Indie je jeden z mála trhů, kde ještě nevymírá kategorie sedanů. Koncern VW proto přišel na indický trh nejprve se Škodou Slavia, dnes byl světu představen Volkswagen Virtus.
Proč "logicky iná cena"? Obohatíš nás o nějaké zákonitosti indického trhu? Nebo jsi to myslel v evropských reáliích? A které auto je tedy "logicky" dražší?
Ani ne. V posledních letech byl Passat vždycky levnější než Superb - v ČR. A pokud to má být stejné auto... nevím, asi to záleží na konkrétním trhu a postavení té které značky.
Tož jak to tak vidím, napadá mne, jakožto bývalého (spokojeného) majitele VW Passat B3 1.8 benzin (66kW) sedan, jedna taková kacířská myšlénka. No schválně, posuďte sami, Virtus vs. Passat B3: d:4.561/4.575, š:1.752/1.705, v:1.507/1.460, r:2.651/2.625mm. No a co fčíl s tím? To vím naprosto přesně, nic ... nutno ovšem dodati, bohužel. Tož tak.
Inu jsem konzervativec, řekněmež sedanoidní typ. A současná produkce sedanů jednak značně řídne a druhak je pro dva jedince 50+ až zbytečně "cufíl" veliká, třeťak se k tomu Passatu B3 váží nostalgické vzpomínky osobního charakteru. Ergo tedy sedan téměř totožné velikosti jest automobil přesně pro mne, jen se kvůliva tomu jaksi nehodlám stěhovati do Indie ;-)
Jo takhle.. no chápu. Dneska pokud někdo vyrobí sedan, tak v kategorii, kde má pět metrů na délku. Mi jako velikostně ideální auto přišla Škoda Rapid, akorát je to hrozný low end.
Koupil jsem si Tipo v sedanu.
V maximalni dostupne vybave.
Jeste jsem si tam doplnil webasto, protoze bydlim na Vysocine, a predelal reproduktory, protoze po ceste rad posloucham dobrou muziku.