Novinky
Přijít se spalovákem v době kdy ceny phm vystartovaly přes 50Kč/l to už je slušná smůla pro Stellantis a další, že slušné EV se dosud nenaučili. Pan Tavares se bude muset brzy loučit :-!
Velký Citroën v posledním skoro 3/4 století vždy znamenal
- famózní design s velkou mírou extravagance
- hydropneumatické pérování
- velké a výkonné benzínové a dízlové motory
To vše umožňovalo vysoce komfortní cestování na velké vzdálenosti, při dosahování vysokých jizdních průměrů
Velké a naftové motory tu už nejsou
Hydropneumatické pérování taky ne
Dálkové jízdy s nádrži 53 resp. 40 litrů, to asi taky moc nepůjde ...
Co tedy zbylo ze "starého dobrého" Citroënu?
- famózní design s velkou mírou extravagance
- hydropneumatické pérování
- velké a výkonné benzínové a dízlové motory
To vše umožňovalo vysoce komfortní cestování na velké vzdálenosti, při dosahování vysokých jizdních průměrů
Velké a naftové motory tu už nejsou
Hydropneumatické pérování taky ne
Dálkové jízdy s nádrži 53 resp. 40 litrů, to asi taky moc nepůjde ...
Co tedy zbylo ze "starého dobrého" Citroënu?
... tohle bude fungovat na živo. C4 na fotce taky zvláštní, ale naživo moc šik.
Tohle bych si i koupil...
Ty motory ...no, chce to projet a prubnout to, co ukáže.
Za mě .. tohle bych si fakt koupil.
Tohle bych si i koupil...
Ty motory ...no, chce to projet a prubnout to, co ukáže.
Za mě .. tohle bych si fakt koupil.
Dedojozef
Příspěvek podléhá schvalování.
Na C3, C4 mi tie predne svetla prisli funky, trochu obludne, podivne, ale vesele. Na C5ke mi pridu smutne, nedostojne a nereprezentativne. Uz sa tesim na facelift, az bude..
Tak ma napadlo, ze Citroen na niecom usetri a vidno to hned na prvy pohlad, na prednej maske 😢 Pjurtek 1.6 potesi - dobry zaklad, hybrid urcite nevadi a dalej... nič.
Tak ma napadlo, ze Citroen na niecom usetri a vidno to hned na prvy pohlad, na prednej maske 😢 Pjurtek 1.6 potesi - dobry zaklad, hybrid urcite nevadi a dalej... nič.
Kdyby to bylo aspoň hezké auto... Politicky se dá přinejlepším říci "zajímavé".
A co by sis jako představoval ? Vždyt to má lepší zrychlení než Peugeot 407 Coupé s V6 HDI (V6 benzínem) nebo Alfa Romeo Brera 2,4JTD. Mělo by to zrychlovat za 5 sekund na 100km/h ?
Třívalec 96kW je za 750.000,-Kč a když se podívám na ceny konkurentů, tak tento Citroen z nich cenově vychází nejvýhodněji. 😉
Tím neříkám, že to auto nemá chyby, ale za ty peníze to není špatná nabídka.
Ten třiválec 1,2 PureTech navíc brzy doplní mildhybridní provedení s 48V elektrickou sítí a elektromotorem o výkonu 20kW a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG, které této motorizaci jen přidá na atraktivitě. Později dorazí i nová verze 1,6l Puretech vyráběná v Maďarsku s lepší baterií (Saft) a hybridní verze s novými motory (Nidec).