Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideotest spotřeby: Škoda Kodiaq 2.0 TDI vs. Toyota Highlander 2.5 Hybrid i-AWD. Kdo je úspornější?
132 komentářů
YouTube_AutoDoktor
Příspěvek podléhá schvalování.
Anonym
jako byste s tím hybridem neuměl jezdit:
https://www.youtube.com/watch?…
Nebo proč to video ukazuje diametrálně odlišnou spotřebu od té vaší?
https://www.youtube.com/watch?…
Nebo proč to video ukazuje diametrálně odlišnou spotřebu od té vaší?
Protože Musí vyhrát škodovka. :-)
Tentokrát ne. Hybrid neznamená řešení spotřeby, tady by vyhrál každý diesel.
Nevyhrál
pro srovnání Mondeo MK5 TDCI 180k vs Mondeo MK5 HEV 184k, obojí kombi, obojí automaty - ve městě rozdíl 4 litry (Praha za plného provozu centrum a blízké okolí).
Relevantnější, než naprosto totožná auta jen s jiným pohonem, srovnání nenajdeš.
Jen pro upřesnění, ten hybrid jezdil v tomto plném provozu asi za 4,5-5 na sto.
Ona je totiž městská spotřeba a městská spotřeba - mockrát jsem to tady vysvětloval a dával příklady ze zkušenosti z mnoha aut, ale dnes už na to nemám sílu ;)
pro srovnání Mondeo MK5 TDCI 180k vs Mondeo MK5 HEV 184k, obojí kombi, obojí automaty - ve městě rozdíl 4 litry (Praha za plného provozu centrum a blízké okolí).
Relevantnější, než naprosto totožná auta jen s jiným pohonem, srovnání nenajdeš.
Jen pro upřesnění, ten hybrid jezdil v tomto plném provozu asi za 4,5-5 na sto.
Ona je totiž městská spotřeba a městská spotřeba - mockrát jsem to tady vysvětloval a dával příklady ze zkušenosti z mnoha aut, ale dnes už na to nemám sílu ;)
Tys jeste nepochopil, ze hluboke presvedceni diskutera obecneho je mnohem pevnejsi, nez tvoje osobni zkusenos podporena daty?
Někdy mi příjde, že diskutuji s inteligenty.. nechal jsem se unést. :/ Čest tvrdému jádru :-!
HEV byl taky 4x4?
Možná prostě to TDCI hodně žere.
Ale takhle... já bych si koupil 2.0TSI a to by žralo ještě víc... :-)
Možná prostě to TDCI hodně žere.
Ale takhle... já bych si koupil 2.0TSI a to by žralo ještě víc... :-)
Nebyl, ale to ti neudělá +4 litry.
Mám naměřeno, že ta čistě městská spotřeba i s 2.0 TDI (Superby, Oktávky - 4x4 i FWD, vše manualy) je 7-9 dle provozu a města (jestli je to kopcovitá Praha, či placka Varšava). Ale v tomto režimu ty Toyoty/Fordy HEV jezdí do 5-5,5 litr i mou nohou. Naposledy jsem byl svědkem, že si ten HL po Praze projel i Pája a ten tu konstatně píše, že s hybridem jezdit neumí - výsledek měl myslím něco přes 4 na s to.
Za 7 čistě po Praze jezdil i muj TDCI EURO4 ve starém Mondeu a ten uměl mimo město jet pod 5.
Jinak já po zajetí přes 100 tisíc km (nyní asi 112) i v tom aktuálním TDCi nemám problém jezdit kolem 5-6-7 (s rakví), takže zas tak extra rozežraný ten motor není.
Omlouvám se všem dieselheadům, ale město - Praha, centrum, semafory, kolony, tam za 5 nepojede žádné takové dvoulitrové TDI. Pak je tu obchvat, jižní spojka, menší provoz, konstatní rychlost - ano, tady se spotřeby přiblíží.
Proto říkám - je město a město.
Jo, tomu 2.0 TSI bych to odpustil, i když s tou cenou paliva.... :-[]
Mám naměřeno, že ta čistě městská spotřeba i s 2.0 TDI (Superby, Oktávky - 4x4 i FWD, vše manualy) je 7-9 dle provozu a města (jestli je to kopcovitá Praha, či placka Varšava). Ale v tomto režimu ty Toyoty/Fordy HEV jezdí do 5-5,5 litr i mou nohou. Naposledy jsem byl svědkem, že si ten HL po Praze projel i Pája a ten tu konstatně píše, že s hybridem jezdit neumí - výsledek měl myslím něco přes 4 na s to.
Za 7 čistě po Praze jezdil i muj TDCI EURO4 ve starém Mondeu a ten uměl mimo město jet pod 5.
