslu, obyvatelstva atd. Pochopitelně to sebou ponese obrovské lidské tragédie a útrapy, ale "buďme rádi" při vší té hrůze, že tam právě nevlítnul se všemi letadly a raketami a termobarickými pumami a dělostřelectvem a nezačal kobercově bombardovat.
Znova opakuju, nezastávám se ho a neobhajuju žádnou válku!!! Jen se snažím to vidět realisticky.
Jsem přesvědčen, že VVP chce co nejméně škod, ale neustoupí od svého záměru, protože se domů nemůže vrátit s nepořízenou. A jsem přesvědčen, že bude chtít co nejrychlejší obnovu UA, protože to bude v zájmu všech i v jeho zájmu.
Však tej techniky stratil viac ako za niekoľko rokov v Afganistane. Poslal tam to čo má, wunderwaffen alá T14 Armata či SU 57 poslať veľmi nemohol. Linke na tanky stále nestojí, Suchoj vyrába 2 lietadlá ročne. Však on nevie ani poriadne vystrojiť svoju armádu. Tí chlapci tam behajú v maskáčoch zo second handu a gumákoch. Že nemajú čo jesť, že nemajú palivo a muníciu je škoda hovoriť. Potemkinova dedina táto ruská armáda.
Ted už je jasné že volí strategii totální likvidace energetické infrastruktury.
Na Oděsu povolali Tu 24-M, takže zjevně ji budou bombardovat a zničili několik menších elektráren a ty jaderné se snaží obsadit a zřejmě odstavit aby je donutili kapitulovat.
že je ovšem útok na jaderné elektrárny naprostá svinárna je věc druhá, rozhodně to neschvaluji.
Jenom už je mi ted jasnění ta válečná strategie.
Na Oděsu povolali Tu 24-M, takže zjevně ji budou bombardovat a zničili několik menších elektráren a ty jaderné se snaží obsadit a zřejmě odstavit aby je donutili kapitulovat.
že je ovšem útok na jaderné elektrárny naprostá svinárna je věc druhá, rozhodně to neschvaluji.
Jenom už je mi ted jasnění ta válečná strategie.
Tak nejenom energetické, ale prostě kompletní infrastruktury. Prostě chce, aby aparát celé Ukrajiny padl na tlamu. A systematicky to dělá.
O ty jaderky bych se nebál. Stavěl je rus a vybavuje je rus a bude je chtít využívat dál v případě, že obsadí celou jejich zem.
A když jen část, tak nemá chuť platit gigantický reparace a raději zachová, co půjde v celku. Navíc nestojí o radiační mrak nad svým územím, když blbě zafouká.
Jaderka vydrží pád letadla i silných raket. Takže mě články místních pisálků o jaderné katastrofě nechávají chladným, když tam výsadkáři vystřelí pár světlic a na infra to vypadá pro laiky jako výbuchy a požáry. Proběhla tam krátká přestřelka a teď bude rus říkat personálu, jaký výkon můžou pouštět, nebo že jí má zastavit.
Je to jen další krok k totální kontrole a způsob, jak tlačit na vedení UA při vyjednávání. Tak to prostě je, ať se to někomu líbí, nebo ne.
O ty jaderky bych se nebál. Stavěl je rus a vybavuje je rus a bude je chtít využívat dál v případě, že obsadí celou jejich zem.
A když jen část, tak nemá chuť platit gigantický reparace a raději zachová, co půjde v celku. Navíc nestojí o radiační mrak nad svým územím, když blbě zafouká.
Jaderka vydrží pád letadla i silných raket. Takže mě články místních pisálků o jaderné katastrofě nechávají chladným, když tam výsadkáři vystřelí pár světlic a na infra to vypadá pro laiky jako výbuchy a požáry. Proběhla tam krátká přestřelka a teď bude rus říkat personálu, jaký výkon můžou pouštět, nebo že jí má zastavit.
