Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Fiat Multipla 1,6

15 komentářů

Avatar - petr petrumr
petr petrumr
U nás v ulici jedna stím jezdí, naloží tři děcka, fotra a babičku. Dost jezdí i mareí a brava/o. Na ty roky trvanlivá auta.
Avatar - Stejsn
Stejsn
To by mě fakt zajímalo kde, protože Mareu nebo Bravo jsem neviděl už několik let.
Avatar - MS-sport
MS-sport
s dvoulitrovým turbodieselem PRACANT! Navíc za tu cenu nemělo a hlavně dnes nemá konkurenci....přibližovala se tomu Dacia, ale co jí EUsoudruzi v rámci své zvrácené životní filosofie zakázali motorozice a nařídili eko-nesmysly se cena už dostala mimo logiku jejich i potenciálních zákazníků. Multipla, pro rodiny se třemi/čtyřmi dětmi kde žena za volantem neřídí po městě a příměstských lokalitách žádný nadrozměrný kolos a díky rozměrům parkovala bez stresu....pro pensiony, pro pro různé menší organizace apod., byla ideálním řešením. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Hnusna nie... skareda ano... prakticka tiez ano...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Design v pohodě, problém je ten hnusnej smrdutej diesel. :no: 😒]
machiavelli
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kolem Fiatu 500L a říkal jsem si, že zlatá Multipla, taky hnusná, ale měla svůj styl. Na to, že je Itálie vyhlašená designem, dělala hodně hnusných aut. Paradox: Grande Punto x Croma, krasavec x brontosaurus
ptr078
Ale na poslednej crome mastil za scij najlepsich cias aj m. Schumacher 😄
kaktus222
Super koncepcia...a po facelifte dokonca aj normalny vzhlad...skoda ze sa podobne uz nerobia.
traveldrive
Vzhľad p facelifte už bol o ničom, splynula s davom. Šakredých áut je dnes viac ako v tej dobe, Multipla bola skôr odlišná ako škaredá. Napodobnila trochu Citroeny - tie sa v minulosti často vymykali zažitým predstavám o dizajne, veľa ľudí ich považovalo za škaredé, ale boli len odlišné a výnimočné. Ako táto Multipla.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nieco podobne bola neskor aj honda frv s 3 sedackami vpredu... akurat ze to prostredne sedadlo tam by som fakt nechcel vidiet sediet cutlera alebo colemana .... tato koncepcia na danej sirke osobneho vozu ozaj nemala sancu na uspech.... multipla navyse oproti frv od hondy bola este aj skareda a neforemna .... ale je legendou to hej.... nezavidenia hodnou legendou .... ale aj take obcas musia byt 😉
ProchyTom
Kamos me v tom parkrat vezl, i na delsi vzdalenosti. Prostorny a dobre si z toho videl ven. Jsi v tom jak v akvarku. Ale delnik dobrej. Jezdil by do ted, kdyby nezkusil jezdit na olej jako u svého stareho mergla. Takze v tom zarachtalo, a uz se to jen sralo. Nemel to auto asi moc rad. U mergla olej lil dlouho a to dokonce starej z kuchyne. Jednou za tejden objel hospody v okoli a ty mu dali olej smazenej. Prej mergl pochroupne i hranolku. Cedil to ale na dvorku aby tam nejakou nemel. Multipla asi pritahuje i urcity individua.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ta presklenna plocha je fakt brutalna... vidiet tam posadke skoro az do zaludka... ale na druhej strane aj vdaka tomu na mna multipla posobi velmi vzdusne a opticky bez nadvahy
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Když si vezmu, co jsou dnes schopní vyprodukovat u Citroenu, BMW, šikmýho háčka nebo Mitsubishi, tak je to docela pohledné auto.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Design Multiply byl (v pravém smyslu slova) kontroverzní. Někde zvláštní až bizarní, někde geniální, mnohými milovaný a mnohými opovrhovaný. Nakonec, dobře o tom svědčí čtyřnásobné ocenění (2001 - 2004 časopis Top Car Magazine) Nejlepší rodinný automobil, a zároveň ocenění "Nejošklivější auto všech dob" - AutoCar v roce 2002

Rozhodně je třeba designérům přiznat odvahu, když stvořili auto o rozměrech téměř 2 x 1 x 1 ( délka 3.994 mm, šířka 1871 mm, výška 1695 mm), do něhož se PRÝ v poměrné pohodě a dostatečném komfortu vešlo 6 lidí :yes: :yes: :yes:

Je fakt, že první generace vypadala opravdu zvláštně - nízký a placatý ponton, na němž byla skoro neústrojně přilepena bublinoidní kabina s dalším párem světel.

Nevím, zda a jak moc je to pravda, ale Roberto Giolito se při návrhu čumáku prý nechal inspirovat automobily z počátku století, zejména prý Taxíkem od Marny
originál zde https😐/www.renaultclub.cz/…_taxi_marne.html
a zde Praga - Charon z téže doby, s týmiž liniemi předku
https😐/www.eurooldtimers.com/…g_zoom_10839.jpg