Jinak já po zajetí přes 100 tisíc km (nyní asi 112) i v tom aktuálním TDCi nemám problém jezdit kolem 5-6-7 (s rakví), takže zas tak extra rozežraný ten motor není.
Omlouvám se všem dieselheadům, ale město - Praha, centrum, semafory, kolony, tam za 5 nepojede žádné takové dvoulitrové TDI. Pak je tu obchvat, jižní spojka, menší provoz, konstatní rychlost - ano, tady se spotřeby přiblíží.
Proto říkám - je město a město.
Jo, tomu 2.0 TSI bych to odpustil, i když s tou cenou paliva.... :-[]
2.0TSI furt žere míň, než 2.0 SIDI
Pokud jedeš přes ucpané centrum, tak je asi dost rozdíl v tom, jestli necháš S&S zapnutý, nebo ho vypneš.
Pokud jedeš přes ucpané centrum, tak je asi dost rozdíl v tom, jestli necháš S&S zapnutý, nebo ho vypneš.
2.0 SIDI? To je co?
Spíš ty rozjezdy ti vezmou hodně, stačí, že se rozjíždíš někde do kopce a už to tam skáče, kdežto ten HEV většinou tut operaci udělá na elektromotor. Tam vidím největší rozdíl.
Spíš ty rozjezdy ti vezmou hodně, stačí, že se rozjíždíš někde do kopce a už to tam skáče, kdežto ten HEV většinou tut operaci udělá na elektromotor. Tam vidím největší rozdíl.
Tohle nemá smysl. Tady kdakakaji lidi, co s tím v životě nejeli.
Ten dvoulitr od GM co je v Insignii.
Paja skončil na 3.1l s highlanderem.
Bez uvedeni trasy a venkovnich podminek je to nic nerikajici udaj :)
Já za nimi jel za 8,5 tuším :D
Tady yje hezká ukázka
HL 7.4
https://www.spritmonitor.de/…-Highlander.html?…
O třídu menší Kodiaq 7.7
https://www.spritmonitor.de/…1575-Kodiaq.html?…
A to předpokládám že je převážně nemecko s vyšší rychlosti
HL 7.4
https://www.spritmonitor.de/…-Highlander.html?…
O třídu menší Kodiaq 7.7
https://www.spritmonitor.de/…1575-Kodiaq.html?…
A to předpokládám že je převážně nemecko s vyšší rychlosti
Mne nepřesvědčuj, to město prostě bylo vždy ve prospěch hybridu, ostatní bude dle stylu jízdu. I Corolla jezdila za 13, když chtěla :D
Vy chlapci, co se oháníte městem, jste k smíchu. Opravdu si myslíte že auta byla vytvořena pro jízdu pouze po městě? :-[] :-[] :-[]
Počítá se součet a ten hraje jasně pro diesely.
S dieselem nemusíte pořád sledovat spotřebu a různě upravovat styl jízdy. Prostě jedete a jste v pohodě, nízké otáčky = motor neslyšet.
Počítá se součet a ten hraje jasně pro diesely.
S dieselem nemusíte pořád sledovat spotřebu a různě upravovat styl jízdy. Prostě jedete a jste v pohodě, nízké otáčky = motor neslyšet.
Ježiši Wine, to tady přece nikdo neřeší... ty si napsal, že v každém případě je diesel úspornější - není, tak tu nekopej vztekle nožičkama a neměn téma hovoru.....
Corolla dlouhodobe skončila na 4.5 v kombinaci. Highlander ma po 27tis km průměr 6.9. To na spritmonitoru nemá ani ten kodiaq s "uspornym" diselem.
Stejně jako tento test spotřeby. Jelo se ze Strahova, dolu k řece, poté po Žižkově, Karlíně a Starým městě. Vím že svítilo slunce, byla špička, ale teplotu nevím.
ACE.
Test je dost zavádějící, Koďour je o třídu menší, nižší, užší to je celkem zákonité že zvláště dálnice dělá velký rozdíl. Ve městě tu spotřebu dělá hodně noha a odhad, to co dosáhli se nejeví moc věrohodně.
Dost by mne zajímalo jak s kodiaqem po Praze jezdi se spotřebou 4.5l
Anonym
6x75=450 Kč
Ono i v reálicích dnešních cen
6x52=312
16x19,20= 307
Je dost blbý jezdit s V8 HEMI co má 400 koní za menší náklady jak se smrdutým sazometem R4 2,0 :-):-)
Tak užívejte dehtu :-):-):-):-)
Ono i v reálicích dnešních cen
6x52=312
16x19,20= 307
Je dost blbý jezdit s V8 HEMI co má 400 koní za menší náklady jak se smrdutým sazometem R4 2,0 :-):-)
Tak užívejte dehtu :-):-):-):-)
Zalez, smrdutej ruskej švábe.