Je to jen další krok k totální kontrole a způsob, jak tlačit na vedení UA při vyjednávání. Tak to prostě je, ať se to někomu líbí, nebo ne.
Tak já jim do karet nevidím, ale vím, že mají tisíce a tisíce kusů opravdu brutálních zbraní, raket, tanků i letadel a dalšího, akorát ty nejmodernější jim nějak nejdou. Ale pokud mají trable se softwarem, ani se jim nedivím. tyhle věci by měly fungovat 100%. Kdyby to mělo fungovat jako všechny moderní krámy, co jsem si za posledních 5 let koupil, od televize, přes počítače, pračku, mobily a tablety až po 2 nový auta, tak bych se na to taky vy.ral. Za celej život si nepamatuju, že bych musel denně 10x řvát a nadávat do ku.ev, že zase něco nefunguje, protože po.ranej software. Dřív věci fungovaly, dokud něco neupadlo, nebo neshořelo. Dnes je to jen update, error, bug, lag, reboot, zásek, instalace, reinstalace. Ideální cesta jak zešílet.
Jinak bych se divil, že zrovna rusáci nebudou mít něfť ani jídlo a munici. Spíš bordel v logistice a lokálním velení.
Myslím, že větší fraška je současnej Bundeswehr se svejma záchodama pro 13 pohlaví, kvótama pro pestrobarevné menstruující lidi a ponožkama z bio fair trade bavlny.
Každopádně, kéž by to co nejdřív skončilo, protože každým dnem to bude pro všechny jen horší a horší a obětí bude přibývat a to nikdo normální nemůže chtít.
Jinak bych se divil, že zrovna rusáci nebudou mít něfť ani jídlo a munici. Spíš bordel v logistice a lokálním velení.
Myslím, že větší fraška je současnej Bundeswehr se svejma záchodama pro 13 pohlaví, kvótama pro pestrobarevné menstruující lidi a ponožkama z bio fair trade bavlny.
Každopádně, kéž by to co nejdřív skončilo, protože každým dnem to bude pro všechny jen horší a horší a obětí bude přibývat a to nikdo normální nemůže chtít.
No tvl ani mi nemluv. U nás na maloměstě dnes Verva Diesel 47,10 takže přesně o Kačku míň, ale nemám strach, že do tejdne to bude na 50. To jsem říkal, když jsem posledně tankoval. To bylo před týdnem přesně. To jsem si jel pro poslední plnou za snesitelných 39,50. Ale to byla ta poslední. Na dlouho.
Teď vybojujeme mír tím, že se pár zmr.ů napakuje děsivě a póvl z celý EU(my všichni) to zaplatí.
Davy budou tleskat dokud si nevšimnou, že nemaj co žrát. Pak nenápadně změní názory.
Teď vybojujeme mír tím, že se pár zmr.ů napakuje děsivě a póvl z celý EU(my všichni) to zaplatí.
Davy budou tleskat dokud si nevšimnou, že nemaj co žrát. Pak nenápadně změní názory.
Jižní Spojka, Verva Diesel 47,10 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Krach se blíží, neboj
Krach se blíží, neboj
Amaterasu
no tak už zkrachuj a nemel vo tom furt = aspoň víš kdo ty ceny zavinil
koho máš nenávidět = i za daleko daleko horší věci než je (poslední rok) strmě rostoucí cena energií
koho máš nenávidět = i za daleko daleko horší věci než je (poslední rok) strmě rostoucí cena energií
Vím - spotřební daně a DPH stanovuje Vláda ČR.
Jinde stojí benzín o 6-15 kč na litru méně i v součanosti.
Pro tvoje info, Polsko zakazuje tankovat u benzínek do kanystrů a to i Polákům, polská rafinerie nestíhá vyrábět benzín a naftu.
Myslíš že Posko na snížené DPH prodělá? Nevypadá to, metoda TankOno funguje. NAPROSTO DOKONALE.