Ty jsi takový zajímavý zoufalec... nebo spíš pozér. Přihonívat si nad rusákama, kritizovat zbytek světa, do toho koupit starý americký vehikl a dát ho na plyn. :-[] :-[] :-[] jako máš v té globalizaci celkem jasno. A utěšovat se, že jezdíš za tolik nebo tolik. Ti nevím, mi takoví honiči přijdou směšní. :yes:
KANKUNEN
ale furt je to stejné. Za posledních 30 let se změnilo jen to, že benzíny s turbem jezdí skoro jako diesel a žerou málo, když po nich nic nechceš, ale diesel nežere ani pod zátěží, výfuk čistý, smrad žádný a chrochtání minimální.
Mikesus
Hoši, budu si muset půjčit a projet ten váš HL. Po Praze jsem mezi 4-5l podle počasí, to se mi s Kodiaqem pod 8l nafty nikdy nepovedlo dostat. A pak ty rány od kol. To dělaly první série hrozně, ale je to pryc, aspoň u mne. Zajímalo by mne jestli to je jen subjektivní, nebo jsou rozdíly i tak. No a vaha, to jste ho nechávali vážit? Já ho zvážil a s plnou nádrží měl rovnych 2200kg. Začínám si říkat, že nižší výbavy mají asi i horší materiály a sw.
Na okreskach s tím jezdim kolem 6, v teple 5.5. Dalnice je uz samozrejme něco jineho a pri tempomatu 140 je Plzeň-Praha a zpět 8.2. Tam je jasné, že diesel bude lepší.
A jako poslední dotaz, dáte vedle sebe 3 dětské sedačky?
Na okreskach s tím jezdim kolem 6, v teple 5.5. Dalnice je uz samozrejme něco jineho a pri tempomatu 140 je Plzeň-Praha a zpět 8.2. Tam je jasné, že diesel bude lepší.
A jako poslední dotaz, dáte vedle sebe 3 dětské sedačky?
Já mám HL dva měsíce, najeto od té doby 7tkm. Přesedlal jsem z naftové RS octavie, takže se pořád učím, jak na hybrid.
Prahu mám konstantně mezi 5-6 litry. Cca 70% jezdím dálnice, včera Norimberk a zpět, tempomat 130 a spotřeba 7,7. Při přidání na 140 se dostávám na cca 8,5 a 160 je 12.
Hodně dělá vítr a dost velký rozdíl zaznamenávám taky podle změny teplot venku. Každopádně auto moc fajn.
Prahu mám konstantně mezi 5-6 litry. Cca 70% jezdím dálnice, včera Norimberk a zpět, tempomat 130 a spotřeba 7,7. Při přidání na 140 se dostávám na cca 8,5 a 160 je 12.
Hodně dělá vítr a dost velký rozdíl zaznamenávám taky podle změny teplot venku. Každopádně auto moc fajn.
gutex
V době, kdy nafta stojí v průměru přes 49 korun a růst cen nekončí, budou tyto rozežrané mastodonty stejně neprodejné :no: :-!
jam2015
..opisovali sme údaje z palubných prístrojov.
Neviem ako teraz, ale predtým sa v Nemecku napojila externá skalibrovaná nádrž s palivom na systém a bolo to odmerané na ml³ ;-)
Neviem ako teraz, ale predtým sa v Nemecku napojila externá skalibrovaná nádrž s palivom na systém a bolo to odmerané na ml³ ;-)
Co je to ml³ :-)?
To sa stáva, keď mozog nestíha myslieť tak rýchle ako ruka píše. Existuje na to aj odborný termín, ale už si ho nepamätám. Stáva sa to bežne, vedomosti ani inteligencia na to nemajú vplyv.
Mililitr krychlovy, ne? Je preci rozdil jestli je ta kapka kulata nebo hranata. Kulata ma mensi povrch a tim padem pomalejsi spalovani ;-)
Mililitr je centimetr krychlový. Tedy mililitr krychlový je centimetr krychlový na třetí, tj. cm na devátou - těleso v devítirozměrném prostoru, jehož každá strana má jeden centimetr.
Tomogo
... je mi jasné, že test byl o sdmi místném SUV, ale je opravdu velkou škodou, že se dnes neustále víc a víc prosazují právě SUV.
Zde se pánové tetelí nad dálniční spotřebou 8 litrů nafty a kolik by ta spotřeba byla v kombiku se stejným 2.0 TDI? Myslím, že by se dostali kolem 6 a nemuseli by se ani moc snažit. Takto ten green deal nesplníme ;-)
Ale jinak díky za pěkné video, i když ta Toyota dle všech ostatních testů umí ve městě jezdit za méně. Ale asi holt záleží na každé dané trase a každé jednotlivé noze. ;-)
Zde se pánové tetelí nad dálniční spotřebou 8 litrů nafty a kolik by ta spotřeba byla v kombiku se stejným 2.0 TDI? Myslím, že by se dostali kolem 6 a nemuseli by se ani moc snažit. Takto ten green deal nesplníme ;-)
Ale jinak díky za pěkné video, i když ta Toyota dle všech ostatních testů umí ve městě jezdit za méně. Ale asi holt záleží na každé dané trase a každé jednotlivé noze. ;-)
Na dálnici při 140 tempomatu jede highlander za 8.2 teď na zimních pneu. Je to trasa Praha-Plzen a zpět. Po Praze jezdim teď kolem 4.5
Celý je to divný.. i firmy jsou poblázněný tou pseudoekologií.. u nás v práci chtěl kolega benzínového Passata (2.0 TSI 140 kw), ale to není ekologické auto, takže zakázáno. Nakonec vyfasuje Kodiaq 2.0 TDI 147 kw 4x4, protože to už ekologické auto je. Takže místo, aby jezdil za 7l benzínu, tak bude jezdit za 8l nafty. A vedení je nadšené, jak přispíváme k záchraně planety..
Myslím, že problém u kolegy byl spíše motor. Co se prodá lépe - ojetý Kodiaq s dieselem nebo Passat s dvouliterm TSI? Kdybys viděl za kolik se prodalo (a za jak dlouho) bývalé ředitelské fáro MB E 500, pak "můj" Passát v ceníkovce 1,6 milionu (pořízený v roce 2008) a největší skvost firmy - Phaeton 4,2 benzín :D
Ano to platí teď, ale bude to platit i za pár let? Až lidi pochopí, že moderní benzínové motory nežerou o moc víc než nafta a jsou mnohem levnější na pořízení a údržbu a hlavně budou jezdit i po tom, co Rusko utne plyn a začne být problém s AdBlue.. Myslím, že se to celé otočí a zůstatková hodnota benzínu naopak půjde dost nahoru oproti naftě.
Ale zůstatková hodnota s tímto konkrétním případem ani tak nesouvisí, protože kdyby ano, stačilo by ji třeba vykompenzovat nižší výbavou, aby měsíční náklady byly totožné, ale my máme benzín jednoduše plošně zakázaný, protože to není eko..
Ale zůstatková hodnota s tímto konkrétním případem ani tak nesouvisí, protože kdyby ano, stačilo by ji třeba vykompenzovat nižší výbavou, aby měsíční náklady byly totožné, ale my máme benzín jednoduše plošně zakázaný, protože to není eko..
No, nevím úplně, jestli bych si koupil zakarbonované TSI. Ty motory jsou pasti. Sám jsem měl 2.0 TSI a odešlo po 120 tkm. Ten rozebraný motor bych vám přál vidět a to jsem nejezdil až tak krátké trasy. Ono to není ani tak o tom motoru, jako o EGR, ale co naplat, odejde to tak jako tak. Snad jen ty s kombinací přímého a nepřímého vstřiku dávají smysl, ale kolik motorů to dnes má?!
Prodával jsem ve 180 tisících kamarádovi, dělal se proplach každou výměnu oleje a motor šlape jak hodinky pořád. Plus aditiva v lepším benzinu.
Tak to jsi ale hodne svetla vyjimka, takovou peci motoru nedava skoro nikdo, ale az budes prodavat auto, dej vedet :D
ten proplach stál v Renocaru 1500? takže nepochybuju, že to půjde levněji a asi se to podle kolegových slov opravdu musí...
ale Toyota má nějaký ten přímo-nepřímý vstřik a tohle ji údajně netrápí...
ale Toyota má nějaký ten přímo-nepřímý vstřik a tohle ji údajně netrápí...
No jasny, jsou i motory, kde to nemusis resit, taky mam neprimovstrik, ale starsi, jenze jde o to, kolik majitelu ten proplach u primocstriku dela - ty a hrstka lidi. Urcite to nebude ani v servisnim planu
To jsou neporovnatelné příklady. Kdo by si koupil ojetý Phaeton? To auto bude drahé na provoz, i kdyby měl benzín zadarmo.
A navíc časy se změnily. Kdysi bylo ojetých dieselů docela málo a proto si držely vysoké ceny. Dnes je to spíše naopak, dieselů je dostatek až přebytek a u Passatů, Oktávek a podobných aut, kde litrová úspora na palivu těžko vyváží rizika ojetého dieselu, ce leckdy dráž prodává benzín.