Kamarád tam byl za 14 dní už 5x 😄 😄 😄 Má už tam známou u pumpy, prej tan jezdí denně hafo zemědělců od hranic a dělaj zásoby. Dojedou domů vypustí nádrže u Tatry, nechaj tam rezervu na dojetí a jedou zas dál. Takhke 15x denně 😄 😄 😄
Jinde stojí benzín o 6-15 kč na litru méně i v součanosti.
Pro tvoje info, Polsko zakazuje tankovat u benzínek do kanystrů a to i Polákům, polská rafinerie nestíhá vyrábět benzín a naftu.
Myslíš že Posko na snížené DPH prodělá? Nevypadá to, metoda TankOno funguje. NAPROSTO DOKONALE.
Kamarád tam byl za 14 dní už 5x 😄 😄 😄 Má už tam známou u pumpy, prej tan jezdí denně hafo zemědělců od hranic a dělaj zásoby. Dojedou domů vypustí nádrže u Tatry, nechaj tam rezervu na dojetí a jedou zas dál. Takhke 15x denně 😄 😄 😄
Zas tak dokonale to asi nefunguje. Nebo aspon to asi nebude dlouhodobe udrzitelny.
Rodice zijou na hranicich s Polskem a to by byl tata blbej, kdyby tam nejezdil pro naftu a benzin kdyz to tedka pekne "dotujou". Je tam pro plnou nadrz dvakrat tydne.
Proc to nefunguje?
Pomalu dochazi. Uz tyden musi brat u 5ty stanice za hranici, je vyprodano. Pomalu se mu tam uz nevyplati pro to jezdit 😄
Rodice zijou na hranicich s Polskem a to by byl tata blbej, kdyby tam nejezdil pro naftu a benzin kdyz to tedka pekne "dotujou". Je tam pro plnou nadrz dvakrat tydne.
Proc to nefunguje?
Pomalu dochazi. Uz tyden musi brat u 5ty stanice za hranici, je vyprodano. Pomalu se mu tam uz nevyplati pro to jezdit 😄
Zkrachuješ ty, probruselský zelený slouho
ONO 38,90 N95; zdražuje už podruhé tento týden.
40,90 N98 a 38,90 naftička.
LPG za 15,50 😄
jaký je to pocit, jezdit sazometem za náklady sedmilitrový V8 s 600 HP? 😄 😄 😄 😄
40,90 N98 a 38,90 naftička.
LPG za 15,50 😄
jaký je to pocit, jezdit sazometem za náklady sedmilitrový V8 s 600 HP? 😄 😄 😄 😄
No… tohle ti uplne nevyslo ted… byt s tebou v mnohem souhlasím. Ja jezdím se sazometem mezi 5,5-7,1…. A s rwinturbama v 8valci … to nevim… neni tam měřák. Co to mas za motor který žere 5-8 litru?
Presne. Dnes som tankoval naftu za 1,71. Pred dvomi tyzdnami na AT-IT hranici 1,99. Uplna lace.
Pozdravy z rajchu, dneska jsem u nás bral naftu za 1.93€, celkem paráda. 120€ (neboli cca 3.000 Kč) za jednu nádrž nafty do osobáku jsem ještě v životě neplatil. https😐/www.clever-tanken.de/…le_details/17602
A dálniční pumpy jsou většinou ještě o 30 centů jinde... např. https😐/www.clever-tanken.de/…e_details/146596
A dálniční pumpy jsou většinou ještě o 30 centů jinde... např. https😐/www.clever-tanken.de/…e_details/146596
Kdyby chteli.
Ale oni nechteli.
😄
Ale oni nechteli.
😄
Podľa mojich informácií je v modeloch 3 a Y pri použití 4680 a pri súčasnej energetickej hustote možné osadiť batérie až 130 kWh. Hypotetický reálny dojazd okolo 750 km, ale cena auta by bola určite proklete vysoká 😄
Což znamená, že bude nedostupné nikoli pro 95, ale pro 99,9999% řidičů, bez ohledu na miliony USD a €, které v rámci klimatických odpustků firma Tesla inkasuje.