A navíc časy se změnily. Kdysi bylo ojetých dieselů docela málo a proto si držely vysoké ceny. Dnes je to spíše naopak, dieselů je dostatek až přebytek a u Passatů, Oktávek a podobných aut, kde litrová úspora na palivu těžko vyváží rizika ojetého dieselu, ce leckdy dráž prodává benzín.
co je na tom 2.0TSI passat ekologickeho?
moje skusenosti->
4 rocny passat a 2 rocny superb:
alltrack 2.0TSI 162kw a v meste si kludne vypyta 13 litrov
superb 2.0TDI 147KW 4x4 kombi v meste do 8 litrov.
alltrack 2.0TSI 162kw dialnica cca 8.5 (130kmh)
superb 2.0TDI 147KW 4x4 dialnica cca 6.8 (140kmh)
starsie auta co som jazdil:
W245 B180 CDI 109k automat (variator) dialnica s turhlou plne nalozeny 7.6l (140kmh)
S-cross 1.6 benzin 120k manual dialnica s truhlou plne nalozeny 11,5 l (140kmh)
ta ista trasa.
moje skusenosti->
4 rocny passat a 2 rocny superb:
alltrack 2.0TSI 162kw a v meste si kludne vypyta 13 litrov
superb 2.0TDI 147KW 4x4 kombi v meste do 8 litrov.
alltrack 2.0TSI 162kw dialnica cca 8.5 (130kmh)
superb 2.0TDI 147KW 4x4 dialnica cca 6.8 (140kmh)
starsie auta co som jazdil:
W245 B180 CDI 109k automat (variator) dialnica s turhlou plne nalozeny 7.6l (140kmh)
S-cross 1.6 benzin 120k manual dialnica s truhlou plne nalozeny 11,5 l (140kmh)
ta ista trasa.
Verze 162kW je rychlejší, ale taky trošku víc papá, než ta eko 140kW. Už je to starší motor... no ale zase měl tu kombinaci přímého a nepřímého vstřiku... a dynamikou je se 140kW TDI neporovnatelný.
Že i s tou TSI 140kW budeš o nějakého 1-1,5l nad tím TDI, to budeš. Otázka je, jestli to nestojí za absenci AdBlue a DPF a lepší kultivovanost. Jinak ta 147kW verze TDI je taky povedenej motor, to nic proti.
Že i s tou TSI 140kW budeš o nějakého 1-1,5l nad tím TDI, to budeš. Otázka je, jestli to nestojí za absenci AdBlue a DPF a lepší kultivovanost. Jinak ta 147kW verze TDI je taky povedenej motor, to nic proti.
Passata 2.0 TSI 140 kw mají dva kamarádi a zrovna jsme se o tom nedávno s jedním bavili. Dlouhodobou spotřebu má 6,5 l. Teď jel na hory a vrátil se spotřebou 5,9 l, což mi přijde super. Já s 2.0 TDI 110 kw jezdím dlouhodobě za 6,2 l, takže ten rozdíl ve spotřebě není nijak zásadní. Ale pravda mám tam víc města, on víc jezdí dálky. Každopádně tento konkrétní motor mi přijde dost povedený.
No, ono asi taky záleží, jestli to co mu ukazuje komp je pravda. Já jezdil s 2.0 TSI za cca 7,5. Ale je fakt, že se dalo víc i míň a záležeo kde a jak se jezdilo.
Ale to platí u každého auta. Se svým 3.0 TDI kombi už jsem jel i za 5,2, ale město 6-12, mimo 6,5, dálnice 7,5 a dlouhodobou mám taky 7,5 a jezdím hlavně dálnice.
Ale to platí u každého auta. Se svým 3.0 TDI kombi už jsem jel i za 5,2, ale město 6-12, mimo 6,5, dálnice 7,5 a dlouhodobou mám taky 7,5 a jezdím hlavně dálnice.
Tak to upřímně nevím, ale jestli to měří u Passata nepřesně, tak stejně nepřesně to bude měřit i u mé koncernovky, se kterou to porovnávám, takže ten rozdíl asi zůstane cca stejnej tzn. zanedbatelnej.
rohYpnol
Hybrid celkově na diesel nemá. A celkově jasně dominuje diesel. Hybrid jediné na krátké trasy a do města, jinak se absolutně nechytá.
Diesel forever :-! :-! :-! Díky za potvrzení :yes: :yes: :yes:
Diesel forever :-! :-! :-! Díky za potvrzení :yes: :yes: :yes:
přeci auto patří do města a okolo komína, na dálky máme v republice vlak.
Tebe zasáhla ruská raketa nebo co?!?
K čemu mi je na delší trasu vlak, když asi člověk obvykle nejde na výlet nebo na dovolenou na nádraží že... A obvykle si s sebou veze spostu věcí jako třeba rybářské pruty, lyže, kola, psy, paddle boardy, brusle atd. atd.
Ty máš fakt zas úvahy na úrovni houpacího koně. :no: :no: :no:
K čemu mi je na delší trasu vlak, když asi člověk obvykle nejde na výlet nebo na dovolenou na nádraží že... A obvykle si s sebou veze spostu věcí jako třeba rybářské pruty, lyže, kola, psy, paddle boardy, brusle atd. atd.
Ty máš fakt zas úvahy na úrovni houpacího koně. :no: :no: :no:
paddle board je přeci nafukovací, dáš to do pytle a rybářský potřeby si půjčíš tam, kde si koupíš rybolovku, když jedeš na kole tak nemůžeš autem, lyže jsou pro snoby, brusle ti pujčí a pes nepatří na dovolenou, je vystresovaný, že páníček nemá pytlíky a existují psí hotely. chodím pracovně do psího utulku a tak to vím a vidím.
Jsi fakt důkaz že lidská blbost je nekonečná :no: :-!
jels vůbec někdy vlakem? Na letišti je taky parkoviště na auta a na vlakovým taky, ale ty jdeš tuším podle východní normy, na západě tohle je běžný.
Hele to co tvrdíš je myšleno vážně a nebo si děláš ***?
Ja osobně si myslim, ze to druhé.
No doufám, protože pokud je to parodie na retarda tak dobrý tak to klaplo, pokud je to reál, tak to asi nemá cenu řešit. :D
tys viděl někdy nenafukovací paddle board? nepleteš si to se surfem? A ty vozíš v autě letní sporty, zimní atd a ještě do toho dáš psa, tam musíš mět pěkný smrádek. Jen retard vozí paddle board a lyže na sníh v autě dohromady.
ano, já jsem koupil auto do města, na dálky jezdím vlakem, jestli ty máš kamarády co jezdí ve městě diselem a turbobenzínem, tak se jich drž, půjdete do stejnýho pokoje.
Barry Lyndon
v litrech! Litr každého z paliv představuje jiné množství paliva.
lpg vůbec nebereme v potaz, máme garáž, jezdíme nakupovat kde je podzemní P, před vjezdem je kanalizace. LPG se na hybrida nechytá i když nové sandero na lpg je už firemně vymakané.
Tak já chtěl hlavně naznačit, že litr nafty váží cca 850 g, litr benzinu cca 750 g a litr lpg cca 500 g. Jinými slovy litr nafty představuje o cca 13,5 % více paliva než litr benzinu. Až pak máme otázku výhřevnosti, účinnosti atd...
Jediné, z čeho dieselofilové tyjí, jsou nízké daně (Bureš s Dluženou to těm hysterikům ještě o korunu snížili v reakci na polský dumping).
Jediné, z čeho dieselofilové tyjí, jsou nízké daně (Bureš s Dluženou to těm hysterikům ještě o korunu snížili v reakci na polský dumping).
jo to jo, U nás nafta je o 2,10 dražší než 95, myslím, že to půjde k 5kč, naftáci se u nás prosadili ohledně krádeže nafty, třeba já jsem měl taky diesla a averzi vůči LPG mám z AVIE na LPG.
petr petrumr
v testu jsem nevyčetl, jak kodiag klimatizuje když motor vypne, nevím jestli to má souvislost, ale znám dost lidí co zkolabovali a měli škodovku, možná je tohle jeden prohřešek.
Já mít Škodovku tak zkolabuju studem.
něco na tom bude pravda, jeden kradl naftu a potom dostal infarkt. Všichni škodovkáři, ale nejsou zloději nafty, znám jednoho, co ze škodovek kradl benzín.
Třeba v Českým Krumlově mají MP hybridy a ti po přečtení testu se musí tedy smát.
Třeba v Českým Krumlově mají MP hybridy a ti po přečtení testu se musí tedy smát.
Mikesus
Konečně jsem se dostal k videu. 7,8 ve městě? To nemám ani když jedu od řeky z Holešovic nahoru na Bílou horu. Jezdím to denně a je to kolem 7l, a to je jen a pouze do kopce. Okresky vychází na těch 5,5-6l, dálnici jsem vyzkoušel na otočku Praha-Plzeň a zpět na tempomat 140 a spotřeba byla 8,2. Těch 9,3 člověk dosáhne možná na nějakém kratším úseku. V týdnu jedu do Velkého Meziříčí, tak to otestuju i na D1. No a nakonec ta Praha. Z Bílé hory do centra to je nejčastěji kolem 1,5-2l, nahoru kolem 7. takže těch 7,3 po celé Praze vůbec nerozumím. To i Ozzman zvládá za míň. :-[]
Uz samotna myslenka - video (vychvalovani Kodiaka a dieselu) a spotreba - je podle me zvrhla.
Na cely video jsem nemel nervy.
Seriozni novinar udela clanek s tabulkou. :-)
Jenze ta tabulka by v tomto pripade obsahovala absurdni cisla.
Tak to radsi vokecas... :no:
Tady se bere hybrid na okruh apod.