Jestliže se program elektromobility zpočátku zaklínal "čistým ovzduším", pak na něj tyto modely s "baterií velkého dojezdu" budou mít naprosto nulový vliv
Jestliže se program elektromobility zpočátku zaklínal "čistým ovzduším", pak na něj tyto modely s "baterií velkého dojezdu" budou mít naprosto nulový vliv
Amaterasu
nojo (už) CHÁPU že sis poplet ekonomi-ku s ekonomi-í 😁 :😉
Za minulý rok rok byl příjem z emisních povolenek (označených jako regulatory credits) skoro 1,5 miliardy USD. Celkové příjmy měla Tesla skoro 54 miliard USD, z toho přes 47 miliard za prodej aut. Tedy emisní povolenky tvořily 2,8 % příjmů Tesly. Provozní zisk na úrovni EBITDA byl skoro 12 miliard USD.
Jaky byl stav nabiti, kdyz auto ukazovalo 260km?
Vazne to bylo (jen) pri 130km/h?
Tady treba ctu o 333km dojezdu pri 130km/h.
https😐/www.ecario.inf👋autobahn-reichweite-tesla-model-3-bei-130-km-h/
viz tvoje slova = tak si holt dojdeš na záchod a dáš si kafe nebo něco. Já na cestě do Ostravy kam jezdím(e) léééta vždycky stejně po cestě dávám(e) pauzu = někdy na jídlo myslim velký někdy jen záchod a nějaká maličkost
je to jen HLEDÁM PROBLÉM záležitost = těch co chtějí všechno postaru (dokud to půjde = a ruskej magor zařídil že stejně už nebudou věci jak bývaly😉
Nehlede na to, ze do Ostravy jezdim jednou za dvacet let...
Ocenuji alespon, ze to pise majitel a nejedna se o hejt. :yes😒br />
@ Marybel: Muzu znat tvoji motivaci ke koupi elektromobilu, kdyz ti vadi (pises o "otrave") zastavka po dvou hodinach cesty? A nemyslim to jako utok. Jen se ptam..
https😐/www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/
ta tvoje cesta do Ostravy (všichni používáte PŘESNĚ STEJNÝ argument😉 to je pravda? 😉
https😐/elektrickevozy.cz/…il-do-peti-minut i když realita je https😐/fdrive.cz/…ektromobily-6946
Pokud chceš jet za 14 kWh na sto, tak je to 90 za kamionem. Ve městě to lze snáz, protože rekuperuješ a jezdíš nižšími rychlostmi. Já s tím autem reálně jezdím, chápeš?
Sdílení médií, které jsou za pozitivní informování o elektromobilitě buďto placeni, anebo protlačují elektromobily z nějakých vlastních pohnutek a vlastního nadšení pro věc, je určitě reálnější, ano. To je stejné, jako kdyby někdo řekl, že dojel do Chorvatska s naftovým autem střední třídy za 3,5 l na sto. Ano, lze to. Je to normální užívání vozu? Ne.
co je realita a jistota = že lidi úrovně Vávra za to placení nejsou. Ale to asi ani ti ARESEové a barikové = prostě fanatičtí odpůrci
ale tu kravinu o 90 za kamionem jen já čtu po 1000cí = no realita je rozhodně tenhle odkaz https😐/fdrive.cz/…ektromobily-6946 a odpor díky brutální dlouhodobé masírce (klasika příklad Prokopec z AF) tu (BABIŠovi dědici Mrázkova Z KAŽDÉHO LITRU PALIV PODÍL se to hodilo) zařídil že jsme předPOSLEDNÍ v EUropě
no snad tohle OBŘÍ ZAOSTÁNÍ které spousta lidí podporuje ani neví proč (a opět správně Vávra CO nám TO PŘINESE) jednou skončí = moje větší zkušenosti jen z toho PHEV GLE (dojezd na elektřinu 99 km) dobíjení není problém = problém sou spíš KECY a neznalost a strach z neznámého