Vzdycky najdes rezim ve kterem hybrid smysl nedava.
A ten, ve kterem smysl dava pojedes se studenym motorem, (zacns s) prazdnou baterkou do kopce a pak vodectes z palubaku spotrebu...
:no: :no: :no:
Za me Higlander: super auto se kterym bych jezdil (svym obycejnym nenovinarskym) stylem (a vysokym mestskym podilem) skoro vzdy za min a hlavne MNOHEM komfortneji.
PS Ja bych o hlucnem dieselu se start-stopem neuvazoval uz z principu...
Na cely video jsem nemel nervy.
Seriozni novinar udela clanek s tabulkou. :-)
Jenze ta tabulka by v tomto pripade obsahovala absurdni cisla.
Tak to radsi vokecas... :no:
Tady se bere hybrid na okruh apod.
Vzdycky najdes rezim ve kterem hybrid smysl nedava.
A ten, ve kterem smysl dava pojedes se studenym motorem, (zacns s) prazdnou baterkou do kopce a pak vodectes z palubaku spotrebu...
:no: :no: :no:
Za me Higlander: super auto se kterym bych jezdil (svym obycejnym nenovinarskym) stylem (a vysokym mestskym podilem) skoro vzdy za min a hlavne MNOHEM komfortneji.
PS Ja bych o hlucnem dieselu se start-stopem neuvazoval uz z principu...
Jak jsem psal. Za těch 7.3 jezdim s HL z Holešovic nahoru na Bílou horu, což je nejhorší trasa v Praze, stále do kopce. Průměr po Praze je do těch 5 úplně v pohodě za jakéhokoliv provozu. Ale tak musí lidi navnadit, kdyz cena nafty letí nahoru.
Proc verim tvym udajum a ne tem z videa...?
8-s
Ja dnes tankoval nejdrazsi elektrinu v zivote.
1kWh za 0,50Eur.
A km mi vysel zhruba na 2Kc...
:-)
Normalne jezdim pod jednu korunu / km.
8-s
Ja dnes tankoval nejdrazsi elektrinu v zivote.
1kWh za 0,50Eur.
A km mi vysel zhruba na 2Kc...
:-)
Normalne jezdim pod jednu korunu / km.
Mikesus
Právě jsem měl možnost pořádně vyzkoušet, jaká je reálná dalnicni spotřeba, ne žádná na nějakém krátkém pár desítek km. Natankoval jsem v Praze na Vypichu a vydal se na okruh a do Velkého Meziříčí. K dálnici cca 2km, poté tempomat na 130 ( GPS ) a zpomalení jen na omezení nebo za predjizdejicim kamionem. Velké Meziříčí je od dálnice taky cca 2km. Tam vyřízeno a zpět opět do Prahy při 130 na tempomat. Celkem se ujelo 348km s průměrnou spotřebou 7.9. Plzeň a zpět mám za 8.2, ale ještě musím zkusit při teplejším počasí, jako bylo teď.
Takze spotřeba 9.3 na dalnici není při 130 reálná, pokud ji nechcete úmyslně dosahnout
Takze spotřeba 9.3 na dalnici není při 130 reálná, pokud ji nechcete úmyslně dosahnout
dmpato
Příspěvek podléhá schvalování.
kdyby v testu byl elektromobil napsal bys 3:0 pro elektro, protože má lepší spotřebu, lepší dynamiku a lepší komfort? předpokládám, že by se kritérium změnilo na dojezd:)))
A co bych napsal kdyby v testu bylo EV, tak na to si počkej, ale jsi zcela mimo mísu. Srovnání Kodiaqa v dieselu a Enyaqa ti dát mohu hned. Diesel je daleko univerzálnější auto (díky dojezdu, rychlému tankování a daleko hustější síti čerpaček), Kodiaq má daleko lepší ergonomii ovládání (prostě klasika, kde se nemusí základní funkce nastavovat na šmatlacím displeji) a je daleko dynamičtější na dálnici (Enyaq je dynamičtější někam do 130 km/h, pak jej Kodiaq zamázne). Enyaq má daleko lepší odezvu na plyn, lepší jízdní vlastnosti (zadokolka) a je celkově tišší. Takže pokud chceš nějaké skóre, tak třeba 3:3. Nicméně ano, stále bych si vybral diesel, protože ta univerzálnost je pro mě kontumační výhra 5:0 bez ohledu na ostatní kritéria a pro manželku klidně EV, protože její charakter použití sedí na EV a FVE se mi již zaplatila. A co se týče spotřeby, tak moc neumím odpovědět, při jízdě po dálnici a rychlonabíjení leze EV stejně do peněz jako ICE, ten kdo jezdí jenom kolem komína, má rodinný dům a peníze na slušnou FVE tak jezdí "zadarmo", tedy za odpisy z té FVE, ale to je složité počítání, které každému vyjde jinak.
1. Benzin
2. Elektro (nebo benzinový hybrid)
3. Plyn
4. Nafta
Navíc je Highlander o třídu větší auto než Kodiaq, což znamená přirozený handicap z hlediska spotřeby, zejména na dálnici.
HL je o třídu větší, 25cm delší a cca 250kg těžší. Můj zvážen a přesně 2200kg.
Až mi ukážeš, jak v Praze s Kodiaqem pojedeš pod 5, tak změním názor.
Dynamicky můžu srovnavat jen s kodiaqem RS ( nevím jestli je to ten samý motor, a tam to bylo do 140 cca na stejno, poté jsem mu lehce začal ujizdet. Samozřejmě omezovač ma HL dřív. No a pak ten komfort. Zatím jsem nejel kodiaq s adaptivnim podovzkem, jen klasiku a adaptiv v superbu a oktavce. A tedy na komfort, a to nemluvím o hluku, tak to se na HL nehrabou ani zdaleka. I Webpaja byl dost překvapen. Možná kodiaq s adaptivem bude na tom lépe, to nemohu porovnat. Takze z vlastni zkusenosti to co pises, tak je spis 1:2 pro hybrid. Ale chápu, že snadněji se hodnotí od klávesnice než pri přímém srovnání. Toyote je vždy možno vytknout milion veci, ve kterých je škoda, nebo i jiná konkurence lepší, I o parník, ale to co jsi napsal je nesmysl.
https://zeperfs.com/…uel7647-9186.htm
Ty spotřeby jsem neměřil já, ale redakce a já nemám důvod jim nevěřit a věřit zaslepenému anonymovi, který patrně vlastní hybrid a který má nutkavou potřebu obhajovat svou garáž v každé diskuzi a za každou cenu. Moc nerozumím tomu, proč lezeš na server, kde podle tebe neumí redaktoři změřit ani spotřebu dvou aut nebo porovnat jejich komfort, to je nějaká forma masochismu?
https://zeperfs.com/…y-2-5-hybrid.htm#…
Ja nemám potřebu si nic obhajovat, narozdil od tvého smradlaveho dieselu u tebe, že? A kopeš kolem sebe s nesmysly. HL je možno vytknout milion veci, ale spotřeba, komfort a v porovnani s tímhle ani dynamika. Evidentne narozdil od tebe mám zkušenosti s více auty. Ale opice je opice, co dodat. Už jsi zvládl tech 4.5 s kodiaqem po Praze?
Kolik jsi najel s hybridem, kolik s highlanderem a kolik s dieslem a kolik kodiaqem?
Ja mam s HL kolem 29tis, s hybridem kolem 250tis, s dieselem taktéž kolem 250tis a kodiaqem 20tis. Co ty, že to můžeš srovnavat?
Lepší je si to vyzkoušet než dělat ze sebe debila, viz to zepfers.
Za kolik jezdíš s kodiaqem po Praze ( centru ) tedy? Jako HL remíza?
https://moje.auto.cz/?…
Jdi si konečně vyzkoušet nějaké auto a třeba ti ho půjčí na víc než 2km kolem dealerstvi.
https://zeperfs.com/…uel7647-8761.htm
Kvůli takovým trolům jako jsi ty si budu tyhle nezajímavý záznamy z kamery ukládat. Pak jsem zvědav co budeš mlít potom za blbosti.
https://accelerationtimes.com/…ighlander-hybrid
https://accelerationtimes.com/…/skoda-kodiaq-rs
Můžeš porovnat v km/h nebo mph.
Je tam i vidět, že právě od těch 140 ma HL navrch.
Chtělo by to trochu víc používat informace než nesmysly typu zepfers.
Až se budeš pouštět do nějakých závěrů, je dobré si to nejdřív sám vyzkoušet, takhle jen ukazuješ, že plácáš zpoza klávesnice bez reálných zkusenosti a srovnani. Ještě dotaz, máš už aspoň řidičák? Nemusíš se stydět jestli ne, pak by to dávalo smysl.
https://www.auto.cz/…zas-tohle-140771
Proč jsi přesvědčený, že accelerationtimes jsou ta správná hodnota?
https://www.auto.cz/…zas-tohle-140771
tady je nafta za 17,5s
https://www.youtube.com/watch?…
Proč jsi přesvědčený, že accelerationtimes jsou ta správná hodnota?
To samé srovnání s hybridním yarisem, nad 150 byl yaris o kousek agilnejsi a rychlejší oproti kodiaqu RS, highlandera nestíhá yaris.
Sám bych tomu nevěřil, dokud jsme to nezkusil.
Nicméně dnes už benzínový kodiaq je na tom jinak. Konečně